-
GAMEPOD.hu
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xmodule
őstag
szep idö volt tegnap gondoltam kicserelem a fekeket elöl. igzabol nem volt nehez de jol jött volna egy celszerszam vissza nyomni a munkahengert vagy mi a magyar neve neki. egy mezei közepes szoritoval szenvedtem. maf szenzorokat is kitisztitottam bar egyik sem volt koszos.(320i 318i). minden esetre ebben az uj kocsiban e46 2002 318i a levegö szurö valami hihetetlen buta modon van megoldva. az egesz levegö hazat ki kell venni maf szenzort le kell csavarozni. a kis kerek szurös. meg anno az e36 320i ba meg csak egy kis rekeszt kellet kihuzni. miert komplikaltak ennyire tul? pedig hely is van böven 318i nal. viszont meg mindig van az a furcsaag hogy 2000rpm alatt picit mintha rangatna szoval nem egyenletes. azt hittem maf koszos de nem.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
válasz CharlieDrop #23207 üzenetére
Eredeti BMW tárcsákat meg fékpofákat. Mondjuk kopásjelzö szenzor nem kellet volna, de benne volt a value csomagban (legolcsobb). Ablakot is beraktam a 320i -be. Nem volt nehéz egyáltalán. Volt egy nagyon jó video YT-on rola. Meg elolvastam a szerviz leiarast is. Fontos volt hogy az aksit le kellet kötni amikor a légzsákot vettem ki. Nem is gondoltam volna erre magamtol.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
most megint olaj ugyben dilemmazok. a kezikönyvben annyit ir hogy LL (LongLife) 01 -et rakjak bele. Na most BMW-nel mar nincs ilyen csak LL04 amire azt irjak vissza fele kompatibilis viszont van belöle 0w40 es 5w30 is. Nem tudom melyiket valasszam. Lehet most telen lesz -20is itt svedben. BMW olajakat neztem amugy. 5w30 olcsobb kicsit. 230k km van a motorban. Ti mit gondoltok melyik viszkozitas a jobb?
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Xmodule
őstag
válasz CharlieDrop #23216 üzenetére
Majd legközelebb. Most már uton van a 5w30 LL04 BMW. Az a baj hogy a kezikönyvbe nem ir semmit az olajrol csak hogy LL01 legyen minimum meg LL98 és ennyi. Viszont ez az alacsony fordulaton egyenetlen motor járás kicsit bosszant. Ma hibakodokat is neztem de semmit nem dobott. Esetleg valami ötlet mit nezzek? Ja meg a masik amikor a legkondit bekapcsolom eleg erdekes hangja van. Kb mint egy JET motornak. Es a motor fordulatatol fuggöen nö vagy csökken ez a hang erösseg. De amugy jól hüt.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Eyesis
őstag
Nexus 5 telefonom van, 2004-es E60-as 530D-m, összepároztattam őket, és az iDrive-ban látom, hogy Nexus 5 a phone-ok között, de ha csöng a telefon, akkor nem tudom kihangosítva felvenni
Eyesis
-
MPowerPH
félisten
En is fasza vagyok. Aradozok itt, hogy jol fekszi a kanyarokat... Basic maintenance, egyes. Meg a tel elott engedtem a gumikbol, 2.6-2.8 helyett 2.4-2.6 bar volt benne, hidegben talan igy egy csoppet jobb a tapadas. Csak aztan elfeledkeztem rola... Ma valahogy eszembe jutott, most hazafele bealltam a kutra. A ket hatso 2.2-2.3, elso 1.9-2.1. Es csodalkoztam, hogy olyan furcsa a kanyarban, es hangos az autopalyan.
Ment is bele a gyari ertek. Mintha kicsereltek volna... Ujra veszelyben a vesekovem.
Mondjuk ahhoz kepest meg jobb a fogyi, amit produkalt. Eleg nagy volt a difi az idealishoz kepest.A kereknyomas ellenorzo csak a hirtelen nyomascsokkenes alkalmaval riaszt?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
tkesy
őstag
Tiszteletem a klubtagoknak!
Bár nem vagyok BMW (se autó) tulaj de lenne egy BMW-s kérdésem. Adott egy E39 528i automata váltóval + vmi spéci riasztóval és most már 0-ra merült akksival. A tulajnál (kb haver haverja a kapcsolati viszony) vannak a kulcsok, aki úgy 1,5 évvel ezelőtt megkérdezte, hogy le-e parkolhatja a ház elé a kocsit pár hétre... Azóta is ott áll, és most már nagyon "útban van" (nem tudunk normálisan közlekedni tőle) plusz már betörték a baloldalon mindkét üveget... A tulajnak hiába szólunk, vagy külföldön van, vagy "majd a következő héten elviszem" választ adja...
Szóval a kérdés az, hogy meg lehet vhogy mozdítani és odébbvinni / tolni (kb 1 utcányit) annélkül, hogy kárt tennénk benne, úgy hogy nem hívunk trélert?Előre is köszi a válaszokat.
[ Szerkesztve ]
>>>> The Truth Is Out There - I Want To Believe <<<<
-
Xmodule
őstag
BMW01 neked milyen tapasztalatod van ezzel az eurocarparts.com oldallal? Egyik régebbi hsz-edben láttam hogy onnan rendeltél dolgokat. Tudom, hogy te ott kint élsz (GB), de nekem itt sved viszonylathoz kepest postaval egyutt olcsobban jött most ki levegö,olaj,pollen szürök. BMW-töl is kertem arajanlatot, legolcsobb ugy lenne hogy Insp1 kitt + egy levegö szurö de ezek még igy is több mint dupla annyiba kerulnek mint a 3 MANN szurö postaval. Ezelött is rendeltem MANN-t azt mondjak elég jo marka. Mondjuk nem tudom a BOSH jobb e vagy a MANN vagy hogy a gyári BMW szüröt ki gyártyja. Te/ti mit gondoltok? Meg van ott még más márka is de azokat nem nagyon ismerem (crossland, denso). Ja mert mikor veszek egy kocsit ezeket cserelem egyböl attol fuggetlenul hogy mikor volt benne cserelve utoljara (levegö,olaj,pollen szurö es motor olaj). Aztan a többit meg szepen lassacskan.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
MPowerPH
félisten
válasz Xmodule #23224 üzenetére
Teljesen rendben van, foleg ha az adott termekbol van olyan, ami normalis marka. A MANN pl. az, szoval nyugodt szivvel ajanlom.
Most innen rendeltem: bestpartstore.co.uk, ami Nalatok bildelar24.com. Itt viszont kapsz Bosch-t is. Azzal pedig nem tevedhetsz.Don't Tread On Me
-
Eyesis
őstag
válasz Eyesis #23218 üzenetére
Megint megnéztem, letöröltem a Nexus 5-öt a BMW menüből, a telefonból, újra pároztattam, és nem szinkronizálja le a contactokat, ha kapok hívást, akkor nem tudom kihangosítva felvenni. Van akinek iDrive-os a kocsija?
Nekem kis lcd-s, lehet ezen szotfvert frissíteni, pl, hogy a telefonról bluetoothon jöjjön a zene?
Látom újabb nagy navis bmw-ken van ilyen...Eyesis
-
Eyesis
őstag
Van más is akinek ilyen régebbi E60-asa van, amiben van bmw telefon?
Eyesis
-
ignorant
senior tag
válasz Eyesis #23227 üzenetére
Ismeros 2004-es e60-jaban is meghalt a bluetooth, neki az egesz kozponti egyseget kellett cserelni, ha jol emlekszem 200K korul volt.
Nincs lehetoseged megnezni a hibakodokat?
En a helyedben nem foglalkoznek ezzel az autoval, minel elobb adod el annal jobb
Ha BMW kell mindenkepp, akkor erdemes keresni egy olyat amit karbantartottak.
[ Szerkesztve ]
-
Eyesis
őstag
válasz ignorant #23229 üzenetére
Már nincs hibakód csak az izzító doboz vagy mi, azt meg kell csinálni tél előtt.
Ez kis lcd-s, nincs benne nevigáció, és ebben a verzióban a kihangosítás csak akkor működik, ha a benne lévő telefonban van egy társkártya. Nem DVD olvasó van benne, de egy sima CD-n is elég sok mp3 elfér
és kibírom telefon nélkül .)Eyesis
-
ignorant
senior tag
válasz Stukker1987 #23230 üzenetére
Persze, megertem ha vannak problemak egy regi autoval, de a leirtak alapjan ez teljesen mas kategoria.
@eyesis: ugy mar mas a helyzet. Azt hittem, hogy nem mukodik. Ha tudsz olcso gyari alkatreszekhez jutni akkor lehet erdemes upgradelni.
[ Szerkesztve ]
-
ALI_G
veterán
Hi,
X3-at nézegetek és érdekelne, hogy mi mostanság a gyári rétegvastagság egy 2010-es X3-nál? -
Xmodule
őstag
válasz CharlieDrop #23220 üzenetére
Néztem róla videokat YT-on. Hévégén kiszedem és megnézem. Köszi a tippet.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
Eyesis
őstag
válasz Eyesis #23233 üzenetére
Már a második CD-t írtam ki mp3-akkal, 10x-esnél lassabban nem tudtam írni, már csak arra tudok gondolni, hogy nem tudja az MP3-at
Tudtok olyat, aki nem aranyárban szereli nekem be az aux jack bemenetet?
Van benne valami gps measina vagy telefon töltő kábal kivezetés is belehergelve, ezt meg át kéne varásolni micro USB-re[ Szerkesztve ]
Eyesis
-
Stukker1987
senior tag
válasz Eyesis #23237 üzenetére
Aux retrofit kb 16k.
Ehhez munkadíj még legalább ennyi... és még a programozás pár ezer,ha csak ennyi az igényed.DE ha már olyan helyen vagy ahol programozni is tudnak,akkor komplett szoftverfrissítés sem ártana és akkor pár dolgot személyre is tudnak neked szabni.
A gáz az,hogy Mo-n nem sok helyen csinálják és ők sem olcsón. A fenti teljes műveletsor ~100k lenne.
Ezeket azért tudom ilyen biztosan,mert már én is kértem árajánlatot Mo egyik BMW-s körökben legismertebb szakijától és alkatrészesétől.Mondanom sem kell,hogy sokallom,de ha másra már tényleg nem kell költeni,akkor én be fogom vállalni,mert mint informatikus tudom,hogy a frissítések bizony sokat számítanak...
A telefon aljzat buherálásról sztem ne is álmodj.
Egyébként ha komplett telefon és zenei megoldás kell,akkor nézd meg a Dension 500S Bt-t. Mondanom sem kell hogy ez is drága
[ Szerkesztve ]
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
-
raczger
őstag
Már egy ideje keresek e46 318i touring, 2 litereset (143 LE), de nagyon kevés van belőle, az is mind kereskedő, nyugatról hozott autó, nehéz leinformálni a múltját.
A kérdésem az lenne, mennyire gáz az 1.9-es, 118 lovas ebből? Megpakolva, meredekebb autópályán fölfelé bírná a tempót? Tehát érdemes nézegetnem a gyengébb verziót is?www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Eyesis
őstag
válasz Stukker1987 #23238 üzenetére
egy jack anya egy kábellel két pin a végére, leszedni az elejét, bekötni a pineket a megfelelő helyre, fúrni egy lukat valami idomba és oda beragasztani a jack anyát, kb ennyiről szól a történet, nekem ez nagyon nagyon max 5-10ezer ft összesen...
Eyesis
-
KINKY_007
aktív tag
válasz Stukker1987 #23241 üzenetére
Régebbi BMW, az kicsit egyszerűbb...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
raczger
őstag
válasz CharlieDrop #23243 üzenetére
Kereskedő: általában külföldről hozott, nyerészkedni akar, elrejti a hibákat, nehezen leinformálható.
Itthon újonnan üzembe helyezettet könnyen leinformálok, ha komolyabb balesete volt, az azonnal kiderül.2.2 literessel? Igazából csak a teljesítményadó, pont 125kw-nál ugrik meg a sarc majdnem a duplájára. Eredetileg 2 litereset keresek, fogyasztás/teljesítmény szempontjából ez tűnik a legjobb választásnak.
De igazából ezen gondolkozok, hogy megnézzem, ha felhívom a kinti szervizt, akkor gondolom meg tudnák erősíteni, hogy nem lett-e valami átírva a szervizkönyvében.
[ Szerkesztve ]
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Xmodule
őstag
e46 02 m54b22 manual 180k km vs e39 02 m54b25 automata 160km. e39 kicsit dragabb de van ra 6 honap gari motor hibara is. mind a kettö touring. azt tudom hogy az e39 többet eszik kb 2-3 literrel leginkabb hosszu tavokat teszek meg vele 100as tempoval. viszont a szerviz költség mennyire több az e39 nel? most itt nem az olaj meg szurö cserekre gondolok mivel gondolom az kb ugyan az. inkabb a többi kopo alkaterszekre.
Azért jó mazochistának lenni, mert ha rossz, akkor jó. De ha meg jó, akkor rossz, tehát jó.
-
CharlieDrop
veterán
válasz raczger #23244 üzenetére
Nem tudom, mostani e46-om Csontitól van
Csak hát ugye megnézi az ember mit vesz
Patika autót meg úgy is csak újonnan lehet venni, no meg a kivételek
@(#23245) Xmodule
Nem vagyok e39 fan, de ha e kettő közül kell választani, akkor a B25. Jobb egy fokkal, mint a 2.2
Hosszú távon meg sokkal nem fog többet enni. Nem tudom mennyivel drágább, de szerintem úgy 1,5 a szorzó...[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
raczger
őstag
válasz CharlieDrop #23246 üzenetére
Nem kell patika autó, de eddigi megnézett autóknál mind volt valami komolyabb baj, pl elkopott motor, vagy jó eséllyel már sérült alváz.
Na csontitól én biztos nem vennék semmitMegkérdezhetem, hogy milyen e46-od van pontosan?
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
CharlieDrop
veterán
válasz raczger #23247 üzenetére
Na, látod, előítéletek...
Persze egy 18d automata szedán, már az M47N motoros
Mindig amondó vagyok, el kell menni és meg kell nézni.
Azért az elkopott motor kemény, mindnél néztél kompressziót meg levetted a hengerfejet? Vagy csak okádták a füstöt?
[ Szerkesztve ]
Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
raczger
őstag
válasz CharlieDrop #23248 üzenetére
Egyiknél lett mérve kompresszió, az volt összességében olyan állapotban, hogy elvigyem szervizbe. (Egyébként eddig Mazda 6-okat néztem csak személyesen, szóval ez is olyan volt.)
Másiknál a kevés km ellenére kicsit csörömpölt a motor (kb úgy, mint az előzőnél), de nem ez volt a legnagyobb baja, hanem hogy volt törve, légzsák nyílt és ez már komolyabb ütközésről árulkodik, illetve egy balesetet elhallgattak (nem kérdeztem konkrétan rá, de kérdeztem, hogy mikor hol volt törve).
Eddig 4 hónap, 3 megtekintett autó, legtöbbről már hamar képről, vagy telefon hívás alkalmából kibukik valami olyan probléma, hogy már el sem érdemes menni.Persze, hogy előítélet, általánosságban több negatív tapasztalatot olvasok kereskedőkről, mint pozitívat.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Stukker1987
senior tag
válasz raczger #23249 üzenetére
Nálam nem előítélet a negatív hozzáállás a kereskedőhöz,hanem tapasztalat. Igenis több olyan példát tudnék mondani,ahol tudatosan lett károsítva vagy a vásárló vagy az állam.
Legjobb beszólást telefonos érdeklődésre haveromnak mondták:
Haver: Szervízkönyve megvan,vezették rendesen?
Kereskedő: Maga most szervízkönyvet vagy autót akar vásárolni?[ Szerkesztve ]
Eredendő bűnünk: vagy mindenben hiszünk, vagy semmiben sem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- Fujifilm X
- További aktív témák...