-
GAMEPOD.hu
Blue Mobile
Aktív témák
-
Sir Sparrow
aktív tag
Sziasztok!
Erősen gondolkodom, h áttérjek BlueMobile-ra egy másik szolgáltatótól, de nem teljesen tiszta, h a mobilnetet tudom-e majd használni viber-t és skype-ot hang hívasra (nem az egyenlegfeltöltősre, hanem csak a sima mobilnet alapúra).
A régi netcsomagok elérhetőek még (blue net S - M - L) vagy csak az új csomagok (blue net, blue net plusz, blue net XXL)?
Láttam, h a "régebbi" csomagokkal biztosan működik a Viber/Skype hanghívás, de ahogy olvastam itt vkinek az új csomagokkal is megy ez annak ellenére h a blue mobile honlapján az új netcsomagokat elvileg erre már nem lehet használni.
Akkor most mitől függ ez?
Köszönöm!
Üdv[ Szerkesztve ]
-
Sir Sparrow
aktív tag
Nyilván használjátok többen az "új mobilnet csomagokat" (blue net, blue net plusz, blue net XXL) és próbált már vki Skype-ról Skype-os vagy Viber-ről Viber-es ismerőst hívni.
Működik vagy tudják korlátozni?...mintha vki azt is írta volna itt a fórumon, hogy a feltötltős típusú VOIP hanghívás MobileVOIP alkalmazással is működik az új net csomagokkal is. Mik a tapasztalatok?
Köszi!
-
Sir Sparrow
aktív tag
válasz Dluinet #2909 üzenetére
...írtad, h klasszikus VOIP az új net csomagoknál (blue net, blue net plusz, blue net XXL) már tiltva van és csak MobileVOIP alkalmazással (és gondolom a hasonló alkalmazásokkal is???) megy az internetalapú hanghívás továbbra is.
Klasszikus VOIP alatt mit értesz?[ Szerkesztve ]
-
Sir Sparrow
aktív tag
Számhordozásnál a kapcsolattartó tel.számot csak arra használják, h egyeztessék mikor lesz az időablak amikor átkerülök a Blue-hoz, ill. ha nem stimmelnek az adatok és emiatt hívnak. Szóval megadhatom a mostani mobilszámom is a kapcs.tartó számnak, amit hordozni szeretnék, ugye?
[ Szerkesztve ]
-
Sir Sparrow
aktív tag
...akkor egy negatív tapasztalat!
Múlt hét szerdán számhordozás (szintén az említett szolgáltatótól). Igényléshez papírok elküldve, másnap a Blue megköszöni. Azóta semmi reakció!
Ma egyszer csak jön a futár. Előtte nem kaptam emailt és nem is hívtak. A borítékot feltépve kaptuk meg (igaz rá volt ragasztva a szállítólevél, de meg lehetett volna oldani, h kivegyék a szállítólevél feladónak visszaküldendő példányát anélkül is, h a borítékot is feltépik, de ez mondjuk a futár trehánysága és bízom benne, h nem kopizta le az összes személyi adatomat, amit a szerződés tartalmazott). Ja, és nem én vettem át, meghatalmazás nem volt (hisz nem szoltak h hozzák) ennek ellenére odaadták! Bravó!!
A levélben a SIM a szerződés és egy cetli "A szolgáltatás aktiválására az előzetes tájékoztatás szerint megbeszélt időpontban keül sor." Ez az időpont dec. 2-án lesz.
Egyeztetés, tájékoztatás se telefonon, se emailben! Qrva jó!
Ráadásul jelenleg előfizus vagyok és 28-tól indul az új hónap, ami dec. 2-ig fog tartani, amiért viszont az egész havi előfizetési díjat ki kell csengetni.
"Remek!!!"[ Szerkesztve ]
-
Sir Sparrow
aktív tag
Ja, megoldási lehetőségek amik eszembe jutottak:
1. erre az 5 napra megszüntetem a előfizetésemet és mobil nélkül maradok (és lehet nem is járható út, mivel ilyenkor lehet a számom is ugrana, de ezt nem tudom).
2. Egy olcsóbb havidíjú előfizura váltok erre az 5 napra (a telenyomoros ügyf.szolg-on viszont azt mondták, hogy amit választanék helyette és olcsóbb azt nem lehet, uh ez a legolcsóbb amiben most vagyok)
3. Átmegyek feltöltőkártyásra 5 napra és lemondom az előfizusat így biztos marad a tel.számom (ezzel meg az a gond, h az ügyf.szolg.-on azt mondták, h min 3000 HUF-fal fel kell tölteni az egyenlegem. Gondoltam nem gond hisz az új NMHH szabály szerint majd a szolgáltatómnál visszaigénylem a fel nem használt egyenleget. ...de sajnos ez nem így van, mert számhordozásra nem vonatkozik. Ez csak akkor él, ha vki "kifutott" az felhasználási időből (mondjuk 365 nap) és ezt tudja visszaigényelni, más esetben nem!
Vkinek egyéb ötlete?
(ja és a Blue-s (T-s vette fel) ügyf.szolg-nál kérdeztem, hogy milyen tel.szám. és email van megadva a kapcsolattartónak, mert hátha rosszul vitték be a rendszerbe. Válasz: Nem látja sajnos, ehhez nincs hozzáférése!
Kérdezem én, Basszus akkor mihez van????Elnézést, h hosszúra nyúlt. ...de egyelőre csupa "jó tapasztalatok" az ügyintézéssel kapcsolatban, lehet vkinek hasznos lehet és ezek alapján másképp intézi, vagy legalább tud róla!
[ Szerkesztve ]
-
Sir Sparrow
aktív tag
válasz prozodus #3108 üzenetére
Hát most már beletörődtem h kifizetem az egész hónapot arra az 5 napra, de legyen elérhetőségem.
A NMHH honlapját biztos ami biztos felkerestem, miután a telenyomoros ügyf.szol.-os azt mondta, h ha feltöltőkártyásra váltok, akkor számhordozás esetén nem igényelhető vissza az egyenlegen maradt összeg, de sajnos a NMHH honlapján is ez volt pedig bíztam benne h csak rosszul tudja.
[ Szerkesztve ]
-
Sir Sparrow
aktív tag
válasz prozodus #3111 üzenetére
Dec. 1-től: "Kártyás előfizetésnél a szolgáltatók a fel nem használt összeget kérésre kötelesek lesznek visszafizetni, ha a szerződés azért szűnt meg, mert a felhasználó nem töltötte fel az egyenlegét a szerződés szerinti gyakorisággal."
Forrás: NMHH[ Szerkesztve ]
-
Sir Sparrow
aktív tag
válasz prozodus #3115 üzenetére
Sajnos a cikk is elég pontosan fogalmaz, ugyanis a szerződés megszűnésének körülménye határozza meg, hogy visszafizeti a fel nem használt összeget vagy sem.
Ha a személy szünteti meg/mondja le (pl. számhordozás céljából), akkor nem lehet visszaigényelni, ha a szerződés megszűnésének oka, hogy "a felhasználó nem töltötte fel az egyenlegét a szerződés szerinti gyakorisággal", akkor visszaigényelhető.Sajnos nekem egyértelmű és nem hinném, hogy a törvény/szabály ennek ellentmondó szövegezésű lenne. (...de ne legyen igazam.)
[ Szerkesztve ]
-
Sir Sparrow
aktív tag
válasz kisza25 #3138 üzenetére
Miért kéne átmenni előtte szolgáltatón belüli kártyásra csak mert a blue is kártyás?
Először megkérdezném a helyedben, hogy köt-e bármi hűség a mostani szolgáltatódhoz és hogy mikor van a fordulónap az előfizetésedben havonta. Utóbbi azért lehet érdekes, mert lehet, hogy a voda sem időarányosan vonja le a havi előfizus díjat ha adott számlázási hónap közben "lelépnél", és ha így van akkor ne az legyen, hogy épp elkezdődik az újabb számlázási hónap és pár nap múlva meg megtörténik a számhordozás a blue-hoz, te meg kifizeted a teljes hónapot a vodánál úgy, hogy pár napot használtál csak ki belőle.
Ha meg jelenleg hűség köt sztem tökmind1, sehogy se válthatsz tarifát még szolgáltatón belül se, különben számíthatsz némi ráfizetésre.
Én is előfizus vagyok és így akarok áttérni blue-ra, igaz én a telenyomortól.
Elég tapasztalt tag vagy, uh nem is értem miért nem olvasol vissza pár hozzászólást. Pont hasonló lehetőségeket fejtegettem pár napja.
-
Sir Sparrow
aktív tag
válasz 4Grider #3141 üzenetére
Persze, tudom, de azért köszi! Beszéltem velük (sokszor mostanában)!
A vicc most az, hogy a számhordozás előtt elmentem a telenorhoz adategyeztetés miatt, nehogy egy vessző vagy pont eltérés legyen és emiatt elutasítsák majd a számhordozást, mint ahogy azt már olvashattuk itt fórumon párszor. Mindent személyes adatot leegyeztettünk az irodában szem.ig. és lakc.kártya alapján! Majd ennek alapján, bemásolom a számhordozási Blue-s doksikba az adataimat szórol-szóra. Ma meg kapom a levelet, a Telekomtól!!! , hogy a Telenor elutasította a számhordozási kérelmemet, mivel nem tudtak egyértelműen beazonosítani, mert nem egyezett az irányítószám!
Bár érdekes, hogy a Blue (Telekom!) annak ellenére más irányítószámon küldte most az elutasításról a levelet, mint amit én beírtam nekik a szerződésbe és ami a Telenornál is szerepel. Ki érti ezt???
Én nem tudom milyen szisztéma szerint dolgoznak ezek, de...**** (inkább nem folytatom) -
Sir Sparrow
aktív tag
válasz Dluinet #3144 üzenetére
Kiderült! A Blue vagy a Telekom írta el az irányítószámot, uh ez most nem a Telenor sara úgy tűnik.
Bár most a Telekom üfsz-os a hölgytől kérdeztem, hogy milyen irányítószám szerepel náluk a rendszerben. Azt mondta nem látja ezeket, mert az adatok titkosak. Kis beszélgetés majd kis türelmemet kéri és elkérte a pontos iránytószámot. Elmondtam neki. Még egy kis türelmemet kéri! Majd pár perc után mondja, hogy ők írták el. Akkor most rálát az adataimra vagy sem?! Valahogy csak elintézte, hogy megtudja! ...ha az ember kérdezi az irányítószámát, akkor miért nem lehet egyből utánajárni, lehet, hogy ő neki nincs hozzá jogosultsága, de vkinek úgy tűnik van.[ Szerkesztve ]
-
Sir Sparrow
aktív tag
válasz betyarr #3148 üzenetére
Ez tényleg érdekes!
Na, hát nekem most az mondta a telekomos üfsz-os, hogy még egyszer adjam be a papírokat a blue-nak, ment minden előröl kezdődik.
Az elutasításról szóló levelet 23-án keltezték (MA kaptam meg!!!). Én 27-én beszéltem mindkét üfsz-tal és nem tudtak semmit az elutasításról, sőt a Telekom kiküldte a SIM-et és megadta, hogy 2-án lesz az átállási időablak.
Akkor most már megvárom a holnap estét, hátha mégis megtörténik a számhordozás mint nálatok.
...ezek töketlenek, és jogilag is aggályos, amit művelnek![ Szerkesztve ]
-
Sir Sparrow
aktív tag
válasz betyarr #3150 üzenetére
Hát lehet, hogy én azért rákérdeznék a Telenornál, ha számlások voltatok (ha nem akkor mind1), nehogy azt is számlázzák. Ezek után minden elképzelhető! Újra elindítani nektek már sztem biztos nem kell a procedúrát, hisz működik.
Ha jól értem, nálatok is kiküldték a kártyát, sőt már aktívvá is vált és csak azután érkezett meg az elutasításról szóló levél?[ Szerkesztve ]
-
Sir Sparrow
aktív tag
Bakker nálam is ugyanaz történt mint betyarr fórumtársnál! Tegnapelőtt megkaptam a levelet a telekomtól, hogy elutasították a számhordozást, majd mindezek ellenére tegnap este megtörtént a számhordozás.
Nem tudom, hogy sírjak-e vagy nevessek! Tegnap előtt a telekomos üfis hölgy, még azt mondta, hogy töltsek ki mindent újra, mert törölték a számhordozási igényemet. Ezek is sok mindent látnak ott a rendszerben!!!
Mind1 most már működik!Néhány kérdés még:
1. Az egyenleglekérdezés ingyenes a *102# módszerrel?
2. Ez az akciós 90,- HUF-os váltogatós net trükk még nem világos teljesen...
- megrendelem mondjuk a 133MB-osat 90,- HUF-ért
- 2 hónap múlva lemondom a fordulónap előtt
- megrendelem a fordulónap után 90,- HUF-ért a 33MB-osat
- 2 hónap múlva lemondom a fordulónap előtt
...és kezdem elölről?3. Az mind1, hogy a 33 megásat vagy a 133 megásat rendelem meg előbb?
4. A fordulónap egy adott naptári nap (a megrendelés napja) minden hónapban, vagy tolódik, mert a 2 hónapot 60 napnak kell érteni?
[ Szerkesztve ]
-
Sir Sparrow
aktív tag
válasz prozodus #3193 üzenetére
Hát lehet számlát/csekket nem küldtek, de ettől még ketyeghet a rendszerben a havi és a késedelmi díj.
(Mikor jöttél el?)Ne legyen igazam!
...de egy velünk megtörtént eset egy ismert nagy banknál. Soha nem volt hitelünk az adott pénzintézetnél csak folyószámla és befektetés, semmi elmaradás. Egyik alkalommal az ügyintéző mondta, hogy van 7X ezer hiteltartozásunk és a késedelmi dijak. Mondtuk, h soha nem vettünk fel hitelt, uh ez lehetetlen. Kb. 1 óra telefonálgatás (központ és fiókvezetés) és pötyögés a gép előtt az ügyintéző részéről és nagy nehezen nullázta a nem létező tartozást.
Persze ez után kértünk egy nyomtatványt, h akkor írják le, h semmi tartozásunk nincs (dátum, aláírás, pecsét)!Szóval csak óvatosan ezzel, h nem küldték ki az utolsó tel. számládat, nehogy egyszer csak késedelmi díjjal együtt kiszámlázzanak egy nagyobb összeget.
[ Szerkesztve ]
-
Sir Sparrow
aktív tag
Egyébként könnyen ellenőrizhető, h él-e még a BlueNet S és M-re a 90,- HUF-os akció!
1777 felhív, a 3-3-1-6-1 (BlueNet S) vagy 3-3-1-6-2 (BlueNet M) menüpont, majd beütni a "Tájékoztató a szolgáltatásról" menüpontot (ami egyébként vagy 2 vagy 3 attól függően, h épp aktív-e az adott net szolgáltatás vagy sem), és ha kicsit hosszú is a "rizsa", de a vége felé elmondja, hogy 90,- HUF-ért akciósan vehető igénybe a szolgáltatás![ Szerkesztve ]
-
Sir Sparrow
aktív tag
válasz Kam1kaze #3532 üzenetére
Kíváncsi vagyok mit válaszolnak, kérlek majd számolj be róla.
Én tavaly december óta vagyok Blue-s, de már két havi számlát is kaptam azóta a volt szolgáltatómtól (Telenor). A decemberiben felszámoltak "random " összegeket, majd a számla végén kivonták, így nullázták. Csekket így nem is mellékeltek. De januárban újra küldték a havi számlát a végösszeg pedig -14 HUF (vagyis tartoznak). Érdekes! ...lehet a jövőben befektetésnek is jó lesz...!
Azért arra kíváncsi lennék, h ha már a Blue-nál a számom, akkor miért futok még náluk a rendszerben és küldik a havi "elszámolásokat".
[ Szerkesztve ]
-
Sir Sparrow
aktív tag
Az hogy iszonyat rossz a Telekom 3G/H+ Bp.-en, az túlzás sztem. Mihez képest? Nyilván a Telekom 4G-hez képest rosszabb, de pl. a Telekom és a Vodafone 3G/H+ mobilnete közül a Telekomnak nagyobb a lefedettsége Bp.-en. ...a 4G-t ne keverjük ide az más tészta.
Szóval nekem nincs gondom, de ettől függetlenül online játéknál a belvárosba járkálva okozhat gondot, de ugyanígy a Vodáé is és tán még a Telenoré is. -
Sir Sparrow
aktív tag
válasz PistiSan #3758 üzenetére
Az intervallumok nem egész hónapokra vonatkoznak, hanem 30 napra, és így tovább a 90 nap is. Ebből következik, hogy nem mindig (tehát a Te példáddal élve nem minden hónap 3-án történik az automatikus aktiválás), hanem csúszik, mivel nem minden hónap 30 napos.
Igen, a telefonos ügyfélszolgálaton rendelheted meg az összefoglalóban leírt módon és egyébként később is felhívva a ügyf.sz.-ot a megfelő menüpontot beírva, mindig meghallgatható, hogy mikor lesz az aktuális fordulónapod. ...és az is megtudható, hogy él-e még az akció, így nem ér meglepetés, hogy többet vonnának le. link1
Egyébként, ha hónap közben lemondod, akkor is a hónap végéig él a net szolgáltatás, uh nem szükséges az utolsó napra hagyni. A megrendelésnél, meg ha nem vagy biztos, hogy mikor aktiváld, hogy tuti meglegyen a 90 nap (ráhagysz +1 napot, ha tudod nélkülözni 1 napig a netet és akkor tuti nem csúszol bele, hogy csak 89-nap telt el).
[ Szerkesztve ]
-
Sir Sparrow
aktív tag
Lefogyott egyenlegnél, azt mondja az automata hang, hogy hívás nem kezdeményezhető, de a # megnyomásával a hívott félnél a hívó számával nem fogadott hívás jelenik meg.
Ez díjmentes szolgáltatás vagy az egyenlegfeltöltés után levonnak érte vmit?[ Szerkesztve ]
-
Sir Sparrow
aktív tag
ATM-es feltöltésnél is jár az x perc hívás kedvezmény saját hálóba vagy csak ha Lidl-be veszek feltöltést? Tökmind1?
[ Szerkesztve ]
-
Sir Sparrow
aktív tag
válasz radio100jozs #3924 üzenetére
Köszi! Közben meg is kaptam a választ. Úgy voltam vele h csak ezért nem megyek el egy lidl-be, uh ATM lett belőle és megkaptam a 33 perc ingyen beszélgetést hálón belül, uh valóban tök mindegy.
-
Sir Sparrow
aktív tag
válasz bopeti98 #3932 üzenetére
Mint írtam pár hozzászólással feljebb, én tegnap (kedden) töltöttem fel az egyenlegem ATM-en keresztül és nekem "csak" 33 perc hálón belüli ajándék percet adtak. Semmi plusz 10 perc!
Nem hinném, h egyéni, inkább, h csak akkor jár a plusz 10 perc, ha online ügyf.szolg-on töltöd (bár ez nem lenne fer). Feltöltött összegtől is függhet (én 5k-val töltöttem fel).
...uh bek@phatja a bluenyúl!
[ Szerkesztve ]
-
Sir Sparrow
aktív tag
...decemberben már csak 30 napig járt az ajándék 15MB net az új kártyákhoz, a 6 hónap régebben lehetett.
[ Szerkesztve ]
-
Sir Sparrow
aktív tag
válasz ShadowX #4024 üzenetére
Én ezt használom (ill. pontosabban a PRO verziót) évek óta és halál pontos nincs gondom vele.
Ami fontos a program beállításában, hogy:
- Számlázási szabályok -> Blokkokban számoljon (pipa be), Blokk méret 10 KB, Összeg felkerekítése (pipa be)
- WIFI -> összes pipa kiMilliónyi beállítási lehetőség van még egyébként (a lényeg viszont a fenti beállítás).
Az ingyenes verzióval egy próbát megér. A fenti beállítások a PRO verzióból vannak, de sztem ezek az ingyenes verzióban is léteznek és meg is egyeznek. -
Sir Sparrow
aktív tag
Korábban már volt rá panasz itt a fórumon, de tegnap nekem is leemelték a percdíjat a 1777 hívásakor. Eddig nem néztem meg hívás előtt majd után az egyenlegem sose, uh lehet eddig is így volt. ...de ez milyen már???
...azt tudom elképzelni még, hogy később automatikusan jóváírják, de lehet, hogy ez csak hatalmas naivitás és optimizmus a részemről!#Hovi: A reklamációdnak volt eredménye?
Ha vki hívná (hivatalosan blue hálóból ingyenesen hívható) a 1777-et vagy a +36-30-440-8400-et nézze már meg előtte és utána a *102#-tel az egyenlegét, hogy ez általános-e, hogy mégis felszámolják a hívás díját!
Köszi[ Szerkesztve ]
-
-
Sir Sparrow
aktív tag
válasz 4Grider #4072 üzenetére
Amikor hívtam a 1777-et akkor a blue net S-emet mondtam le, hogy nehogy újraaktiválódjon (5 nap múlva) automatikusan és hogy biztosan meg tudjam rendelni pár nap múlva 90,- HUF-ért blue net M-et.
Hacsak nem számítanak fel a lemondásért díjat (amiről nem tudok), akkor passz, hogy miért vontak le az egyenlegemből.
[ Szerkesztve ]
-
Sir Sparrow
aktív tag
válasz 4Grider #4084 üzenetére
Azért tudnék olyat említeni az eddigi rövid blue-s pályafutásom alatt, ami törvényi kötelezettség volt, de nem az előírásoknak megfelelően zajlott le, mint ahogy a NMHH szerint és az erre vonatkozó törvények szerint kellene. Pl.: számhordozásnál az ügyintézés maximális időtartama (amennyiben nincs tényleges valós indok az elhúzódásra), vagy mondjuk a kártya kézbesítési időpont egyeztetésének teljes hiánya. Kapok levélben egy értesítést, hogy elutasították a számhordozásról a kérelmem, majd pár nap múlva mégis hozza a futár a kártyát (időpont egyeztetés nélkül). Majd ezek után azt a tájékoztatást kapom az üsz-on, hogy újra küldjem el a szerződést mert törölték a számhordozási igényem, és hab a tortán, hogy másnap kiküldik, hogy mikor lesz az időablak, mikor hordozzák a számom. Kezemben a hivatalos elutasítás és mégis megtörténik a számhordozás. He?!?
Bár kétség kívül az ingyenesen hívható szám hébe-hóba felszálázása az más tészta (lenne), bár ezek után már semmin sem lepődöm meg, és ahány embernek volt már problémája itt a fórumon a száhordozásával kapcsolatban (különösebb indok nélkül) rajtam kívül, az is már elég sok eset (sokan reklamáltunk is).
A törvényi szabályozás sajnos nem feltétlen garancia. Pedig...
Szóval résen kell lenni![ Szerkesztve ]
-
-
Sir Sparrow
aktív tag
válasz kissjani85 #4104 üzenetére
A folyamatos 90,- HUF-os netre van megoldás!
Váltogatni kell 60 naponta a BlueNet S és a BlueNet M között, így az adott net csomag az utolsó aktiválás (vagy 30 nap utáni automatikus újraaktiválás) után eltelik az a 90 nap, ami a kritérium a 90,- HUF-os akciós net megrendeléséhez. Érdemes a 60 nap lejárta előtt pár nappal lemondani az aktuális net csomagot, hogy nehogy automatikusan újraaktiválja már a normál drágább havidíjért. Attól hogy lemondod a 30 nap letelte előtt még használhatod a netet, mint ha mi se történt volna (mivel már kifizetted) csak nem történik meg az automatikus újraaktiválás.
Ilyen egyszerű![ Szerkesztve ]
-
Sir Sparrow
aktív tag
válasz kissjani85 #4106 üzenetére
Igen, jól értelmezed!
-
Sir Sparrow
aktív tag
válasz szemmelver #4115 üzenetére
Igen, számít! Ne legyen az email csatolmánya 5 MB fölött semmiképp se.
...de arról is kellett volna hogy kapjál egy error üzenetet emailbe, h nem sikerült kézbesíteni. Nézd meg a spam mappádat is![ Szerkesztve ]
-
Sir Sparrow
aktív tag
Csak érdekesség képpen!
Tudom, hogy itthon a BlueMobile perc- és SMS díjak kedvezőbbek a többi szolgáltató díjaihoz képest (a többi kártyáshoz képest mindenképp), de ez az EU-s direktíva milyen pofátlan helyzetet teremt a költségek közötti különbségekben!
Hogy lehet ezt épp arcbőrrel kibírni, hogy az országhatáron belüli SMS és perdíj nem kevéssel többe kerül a roaming díjakhoz képest? (a kérdés költői!)
Ha itthoni szomszédot hívok mobilon fizetek 33 HUF-ot percenként, ha pl. Franciaországban nyaralok és hazatelefonálok, meg fizetek 15,5 HUF-ot percenként!Azért ez mutatja, hogy itthon mennyire rommá keresik magukat a szolgáltatók!
Minden itthoni mobilszolgáltató elmehet a...!
[ Szerkesztve ]
-
Sir Sparrow
aktív tag
válasz Frosttide #4135 üzenetére
...kezdem őket megsajnálni az itthoni körülmények miatt, amiért a nyereségük töredékéről (6,5%, 5 milliárd feletti bevétel esetén, kevesebb bevételnél alacsonyabb a kulcs) le kell mondaniuk különadó jogcímen! (Egyébként különadó előtt sem voltak olcsóbbak a percdíjak!)
Nyilván az itthoni 27%-os ÁFA és a különadó miatt sokszorosa az átlag-percdíj nálunk, mint tőlünk nyugatabbra (ahol az ÁFA mondjuk 20% és nem pedig a töredéke)! A szolgáltatók rommá keresik magukat nálunk és valóban nem kicseszésből, hanem mert errefelé (Közép- és Kelet-Európában) inkább megtehetik! Csak 1 példa találomraSt3ven, Herbali: Kár, hogy csak a "többletköltségre" vonatkozik a szabály! Ezt nem tudtam.
De legalább úgy tűnik olcsóbb lesz összességében a roaming hívás, mivel ezért nyilván nem emelik meg az itthoni percíjakat csak hogy tartsák a roaming hívások árait. Az durva lenne!
Köszi az infot![ Szerkesztve ]
-
Sir Sparrow
aktív tag
Hát az NMHH doksiban amire a cikk is hivatkozik valóban az áll, hogy az SMS nem lehet minden díjjal együttvéve 0,06 EUR/SMS-nél drágább.
A végén még tényleg beáll az a helyzet, amit írtam, hogy külföldi EU-s utazásnál olcsóbban küldök haza SMS-t, mint itthonról a szomszédnak!
Ezen nem tudom, h sírjak-e vagy nevessek, annyira abszurd!Mondjuk már csak azt nem értem, hogy a 0,06 EUR/SMS milyen átváltási árfolyamon lett 23,01 HUF (ill az NMHH szerint 23,07 HUF), ugyanis ez azt jelentené, h jelenleg 1 EUR = 383 HUF (a mostani árfolyam pedig 311 HUF). Ráadásul cikk is és a benne lévő hivatalos NMHH hivatkozás is direkt leírja, h jelenlegi árfolyamon számítva!
A 0,06 EUR 311 HUF-os árfolyamon számítva pedig 18,66 HUF/SMS!
Valami nem stimmel![ Szerkesztve ]
-
Sir Sparrow
aktív tag
válasz Sir Sparrow #4192 üzenetére
A 27%-os ÁFA-t nem számoltam rá, uh az okozta a difit, úgy már kijön a 23,01 HUF!
-
Sir Sparrow
aktív tag
válasz prozodus #4195 üzenetére
Én csak a "régi" BlueNet S és a BlueNet M-et csomagokat váltogatom és mindig 90 HUF-ba kerül.
Nálad sztem vmi más gond lesz, hisz a 90 HUF-os net akció még él! Lehet mégsem volt meg a 90 nap!? Vagy lehet bekavar, hogy te egy "új" net csomagról (blue net) - ami most ráadásul akciós -, váltasz vissza egy "régi" (BlueNet M) csomagra. A honlap szerint nem is lehetne visszaváltani az "újakról" a "régire", bár a fórumon már volt aki azt írta, h neki sikerült, azt h az akció ilyenkor is érvényesíthető azt nem tudom. Majd más aki így váltott mint te új akciósról régi akciós csomagra, majd beszámol róla.
-
Sir Sparrow
aktív tag
Félrement! Ezt előbb neked szántam!
Dluinet: Én most váltottam S-ről M-re ápr. 19-én, akkor ment és a 1777-en még mindig azt mondja, hogy van akció mindkét csomagra. Legközelebbi váltásomra akkor kíváncsi leszek!
A 1777-en váltottál te is?prozodus: Sorry! Köszi!
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
- Hozzászólás előtt olvasd el a Téma Összefoglalót a topik elején!
- Tilos a függetlenítés!
- Dell Latitude 3390 2in1/I5-8350U/16GB/256GB SSD/13.3"FHD touch garanciás laptop eladó
- Samsung Galaxy A52 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- 4. - 6. generációs i7 / xeon Mini Tower gépek RAM 8-64 Gb, ssd/hdd, akár 8 Gb VGA kedvező áron
- Lenovo X1 Carbon 7th - i5-8265U 1.6GHz 512GB SSD 16GB 14" WQHD (2560 1440) Kijelző
- ZTE Blade A31 Plus 32GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen