-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gsx-rr
veterán
válasz Skimaster #49379 üzenetére
Tenyleg nem rosszindulatbol, csak ha esetleg valamikor kintrol behozott auto akkor nehezen hiheto az evi 1x.000 kilometer futasteljesitmeny.
Azt meg ne hidd el,hogy E46-nal nem tudjak megcsinalni az orat ugy ,hogy ne kideruljon ki
F01-et is lattam mar megtekerve, sot allitolag mar a G11-et is csinaljak, nekem a nagy szakik azt mondtak valoszinu meg volt tekerve azert nem volt bejegyzes 20-70.000 kozott a szervizkonyben.[ Szerkesztve ]
-
Chris0321
addikt
válasz Skimaster #50269 üzenetére
Én csak annyit tudok, hogy ha turbósítani akarja valaki az kb. 1 millió és rengeteg idő. Ha jól tudom benzines motort nem lehet chip-eltetni így csak a szerkezeti átalakítás marad ami mint írtam nem olcsó mulatság. Nekem ugyanilyen motorral van Touring-om, én nem érzem olyan gyengének bár én 2107-esből ültem át.
Ha esetleg valamiben tévedtem aki jobban ért hozzá nyugodtan javítson ki. -
H.Ezredes
őstag
válasz Skimaster #50269 üzenetére
Lehet egy remap-al kicsalni belőle egy kis pluszt... Elég sok szívót is csinálunk 25i 30i-ket leginkább de abból M54 N52 N53 mindegyiken lehetett érezni főleg a 30si-n az egy kis M3 lett utána
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MoP_FX 57
őstag
válasz Skimaster #50269 üzenetére
Szerintem két lehetőség kínálkozik:
1) Add el a 320Ci-t, és vegyél egy 330Ci-t lehetőleg kézi váltóval és minél kevesebb extrával. A relatíve alacsony önsúllyal az az autó még mindig elég nagyot tud lépni.2) Elkezdesz hozzányúlni a mostanihoz, ami vagy simán sokba fog kerülni és nem fog érdemben túl sokat hozni (forced induction, speckó kipufogórendszer stb.) vagy nagyon sokba fog kerülni, de már érezhetően tud hozni. (supercharger, turbocharger) Nyilván az utóbbival bukod a szívó karakterisztikát is. Esetleg ha nagyon a szívedhez nőtt a mostani autó, akkor egy M54B30 strokerben még lehet gondolkodni, de az is drága lesz, és kérdés, hogy találsz-e rá embert. Itt még találsz infót.
Én biztosan az egyes opciót választanám. Le lett egyébként padolva a saját autód, hozzá még a gyári ~170 lóerőt? Általában a DISA és VANOS egyaránt elég gatya szokott lenni már ennyi idő után, mindkettővel veszíteni fogod alacsony fordulaton a nyomatékot.
-
-
MoP_FX 57
őstag
válasz Skimaster #50352 üzenetére
De előtte én azért végiggondolnom a következőket:
1)
Az 528i-nek 70 Nm-rel több a nyomatéka, és ha M52TUB28 a motorkód, akkor ugyanúgy 3500-as fordulaton épül fel a nyomatékmaximum, mint az M54B22-nek. Ha nem a dupla vanosos, akkor 500 fordulattal feljebb. A csúcsteljesítmény is feljebb van 22-24 lóval.2)
A kaszni nem minden. A saját tömegeket kell összehasonlítani. M52TUB28 és M54B22 esetén számold ki az egységnyi tömegre jutó lóerőt, a karakterisztika úgyis megegyezik. Sima M52B28 esetén nyilván picit más a sztori.3)
Váltó nagyon sokat számít. A régi bolygóműves, wandleres automatánál bőven lehet gyorsabban gangolni a kézivel, ha gyakorlott vagy.4)
Motorállapot, nyilván erre csak méréssel lehetne következteni, de simán elképzelhető, hogy valamelyik motor (akár mindkettő is) messzebb van már a gyári értéktől. Tipikus betegség ezeknél, hogy DISA szelep már képtelen zárni, ezért alacsony fordulaton nyomatékot veszítesz. A VANOS gumitömítései sem biztos, hogy legjobban megtartják már az olajnyomást stb. Csomó helyen el tud folyni 10-20 lóerő. -
-
KAMELOT
titán
-
H.Ezredes
őstag
válasz Skimaster #52065 üzenetére
Nem tudom miről beszélsz... Pl E83 X3 pont,hogy a legalja..... Igazai kopogós gagyi ótvar műanyag fos hulladék az egész autó.... Zajszigetelés egy fos annak gagyi igazán a bele.. Mikor megjelent már elavult volt... egy E46 magasabb bódéban nehezebb kivitelben X drive-al és érezhetően gagyibb minőségben........ Ami egyáltalán értelmes az-az LCI 3.0sd.... Nem gondolnám,hogy egy E83 vagy E46 mellett szar lenne az új X3 X5 X6 X7 főleg,hogy ültem az összesbe / vezettem is kivétel az X6.... Nagyon-nagyon jó autók... az X3 is brutál jó lett az X5 meg magasan megugrotta a szintet.... X7 meg más kategória.... Ezek az új autók technikailag nagyon előrehaladottak minden tekintetben.... Ahogy viselkednek az úton ahogy elnyelik az úthibákat a futómű ami alattuk van zseniális főleg a hátsókerék kormányzással ahogy megállnak / kanyarodnak az brutálisan jó.... A beltér is minőségi.... Tudásban is nagyon jók. Ma már egy X5 olyan szépen kigurul ,hogy a régebbi hátsó kerekes modelleket simán veri.... Hajtásba nagyon kevés a veszteség ( a régebbi modellekhez képest mindenképp brutális a különbség ) nagyon jól megvannak csinálva... A külső szubjektív ,hogy tetszik vagy sem de a tudás és a minőség ami a kocsikban van el kell ismerni.... Szerintem ha vezettél volna egy X3- X5-öt más lenne a véleményed,hogy mi a jó....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
válasz Skimaster #52084 üzenetére
Írod,hogy kívülről se szép belülről a belsőről ne is beszéljünk.... Nem értem ezt a nem nem szép dolgot... Az E83 annyira szép kívülről / belülről,hogy nem cserélnéd le ???????? Ahhoz képest ronda??? Vagy mihez képest ronda egy X3 vagy X5 vagy X7 kívülről de leginkább belülről ????? Véleményt úgy tudsz alkotni ha láttál valamit élőben közelről / ültél benne / vezetted / használtad az autót.... Ha mindegyiket kipróbáltad volna és úgy mondanád akkor azt mondom oké van tapasztalatod... De így.... Én viszont ültem használtam / vezettem ezeket így tudok pontos képet adni,hogy milyen egy régihez képest... Én azt látom,hogy igen nagyot ugrottak minden tekintetben az előző szériákhoz képest így kijelenteni élből,hogy nem kellene azért fura....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
CharlieDrop
veterán
válasz Skimaster #52833 üzenetére
E46-ban is vérszegény.
Szerintem
de részemről ha első BMW és nem volt erős autóm, akkor oda jó a 20i is.
Nekem az első BMW-m egy 170 lovas 23i volt. Azóta az összes gyenge. Talán a 180 pacis 120d, ami hasonlít, ami hozza a sor6 élményt[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Skimaster #53592 üzenetére
Látatlanban is azt mondom, az akku lesz a legutolsó dolog, amivel baj lehet. Tudják a gyárak is, hogy mindenki attól fél, szóval alaposan ki vannak dolgozva ezek a dolgok. Amúgy sem lehet villámtölteni, szóval nagy elhasználódás nem várható, pár km mínuszt tippelnék nagyjából (de max egy számjegyű mértékben)
-
szimi57
őstag
-
szimi57
őstag
válasz Skimaster #53597 üzenetére
Téli használat esetén az akku kapacitása csökken, plusz a fűtés. Nyáron a klíma a plusz terhelés. Ez a két tényező megeszi ezeket a kis akkukat, nem győzi tölteni. Szerintem itt a fórumon nem igen találni tulajt, aki tud segiteni. Itt irnak egy pár problémáról. A hibrid arra jó, ha valaki elfelejt tankolni, eltotyog árammal a következő benzinkútig
[ Szerkesztve ]
A MOSOLY egy olyan vezeték nélküli kapcsolat, amely nem igényel külső áramforrást.
-
BeZol
őstag
válasz Skimaster #53592 üzenetére
Kb. 800-1000 töltés után az akksi kapacitása 50-70%-ra ugrik.
Tehát újonnan tudott 25km-t élesben tisztán elektromosan (88 elektromos lóerővel gazdálkodva max 12másodpercig, amúgy kevesebb). Ha csak így használnák a kocsit, akkor 25ezer km után már 13km környékén járna az akksi kapacitása, ami még mindig elég lehet, de itt már rohamosan romlik az akksi, úgyhogy olyan bő 30ezer km tisztán elektromos közlekedés után sima hibriddé degradálódik, ha nem cserélnek benne akksit, ami még mindig nem feltétlen probléma, mert városban még így sem fog sokat enni benzinből, csak ugye egy ideig semennyit sem evett volna.
Aztán persze tisztán elektromosan nem megy úgy a kocsi.
Télen fűtés miatt gondolom amúgy is beindul a benzines motor.A benzines motor viszont csupán 3hengeres, 1,5literes, 136lovas. B38 motorkód. Németeknél 2 újság tartóstesztjében is kuka lett a motor 100ezer km-nél a 218i-ben.
Nekem ennyi bőven elég ahhoz, hogy bottal se piszkáljam és olvasgassak tovább a témakörében, bár elvileg orvosolták a problémákat azóta... Ennyit nem ér a zöld rendszám.
-
chess001
aktív tag
válasz Skimaster #54043 üzenetére
Szerintem ez itt nem nagyon kivetelezhető. Azt tudod, hogy mennyi variáns van egy típuson belül? Pl. E90 320D. Beajánl valaki valamit és kiderül, hogy nem is lehet belerakni... Persze lehet próbálkozni, de ilyenkor tipikusan többe kerül a leves, mint a hús. Pont ezért éri meg profikhoz fordulni, akik mögött van tapasztalat, meg garancia.
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
ittakary
nagyúr
válasz Skimaster #55916 üzenetére
Gratulálok hozzá
Nálunk ma volt nagymosás, csillog is mint salamon töke
Youtube videoNem egy tipikus magyarországi 20 éves autó...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs