-
GAMEPOD.hu
Blue Mobile
Aktív témák
-
ArNick
tag
-
István89
tag
válasz SztiviVander #4455 üzenetére
Ahogy látom nem egy mai hiba jelenségről van szó. Szerintem nem tudják mi a hiba, vagy egyáltalán mit keressenek.
-
ArNick
tag
Parádés előadásban van részem, most éppen ledobták a hálózatról a sim-et, és órák óta nincs benne semmi élet. Bejelentve írásban. Mert a másik számom meg nincs nálam. Naiv módon azt hittem, ami meg van javítva, az már úgy marad.
Élt teljes funkciójával (minkét hívásirány működésével) 1 napot.
Természetesen az online felületre belépés továbbra sem megy.
A 72 óra még egyik hiba bejelentése esetén sem járt le, így várok.
Hogy leszek én így elégedett ügyfelük, azt nem tudom. Pedig ezt szeretnék, írták levélben.
-
István89
tag
válasz norbiv8 #4457 üzenetére
A net tegnap lett megrendelve, és az egyből ment, de ez a össze vissza kapcsolgatás látom másnál is csinálják.
@ArNick: Látom neked is kijutott a jóból. Nekem is írták, hogy reméljük újra elégedett ügyfeleik között köszönhetnek szöveget a végén. Az online felületet jeleztem telefonon, de nem hiszem hogy lesz belőle valami.
[ Szerkesztve ]
-
#71835392
törölt tag
az ügyintéző kijelentette, hogy ő telekom ügyfélszolgálatos, fogalma sincs a blue mobile viselt dolgairól
Ilyen azért nincs! A +36 30 440 8400 telefonszám a Magyar Telekom blue márkájának hivatalos ügyfélszolgálata, tehát aki ott felveszi a telefont az illetékes. Ilyenkor azonnal ott és akkor panaszt tenni és kérni a panasz azonosítóját. Ha ezek után sem változik a mentalitás, akkor az NMHHnál is panaszt tenni.
-
g0dl
addikt
Frissen hordozott számmal próbálnék az online ügyfélszolgálaton regisztrálni, de mindig műszaki hiba üzenetet kapok.
Ez most a rendszer megingása, vagy én rontok el valamit?
-
Angmar
tag
Akik 4G képes SIM kártyával neteznek, milyen internet csomagjuk van? Mindegyik csomagnál működik a 4G?
4G-s telefonom van (tudja a hazai frekvenciákat), és a BlueNet M csomagot szeretném majd, és nem tudom, hogy itt is van-e 4G (Egyelőre még nincs 4G képes SIM-em, hogy kipróbáljam). A sebesség 150 Mbit/s, vagy van valami korlát, mint a Telekomnál a kisebb csomagoknál csak 10 Mbit/s ?[ Szerkesztve ]
-
Angmar
tag
Köszönöm hogy megnézted Akkor ezek szerint korlátos a sebesség mint a Telekomnál a kisebb csomagoknál. A ping idő a jó lenne nekem. 3G-nél (ha van egyáltalán) 80-100 körül mozog, sokszor rossz a minőség. Ha nincs wifi a közelben, a fontosabb hívásokat inkább GSM-en intéztem.
-
Sipi06
újonc
Sziasztok! A számhordozáshoz annyit tennék hozzá, hogy ez nem erőssége a szolgáltatónak. Tapasztalatom:
-- az aradi utcai központi hely szinte használhatatlan: gyanútlanul odamentem h ott majd mindjárt elintézek, aláírok mindent - alá is írtunk 3 papírt, de csak miután vetettek velem egy SIM kártyát (feleslegesen - ha kell valakinek írjon) de a regisztráció továbbra is telefonon kellett h menjen
-- futár hozta 1 hét múlva az új kártyát és egy cetlit h mikor lesz az aktiválás - ez időben meg is történt
-- ettől kezdve egy hétig csak engem lehetett hívni, a kimenő hívásaim blokkolva voltak (több telefonban is próbálva) - sok ü.sz. lázongás után (központi hiba - mondták) jó lett
-- most már csak annyi a hiba hogy:
A blue mobile önkiszolgáló ügyfélszolgálat hordozott számmal nem működik
van valakinek erre megoldása? az ü.sz. javasolta a FireFox böngészőt, de eleve azt használom. Többször végigjátszottam a regisztrációt - megkapom az új jelszót, módosíttatja program, majd az új jelszóval való belépésre Műszaki HIBA! jelzést ad.Ötlet?? - üdv. Sipi
[ Szerkesztve ]
-
SztiviVander
őstag
A blue mobile önkiszolgáló ügyfélszolgálat hordozott számmal nem működik
azért ez így félrevezető. a régebben hordozott 70-es és 30-as (domino, előfizu) számokkal simán megy. a mostanában hordozottakkal meg sokunknak nem. hogy új blues simet lehet-e hibátlanul regisztrálni passz. -
ArNick
tag
Amikor azzal fogad a telefonos üfsz, hogy nincs a múlt hétre bejelentett hibám (holott 3 is volt), akkor azért van egy kis szemöldökráncolás napirenden...
De türelmesen megvártam, hátha előkerül. Kutattak, s végül csak meglettek a múlt heti történések.
Azt a tájékoztatást kaptam, hogy nincs 72 óra a hibajavításra leírva sehol, csak egy körülbelüli időpontot szoktak mondani. Az ÁSZF 6.1.7. pontját és környékét ezek szerint én értem félre.
Büszkén újságolták, hogy a bejelentett hiba javításával állítólag már jól állnak. Dobálóztak IMSI számok fogalmával, meg miegymással.
Az online felület belépési problémája bevallottan általános, de dolgoznak azon is.
Szerencsére nem lételemem a telefon. Ha az lenne, lenne másik számom. Ja, van.
[ Szerkesztve ]
-
DS39
nagyúr
válasz SztiviVander #4475 üzenetére
Új alapból BM-s SIM esetén sem megy az online ü.sz.
-
g0dl
addikt
Az elmúlt hetekben a telekom online ügyfélszolgálata sem ment igazán, nekem legalább is hetekig nem sikerült bejelentkeznem ( domino web több éves sim ). Gondolom a Blue is maximum olyan stabil lehet, mint a telekom.
A blue-be én sem tudtam bejelentkezni az új, számhordozott simemmel.
( egyébként a telekom szerintem szándékosan ilyen vacak, és megérne egy méretes fogyasztóvédelmi bírságot) -
addikt
válasz István89 #4472 üzenetére
Ha kíváncsi vagy, olvass vissza, aztán meglátod. Én biztos nem fogom visszaolvasni a topikot, egyforma régen vagyunk itt mindketten. Különben mindenki, aki csak a panaszkodásig, meg a szolgáltató szarozásáig jutott, aztán hirtelen eltűnt.
Azt senki nem fogja elismerni, főleg itt, hogy bocs, valóban én rontottam el/néztem be, stb.[ Szerkesztve ]
Jó szerencsét!
-
István89
tag
A múlt héten írtam ide másodjára, előtte 4 évig semmi, hiszen a kezdeti nehézségek ellenére nem volt gondom, viszont ezek a problémák amiket most tapasztaltam azoknak sok köze nem volt hozzám. Igen, a hárítás könnyebb, mint a beismerés, viszont ez a szolgáltatókra is igaz.
-
dipeti
senior tag
Sziasztok! Ha USA-ban akarom használni a kártyám, akkor milyen percdíjak érvényesek? Nem találok infot.
Some say I'm condescending. That means I talk down to people.
-
dptrsk
addikt
-
4Grider
nagyúr
https://www.telenor.hu/roaming/roaming-hasznalata
Kiválasztod az Amerikai Egyesült Államokat, listázás, és lentebb további szolgáltatók.
Nem csak a roaming drága, de az Észak-Amerikai frekvenciákat ismerő telefonkészülék is kell oda. -
#71835392
törölt tag
-
#71835392
törölt tag
Jelenleg a Telekom informatikai háttere nagyjából romokban hever, az évek óta húzódó és igencsak elb@szott új egységes csodarendszerük bevezetése (Pillangó projekt) most érte el a mobilos részt a jelek szerint itt is olyan "remekül" teljesít, mint a vezetékes üzletáguknál.
-
István89
tag
Utána nézek, de nem tudom már minek is kellene.
kovlaj122: Igen, valahogy én is így érzem. Ma megkaptam az 5000 Ft-os jóváírást vagyis nem én, hanem akinek a számhordozását intéztem, így elismerték a hibáikat.
A belépési problémán elvileg dolgoznak:
"Weboldalunk javítása folyamatban van, műszaki kollégáink visszajelzésére várunk."
[ Szerkesztve ]
-
g0dl
addikt
Nem tudok bejelentkezni az online ügyintéző felületben. Igazából még első jelszómódosítás is hátra van, de rendre műszaki hibára futok.
Segít ezen, ha a telefonos ügyfélszolgálaton érdeklődök, vagy ezen egyedileg nem tudnak javítani? -
tonyrulez
őstag
Ez a 4G csere tényleg piece of cake volt. Hétfő reggel 2 perces telefonálás, most délután hozták a kártyát, még egy 2 perces telefonálás és pár perc múlva már 4G-t jelzett a telefon
4 8 15 16 23 42
-
Ludovicus
aktív tag
Érdekes módon a számhordozásom 10 napig tartott, míg az ezzel kapcsolatos kötbér igényemet 2 nap alatt elfogadták. Az 5 ezret még nem kaptam meg, mert a bankszámlámra kértem utalni, ami hosszadalmasabb, mintha a telefonegyenlegemen írnák jóvá (ez 1 nap).
-
Apollyon
Korrektor
Hali!
Tegnap lemondtam a BLUENET-et, mára kikapcsolták. Az előbb megrendeltem a 90Ft-os bluenet m-et, le is vonta a 90Ft-ot, de még nincs aktiválva. Újraindítottam a telefont stb. Valami baj van, vagy még várni kell vele amíg aktiválódik?
#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.
-
Apollyon
Korrektor
válasz Apollyon #4498 üzenetére
Az előbb meg kaptam sms-t, hogy kikapcsolták, de a fennmaradó adategyenleg a kifizetett időszakon belüli fordulónapig felhasználható. Ez most a 1777-ről jött, de tegnap a 30-as számról jött vissza a válasz sms ahová elküldtem a lemondást hogy a kifizetett időszakon túl nem hosszabbítanak meg.
Szóval meg kellett volna várnom a 1777-ről jött smst, vagy most mi van, mert még mindig nincs mobilnetem de ugye a zsét levonták
#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.
-
norbiv8
tag
válasz Apollyon #4498 üzenetére
Érdekes én is így jártam. 14-én reggel jött az sms, hogy kikapcsolták. Nem sokkal később neten megrendeltem az M-et, aktiválták is (90Ft) de a telefon nem kapcsolódott. Net ki-be kapcs nem segített. Kb. 20 perccel később újraindítottam a telefont és akkor azonnal ment a net.
///°°\\\
Aktív témák
- Hozzászólás előtt olvasd el a Téma Összefoglalót a topik elején!
- Tilos a függetlenítés!