-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz FERA88 #28874 üzenetére
Nemetbol valo? Akkor abban minimum a duplaja km van. Egy lassan 10 eves, kissebb motoros diesel autorol beszelunk, amiknek magasan a legmagasabb a futasteljesitmenyuk. A kulcskiolvasassal meg lehet probalkozni, de ha profik tekertek vissza, akkor biztosan az is rendben lesz. Szervizkonyv hamisithato sajnos. A BMW-nel lehetne lekerdezni, hogy milyen szervizbejegyzesek tartoznak az autohoz, azok mikor tortentek es mennyi km-el. Mert ehhez az egyhez nem tudnak hozzaferni.
Ismerosom ugyan igy jart, egy behozott Passat -ot, 6 evesen, 140k km-el akart megvenni, es volt hozza szervizkonyv, ami tok eredetinek nezett ki. Bevitte a markaszervizbe az autot, es lekerdeztette.(5k volt) Az utolso szerviz 5 honapja volt rajta megejtve, 340k km-el, meg valahol Munchenben. Bent meg megrokonyodve alltak a szervizkonyv folott. Meg arra is odafigyeltek, hogy mas-mas szinu tollal toltottek ki. Ugye pecsetet meg nem nehez csinaltatni.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
lorcsi
veterán
válasz FERA88 #28879 üzenetére
nálam még nem olyan konkrét a helyzet, csak nézegetem hogy kb. mi a kínálat
de nagyon gáz
a legtöbbször valami mindig hiányzik..vagy már alapból lerúgott az autó
hazaiak tuti kalapált vackok
dízelnél extra szívás, ha a km nem stimmel
azt szeretném majd még összehasonlítani, hogy a dízel vs benzines költségeikb. iylen a hazai jónak mondható
fl előtti..combtámasz nincs..túl sok lóerő..és még elég húzósan drága iskint miylen áron adják amiket nézegetsz?
-
H.Ezredes
őstag
válasz FERA88 #29515 üzenetére
Ilyen amikor "fasza"
kigyulladni itt már csak azért gyulladt mert eltörött a turbo tengely és ömlött be az olaj és kigyulladt. De látszik,hogy a 2. hengerben a lapka már keresztbe állt de még épp nem hullott be...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
MPowerPH
félisten
válasz FERA88 #34732 üzenetére
Nagyon szep.
Motor?Mar olvasom.
Lehet talalni, csak nagyon ritka. En sokszor megbantam mar, hogy anno nem csaptam le Highend55 Individual E46 kombijara (a valaha legszebb E46, amit lattam), ami egy megpiszkalt 30D volt. Masodik autonak jo lett volna, de garazs hijjan elvetettem.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
STC Speed
őstag
válasz FERA88 #34734 üzenetére
Nekem most e46 van,de bármikor vittek e9* el nem jött be Az uj f30 as család viszont még jobban mint a 46
Van vkinek itt Dension okositóval zenéje?
Tűrhetően szól?Filozok,hogy 120 ért egy android fej a kocsiba,de a denison megvan 37 ből,és ugyis csak zenét hallgatnák,jol néz ki a nagy kijelző persze, de max a gps-t használnám ritkán...[ Szerkesztve ]
-
negro
őstag
válasz FERA88 #34784 üzenetére
En meg jo par eve vezettem egy Peugeot 406 -ot a rosz oldalt es igaz csak 15-20 percre de katasztrofalis volt, annyira nem ereztem hol az auto, hogy kanyarodok vele. A valtast nem is mondom.
En amugy itt ahol lakom, latok jo parat. Kint megveszik szinte fel aron ahoz kepest mennyi az europai. Van par Saab 9-3 meg B-C Vektrak meg ehez hasonlo kategoriak, Rover, Jaguar amik amugy is baromi olcsok nem veletlen de magyarba nem csodalkozok, hogy meg az is sok...
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
chess001
aktív tag
válasz FERA88 #35000 üzenetére
Szerintem itt a karosszériáról volt a szó, ahol takaríthatatlan zugokban megállt a sár és a víz.
Nyilván a millió kavics+sózott út a futóműről leviszi a festéket néhány év után, ha nincs karban tartva és az rozsdás lesz.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
balajti
tag
-
H.Ezredes
őstag
válasz FERA88 #53293 üzenetére
N43:
Hajtókarcsapágyra érzékeny szeret lecsapágyasodni.
Vezérlés nyúlik láncvezetők elérnek és eltörhetnek 200E Km környékén illik cserélni
Közvetlen befecskendezés miatt kokszosodik a szívójárat 100-150E Km esedékes a tisztítás
Nagynyomású befecskendezőkre kell figyelni 4 trafót 100-150E Km után illik cserélni egyben
NOX szenzor imád behalni rajtuk
Közvetlen befecskendezés miatt kopogósabb a járása
Gyenge a motor cserébe magasabb a fogyasztása is.
Elektromos vízpumpát 100-150E Km után cserélni kell[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
BeZol
őstag
válasz FERA88 #53297 üzenetére
Majd kb. 3 havonta kell takarítanod a bőrt mert pikk-pakk ocsmány lesz, az öv pedig már most "menthetetlen", gyárilag az is olyan színű mint az ülés. Csak azért tudom, mert ismerős is folyton ezzel "szenved", az övet már "feladta" .
Ez volt a 3as kabrió alap motorja (max 11 misi volt 2009ben az alapára, még a 320d is drágább volt nála újonnan).
Mivel extra merevítést cipelnek ezek a típusok, az e90 320i-hez képest az e93 320i +230kg-ot cipel. 9,1s a 0-100km/h, turbó nincs tehát pörgetni is kell majd h meginduljon, nem lesz sok ereje alacsony fordulaton, és "csak" 4hengeres (de legalább nem kerregő 20d).Nem tudom milyen célra nézelődsz pontosan, de ezzel a motorral krúzolásra megteszi. Élményautózást csak a lenyitott tető fog adni, mert rendes ereje nem lesz a kocsinak, hogy kicsit itt-ott megnyomd neki, és még a hangja sem lesz olyan mint egy sor6-nak (325i-325d-330d-330i-335i), tehát itt is a krúzolás felé billen a kacsacsőr, ami nem baj, csak ne érjen meglepetés.
Az biztos, h nekem nem tetszik, ha nincs ezekben a kocsikban navi, mert nem adja ki a forma (de kívülről ki nézi ugye?), az már jobb ha van business navi mint ebben is (csak hát létezett profession navi 2x áron, ami teljes helyet kitölti), ez max téged fog folyton bosszantani, hogy kicsike.
Tehát a kocsi nem lesz egy rakéta, hangja sem lesz az igazi, a navi mérete lehet végig bosszantani fog, viszont van szép gyári M-paket, amitől a külvilág felé tökéletesen lehet villantani (sztem m-pakk nélkül szintén nem adja ki a kocsi formája). Már csak egy jobb hifi kéne, reménykedj h logic7-es (420W talán, de mivel kabrió, esélyes h kevesebb), mert annak is ilyen a kinézete, mert a sima csak 180W, és az tuti gyatra, én pedig mint e93 tulaj mondom neked, bazira fontos a hifi, főleg kabrióhoz! Az egy dolog, h szép a kocsi megjelenése még ma is, és ha lenyitod a tetőt akkor "kitárul" a világ, de 90 körültől én már benyomtam a hifit h elnyomja a konstans szélzajt. 130-nál a sima hifinek esélye sem lesz sztem, a logic7 pont oké lehet, persze nem az autópályázásokra kell kihegyezni a kabriózást, de nekem többségében mégis úgy adta ki az útvonal...Én az utasaimat az autó megjelenésével (külső-belső), az autó menetdinamikájával (30d; sokan akik nem ültek gyors autóban meghökkenve szólalnak meg, h "úh, baszki már 200-al megyünk, fel se tűnt" ; na meg persze 1-1 előzés/kigyorsítás is azért meglepő sokaknak), a lenyitható keménytetővel (1. "jéé, ez kabrió?!", 2. "úh még sosem ültem kabrióban", 3. "Miért bámul mindenki?" ), és a nagyon király hifivel (individual high end audio, ami e93-ban 675W a 825 helyett; dübörög a zene a mellkasodban ha akarod) tudom elkápráztatni. Az idő múlásával ezekből ami a mai napig fontos maradt (külső-belső megjelenésen ugye nincs mit variálni), az a motor ereje, a navi (bár mobillal kiegészítem egyre gyakrabban, de a business navi látványa kiégetne), és a hifi.
Remélem nem vettem el a kedvedet az autótól, csak érzékeltetni akartam, hogy ha a fentebb leírtakat 100%-os élménycsomagnak tekintjük, akkor ezzel a 320i-vel vhol féluton elhal a dolog. A külvilágnak a villantást azt tudja, de mint sofőr/utas sok lehetséges élményfaktortól megfoszt. Ha előbbi a cél, akkor minden oké, ha utóbbi, akkor még nézelődnék 325i-325d-330d-330i-335i fronton nagy professional navival és legalább logic7 hifivel az m-packet mellé.
-
H.Ezredes
őstag
válasz FERA88 #56434 üzenetére
Rengeteg N47 motort csináltam már és igazából nem rosszak ha megkapják a megfelelő karbantartást. Sokat is írtam ezekről az N-es motorokról keress vissza rám.
Az övén megcsináltunk minden ilyen jellegű dolgot. Vezérlés csere hűtőkazetta takarítás szívósor takarítás stb. Az EGR nem volt rossz amikor néztük és akkor még visszahívás se volt rá.
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄