-
GAMEPOD.hu
Blue Mobile
Aktív témák
-
tom570
aktív tag
válasz KurtCobain #3483 üzenetére
Köszönöm. Van valami kód vagy elküldendő szöveg a lemondásra?(amúgy érdekes,hogy ezt nem reklámozzák sehol)
/Give them nothing! But take from them everything!/
-
Black_Raven
veterán
Üdv.Tudjátok hol van Bluemobile Ügyfélszolgálata ha személyesen akarod aktiválni a Sim kártyádat?
.Someone I never forget..Cs&E..nice trip my dears.
-
prozodus
őstag
válasz Black_Raven #3507 üzenetére
Szondi u-i Samsung (Oktogontól bal ooldalon), de aktiválást tudtommal nem csinálnak, a papírokat adhatod ott le. Aktiválni telefonon, mint az előbb írták le részletesen.
A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!
-
4Grider
nagyúr
válasz Black_Raven #3507 üzenetére
Főoldalon legalul a Kapcsolat menüpont.
-
nagyúr
válasz Black_Raven #3507 üzenetére
mi a különbség, azon kívül, hogy az ügyfelest látod is, nem csak hallod?
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
Black_Raven
veterán
Köszi a válaszokat!Közben beszéltem az ügyfélszolgálattal,nem fogjátok elhinni hogy hol van?Azt mondta menjek be bármelyik Telekomba /nem viszonteladó!/.És aktiválják azonnal!Ha van nálam személyi+lakcímk.
.Someone I never forget..Cs&E..nice trip my dears.
-
prozodus
őstag
válasz Black_Raven #3511 üzenetére
Hát, most tényleg nagyot néztem
Majd tudósíts, h tényleg működött-e, mert ha igen, akkor ezt feltétlen bele kéne írni az összefoglalóba.
A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!
-
Black_Raven
veterán
-
prozodus
őstag
válasz Black_Raven #3513 üzenetére
Azt meg miért? Nincs postacímed?
A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!
-
Kam1kaze
tag
Érdekességként, több mint 10 évig voltam T-nél, majd átmentem Vodához, onnan ahogy lejárt a 2 év hűségem, elmenekültem a Blue-hoz. Még a T-től hoztam végig a számom, ahol volt internetes regisztrációm is. Amikor Blue oldalán rányomtam, a "Nem tudom a jelszavam" linkre (hogy létrehozzak egy fiókot), megadtam a telefonszámom, amire azt írta ki, hogy már létező fiók. Amit furcsálltam, mivel még soha se voltam előtte Blue-s. Kiírta a régi T-nél lévő biztonsági kérdésemet, amit még én adtam meg anno, és el is fogadta rá a választ, és másodjára, be is tudtam utána lépni. Viszont, most a Blue oldalára belépve, ezek az adatok nincsenek meg. Jeleztem ezt a Blue Mobile ügyfélszolgálatán, azt mondták, hogy ezt nem is tudták, és érdekes.
Tudom, hogy a T hálózatát használják, de akkor is furcsállom, hogy a 2 éve megszüntetett fiókom adatai, ilyen szinten meg vannak őrizve. Szerintem ezt meg kéne semmisíteniük.
[ Szerkesztve ]
-
Black_Raven
veterán
válasz prozodus #3514 üzenetére
Akkor minek a lakcimkártya,adatszolgáltatás tiltás van harmadik fél részére.Én vagyok az egyik ,a másik a kekkh jelen esetben harmadik a blue.Ez csak arra jó hogy sok cég akarja átadni harmadik félnek az adatokat infó szerzés céljából,ez nem működik nálam.Ügyfélkapun keresztül lehet beállitani a tiltást.De van hátránya is,ha új simet akarsz aktiválni telefonon.
.Someone I never forget..Cs&E..nice trip my dears.
-
McLaca
őstag
válasz prozodus #3495 üzenetére
Eredetileg a kormányzati mobilhálózat száma lett volna, de abból nem lett semmi.
Üdv!
[ Szerkesztve ]
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
-
tom570
aktív tag
-
radicspeter1
őstag
Sziasztok, megrendeltem a bluenet-et, hogy tudnám leellenőrizni hogy 333mb-on garázdálkodhatok lassítás nélkül?
[LG NEXUS 5]
-
radicspeter1
őstag
-
ther
aktív tag
Arra van valakinek ötlete, hogy hogyan tudom úgy lemondani a már meglévő bluenetemet, hogy azt újra kössem, és ne várja ki a meglévő 30 nap végét?
Aálírás
-
gomez55
tag
Sziasztok!
Van aki iphone-al hasznalja a blue-s kartyat?
Olyan problemam lenne hogy valamiert nem tudom az imessage-et beaktivalni a telefonszamomra. -
anonimus25
tag
sziasztok gondolkozok egy ilyen kártyán hogy veszek egyet,valahogy a telenyomi-val a netem nagyon rossz,de ahogy olvasom ez a kettő egy és ugyanaz.netjük milyen?van 4g?
A majom egy okos állat aki hülyéskedik,az ember meg egy hülye állat aki okoskodik.
-
radio100jozs
őstag
válasz anonimus25 #3527 üzenetére
A Bluemobile a Magyar Telekom Nyrt szolgáltatása, csak be van márkázva a Lidl-höz. A hálózat is Telekom. Jelenleg 4G még hivatalosan nincs, csak 2G, és 3G hálózatot használhatsz, de vannak már egyesek, akik tesztelhetik a 4G-n, így előbb, vagy utóbb biztos fel lesznek engedve a 4G-re a Bluemobile simek is.
-
prozodus
őstag
válasz anonimus25 #3527 üzenetére
Te mit olvastál??? Mikor sorban írtuk itt le, a napokban is, h a telenyomortól hoztuk át...
A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!
-
Kam1kaze
tag
válasz prozodus #3517 üzenetére
Nem tudom jól értelmezem a kérdést, de úgy tudom, ha megszűnik a számod, akkor fél év után adják tovább.
Pár hónapja hívtam fel egy másik számomat, ami már meg volt szűnve, és kicsöngött, gondoltam megvárom akkor már, aki fel vette, Ő mondta, hogy ennyi idő után. Én úgy tudtam, hogy régebben 1 év volt, de ezekről nincs hivatalos infóm, meg utána se néztem, mert nem érdekelt.Nekem nem volt "visszaadva"/megszűnve a számom, kb. 15 éve az enyém. T-től 2 éve vittem Vodához, onnan Bluehoz, de 2 éve már elméletben törölték a netes belépésemet, ami gyakorlatban mégse úgy van. Sokat nem tudtak volna kezdeni a biztonsági kérdésem láttán, mert a választ nem tudják. Az már más kérdés, hogy a címemet a Blue töltötte ki, vagy azt is a rendszer vitte át T-től.
Majd lehet írok Nekik, mert kíváncsi vagyok rá.
[ Szerkesztve ]
-
prozodus
őstag
válasz Kam1kaze #3530 üzenetére
Hivatalosat nem tudok, de a félév nekem nagyon kevésnek tűnik. Anno olyat hallottam, h többet szokták pihentetni, mint amennyi a "hivatalos" minimum, ami talán min 1 év volt akkor. Bár a türelmi idő után elvileg tán rögtön is lehetne, hiszen akkortól nem tiéd
[ Szerkesztve ]
A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!
-
Kam1kaze
tag
válasz prozodus #3531 üzenetére
Én is keveslem. Emlékszem, hogy áprilisba járt le a másik számom, és év vége felé már másé is volt.
Most Google-be írva találtam is erről egy cikket. Itt a lényeg (és ez már 3 éves cikk): Három vagy hat hónap után újra szabad a vásár
Meg is írtam most a levelet a Telekom-nak, kíváncsi vagyok mit válaszolnak, az adataim megtartásával kapcsolatban.
-
Sir Sparrow
aktív tag
válasz Kam1kaze #3532 üzenetére
Kíváncsi vagyok mit válaszolnak, kérlek majd számolj be róla.
Én tavaly december óta vagyok Blue-s, de már két havi számlát is kaptam azóta a volt szolgáltatómtól (Telenor). A decemberiben felszámoltak "random " összegeket, majd a számla végén kivonták, így nullázták. Csekket így nem is mellékeltek. De januárban újra küldték a havi számlát a végösszeg pedig -14 HUF (vagyis tartoznak). Érdekes! ...lehet a jövőben befektetésnek is jó lesz...!
Azért arra kíváncsi lennék, h ha már a Blue-nál a számom, akkor miért futok még náluk a rendszerben és küldik a havi "elszámolásokat".
[ Szerkesztve ]
-
radio100jozs
őstag
Hivatalosan is fél év után kiadható újra a szám, ez az NMHH egyik rendeletében is benne van, ahol a számgazdálkodás van tán, ha jól emlékszem.
-
Kam1kaze
tag
válasz Sir Sparrow #3533 üzenetére
Oké, amint lesz válasz, beszámolok róla.
Akkor Te még jobban jártál, mint én a Vodafone-al. Kíváncsi vagyok milyen végelszámolási papírt küldenek ki. Csodálkozom, hogy még nem kaptam meg, így 2 hét után. Lehet megvárják a Békéltető Testületes ügyet és azt is beleszámolják. Holnap megyek meghallgatásra, utána remélem, végleg megszabadulok tőlük.
Amúgy a Blue-val jól indult minden, hívtak mikor küldik a kártyát, utána még azért is felhívtak (manapság már ez is ritka), hogy rosszul mondták, másnap fog csak jönni, reggel 8 előtt már itt is volt. Utána volt egy kis gondom az ügyintézéssel, amikor a hívásátirányításon akartam változtatni. Háromszor hívtam őket egymás után, mire átkapcsoltak a Telekom-hoz, mert Ők nem tudták megoldani, de végül a T-nek se sikerült úgy ahogy akartam. Egyszerűbb lenne, ha adnának rá lehetőséget, hogy ezt a felhasználó is tudja állítani a fiókján keresztül.
Fentebb velosolex panaszkodott, amire mások megadták a választ, nem is akarok belefolyni, csak erre a mondatra reagálnék: "Van aki pár forintért elviseli a pökhendi, megalázó stílust, én nem."
Szinte minden cégnél vannak ilyen beosztottak. Amikor először hívtam fel a Blue-t, egy unszimpatikus hölgyet fogtam ki. Elég lekezelő volt számomra, és ráadásul ezt úgy tette, hogy sok hozzáértés nem volt mögötte.
Amit én elmondtam telefonba Neki, arra azt mondta, hogy nincs összefüggés a kettő között (Hívásértesítő és Hívásátirányítás), majd amikor beléptem a fiókomba, ott is írja a beállításoknál, amit én mondtam, hogy igenis összefügg a kettő, bizonyos szempontból.
A második ügyintéző normális volt, míg a harmadik tök jó fej volt, fél órát beszéltünk. Emiatt nem jut más az ügyintézőhöz.A Vodafone-nál, az ügyintézők 90%-a nem alkalmas arra a feladatra, és akkor még szerintem alá is becsültem ezt a számot. Hiába voltam előfizető. Tehát az nem feltétlenül igaz, hogy azért a pár forintért el kell viselni a pökhendi, megalázó stílust. Havi 6.000 Ft-ért is sokszor azt a stílust kaptam. Manapság nem nagyon fontos, hogy megtartsák az ügyfelet.
Akkor már inkább választom a Blue-t, 33 Ft percdíjért, ami valamilyen szinten mindegy is, mert VoIP-on keresztül telefonálok 2 hete. Így eddig, pár forintomba került ez az időszak, ha meg mégis a hálózatukat kéne használnom, nem mindegy, hogy 33 vagy 49 percenként, feltöltőkártya esetén.
[ Szerkesztve ]
-
SztiviVander
őstag
mivel én még nem éltem az ingyenes microsim csere lehetőségével, gondoltam próbáljuk meg hátha valami csoda folytán már 4G-st kapok. kis hölgy semmilyen azonosítást nem kért, csak a telszámot. szóval úgy tűnik bárkinek rendelhetnék egy meglepetés sim kártyát nem rossz. viszont azt mondja postán küldik mondom ööö nem futárral? utánanéz. ja igen bocs futárral. az állandó lakcímemre. mondom az nem lesz ám túl okos ha fölöslegesen megutaztatják oda-vissza 300km-t azt a kártyát, fel kéne venni egy BP-i szállítási címet mint amikor a számhordozás volt. jááájj hát sajnos olyat ő nem tud, de megadja a futárcég számát beszéljem meg velük. na ez így überf@sza menet lesz már látom előre
-
prozodus
őstag
válasz SztiviVander #3537 üzenetére
Na, úgy látom, sikerült kifogni nektek a 2 balféket
Hívásátirányítás és értesítő már hogy a fenébe ne függne össze, ha az értesítőhöz egy bizonyos számra kell átirányítani????!
Szállítási címet tudtommal fel lehet venni, mert bkinek lehet ideiglenese, de kérheted munkahelyre is ugye, szal sztem hívd újra őket, csak lehet, h már odaadták a futárnak, és akkor tényleg velük kell megbeszélni.
[ Szerkesztve ]
A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!
-
mexel
veterán
Hmm. Hogyan kell aktiválni a kártyát? Azt írják hívjam fel ingyenesen a +36 30 440 87 00 számot. Amikor megtenném közli hogy az adott irányban nem kezdeményezhetek hívást.
Akkor hogyan? Valamit rosszul értelmeztem?Megvan. Nos érdekes. Én a kártyához kapott valamint a sim kártyán lévő számot hívtam ami nem egyezik meg a honlapon lévővel. A csomagoláson és simen a 0630 440 84 00 van. Nme 87. Vagy elírás vagy változott, de azért vicces, mert ha nem netközelből szeretném aktiválni a kártyák akkor csodálkozhatnék miért nem megy
[ Szerkesztve ]
-
Kam1kaze
tag
válasz prozodus #3538 üzenetére
Én is ezt mondtam Neki, meg hogy anno ugyan így kellett a Telekom-nál és a Vodafone-nál is beállítani, de én nem tudom a készüléken keresztül, mert azt írja, a szolgáltató nem támogatja, ezért a szolgáltatónak kell központilag állítani, ami utána a telefonon is átáll. De csak állította az igazát.
Félig megoldották végül, de nem tudom mit állítgatott, mert a "Nem válaszol" és a "Nem elérhető" volt bekapcsolva, a Nem válaszolt akartam kikapcsoltatni, erre meg, amikor állította, azt kikapcsolta, de cserébe a "Foglalt" opciót bekapcsolta. Miközben nekem csak a "Nem elérhető" kell, hogy át legyen állítva, mert ha jól emlékszem, a "Foglalt" opciónál, ha hívtak régen és kinyomtam, akkor is kaptam értesítést, de most leteszteltem és nem kapok ebben az esetben (ezért volt régen csak a "Nem elérhető" bekapcsolva). Így maradhat, ahogy most van.
Másik meg, hogy amikor mondtam második hívásnál, hogy még mindig nem jó, mert most megcserélődött, azt monda, hogy be sincs kapcsolva a hívásátirányítás nekem.
[ Szerkesztve ]
-
Frosttide
tag
Úgy látszik akkor nekem szerencsém volt. Dual Simes telefonom van, ha az egyik kártyán hívnak, a másik kikapcsol, így oda-vissza átirányítás van beállítva. Ha nem kapcsolható az egyik szám , akkor átirányít a másikra, ahol a hívásvárakoztatás jelzi az új bejövőt. Nekem pikk-pakk ment az átirányítás beállítása, akárcsak a várakoztatás.
Én a Telenornál is össz-vissz kétszer voltam ügyfélszolgálaton a 10+ év alatt, egyszer amikor átírattam a kártyát a nevemre és később a micro sim cserénél, a Blue-nál sem tervezem a többszöri felkeresését a telefonos ügyfélszolgálatnak. Így nekem szinte tökéletes a Blue.[ Szerkesztve ]
-
Kam1kaze
tag
válasz Sir Sparrow #3541 üzenetére
Röviden, háromszor volt a készülékem szervizbe, abból amikor a TeleMax-nál volt kétszer, rosszabb állapotba kaptam vissza, mint amikor leadtam, így negyedszerre amikor az LG Központi Márkaszervizbe vittem, egy általam összeírt 2 oldalas jegyzettel együtt, hogy miken ment keresztül a telefon a szervizelések alatt és milyen hibái vannak, megvizsgálták és kaptam egy cseréről szóló jegyzőkönyvet.
Gondoltam, hogy a Vodafone-nak 1,5 év után nem lesz ilyen (LG Optimus L5 II) készüléke, de azt nem, hogy cserébe egy nyomógombos telefont akar rám sózni. Természetesen ezt nem fogadtam el, pénzt meg nem akartak visszafizetni, 2 hónapon keresztül ment a huzavona. Már vezető helyettessel beszéltem, levelet is küldtünk a vezetőségnek, közben folyamatosan félrevezettek. Ahány ügyintéző van, annyi verziót hallottam, meg néha amelyik, amilyen stílust megengedett magának. Volt, hogy félreültettek, várjak, mindjárt újrahívják a sorszámom, este 8-kor zárt a Vodafone, 2 óra várakozás után, fél 9 után kerültem sorra, mikor már senki se várt, hogy "Mire vár? Már húzták a számát!". Gondolom arra számítottak, hogy megunom a várakozást és elmegyek. Mellettem lévő csak azt tette, 1 óra várakozás után.Ezt meguntam, és december közepén a Békéltető Testülethez benyújtottam egy kérelmet.
Mivel nem tudják javítani, és cserélni se tudják ugyan olyan készülékre, ezért nem vagyok köteles elfogadni másik cserét, főleg nem egy rosszabb ajánlatot. Én rugalmas lettem volna, mert mondtam, akkor egy drágább készüléket kérek és ráfizetek, jött a válasz, hogy ezt nem lehet. Persze amit utána visszakaptam levelet tőlük, abba írták, hogy ráfizetéssel másikat is kérhetek. Kösz, amikor már 1 hónap után, vettem egy másik telefont, mert használhatatlan volt a régi. Ha elején nem vezetnek félre, hogy nem lehet ráfizetni. De így jobb, legalább egy függetlent vettem Media-ba, amikor akcióztak.
Másik lehetőségem lett volna, hogy visszakapom az 1 Ft-ot, amennyiért vettem a készüléket. Vodafone azt meg elfelejti, hogy havonta többet fizettem emiatt, ami 2 év alatt 24.000 Ft lett. Azt kértem kártérítésként, de teljesen elzárkóztak tőle, össze vissza küldözgettek, menjek ahol vettem, ott meg, hogy már le lettek minősítve, nem tudnak mit csinálni, menjek a másikba... és mindenhol várjak 1,5-2 órát a soromra.Sorolhatnám még amiken keresztül mentem náluk, ezen belül, meg még ezen kívül is (Pl. Szerződéskötésnél elírták az adataimat, mai napig nem küldtek helyesbítést, pedig ígéretet kaptam rá. Amikor pár napon belül vittem vissza egy telefont, gyári hibával, recsegett a hangszóró, hölgy közölte velem, persze, mert rajta van a fólia. Mondom persze, mivel a kijelzővédő fólia arra van, hogy rajta legyen a telefonon. Olyan szolgáltatást bekapcsoltak automatikusan, amit nem is kértem, de mivel elolvasom mit írok alá, jeleztem kapcsolja ki a napi netet (kb. 990 Ft/nap, ha jól emlékszem) ami külföldre szól, ha kimegyek, én azt nem kértem. stb.).
Még a TeleMax is megérne egy...A rövid válasz egy kicsit több lett.
-
Kam1kaze
tag
válasz Frosttide #3542 üzenetére
Nekem is Dual-os van most, és be lehet állítani, hogy "Fogadhatja a SIM2 hívásokat, amikor foglalt a SIM1 és fordítva" az intelligens továbbításnál. Így elméletileg nem kell átirányítani. Meg ha hívásvárakoztatás van beállítva, ebben az esetben is jelez közben.
A hívásátirányításon meg nem tudok változtatni a mai napig (már nem is akarok). Emlékszem, anno a másik két szolgáltatónál, amikor felhívtam Őket, akkor állították központilag, onnantól kezdve már én is tudtam állítani telefonban. Most itt nem ez a helyzet.
-
kory24
őstag
Sziasztok!
A 4G-ről olvasottak miatt tegnap vettem lidl-ben egy Blue simet, rendeltem rá netet, és valóban megy 4G-n.
-
ther
aktív tag
válasz SztiviVander #3525 üzenetére
Megpróbáltam így, nekem nem sikerült. Gondolom azért nem engedik, hogy vedd meg a kiegészítő csomagot.
Aálírás
Aktív témák
- Hozzászólás előtt olvasd el a Téma Összefoglalót a topik elején!
- Tilos a függetlenítés!
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Dell notebook topic
- Hobby elektronika
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Autós topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Motoros topic
- További aktív témák...