-
GAMEPOD.hu
Blue Mobile
Aktív témák
-
Sir Sparrow
aktív tag
válasz 4Grider #3141 üzenetére
Persze, tudom, de azért köszi! Beszéltem velük (sokszor mostanában)!
A vicc most az, hogy a számhordozás előtt elmentem a telenorhoz adategyeztetés miatt, nehogy egy vessző vagy pont eltérés legyen és emiatt elutasítsák majd a számhordozást, mint ahogy azt már olvashattuk itt fórumon párszor. Mindent személyes adatot leegyeztettünk az irodában szem.ig. és lakc.kártya alapján! Majd ennek alapján, bemásolom a számhordozási Blue-s doksikba az adataimat szórol-szóra. Ma meg kapom a levelet, a Telekomtól!!! , hogy a Telenor elutasította a számhordozási kérelmemet, mivel nem tudtak egyértelműen beazonosítani, mert nem egyezett az irányítószám!
Bár érdekes, hogy a Blue (Telekom!) annak ellenére más irányítószámon küldte most az elutasításról a levelet, mint amit én beírtam nekik a szerződésbe és ami a Telenornál is szerepel. Ki érti ezt???
Én nem tudom milyen szisztéma szerint dolgoznak ezek, de...**** (inkább nem folytatom) -
prozodus
őstag
-
bernel
tag
válasz 4Grider #3624 üzenetére
Nem kötelesek, de kérdés, hogy nincs-e erre valami mód ilyenkor, amikor egy cégről van szó, és nem felvenni akarom az egyenleget készpénzben, hanem áttenni a bluemobile-os kártyára.
Így továbbra is a telekomnál marad a pénz, de persze ez valószínű plusz munka nekik, ezért nem biztos, hogy bevállalják,ha úgy is náluk van már ez a pénz beragadva.
-
prozodus
őstag
válasz 4Grider #3628 üzenetére
Na, ez érdekes:
"Az igény rögzítéséhez szükség van egy olyan bankszámlaszám megadására, amely a neveden van, mert az összeg visszatérítése jelenleg kizárólag bankszámlaszámra való utalással történik."
Nagyon erős a gyanúm, h ez így ebben a formában törvényellenes.
De fura az egy év is, úgy emlékszem, egy hónap volt megadva a visszakérvényezésre.
Mindenesetre érdemes megfigyelni, milyen remek kibúvókat építettek bele ebbe a szövegbe...
[ Szerkesztve ]
A minihitlerek sosem gyoznek, akkor sem, ha adminok. Magasrol!
-
-juc-
aktív tag
válasz 4Grider #3774 üzenetére
Szerintem minden adat, ami nekik kell, benne van a netről letöltött előfizetői szerződésben is. Miben más az, mint amit telefonon lediktálsz? Értem, hogy a lakcím egy "biztosíték", de egyrészt ha valaki akarja, ez is kijátszható, másrészt a posta sok helyen kicsit sem megbízható.
mexel: Az innen letölthető egyedi előfizetői szerződésre gondoltam.
[ Szerkesztve ]
-
-juc-
aktív tag
válasz 4Grider #3777 üzenetére
Valószínű elbeszélünk egymás mellett. A problémád értem, de én csak elmondtam, hogy mexel helyében mit csinálnék, mert nekem már egyszer sikerült a levelet megkerülni. Valószínű nem sok választási lehetősége van ezen és a személyes ügyfélszolgálaton kívül; és utóbbi nekem nem volt opció.
(Röviden annyi volt, hogy telefonos regisztrációkor az ügyintéző félrehallotta a címemet, ő nem olvasta vissza, én nem kértem, mert nem gondoltam, hogy süket, és emiatt ha minden héten újraküldték volna az aktiváló levelet, akkor sem kaptam volna meg azt. Megegyeztünk, hogy beküldöm a papírokat e-mailben. Azt hittem, a szerződés és az adatmódosítás beküldésével majd helyesbítik az adatokat, és a jó címre fognak postázni, de meglepetésemre másnap kb. 5 perc eltéréssel jött az SMS és az e-mail is, hogy véglegesítettek.) -
McLaca
őstag
válasz 4Grider #3840 üzenetére
Akkor viszont nagyjából tök mindegy, hogy a Blue engedi-e a 4G-t, mert kizárólag netezésnél van jelentősége.
Mondjuk én is VoIP-on telefonálok, szóval... De nincs ezzel mindenki így.Üdv!
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
McLaca
őstag
válasz 4Grider #3842 üzenetére
Ezzel tisztában vagyok, épp a VoIP miatt kéne nekem a 4G. Viszont - ahogy kovlaj122 is írta - a Dunántúlon a vacak lefedettség miatt engem nem érnek el jobban. De nem csak a 3G-vel van baj. Második telefonom telenoros. Rendre jobb a térerő rajta, még kültéren is, nemhogy beltérben. Akár 2G, akár 3G.
Üdv!
A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh
-
Sir Sparrow
aktív tag
válasz 4Grider #4072 üzenetére
Amikor hívtam a 1777-et akkor a blue net S-emet mondtam le, hogy nehogy újraaktiválódjon (5 nap múlva) automatikusan és hogy biztosan meg tudjam rendelni pár nap múlva 90,- HUF-ért blue net M-et.
Hacsak nem számítanak fel a lemondásért díjat (amiről nem tudok), akkor passz, hogy miért vontak le az egyenlegemből.
[ Szerkesztve ]
-
Sir Sparrow
aktív tag
válasz 4Grider #4084 üzenetére
Azért tudnék olyat említeni az eddigi rövid blue-s pályafutásom alatt, ami törvényi kötelezettség volt, de nem az előírásoknak megfelelően zajlott le, mint ahogy a NMHH szerint és az erre vonatkozó törvények szerint kellene. Pl.: számhordozásnál az ügyintézés maximális időtartama (amennyiben nincs tényleges valós indok az elhúzódásra), vagy mondjuk a kártya kézbesítési időpont egyeztetésének teljes hiánya. Kapok levélben egy értesítést, hogy elutasították a számhordozásról a kérelmem, majd pár nap múlva mégis hozza a futár a kártyát (időpont egyeztetés nélkül). Majd ezek után azt a tájékoztatást kapom az üsz-on, hogy újra küldjem el a szerződést mert törölték a számhordozási igényem, és hab a tortán, hogy másnap kiküldik, hogy mikor lesz az időablak, mikor hordozzák a számom. Kezemben a hivatalos elutasítás és mégis megtörténik a számhordozás. He?!?
Bár kétség kívül az ingyenesen hívható szám hébe-hóba felszálázása az más tészta (lenne), bár ezek után már semmin sem lepődöm meg, és ahány embernek volt már problémája itt a fórumon a száhordozásával kapcsolatban (különösebb indok nélkül) rajtam kívül, az is már elég sok eset (sokan reklamáltunk is).
A törvényi szabályozás sajnos nem feltétlen garancia. Pedig...
Szóval résen kell lenni![ Szerkesztve ]
-
-
dptrsk
addikt
válasz 4Grider #4274 üzenetére
Most írtam nekik e-mailt, rekord sebességgel jött a válasz:
"Tisztelt XX!
Társaságunkhoz 2016.05.10-én érkezett megkeresésével kapcsolatban – melyben a NanoSIM-mel kapcsolatban keresett meg bennünket - az alábbiakról tájékoztatjuk.
Bár Társaságunk folyamatosan keresi a lehetőségeket ügyfeleink magas színvonalú kiszolgálásának érdekében, ám nano SIM kártyával működő készülékekkel és az ehhez tartozó SIM kártyával legnagyobb sajnálatunkra egyelőre nincs lehetőségünk bővíteni termékportfóliónkat. Jelzését és igényét természetesen továbbítottuk a megfelelő terület felé.
Bízunk benne, hogy az Ön által igényelt termék értékesítésének indulásáig megtalálja jelenlegi termékeink között az Önnek megfelelőt és szolgáltatásainkat megelégedésére tudja igénybe venni."[ Szerkesztve ]
-
kgyuri
tag
válasz 4Grider #4530 üzenetére
Az Eu direktíva pontosan ezt mondja (idézet az aszf-ből):
"Európai Unió tagállamai valamint Andorra,
Liechtenstein, Norvégia, Izland (továbbiakban EU) mobil hálózataiból
Magyarországra indított hívás esetén a díj a belföldi más mobil irány díja megnövelve 19,1
Ft/ perc többletdíjjal; de maximum 72,8 Ft/perc"Értelmezésem szerint a 33 Ft/perce felett lehet min. 19,1 Ft vagy max. 72,8 Ft kintről haza telefonálni.
Az aszf 6.1.1.1 vagy a 6.1.1.2 pontjaiban a táblázat az EU. díjzóna sorában van meghatározva az 52,1 Ft/perc.
"blue MoveEU S csomag díja "790 Ft (24 órára) osztva 52,1 Ft-vel = 15,16 perc.
Nekem így jött ki a logika.[ Szerkesztve ]
-
válasz 4Grider #4579 üzenetére
Eredetileg ott lett véve,
De a szerződés lejártával az előfizetés meglett szüntetve, és szolgáltatóváltást csináltam.
A készülék eredetileg függő volt, de függetlenítve lett (a t-mobilnál bent)..
Mondjuk mint írtam másik okos telefonnal se működik.. de igaz azt meg még én függetlenítettem (bár nem szándékosan, csak jött a bootloader nyitással), de azzal se megy. Igaz eredetileg az is T-s volt.
The human head cannot turn 360 degrees... || Ryzen 7 5700X; RX580 8G; 64GB; 2TB + 240GB + 2TB || Samsung Galaxy Z Flip 5
-
válasz 4Grider #4582 üzenetére
Nem olvastam a topicot korábban.. csak a blue oldalát néztem át anno (úgy 3 hete), de ilyen feltételt nem láttam ott (szomorú ez így). Annyit írtak, hogy a függő csak akkor megy ha hivatalos úton függetlenítésre kerül... ezt meg is tettem, magához a szolgáltatóhoz vittem függetleníteni.
Nem lehet valamit tenni a helyzettel?
Szerk.: Kicsit visszaolvastam... akkor ha bemegyek a bluehoz (?) a számlával akkor kioldják a tiltást? ... illetve ... van a blue-nak akkor ügyfélszolgálati irodája valahol?
[ Szerkesztve ]
The human head cannot turn 360 degrees... || Ryzen 7 5700X; RX580 8G; 64GB; 2TB + 240GB + 2TB || Samsung Galaxy Z Flip 5
-
ledgeri
nagyúr
válasz 4Grider #4644 üzenetére
Köszönöm! Csak hát egy helyen láttam LTE dual simest, és ott sem volt raktáron...
És ez a 6xX net ez hogy működik? ezt nem láttam most sehol se....?[ Szerkesztve ]
// #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //
-
szupermacs
veterán
válasz 4Grider #4687 üzenetére
Mindig a legolcsóbb internetcsomagot használtam, mert elég volt a lassított is, de gondolkodtam, hogy fizu után befizetek egy XXL csomagra. Reméltem, hogy ha már ennyire rendes vagyok velük, akkor adnak valami kedvezményt. Régebben ugye 32 helyett 64-re lassították a nagyobb csomagok sebességét, ha lemerült a keret. Már ilyet sem csinálnak. Nem tudom, hogy miért csodálkozom, de azért mégis, na.
Aktív témák
- Hozzászólás előtt olvasd el a Téma Összefoglalót a topik elején!
- Tilos a függetlenítés!