-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
drosan
tag
válasz Skimaster #34039 üzenetére
Szia, nekem 1-es van és elég jól körbejártam a témát vásárlás előtt. Igaz M sport belsővel, de én az itt elhangzott belső kopásokról nem tudok beszámolni, bár az autónak előttem is volt gazdája és én most is vigyázok rá. A hátsó lábtér valóban kicsi, nem egy négy felnőttes utazó autó. Sajnos a benzin motorok felejtősek, én 20d-t vettem, abból is megbízhatóbb M47est, viszont ez semmiképpen sem ajánlható rövid városi távokra. Ha fontos a megbízhatóság más irányba nézelődjetek, nem ajánlom az 1est benzinmotorral, ebből az évjáratból.
-
drosan
tag
válasz Skimaster #34070 üzenetére
2007 januári, utolsó M47esek egyike. A DPF miatt sem, motornak sem tesz annyira jót a sok hidegjárat. Kézivel nem nagyon szokott gond lenni, esetleg annyi hogy hidegben álló helyzetben nehezebben veszi a fokozatokat, de megbízható darab. Autómatával nincs tapasztalatom.
Én inkább keresnék más autót városi használatra. -
MPowerPH
félisten
válasz Skimaster #34138 üzenetére
Gyarit! Az az egy alkatresz, amivel nem igazan erdemes sporolni. Egyebkent meg INA a gyari beszallito, szoval lehet az is megteszi, nem tudom. Dragabb is az INA, mint a tobbi. Es amikor en a gorgoket es feszitoket rendeltem, akkor INA-t kertem. Mindegyiken ott volt a kikoszorult BMW logo es kodszam, sot, az egyikben benne maradt, gondolom 'gondatlansagbol'.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Skimaster #34142 üzenetére
Ez jo kerdes. Alt. az ilyen fobb alkatreszeknek 1, maximum 2db beszallitoja van. En forumokrol vadasztam le, szerelok mondtak, es maga a BMW markakereskedes, hogy milyen alkatresz eseten mit kell venni, hogy ne kelljen kifizetni a felarat a BMW logoert.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Skimaster #34194 üzenetére
A felhasznalt anyagminoseg ugyanolyan mindegyikben, felszereltseg fuggetlenul. Attol, hogy vannak pusz gombok, meg a muszerfal anyaga, ajtok boritasa, ellesztesek es rogzitesek ugyan azok mindegyikben. Az E92 -om elegge fullos volt, es ugyanolyan nyoszorgos volt, mint egy fapados peldany.
Egy E90 vagy E60 utan beulsz egy E65 -be, es teljesen mas vilag. Hiaba hasonlo a design, teljesen mas az anyagfelhasznalas, minden a hejen van, nincs nyoszorgo muanyag, zorgo muszerfal vagy kesztyutarto, ropogo konyektamasz.A jol felszereltrol meg az jut eszembe, hogy mig a fullosban az iDrive korul neha zorgott es nyoszorgott, eleg zavaroan, addig a fapadosban, mivel nem volt iDrive, legalabb az a resz csondben volt.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Skimaster #34462 üzenetére
Evjaratot nem irtal, de loerobol vagy 2004 vagy 2005-os. Meg a regebbi motor, de mar TU, nem a sima, ami tud meglepeteseket okozni. A regebbi 5 sebesseges automataval, amirol nem tudok semmit. A kerdes az, hogy mar birja a 410NM -t, vagy ez meg az, ami csak 390NM-re van hitelesitve?!
Egyebkent eleg beteg dolog ez az X1-X3 vonal, nalam a GT-ket is alazza.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
chess001
aktív tag
válasz Skimaster #34641 üzenetére
Ennyi, itt az eladó, meg a vevő.
A kocsi nem az én világom, de a felnije nagyon tetszik!
Nem te árulod a poweren a 17-es styling 32-t?[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
chess001
aktív tag
válasz Skimaster #34643 üzenetére
3-asnál a 17-es a legjobb kompromisszum közútra szvsz. A 18-assal nagyon jól néz ki, de az már nagyon ráz is...
Eyesis már elég sokat költött egy 2004-es 530D-re, összeállt neki, nagyon jó kis utazókocsi. Ha teheted faceliftest nézz, minőségi ugrás.[ Szerkesztve ]
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
-
szőröscica
addikt
válasz Skimaster #34643 üzenetére
Ez egesz korrektnek tunik ennyiert, de alaposan at kene nezetni, mert 6-700 ezerrel tobbert is csak hulladekokat talaltam, mikor elkezdtem keresgelni. Arra keszulj fel, hogy a DPF-el szepet lehet szivni, olvasgatom a forumokat, a legjobban porgo tema a DPF. Gyakorlatilag teljesen hibatlan motor kell a regeneralashoz, rengeteg kapcsolodo alkatresz hibakodja eseten nem inditja el, aztan osszefossa magat.
-
FERA88
tag
válasz Skimaster #34741 üzenetére
hát nekem sem, e46-nál nagyon tetszik, hogy pl. a váltó mellett vannak az ablakemelő kapcsolók, mindent jobb kézzel tudsz kezelni. az e91-nél valahogy a beltér minősége sem olyan volt mint vártam, 1x valahol véletlen végighúztad a kezed már az istenért sem tudtam eltüntetni, bezzeg az e46nél kis nedves rongy aztán mint az új.
-
CharlieDrop
veterán
válasz Skimaster #35063 üzenetére
Vagyok, vagyok
Szóval 2.1 volt, 2.2-ről csak ennyit mertem, pedig mehetett volna le egy kicsit.
Már egy turbócsövet cseréltem, meg hosszbordás szíjakat. A többi rendben van.E46-hoz képest pedig hát milyen lenne? Igazából értem miért mondják, hogy ez már nem hármas, mert ez inkább egy kis ötös, ugye 4,5 méter hosszú. Kényelmes, azt a nagy tejfölösdoboz fílinget nem érzem, de értem, hogy egy Merci/Audi miért lehet jobb.
Hogy megy? 163 ló, a 46 116 volt, érezhető a javulás, nem tudom milyen lehet a 184 lovas
Összességében meg vagyok vele elégedve, ez az angel kiégés bosszant, mert úgy néz ki nem fogok hozzáférni a cseréjéhez, legalább is az össze YT video úgy mutatja, hogy kerék le...
(#35073) Snooker
Szerintem az e38 a legszebb BMW
Látok a nagyfiam iskolája mellett egyet elrohadni Ott áll mióta arra járok és látom, ahogy elenyészik[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
MPowerPH
félisten
válasz Skimaster #35194 üzenetére
Igen, a kombik hatul legrugosok. Jo a felallas, de ha elromlik (sajnos elfog), akkor az vonyitaas.
Kezdeti tunetek, hogy az auto hatulja egy ido utan leereszt.Majd kerdezz ra, a DPF benne van e meg. Ha igen, es meg a gyari, akkor az lassan biztosan cseres lesz.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Skimaster #35199 üzenetére
Mindegyike. Ugye itt ket fo komponensbol all a rendszer. Van a legkompresszor, ami utangyartottban olyan £240 korul megy, a legrugo parja pedig £200 korul. Szamold at... Nem tudom a gyari BMW mennyi, az altalam emlitett utangyartott az Aerosus, 2 ev garival.
Don't Tread On Me
-
-
szőröscica
addikt
válasz Skimaster #35212 üzenetére
Azert annyira gyakran nem halnak meg szerintem, vetelkor meg kell nezni. De meg ha gond is lenne vele, nem a vilag penze a csereje, ellenben szerintem praktikus, hogy sosem ul meg a feneke az autonak.
Az xdrive elvileg nyugosebb, en kulonosebben szuksegesnek sem tartom, hacsak nem valami nagyon meredek utcaban laksz, amit nem takaritanak. 20 eve jarunk sielni BMW-kkel, voltunk jopar massziv havazas reszesei, jo teligumival sosem volt gond, az Alpokban sem.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz Skimaster #35212 üzenetére
Ha felsz a legrugotol, akkor az XDrive -tol meg inkabb felhetsz. Lehet ra boven kolteni, szerelok es az alkatresz kereskedok imadjak, mert tuti megelhetes.
Egyebkent meg en BMW -bol nem vennek 4WD -t. Szvsz a Quattro ezerszer jobb, korbeveri, es azzal meg csak problema sincs. Szoval ha kell a 4 kerek meghajtas, akkor Audi. De ahogy irtak, Mo.-n folosleges arra a par havas napra. A teli gumin nem kell sporolni.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
CharlieDrop
veterán
válasz Skimaster #35221 üzenetére
Szerintem csak nézzétek meg, még ne alkudj rá. Aztán menj el nézzél meg olyat ami drágább, aztán nézzél be a Facebook e60-e90 adok-veszekbe, mert néha vannak jó találatok ott is
Aztán ha már nincs más, akkor gondolkozz, hogy melyiket veszed
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
H.Ezredes
őstag
válasz Skimaster #35219 üzenetére
Én nem vennék X3-at... Nagy a karosszéria nehéz összkerék kis motor.... Ráadásul ebben az árkategóriában lehet E90-et nézni az érdekesebb véleményem szerint. Amit linkeltél E90 érdemes lenne megnézni de én most így hirtelen ezt találtam [link] Én ezt nézném meg legalább is hívnám föl telefonon. ( A motorja igényel egy kis foglalkozást ezt fejtse ki persze de érdemes lenne megnézni ilyen 1,65 - 1,7 be jó lehetne ,hogy ha a motor nincs széthullva.) Igazából mindegyikre kell költeni olyan nem lesz ennyi pénzért amire ne lehetne / ne kellene. De ez jól felszerelt az ára is jó lehet. És azért mert kell vele foglalkozni nem feltétlen jössz ki rosszabbul mint egy másikkal ráadásul ha le van szervizelve akkor nyugodtabban is tudsz vele közlekedni. De az az igazság 2M körül NORMÁLIS E90 -et vagy X3-at vagy E60-at találni nagyon nehéz.... Mindegyikre kell költeni ennyi pénzért nem kapsz olyan autót ezek közül amire nem kell költeni.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
Skimaster
senior tag
válasz Skimaster #35219 üzenetére
NO URAK MEGNÉZTÜK A GÉPEKET!
A 3-as elég tré volt élőben,termosztát alatt minden olajos,női tulaj,felnik agyon padkázva,gumik kuka,csomagtartó enyhén megnyomva,angel egyik oldalon nem égett,belül közepes(az enyém szebb!),a váltó nem rángatott,a hangja jó volt.Megnéztük,de nem mentünk vele.Mikor bementem,hogy kp mennyi lenne 50 ezret engedett az árból... Nem véletlen nem akarok kereskedésből venni...asszonyt sem győzte meg az autó!
Aztán megnéztem(magamnak) egy szép 530D Touringot(e61).Nagyon tetszett,szerelő gyereké volt,rendben volt az autó elég jól.Korrektül elmondott mindent,mit csináltak,cseréltek,lehet megveszem...csak eladom gyorsan az e46-ot...
Aztán megnéztük az x3-at,páromnak egyből ez jött be,kívül rendben csak apró korból adódó szösszenetek,a bal hátsó ablak nem mozog,ékszíjtárcsa cserélve,olaj,szűrők cserélve,futómű nem kopog,friss műszaki,km 284e de biztos több.A kormány és ülések szélei felújítva(ezt nem mondta a tag),műszerfal,középkonzol kopásmentes,szép.Felnik rendben,gumik idény nyáron mennek még.1.95-ért elhoztuk,szépen hazajött,nagyon jó vele menni,bejön nekem is nagyon.Biztos költünk rá majd de szerintem átlagost.Olyan mint egy nagy személyautó!Jó magasan ülni és meglepően jól megy a 2.0 dízellel és a 6-os kézivel.
Majd fotózom!
Köszi a segítséget! -
CharlieDrop
veterán
válasz Skimaster #35244 üzenetére
Nem is mondtam, hogy az
Még nem tartok sehol, mert még nem csináltam meg rajta kb. semmit sem. Csak egy cső ment el. De már elkezdődött a feltárás:
első fékszett tuti cserés, majd a xenonok, angel izzók, szerintem a turbó is sorra kerül, valószínű valamelyik szilent is elől kopog, és a váltóban is cserélnék olajat, szóval kb. ennyi eddig...de nyilatkozok, ha kész van
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs