-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-KP-
addikt
válasz CharlieDrop #25988 üzenetére
3milláért nem fogok e46-ot venni
-
Something_
őstag
válasz CharlieDrop #25997 üzenetére
4er..
-
SidCorky
senior tag
válasz CharlieDrop #25997 üzenetére
Köszönöm, ezen pont átsiklottam
Mégegy kérdés, bár ez alapján sejtem a választ: ugyanilyen felhasználásra mennyire nagy hülyeség egy M4?
[ Szerkesztve ]
Ryzen 5 3600 // GTX 1660 Ti // iPhone 14 Pro // iPad Pro M2 // Nintendo Switch OLED // Fujifilm X-T30 II
-
Ck.
addikt
válasz CharlieDrop #26003 üzenetére
Értelmetlen kókányolás és sose lesz olyan, mint kellene.
Én jobb és bal kormányos autót egyaránt vezetek otthon és kint, fél óra megszokás után már az előzés sem okoz gondot. Felesleges ezen rágódni.
[ Szerkesztve ]
-
urban racer
senior tag
válasz CharlieDrop #26003 üzenetére
nagyon.
Láttam egy 'szakszerűen' balosított e39et, ránézésre, érzetre semmi extra, viszont mikor rádugam a diagot... Hibák halomra-->ez nem az a fajta autó, aminek fogod a vezetékeit, meghosszabbítod, aztán kész a balkormányosítás. Egy szarkupac lesz az egész, és ha meg akarsz találni egy hibát akkor nem lesz egyszerű dolgod/dolga a mesternek. És ha olyan, mint én, akkor leginkább elhajtja a f*szba az embert oda ahol összetaknyolták."Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz CharlieDrop #26036 üzenetére
teis a jlaci féle okádékot raktad be?
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz CharlieDrop #26040 üzenetére
upsz privi akart lenni
[ Szerkesztve ]
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #26054 üzenetére
Nem kell. De megrangatva a karokat sem a szilentek felol jott a nyikorgas. Persze sok helyem nem volt, leven a padkara alltam fel, es ugy kusztam be az auto ala, ahova igy is csak a vizelvezeto godornek koszonhetoen fertem be. Pontosabban mindegyik kart rangatva egy iranybol jott, amikor jott. Nem akarok ott mindent osszeolajozni, kell a jobb hozzaferhetoseg.
Don't Tread On Me
-
urban racer
senior tag
válasz CharlieDrop #26079 üzenetére
Hogy baszna el téged egy olasz nyerges vontató alvó török sofőrrel és 20 tonna túlsúllyal
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz CharlieDrop #26083 üzenetére
Stevet kérdezd, ő a vértuNNer, én csipsztuning-ellenes vagyok... Minden 2. tuNNing autó veszprémben kormoló 2-es golf 1,6 gtd, füstcsavar nélkül...
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
BeZol
őstag
válasz CharlieDrop #26102 üzenetére
Szilentek 155k km-nél voltak cserélve, rendben kéne lennie, most 167k-nál járok. Holnap remélem kiderül mi a szitu.
-
urban racer
senior tag
válasz CharlieDrop #26111 üzenetére
Van egy haverom, aki egy jó ajánlatért eladná... 4,4 vanos, igazi ritkaság idehaza, 296 ló... 2003-as kék touring
De nem tudja rávenni magát, hogy eladja, nagyon bejött neki
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #26115 üzenetére
Kerdeztem is, hogy akkor most cserelni kell e.(nem egy draga valami..). Azt mondta nem, folosleges lenne, mert rendben van. Csak maskor vigyazzak, hova veretek magasnyomasuval. Ettol fuggetlenul nyaron ezt is csekkoltatom
Don't Tread On Me
-
horvathkrisz
addikt
válasz CharlieDrop #26119 üzenetére
Koszi a valaszt!
-
BeZol
őstag
válasz CharlieDrop #26119 üzenetére
Én anno mikor vettük a kocsit megkérdeztem a márkaszervízben, azt mondták elég a karika (ami ugye alapból ég amikor elindítom a kocsit), eddig soha nem büntettek/állítottak meg emiatt.
Peugeot 5008asunkban is van vmi alap menetfény, az is elég.
Yarisra gyári első ledsort kértünk, az is elég, hiába nem ég a lámpabúra alatt semmi.
Ott van a nevükben, hogy "nappali menetfény", és lakott területen kívül sem büntetnek miatta, de nem is hiába van már minden kocsin automata állás, ráteszed, és úgy hagyod örökreKis trükk, nálam legalábbis így van: ha automatára rakod a lámpaállást, és úgy nyitod ki a kocsit, akkor a karikák is felgyulladnak, ill. a hátsó lámpák is, de lehet h csak világításcsomaggal együtt csinálja, de látványra sztem odabasz
-
Declare
őstag
válasz CharlieDrop #26119 üzenetére
Pont az a lenyege a DRL nek, hogy ne kelljen a tompitottat egetni. Hatul a kutyat sem erdekli a lampa nappal.A szembejövö forgalom miatt kötelezö egyes orszagokban nappal is a lampa. Ha van DRL nem kell tompitot.
közlekedés szabályairól szóló 1/1975. (II. 5.) KPM-BM együttes rendelet (KRESZ) 44.§ (8) bekezdése:
„Lakott területen kívüli úton a forgalomban résztvevő gépkocsit nappali menetjelző lámpával vagy tompított fényszóróval, … nappal és jó látási viszonyok között is ki kell világítani.”Utolag is szerelhetsz, az is szabalyos (nyilvan amelyik megfelel az elöirasnak)
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz CharlieDrop #26127 üzenetére
Miért én mit írtam?
Ez egy EU rendelet asszem...ezzel legalább nem megyünk szembe
Ez az angel eye jó kérdés. Gyárilag xenonos bmw ben ha auto állásban felkapcsolja a DRL t az biztos hogy jó. Utólagosan egy nem xenonosba, ha veszel a kínai piacon egy led karikát az biztosan nem jó. Az hogy tudsz e utólagosan E jelzéssel ellátott (asszem E jelzés kell legyen a DRL egységen, hogy hivatalosnak számítson), azt nem tudom, szerintem nem. A miértet ne kérdezd
-
BeZol
őstag
válasz CharlieDrop #26137 üzenetére
Azt mondták, hogy a gyári az átmatricázott Sachs, ezért még a Sachs-nál is drágább, aztán jön a Sachs a saját márkás jelzésével, ami olcsóbb és ugye ez a gyári a logót leszámítva, és ők a Koni-t ajánlják, mert annak a keménysége állítható tekeréssel, és ha teszem azt újra ilyen rossz lenne a kanyarfekvése a kocsinak, akkor rátekerek/utóállítok, ill. még olcsóbb is mint a Sachs.
Utánaolvasok német fórumon is, most úgyis ráérek. -
Declare
őstag
válasz CharlieDrop #26148 üzenetére
Elég hosszú lenne a jegyzőkönyv
-
zsolt1225
aktív tag
válasz CharlieDrop #26161 üzenetére
[link] Ezt néztem ki ami képekről jónak tűnik, aztán ki tudja...
-
zsolt1225
aktív tag
válasz CharlieDrop #26161 üzenetére
De akkor 1 millából mit érdemes bmw vonalon?
-
őstag
válasz CharlieDrop #26179 üzenetére
pont ezaz hogy a bmw be vannak olyan nagy motorok és extrák amik nem rendelhetőek a passathoz
legjobb példák a 300+le s motorokcryptot minden termékemért elfogadom
-
Viszlát
addikt
válasz CharlieDrop #26189 üzenetére
Nem, nagyjából 2k fontot buknék perpill, leginkább azért, mert kb 30ezret beletekertem.
Magasabb fenntartási költségek miatt szvsz, adó, biztosítás, fogyasztás, szervizköltség. Itt kint még durvább a helyzet, tulajdonképpen a 3.5 éves A8-at kevesebb mint az új ár harmadáért megkapod (18-20k az ami újonnan 60 fölött volt). Ez annak is betudható, hogy a 3 éves lízingperiódus a jellemző általában, vagyis aki megteheti, az befizeti a kezdőt (~ 10%), fizet havi párszáz fontnyi összeget, már vásárláskor megmondják neki, hogy a 3 év leteltével körülbelül mennyit fog érni az autó és vagy megveszi, vagy visszaviszi és kap helyette egy újat aminek plusz költsége nincs, csak fizeti tovább a havi törlesztőt. Sose lesz az övé a verda, de három évente új gép a feneke alatt, ráadásul ezeknél többnyire ingyenes szerviz jár a csomaghoz, meg egyéb finomságok.
[ Szerkesztve ]
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
BeZol
őstag
válasz CharlieDrop #26194 üzenetére
Édesanyámnak meg mini cooper s van. Fáj benne a derakam, az ülés nem tart rendesen, ráz az egész kocsi, kb. függőleges a szélvédő és nem látni a jelzőlámpákat rendesen, ütközési zóna kb. semmi, használhatóság is gyatra, padlózva alig lehet váltani, mert úgy cincálja a kormányt a kezedben, mégis az istenért sem cserélné le semmi másra
Hozzátenném, városban használja, 10-12 litert eszik, és 2ezer fölé kb. sosem megy a mutatója, csak alattam
Azt kell venni, amiben jól érzi magát az ember, legyen az racionális vagy sem -
Viszlát
addikt
válasz CharlieDrop #26194 üzenetére
Ez szimplán pszichés dolog. Előtte egy szedánja volt, ültem mellette, látszott rajta, hogy ideges és kapkod, kis nyüstölésre bevallotta, hogy fél. Beült az X5-be és mintha kicserélték volna, kifejezetten jól vezet, érzi az autót, minden rendben van. Mások vagyunk, ez van.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Viszlát
addikt
válasz CharlieDrop #26198 üzenetére
Persze, állítható ülés tudod.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
ADAM1337
nagyúr
válasz CharlieDrop #26203 üzenetére
Köszönöm, hát igen.
Vacillálgatok érdemes-e dizelben gondolkodni városba napi 20-30km.
E46 320D (ezek ismerösnél is 6-7liter reális) 2000-2001-es vagy egy régebbi E36 de benzines között (316-ot hajt apám de neki 8l városba). -
aktív tag
válasz CharlieDrop #26232 üzenetére
(#26232) CharlieDrop Ez most ironia lenne?! Vagy nem ertem...
(#26233) -KP- Sokat kell szervizbe jarnia (bar dizele van), meg az anyagminoseg, hogy belul kopik, zorog, stb. Bar nyilvan erosebb felszereltseg -> tobb hibalehetoseg.
Na meg multkor volt egy kis koccanasa, jobb xenonos lampa szetment. Az osszes bontot fel kellett hivni Magyarorszagon, mire talaltunk egyet hozza. Mondanom sem kellett, hogy a sima Xenon 70eFt volt bontottan! A bixenon meg 100, de csak parban adtak volna 200ert.
e46-hoz meg minden bokorban van fenyszoro. En ezt nagyon szeretem benne.
-
-KP-
addikt
válasz CharlieDrop #26230 üzenetére
320d/320i/323i/325i másban nem gondolkodom egyelőre. Még van pár hónapom eldönteni. Még minden változhat.
-
aktív tag
válasz CharlieDrop #26235 üzenetére
Haaat, nekem az 1.8D Automatarol nem a sportossag jut eszembe, plane nem BMW mertekegyseggel. Egy Suzukinal a 800kg-ra meg azt mondanam, hogy OK.
Egy 330 SMG mar sport lenne...
Azert kivancsi lennek, hogy kaparas kozben, meg "drifteles" kozben hogy valtja el...
Megint csak azt tudom mondani, hogy nem sok dizeles sportkocsit ismerek (bar biztosan erosen hianyosak az ismereteim), illetve nem sok automata sportkocsit! (es itt nem steptronic-ra gondolok, hanem a 3 fokozatu automatara, amit D-be teszek)
-
MPeter87
őstag
válasz CharlieDrop #26235 üzenetére
D-ből S-be kapcsolva tulajdonképpen 'csak' annyi változik, hogy magasabb fordulaton vált el vagy van más különbség is?
Eddig csak egy automata E90 25xi-vel mentem, mondjuk nem sokat... Igazából most hirtelen azt sem tudom, hogy kell-e nekem az 'x' vagy sem. Néha vagy télen biztosan jól jön..
-
urban racer
senior tag
válasz CharlieDrop #26241 üzenetére
Nyomatékból nem autózunk. A nyomaték mértékegysége a Nm. Egy átlag dízelnek a forgatónyomtéka 400Nm. Ennyi erőt én is ki tudok fejteni egy 1 méteres vascsővel, akkor miért nem én tekerem a motor főtengelyét?
Teljesítményből autózunk.
Kérdés: Építkezés van, sebességkorlátozás, feloldó tábla után 2 azonos tömegű automataváltós autó padlógázon gyorsít. Egyik autó: 2 literes benzines motor, maximális nyomatéka 200 Nm, 4000-es fordulaton. Másik autó: dízel, maximális nyomatéka 400 Nm, 2000-es fordulaton.
Melyik lesz gyorsabb?"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
urban racer
senior tag
válasz CharlieDrop #26244 üzenetére
És nem Ugyanúgy gyorsulnak, mert a teljesítményük ugyanakkora(forgatónyomaték*szögsebesség)
Csak beleestél az általános hibába, miszerint "nyomatékos" a dízel. Hát nem
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
aktív tag
válasz CharlieDrop #26241 üzenetére
Ha már idióta vagy, akkor legalább olvass már vissza:
"Sportos vezetéshez nem jó az automata?
Gyere, elviszlek egy körre, a nem túl sportos 18dA-mal"TE mondtad, hogy szerinted a 1.8-as dízel automatád sportos.
"A driftelés nem spotosság"
Lehet, hogy Neked, akinek egy dízeles, automata kocsija van, Neked nem. Már csak annyi hiányzik a kocsidból, hogy elsőkerekes legyen
Remélem töltesz fel pár izgalmas videót, ahogy egy kihalt Tescó parkolóban fél méteres hóban tolod nekiHány lóerős a kocsid? Melyik motor van benne?
-
urban racer
senior tag
válasz CharlieDrop #26246 üzenetére
..." feloldó tábla után 2 azonos tömegű automataváltós autó"...
[ Szerkesztve ]
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
aktív tag
válasz CharlieDrop #26250 üzenetére
Ha Neked a 115LE-s (0-100: 10.7s-es gyorsulas) dizel automata a sport auto, akkor legyen!
Beke -
aktív tag
válasz CharlieDrop #26254 üzenetére
(#26232) CharlieDrop válasza SocketA (#26231) üzenetére
Gyere, elviszlek egy körre, a nem túl sportos 18dA-malDe ha Te ilyen tapasztalt vagy, akkor ne engem probalj meggyozni kerlek, hanem a forumtarsnak segits megvalaszolni a kerdeset, hogy milyen egy E92-es 330Ci manual meg automata valtoval.
-
aktív tag
válasz CharlieDrop #26296 üzenetére
Én csak azt nem értem (persze világosan elmondtad, hogy én hülye vagyok), hogyan tudsz véleményt alkotni a "sportos" vezetési stílusról egy E92 330i esetében Te, aki egy 1.8-as dízel e46-ot hajtasz, saját bevallásod szerint nagypapás stílusban.
Mivel érzed azt, hogy egyből nekem kell esni, és én mondok butaságokat? (Arról nem is beszélve, hogy a kérdést NEM én tettem fel, tehát nem engem kellene tanítgatnod, hanem a kérdezőt)
És az én stílusommal van baj?! Én idiótázom meg agyhalottazom le a másikat egyből?! NEM!
Én csak elmondom a véleményemet (talán ezért van a fórum, nem?!), Ti meg szentül állítjátok a hülyeségeiteket!
KP is leírja világosan, hogy 320i jobban gyorsul, és akkor ez a válasz rá, hogy "de a dízel gyorsabbnak érződik". Szerintem ezekkel felesleges vitatkozni
Viszont az tény, hogy rossz helyen vagyok: Ez nem BMW FAN Club, csak egy pár külföldi magyar, akinek véletlenül BMW-je van.
Szerk.: És azt sem értem (mert nagyon-nagyon hülye vagyok), hogy akkor minek akartál elvinni egy körre?! Sétakocsikázás vagy városnézés?
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz CharlieDrop #26300 üzenetére
Nem én jövök az E90-el. Innen indultunk, ha nem emlékeznél:
(#26201) MPeter87
"2005-7 közötti e90, e92 25i és 30i motorok között a köbcentin kívül technikailag van valamilyen komolyabb eltérés?
Automata váltóval megbízhatóak ezek? Mennyire bírják a sportos/dinamikus vezetési stílust?"Én erre írtam, hogy ilyen kocsihoz max. SMG-t vennék, sima automatát nem.
Erre Te meg NEKEM kezded el írosgatni, hogy majd elviszel egy lassú körre az 1.8as dízel automatáddal, hogy bebizonyítsd, hogy lehet sportosan menni. -
BeZol
őstag
válasz CharlieDrop #26296 üzenetére
A 330ci sem esett le neki...
Még németben volt szerencsém egy E92-es 330i tulajjal beszélni. Fullos Hamann tuningja volt, azt hiszem 320 lóerős volt így, viszont mesélte, hogy a 35i gyorsabb nála, nem bírja otthagyni, ill. 14 liter alá nem tud bemenni, ha pedig nyomja rendesen, akkor 19 litereket is megeszik a kocsi. Ez még 2009ben volt. A lényeg, hogy totál csalódott volt a csóka, nem ajánlanám senkinek, szerintem marad a két véglet. Városba kis motorral benzines rövid távra, vagy 35i 1-2 turbóval, rendesen nyomatékosan, amivel városon kívül is lehet hülyülni.
A benzinesek alapvetően jobban gyorsulnak, hiszen elég sokáig lehet egy-egy sebességben tartani a kocsit, és szerintem emiatt jobb rajt is vehető, de ez csak 0-100-nál előnyös. Ha már megvan a sebesség, akkor oda az előny, és képbe jön a dízeles motor rugalmassága. Biztos van, akinek tetszik, hogy megnyomja a kocsinak, visszavált 4ezres fordulatra, és üvöltő hang mellett megindul a kocsija, sőt még vmi spéci hangosabb kipufogót is szereltet a kocsijára h jobban szóljon, én viszont 1750-től ugyanúgy végrehajtom, minimális hangnövekmény mellett, 2/3 akkora fogyasztással.
Mész a forgalomban, látsz egy üresedő helyet, ahova be akarsz sorolni:
Benzines szívó: vissza kell váltani (mert gondolom nem bőgeted a motort 4ezer felett, hiszen drága az üzemanyag), vagy lepadlózod az automatát, ami kis késlekedéssel visszavált neked, a lényeg, hogy fél másodpercet buktál, jön a hangorkán, és remélhetőleg odaérsz mint egy sutyerák pöffeszkedő bmw-s.
Diesel: lepadlózod, és mire a benzines visszaváltott és megindulna, te már félig be is értél szépen, csendben.Nekem az alábbi elképzelésem van:
Ha városba kell autó, és tényleg évi 10k km körül használom, akkor nem kérdéses, hogy benzines kocsi a jobb választás, az már más tészta, hogy szívó v. turbós benzines, én biztos turbósat vennék, ha van, gondolom az is hamar bemelegszik. Azt viszont nem értem, hogy minek városba egy 320i-nél erősebb motor, szerintem a legalapabb benzines motorral elég kell, hogy legyen, hiszen 50-90-130-at az is viszi (sőt megkockáztatom, felesleges bmw-t venni ezért). HA mennék ökörködni, élményautózni és még ide-oda, akkor máris borul az évi 10k km és a kicsi benzines párosítás is, és képbe jöhet az erősebb benzines a hangja miatt, de szerintem csakis ekkor, mert
amint évi 20-25k km-t túllépjük, akkor jobb egy diesel, ekkor pedig nem kell félni a legerősebb variánsoktól sem, mert x5-x6-okat kivéve megállnak 8-9 liternél bármilyen szituban (=alap benzines motorok fogyasztása...), és ugyan nem lesz hangorkán, de élményautózás ugyanúgy lehetséges, csak városba rövid távokra nagyon nem nyerő, hacsak hétvégente nincs egy-egy nagyobb kiruccanás, mert akkor nem probléma a hétközbeni városozás sem.
A dieselesek sok problémája pedig a tekert kilométerek miatt van. Tisztázott szervíztörténet kell, és ha vminek épp alattam jön el az ideje, akkor bizony cserélni kell. Ha vki rendszeresen rendben tartja a kocsiját, akkor az sosem egy nagy szervíz lesz, hanem kicsit több kisebb kéne h legyen. Aki anno dieselt vett újonnan, az biztos nem az évi 10k km miatt vette, hanem a legalább 30k miatt, és ha ez így van, akkor egy e46-os diesel alsóhangon is 300k km-rel rendelkezik, csak fele annyival árulják. A benzineseknél pedig az évi 10k km-rel még nincs mit titkolni, ilyen egyszerű az egész. Nekem most 167k km van a kocsiban, és amiket látok, hogy ennyivel árulnak, egyszerűen borzasztó, mert legalább 100k km-rel több kéne h legyen bennük, annyira le van élve a belső tér is, meg gondolom más is...
Ha vki használtan bmw-t vásárol az eredeti ár töredékéért, akkor ne spúrkodjon fizetni utólag a szervízdíjakat, vagy akkor nem kell bmw-t venni.
CharlieDrop-nak szerintem tökéletes a kocsija, mert már a 20d is feleslegesen erős a normál forgalomba (ergo jó a 18d), és mivel tetszett neki a bmw, vett is egyet a kis fanatikus
Bocs, ha kicsit összefüggéstelen lett a post
-
KINKY_007
aktív tag
válasz CharlieDrop #26341 üzenetére
Miért?
[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
válasz CharlieDrop #26343 üzenetére
Veszel egy tartót, meg egy tabletet. Ha kell, akkor jack-BT-vel ráküldöd a gyári hangrendszerre. Akkor kell felpattintani, amikor használni akarod. Ha nem kell berakod az oldalzsebbe, vagy ahova akarod. Ha te is ott ülsz a kocsiban, amikor -20, vagy +60 van ott, akkor egészségedre.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
urban racer
senior tag
válasz CharlieDrop #26372 üzenetére
menj a kocsid mögött nekem még a benzines is kormolt tőle
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
MPowerPH
félisten
válasz CharlieDrop #26376 üzenetére
Mar hogy erted? Hogy egy kuton van tobb forgalmazotol is uzemanyag?
Don't Tread On Me
-
Ivan15
senior tag
válasz CharlieDrop #26387 üzenetére
Aha.. kb 3 eve megyek 4 evszakossal minden telen itt az Alpok labanal naponta dolgozni hajnalban is/ kesö este is, amikor meg nincs lesozva, tehat hoban telen is. Ja es a buszok is negyevszakossal mennek egesz nap termeszetesen telen is.
-
Ivan15
senior tag
válasz CharlieDrop #26389 üzenetére
Termeszetesen nagyobb mint egy eppen adott körülmenyhez optimalisan felrakott gumival. Ez nem kerdes, de inkabb megyek lassabban telen is.
Mas. Azt hallottam, hogy a magas sebessegindexü gumik pl. 260km/h sokkal gyorsabban kopnak mint a lassabbak pl 210, 190 km/h-sok. Ez azonos tipusu es vastagsagu es gyartmanyu teli/nyari/4 evszakos gumira ertendö ugyanazon az auton, mert csak igy van ertelme az összehasonlitasnak. Igaz ez? Sztem igaz lehet
[ Szerkesztve ]
-
Viszlát
addikt
válasz CharlieDrop #26387 üzenetére
Szerintem annak hiába magyarázod ezeket a dolgokat aki képes feltenni négyévszakost, kivéve ha anyagi megfontolásból történt, bár ott ugye megkérdőjeleződik az autó létjogosultsága.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
válasz CharlieDrop #26405 üzenetére
Olvasgattam ilyet...és nagyon tanácstalan vagyok mert ugye egy átnézés is csak pillanatnyi állapotot mutat
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz CharlieDrop #26407 üzenetére
Az nagy baj, mert itt reméltem megvilágosodni
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
urban racer
senior tag
válasz CharlieDrop #26448 üzenetére
szépen, elegánsan
Amúgymeg kabbe és nézd meg melyiket vegyem: [link] 177 vagy 277?
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Nyíregyháza és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Tudományos Pandémia Klub
- Milyen autót vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- LEGO klub
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen