-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BeZol
őstag
válasz CharlieDrop #27813 üzenetére
Honda Jazz 1.2 78 lóerő elsőkerék 1,5 évig, majd 330d 231 lóerő hátsókerék immáron 7,5 éve.
Nyugodtan lehet erősebb autót venni, ez nem olyan, mint a motorozás.
Ha valamit picit el is mérsz, az elektronika helyrerak, iszonyat nagy balfasznak kell lenni ahhoz, hogy tényleg saját hibádból nézzél be valamit...
Nem vágom, hogy E36 és E46-osokban mennyi ilyen kütyü volt, de gondolom nem a semmiből tettek ennyi mindent az E90esekbe.
Szerintem a legfontosabb inkább az, hogy régi autó lévén biztos h sok baj elő fog jön idővel, és egy erősebb motor többet is eszik. Ha valaki összegyűjtögetett közel 1misit, és 1-2százezret szán javításra úgy, hogy közben még 10+ litereket evő benzines motorral veszi a kocsit, az szerintem gondolja át még1xer a történetet, mert sanszos, hogy megveszi, egy idő után rájön h lezabálja a gatyáját + még javítgatni is kéne, és a vége az lesz, hogy vagy állni fog a kocsi, vagy passzolja tovább, sőt simán sanszos, hogy pont ilyen úton vált eladóvá az a kocsi amit megvett.
Én értem, hogy bmw, nekem is sok haverom vett bmw-t, azóta is lapátolják beléjük a százezreket, de menő és fel lehet vele vágni, de biztos h ér ez ennyit? (több ismerősöm is ugyanott tipeg évek óta, minden pénzük elmegy a kocsira...)
Szerintem növeljétek a megtakarítási határhajlandóságotokat, és halasszátok el a fogyasztásotokat későbbre, egy max 3 éves gépre, addig pedig racionálisan nézzetek egy A-ból B-be vivő autót, ha már annyira kell a 4kerék. (én most pl. robogózok itt pesten, és 2-2,5 literekkel járok, dugó pedig zéró, ha pedig sok cucc kell, akkor arra ott a családi egyterű)
Peace. -
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #27825 üzenetére
Ez a vizet szívott V8 Csak most kaptuk szét a motorját.
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #27832 üzenetére
akkor ott nalad 20-30 lo elszaladhatott...
12 eve "bmwzek" es sok megfurdult a kezem alatt. peldanak okaert E39 20i manual pont ugy gyorsul mint egy 23i automata szoval nem gyenge az! illetve E39 20i vs E91 320d EMELKEDON (ami d-nek nagy elony a nyomatek miatt) ugyan ugy ment padlozva. Es meg sorolhatnak ilyen osszehasonlitos hulyesegeket...M52 20i total jo valasztas. M54 20i zsakba macska. Azok szeretik enni az olajat es lehet veluk gond.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
stickermajom
addikt
válasz CharlieDrop #27827 üzenetére
Most így hirtelen nem is tudom milyen autód van (pedig láttam a hirdetést), de 20d-n nekem a döglött izzítógyertyák (1 szakadt, 1 MOhm ellenállást mutató és kettő éppen hogy működő) miatt meg-meg remegett az autó indítás után ebben az 5-10 fokos reggeli hűvösben. A csere óta lekopogom, nem csinálja.
[ Szerkesztve ]
-
stickermajom
addikt
válasz CharlieDrop #27838 üzenetére
Azt honnan tudom, ha bekapcsol a kiegészítő fűtés? Egyáltalán, hogy van-e az autómban..
-
stickermajom
addikt
válasz CharlieDrop #27841 üzenetére
Értem, köszönöm! Ez kellemes meglepetés, az Astránál egy örökkévalóság volt amíg bemelegedett a kisebb dízel.. Jöhet a tél
+3°C alatt mi kapcsol még? Mosófúvóka, zárfűtés amit tudok. Itt is van ilyen "Ice active" mód fékeknél például?
-
TheProb
veterán
válasz CharlieDrop #27847 üzenetére
De gyári e36 320-ban még nem volt vanos moci, nem? Legalábbis wikipedia azt írja, hogy 2 verzióval jöttek ki:
M50B20 és M52B20, ezek közül egyiket se írja annak, főleg nem dupla vanos-nak. de javítsatok ki ha vmit benéztem."Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
TheProb
veterán
válasz CharlieDrop #27886 üzenetére
és a többiek: Igen, ettől is én félek, hogy lomha, mint az állat. Bár a 70lovas 1,3-as mazda 121-nél gondolom még ez is fürgébb, bár nyilván az könnyebb... Csak gondolom amiket ajánlotok már kívül esnek a budge-men :/
Nekem is 320i volt az alap cél, de tekintve, hogy pl e36-ból elég kicsi a választék a már csak képen is normálisan kinézők közül, így elkezdtem nézegetni a 318i-ket is. Amúgy tegnap azt olvastam, hogy pl e46-ból a legtöbb gond ráadásul a 320 alatti modellekkel volt/van, ez igaz?
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
KINKY_007
aktív tag
válasz CharlieDrop #27890 üzenetére
De már tudod, hogy rendbe van rakva...
Az E46 egy sokkal kifinomultabb kocsi, mint az e36, teljesen más a viselkedése az utakon.
Az E36-ot megvenni olcsó, csak az a baj, hogy a bontott alkatrész kezd elfogyni belőle, az e46 van hegyekben... Szerencsére a BMW alkatrészek azért gyáriban, meg utángyártottban is könnyen elérhetőek.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
FET-MEN
veterán
-
TheProb
veterán
válasz CharlieDrop #27900 üzenetére
csak kíváncsiság kedvéért, HUF-ban mit kérsz érte?
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
BeZol
őstag
válasz CharlieDrop #27934 üzenetére
Én nem azt néztem, hanem hogy belső térkínálatban elől, a hátsó sorban, és a csomagtartóban is ugyanannyi hely volt így ránézésre.
Egyébként nekem sem tetszik annyira a 3gt, de nagyon sok hátul a lábtér + a csomagtartó is nagy és könnyen pakolható, tehát nagyon praktikus kocsi, és azért egy 335d-ben elfogadnám (de ha 18d, 20d motorral adnák, akkor inkább egy octavia, a különbözetet meg félrerakom)
Az 5gt nekem jobban tetszik. Eleve 1-2 évvel korábban hozta be azt a formát, ami mostanra kezd kifutni. A 7es bmw alapjaira épül, rohadt drága volt egy sima 5öshöz képest, már túl sok benne a hely, elsőként kapta meg talán a 306lóerős 35d motorokat, és mióta frissítették, azóta már létezik hozzá M-paket, na úgy nagyon ott van az a kocsi, főleg fehér színben, de itt is parkol az utcában egy 535i GT hófehérben, az is nagyon szép, hiába nincs rajta m-paket.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz CharlieDrop #27937 üzenetére
Újonnan csak ilyet:
M2A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
#56573440
törölt tag
válasz CharlieDrop #27940 üzenetére
ültél már egyben? egy éve vette ismerős apja, hááát. olyan mint amerikában úgy bármi más. kívülről nem tudsz belekötni, papíron nagyon ott van, de ha közelebbről megnézed és együtt kell éljél vele őrületbe kerget. nagyon rendben van kívülről ez tény. a motor is baba ez is tény. de ha épp nem az ablakból nézegeted, vagy taposod neki keményen, akkor benne kell üljél és kulturáltan vezetni kéne. és akkor jön elő, hogy a komplettül fröccsöntött elemek amiket ők beltérnek hívnak, az bizony siralmas. kopog, nyüszög, zörög, nemhogy egy e46, de egy kia különb minőséget képvisel anyaghasználatban.
persze hobbi autónak nekem is kéne, hétvégén forogni vele egy nagyot, de mindennapi használatra hamarabb egy m2. vagy egy bármi. komolyan. szinte sírtam a röhögéstől amikor az egybeöntött kardántakaróra letettem a könyököm és a pohártartó felől nyikorgott... és a műszerfal jelentős része is ilyen szemét újrahasznosított műanyag valami.
mellesleg itthon nem olcsó.
-
#56573440
törölt tag
válasz CharlieDrop #27943 üzenetére
A 13 milla nem drága ha eltekintünk attól hogy normális alkatrészek drágák mint a rohadás, hogy motortól függően évente 3-4 kiló a teljesítményadó, a biztosítási díja megint egy szép kör, kaszkó kötelező ilyenre, a fogyasztásra az említett autó tulaja legyintett, és persze a kindertojás beltér. jah meg a szekerekből visszamaradt panhard merev híd hátul ami kifejezetten csapatásra lett tervezve
ha mindezektől eltekintünk inkább veszek egy e46 m3-at
-
#56573440
törölt tag
válasz CharlieDrop #27946 üzenetére
jah új mustang 13 millában fapadon se áll meg itthon ne vicceljünk már hahun annyiért van 2013-as
"mellesleg egy M-es BMW-t szerintem nagyon nem olcsó fenntartani"
azt ne mond hogy egy mustangot olcsóbb -
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #27964 üzenetére
Pedig ez ránézésre nem rossz állapotú autó, ha valakinek van türelme összelegózni bele az extrákat, még lehet, hogy érdemes is megtekinteni. Sajnos ebben az állapotában ez fapad.
-
#56573440
törölt tag
válasz CharlieDrop #27970 üzenetére
a végén ott a gyártási év 2003
-
#56573440
törölt tag
válasz CharlieDrop #27974 üzenetére
gondolom forgalomba helyezés ideje nem mindegyik kocsit helyezik azonnal forgalomba aztán ki tudja le lehet kérdezni alvázszámból a gyártási évet, elég hamar kibukik ha nem akkor gyártották nem nepper árulja ahogy látom, úgyhogy ebben csak nem téved
[ Szerkesztve ]
-
KINKY_007
aktív tag
válasz CharlieDrop #28035 üzenetére
Egy barátomnak is kellett a 328ibe kardánösszekötő 15e volt Kaszánál, a hűtő megint hasonló tétel.
Mondjuk a (karbon)fólia is csak félig van megcsinálva a belsejében... Szóval tényleg csak elsőre volt szép.
Igen, ami kamu 20i, az már tényleg elég lehet az automatához.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
-KP-
addikt
válasz CharlieDrop #28054 üzenetére
28044-es hozzászólásban a hirdetésben, amit Theprob linkelt be.
-
stickermajom
addikt
válasz CharlieDrop #28064 üzenetére
70-nel nekem a 16-osokon is fáj néha, sajnálom az autót
(#28065) Gsx-rr Persze, de BMW-nél, azért van egy kis felár is az alkatrész árakon. Plusz a jó felszereltség miatt több dolog mehet tönkre stb. Félreértés ne essék, nem akarok én senkit lebeszélni, de azért jó, ha ezekkel tisztában van az ember.
[ Szerkesztve ]
-
-KP-
addikt
válasz CharlieDrop #28064 üzenetére
mennyibe kerül most egy szett gumi 18-as valamilyen normális márkából?
-
-KP-
addikt
válasz CharlieDrop #28151 üzenetére
igazad van
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #28222 üzenetére
Ismerosom a 20i -vel 10l -el jarkalt a varosban maximum. En ugyan ott a 28i -vel 13,5l -el.(ez mar itt kint volt Angliaban) De ez csak varos. A mostanival ugyan ez 9-9.5l.
A rovid attetel pont autopalyan es orszaguton szamit, varosban sokkal elonyosebb, ha kettesben nem megy 120-at, csak 90-et.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #28224 üzenetére
Dugo, folyamatos nagy forgalom, teli idoszakban. Ez itt kint egy kozepes varosnak szamit, de a forgalom az siman vetekszik Bp-vel.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
C.Brigante
veterán
válasz CharlieDrop #28249 üzenetére
igen, tudatosan azt valasztottam anno mert azt ajanlottak. kozben megtalaltam a megfelelo olajat:
egyenerteku a gyari MTF-LT-2 veleleg a 2 liter a valtoba ugye? 1,1 vagy 1,2 megy bele?
[ Szerkesztve ]
uɐqoɔsǝʇ ɐ ʇǝʇǝznʎʇuǝllıq ʞǝzsǝʌ ɯǝu ʇǝqqoʇ /
-
-v-
addikt
válasz CharlieDrop #28329 üzenetére
2.2-es 170 lovasat nézem. Pl.: [link] itt látszanak a fordulatszámok, 210-nél 6k rpm kb. ötödikben
-
#56573440
törölt tag
válasz CharlieDrop #28329 üzenetére
-
TheProb
veterán
válasz CharlieDrop #28362 üzenetére
Működést érintő hibákra gondoltam, egyébként ez is ott ahol az e46? (kerékívek pl)
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
TheProb
veterán
válasz CharlieDrop #28364 üzenetére
De ezek kiderülnek állapotfelmérés alkalmával, vagy tévedek?
Vagy kérdezem úgy, hogy állapotfelmérés után még mennyi az esélye a zsákbamacska vételnek? Nyílván tudom, hogy ott se lehet mindent kideríteni, de azért jó volna tudni mire készüljek.[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
#56573440
törölt tag
válasz CharlieDrop #28369 üzenetére
arra is kell vastagon. alkatrészre nem sokat mondjuk jah. bár cimbora 7.000-et futott infinityjénél pl megy a bruszt hogy a motorcserét ki állja... fater nissanjánál is volt amire ráfogták hogy nem rendeltetésszerű használat mellett történt, ők nem tudták bizonyítani, fater se hogy de, aztán ez lett.
[ Szerkesztve ]
-
TheProb
veterán
válasz CharlieDrop #28376 üzenetére
Párásodást nem csak bizonyos időjárási viszonyok mellett és idő után lehet észrevenni? Ha nem akkor pontosan hogy is kéne előjönnie a dolognak?
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
KINKY_007
aktív tag
válasz CharlieDrop #28398 üzenetére
Igazából mindketten rosszul tudjátok:
18-asnál a 3asokon előre 225/40 hátra 255/35 a váltóméret. Mondjuk az E36 M3-ason is 17 volt gyárilag. A nagy felninél már egy vonalban van a sárvédővel az abroncs.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
ADAM1337
nagyúr
válasz CharlieDrop #28432 üzenetére
Mostanában én is elég sokat.
De hátha találok egy normálisabbat. -
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #28505 üzenetére
Na ezt még egyszer
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz CharlieDrop #28510 üzenetére
Jaaaaa Lehetne...
(#28509) Möhe
Érthető... ( Kapcsoló ?? )
(#28511) tibby74
Miért kell vanos ?? Bontott gyári ?
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
ADAM1337
nagyúr
válasz CharlieDrop #28558 üzenetére
Utána járok, mondjuk most még városba megyek annyira nem para.
De fogok pályázni is este, azért gondoltam.
Hosszútávon azért megéri. -
vbarbara715
csendes tag
válasz CharlieDrop #28576 üzenetére
Köszönöm neked is a választ.
Akkor gyári szűrő, és mehet a csere. Rendben.
BMW 320d Touring E46 - iPhone 6S Plus 64GB White - Samsung Galaxy S6 Edge Platinum Gold 64GB
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #28630 üzenetére
Miert kellene cserelni a turbokat? Sima mezei turbo van benne, ami a legigenytelenebb darab, mig a 30,25,20D -ben valtozo geos van, ami akar fele annyi ido alatt is leterdel. Nem is nagyon hallani olyanrol, hogy meghal a turbo a 35D-en, mig a 30D-k azert hullanak. En is csak azert gondolkoztam el a felujitason, mert a 2db kb. 120k lenne, es egyebkent is szet lesz az auto szedve elol a vakumcsovek miatt.
Injektorok nem elromlosak, ez nem Audi. De pont az injektorok, motortarto bakok, termosztatok ugyan annyiba kerulnek, mint pl. a 30 vagy 25D-hez. Rendes gazolajat kell tankolni, meg cserelni az olajat idoben, es nem lehet vele problema.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #28632 üzenetére
Egy 25D/30D ilyen teren sokkal rosszabb, minimum ugyan annyi a fenntartasuk. Nekem ha leterdelne a turbo, akkor most itt ebayen megtudnam hozza venni mindkettot, gyari felujitottat maximum £600 -ert, meg adnom kellene a rosszakat pluszban. Ez igy meg mindig csak 260k. Viszont erre nincs nagyon pelda... Ellenben 30D -nel bizony azt is bele kell kalkulalni, hogy turbot kell cserelni. Es akkor a lancot mar meg sem emlitem.... 35D a legkevesbe erintett, 20D majdnem biztosan cseres, es a 30D -nel is nagyobb az esely, hogy szakad. Na, annak a csereje tenyleg koltseges dolog.
Tehat amit irsz, az ugyan ugy ervenyes a 20,25,30D tulajokra is. Az injektor mindegyikbe ugyan olyan draga. De tovabbra is fenntartom, hogy az nem fog elromlani, ha nem pancsoltat tankolsz. A fektarcsakon, meg a par meter vakumcsovon kivul semmi nem dragabb a 35D-hez, mint a 30D-hez.
A kerdes, hogy kitudja e az ember fizetni a tobbletet. Mert 30D-t mar azert talalsz eleg jo penzert, mig a 35D-re azert ra kell fizetni.
Szervizelni meg mindegyiket kell, mert van bennuk km, es kopnak. Nem elromlosak. Nekem mar megvan tobb mint 2 eve, de meg nem volt baja. A km allas miatt nagyon sok dolgot kell(-ett) rajta cserelni, de ezt ugyan ugy meg kellett volna csinalnom akkor is, ha egy kisebb motor van elol. De igy is a ket nagyszerviz koltsege mindennel egyutt 1 millio alatt marad, pedig a fel auto ki lett cserelve.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #28634 üzenetére
A problema inkabb ott van, ha az auto nem kap megfelelo szervizt. A 260k km egyebkent meg lehet jobb is, mintha az ember 170-180k km -le venne. Az osszes dragabb kopoalkatresz csereje olyan 200k km-nel lesz eloszor esedekes. Tehat ha gondos a tulaj, akkor a tobb km-el egy olyan autot veszel, amin kevesebb dolgot kell cserelni. Ez persze tenyleg csak akkor igaz, ha a tulaj odafigyel, nem garasoskodik.
Don't Tread On Me
-
Gézengúz
addikt
válasz CharlieDrop #28663 üzenetére
5HP18 20i-ben nagyon bírja!!
-
erikke17
őstag
válasz CharlieDrop #28663 üzenetére
Nem gyilkolni akarom padlógázzal
Végül kimentem hóra aztán, de nem szénné driftelni Kanyarba egy kis gáz laza 1500-2000fordulat finoman csúszik nem kell padlógáz ide aztán már csak korrigálni kell kormánnyal Ha kipörgésgátlót meg bekapcsolom visszaveszi gázt úgy is, csak picit betáncol feneke.
Kipörgésgátló nélkül meg nem veszi vissza gázt, de nem is vált fel, csak csúszik autó.Igazából arra voltam kiváncsi hogy viselkedik ilyen szituációba
||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #28732 üzenetére
Most konkratan N52 -rol beszelsz? Mert ilyet nem hallottam M52-54 rol soha. M54 rol is csak a gyarilag viszonylag magas olaj fogyasztast.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
válasz CharlieDrop #28736 üzenetére
akkor ez olyan mint columbo felesege. sose lattad max hallottal rola ergo nem is letezik. bar ahogy irtam en ilyet meg nem is hallottam. ez ilyen 1 a milliobol elofordulo dolog?
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #28745 üzenetére
És az E39-ben lévő kis V8-ak milyenek? A 35i nem szimpatikus, mert azok már öreg autók, de a 40i-ből egy 2002-2003 körülit lehet elvállalnék, ha nem találok szép 30i-t.
-
szőröscica
addikt
válasz CharlieDrop #28751 üzenetére
De kiveszem a kezem a biliből, nem is nézegetem inkább őket, mert még pár hónapig nem aktuális a csere. Majd akkor ráfekszem a témára, de szerintem elég lesz a 30i is, valahol meg kell húzni a határt az élvezet és a pazarlás között.
-
Henry1990
tag
válasz CharlieDrop #28800 üzenetére
Vezetett szervízkönves mind2, szóval elég biztos az óraállás. A dieselről meg pont ezért mondtam le, 15 év alatt sokat mennek velük, nyilván ezért vettek Dieselt. De én meg nnem akarom az egész autót szinte kicserélni ezért maradok a benzinnél, talán az még valamelyest egyben van.
„A sikert legtöbbször azok érik el, akik nem tudják, hogy a kudarc elkerülhetetlen.”
-
KINKY_007
aktív tag
válasz CharlieDrop #28802 üzenetére
Igen, tényleg okos dolog kicserélni egy 20 éves autót darabonként. Nem sokkal került többe, mint egy új, csak kb. 2x...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen