Új hozzászólás Aktív témák

  • BiP

    nagyúr

    válasz BiP #37739 üzenetére

    Úgy néz ki, megoldódni látszik az edigitalos szenvedés. Kiderült, hogy annyi volt a titok, hogy a telefonos ügyfélszolgálatnál nem a "folyamatban lévő megrendeléssel kapcsolatos érdeklődés" címszó alatti 1bites ügyfeleshez kellett menni, mert annak hiába mondtam mit kéne, a sajnálkozáson és az ígérgetésen kívül (majd megjön, írok az illetékesnek (kinek?), pedig van raktáron belőle stb). nem tudott semmit. Ennél tényleg hasznosabb és olcsóbb a chatbot.
    Negyedik hívásra derült ki, hogy "garanciális ügyintézés, átvett megrendelés" címszó alatt kell szólnom, hogy elakadt a csomagom, ha érdemi lépést szeretnék. Logikus, ugye?
    Mindegy, a kolléganő készségesen megnézte, elakadt a csomag (jéé), nem kapott csomagszámot. Magától tudta, hogy le kell szólni a raktárba (nem kellett kérni), és el is tudta intézni (ez új). Ma már jött is az értesítés. Őt megtartanám, az 1biteseket meg elküldeném árut feltölteni, feleslegesen ülnek a telefon mellett.
    A lényeg, hogy azon múlt, hogy ma végre jó helyre telefonáltam (igen, én b*sztam el, hogy nem tudtam, hogy a 100emberből melyik az az 1, aki érti a munkáját :), és én hülye, a többivel felcséreltem az időt.), így talán lesz belőle valami. Végülis 4nap helyett 1 hónap után csak megjön az a cucc, amit nem tudtak berakni a többi mellé ugyanabba a dobozba.

Új hozzászólás Aktív témák