Új hozzászólás Aktív témák

  • akom

    senior tag

    válasz Laca1212 #37698 üzenetére

    Én rákérdeztem a futárnál, hogy hogyan megy ez.
    És mutatta a terminálján, hogy fizetésnél van készpénz és kártyás lehetőség.
    De az én rendelésemnél a kártyás lehetőség szürke volt. Küldő csak készpénzt fogad el.
    Mondjuk az érdekes, hogy szerintem a GLS így is úgy is utalja a pénzt neki...

  • Saccco

    nagyúr

    válasz akom #37701 üzenetére

    A küldő nem állja a kártyás fizetés felárát!

    █ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █

  • akom

    senior tag

    válasz Laca1212 #37703 üzenetére

    Elnézést.
    Én eddig azt hittem, hogy a futár jóindulatától függ.
    De így hogy megmutatta a terminált már másképp látom.

  • pw12345

    aktív tag

    válasz ranlomadi #37679 üzenetére

    Ne, valóban ne, tökre nem féreg hozzáállás, hogy egy terméknél 3-4, 4-5 nap kiszállítást ír, majd a rendelés leadás után ez 15 napra módosul (ráadásul nem csak emagéknál, már csak, ezért se általánosítsunk, ááá :N ) és ezt sem tudják teljesíteni, sőt szétkapják a csomagot (nem hűtő méretű termékekről van szó mellesleg, közel sem). Majd a határidő végén közlik, hogy, amúgy nem futár, hanem MPL. Tök jó, hogy neked nem tárolták a kerületi postán a hűtődet, meg a mosógépedet, pedig besétálhattál volna érte. :K

    #37690 Laca1212 Nekem meg csak bajom van van vele, érdekes, hogy a külföldi nyomkövetés működik, amint beérkezik valami MPL rendszerbe úgy eltűnik, hogy a központi kezelő sem találja meg. A captcha meg elég rapszodikusan működik, van, ahol mindig, van, ahol soha, vagy ki kell fogni, esetleg IP függő, de leginkább egy rakás szemét.
    MPL olyan korrekten hozott ki idén (és még nem volt ennyi hulla) mindent, hogy 4-ből 3-at kajtatni kellett és, amit megtaláltak, azért is be kellett utazni a főpostára. :((
    Pont, arra fizetem a (kb. világ legdrágábbja) postát (és most nem kell a pandémiával jönni, előtte is ez ment), hogy nekem kelljen nyomoznom, meg hazahurcolnom a küldeményeket.
    Ez most ki fog maradni, majd szépen vissza hordják a románoknak a vackaikat, aztán karácsonyig elpasszolhatják valami másik baleknak. ;)

    #37696 Zoty4 Nem jó megoldás (nem először próbálom, meg IP variálást sem). Egyszer engedett be, amikor rendeltem, azóta sem. A posta meg még soha (van egy olyan érzésem, nem véletlenül).

    #37691 kartalhu Ez nemcsak a HDT-nél működik így, nagyjából minden szállító azt hiszi, hogy nekem kötelességem 9-178/20-ig készenlétben állnom a kegyelmes úr fogadására és még, akkor derül ki felhozza, nem hozza, él-e nála a csomag ellenőrzés vagy sem (általában sem), egyáltalán mit hozott, mennyiért, az, hogy van-e kártyás fizu már csak részlet kérdés.
    Az átvétel után fél órával jön az üzenet, hogy egyébként aznap küldemény várható. :C

  • Lackooo84

    nagyúr

    A HDT-nél gondolom azért nincs kártyás fizetés, mert nem akarnak befektetni terminálokra. Itt is volt, hogy az Express One-nál nem lehetett kártyával fizetni, mert a termináljaik javításon voltak. :D

    The Truth is out there...

  • Boond

    addikt

    válasz pw12345 #37705 üzenetére

    Ezt a csomag szétkapást évek óta csinálják, nem tudom miért olyan nagy cucc 2020-ban :D

    A postával nekem nem volt gondom, hozták a csomagot. De évekkel ezelőtt volt, hogy a postán kötött ki. ezt a rendszer nem nagyon jelezte... de elmentem megkérdezni, és tényleg ott volt.

    [ Szerkesztve ]

  • kartalhu

    tag

    válasz Lackooo84 #37706 üzenetére

    Nekem mindegy miért nincs kártyás fizetés de akkor ne írja, hogy érintkezés mentes.

    [ Szerkesztve ]

  • WayneGace

    őstag

    válasz kartalhu #37709 üzenetére

    Nem kell megfogdosni azt, akinek adod a pénzt.

    BestSecret invitációt privátban adok.

  • válasz WayneGace #37710 üzenetére

    De pénzt kell levenni, az meg kitudja hol merre kinek a kezében járt.

    „És akkor csodálkozunk a rendőr vicceken! Mi ez, szerencsepatkó? Az! Eddig jó kabala volt. Nem gondolod, hogy egy kicsit hülyén néz ki egy magyar rendőr 1980-ban egy lópatkóval a kocsijában? A materialista világnézet nevében lefoglalom!”

  • Moonwolf

    senior tag

    válasz SyMbioTe #37711 üzenetére

    Meg kell mosni egy kis dettolal. :D

    =Privát üzenetre illik válaszolni!= \...Az élet értelme nem a létezés, hanem a létezés által megtett út...\

  • DrBubo77

    addikt

    válasz Moonwolf #37712 üzenetére

    Ez nem a BB topik. ;]

    ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)

  • vasi89

    addikt

    válasz Moonwolf #37712 üzenetére

    vagy kezet kell mosni, mint ahogy a vírus előtt is szokás volt ha pénzt fogdosott az ember majd utána 2 kézzel a szájában akart turkálni. ;]

    [ Szerkesztve ]

  • pw12345

    aktív tag

    válasz Boond #37708 üzenetére

    2020-ban? Végül is tényleg nem nagy cucc, mindössze a vásárló megtévesztése, a valótlan kiszállítási, átadási és fizetési lehetőségek feltüntetésével egyetemben. :U

    Ja, hogy elmentél megkérdezni, érintés mentesen. Pandémia közepén, gondolom, azért rendelnek a nyomorultak, hogy a postára szaladgáljanak tömeg nyomorogni, hogy kezicsókolom, nem-e, esetleg-e érkezett-e ide-e valami rendelés... -e. :C

    Arról nem szólva, mikor maszk nélkül hozza ki a csóka a rendelést, mert zárt helyen leveszi, vagy nincs is nála. Postásokon általában nincs, ha mégis, a krumpli orrára nem bírja feltűrni. De legszimpibb, mikor, a járványra hivatkozva futár nem jön be a házba, le kell menni és ott áll a tag maszk nélkül a kapuban, közterületen, a mászkálók közt, ahol kötelező...

    #37709 kartalhu
    Nálunk úgy működik az érintős fizetés, hogy egyik üzletben tavasszal szűnt meg, a másikban elveszi a kártyát a kasszás, leérinti és vagy működik, vagy be kell ütni a kódot. De tulajdonképp lényegtelen, mert előtte úgyis végigmegy a szalagon és az előző pénzes vevő után végig tapperolja a vásárolt termékeidet. :K

    [ Szerkesztve ]

  • torma1981

    veterán

    válasz pw12345 #37716 üzenetére

    Jövőre kötelező lesz mindenhol a kártyás fizetés. Nem lesz már kibúvó. A kártyádat meg ne add oda senkinek. Te érintsd, dugd be a terminálba. Senkinek semmi köze a bankkártyádhoz.
    Amúgy a futártémához. Itt Pécsen mindegyik futár elfogad bánkártyát. Most fel is hívják a figyelmet, hogy azzal fizessen mindenki. Akár MPL, GLS, Trans o flex stb. Postáson, GLS stb mindegyiken maszk. Most hogy hozták a CX-et kedden ott nem volt a rakodó srácoknál.

    [ Szerkesztve ]

  • szabi__memo

    nagyúr

    válasz torma1981 #37717 üzenetére

    A tróger cégek alkalmazottai melyekkel néhány webáruház kiszállíttat azokon tipikusan nem látok még dísznek sem maszkot. Egyébként ez botrány.
    De fizetni azoknál is lehet kártyával ha épp működik. Van hogy véletlenül nem

  • dani0113

    senior tag

    válasz Moonwolf #37687 üzenetére

    Igen, már 1éve nem mostunk, ideje volt hogy legyen akció... :N

    iPhone 13 Pro 128GB

  • Moonwolf

    senior tag

    válasz dani0113 #37719 üzenetére

    Ezt írtad: "(hűtő,mosógép, hdd, egér, epilator minden szar)".

    =Privát üzenetre illik válaszolni!= \...Az élet értelme nem a létezés, hanem a létezés által megtett út...\

  • torma1981

    veterán

    válasz Kaba #37720 üzenetére

    Ott lehet igen. Nem volt dolgom velük sosem. Vagyis anyumnak vittek mosógépet, de azt előre fizettem. Csak nehéz, nagy dolgokat szállítanak. Ritkábban is találkozik velük az ember.

  • Boond

    addikt

    válasz WayneGace #37710 üzenetére

    Igaz, elég ha csak a csomagot fogod meg :D :C
    Amúgy meg simán adhatnak visszajárót, ha nem pontos. Meg ezernyi más dolog pl "írj alá".

    Amúgy már maga a bankjegy kiadó automata is problémás lehet. Rengetegen használják, gondolj bele.

    Amúgy asszem az MNB-nél van olyan is, hogy egyes összegeket ideiglenesen "zárolnak" - karantén és utána engedik ki, múltkor láttam vmi dok film féleséget. A kezelésről, folyamatról...

    [ Szerkesztve ]

  • Boond

    addikt

    válasz pw12345 #37716 üzenetére

    Már évekkel ezelőtt is darabokra bontották a csomagot vagy 3 éve biztos van már ez.
    Ez a lehet kártyával fizetni, nem lehet, ez is minden évben téma. (én kb sosem fizettem futárnál kártyával).

    A szállítási határidő, sok cég felírja, hogy nem garantálja, mert nyilvánvaló ilyenkor mindenki leterhelt ez tájékoztató jellegű inkább.

    "Ja, hogy elmentél megkérdezni, érintés mentesen."
    Évekkel ezelőtt volt. De ezt talán írtam is... Lehetőség szerint nem rendelgetek össze-vissza, feleslegesen.

    Amúgy meg van telefon, lehet érdeklődni, aki akar, és bármi gondja van. Nálam pl írtam a futárnál, hogy nem sikerült az átvétel, és rákérdeztem, hogy miért, itt nem volt senki. Majd mondták, hogy mi az oka pl elromlott az autó.

    "Arról nem szólva, mikor maszk nélkül hozza ki a csóka a rendelést,"
    a maszk még hagyján...

    [ Szerkesztve ]

  • pw12345

    aktív tag

    válasz torma1981 #37717 üzenetére

    Engem nem izgat, viszont több ismerős felb..osszantotta magát miatta.
    Ne adjam oda a kártyám, nem adom, kp-ben fizetek, az előttem, meg utánam jövő adja oda: nincs sok választása, ha ütéstávon kívül a terminál, hibás, egyéb nyűg, stb.
    Cége válogatja, van, ahol csak kártya, van, ahol kp, van, ahol csak utalás, maszk meg esetleges. Citroen CX-et. :Y :D

    #37724 Boond
    Mindig maszkban veszek át és viszek saját tollat, + pontos összeget
    (ha nem variálnak ugye), mert egy futár sírt már miatta, gondoltam, ezen ne múljon (az érintős, műanyag kapirgálóját nyilván nem tudom prezentálni), nem tudom ő vesz-e maszkot. :U
    Sok futár örült neki, hogy fel vagyok készülve, én is örültem volna, ha látok rajta maszkot.

    #37725 Boond
    Évek óta rendelek és egy cég bontott, egyszer, le is maradt a rendelés fele (elfelejtették kihozni), nekem kellett utána balhézni. De, akkor a paraszt tüntetné fel, hogy darabokban küldi, a csúszásról, variálásról nem szólva. Nem izgat, hogy lehet nála fizetni, ha nem az ajtóban derül ki, hogy hát b4444zm3333g! :((

    Ha felírja, na, de, ha nem, meg olyan terméket ír ki raktárról, pár napra, amiről tudja nincs raktáron és hetek múlva sem biztos, hogy lesz.

    Évekkel ezelőtt nem volt pandémia, indiferens, azon kívül, hogy már, akkor is kritikán aluli állapotok uralkodtak. Aha, tehát szerinted mindenki más feleslegben rendelget rajtad kívül, érrrtem. :U Majd ugorj ki raktárra, vidékre, Kínába a kiszemelt termékért. :K

    "Amúgy meg van telefon" ezt fel sem merném hozni, a hazai telefonos ügyintézés (fel sem vétel, zenélgetés, körkapcsolás, sablon szöveg, semmi infó, fáradjak be inkább) ismeretében. :U
    Mellesleg, ha fizetem a postát, még pengessem az utazást és a telefont is, plusz utána mászkálás, idő, gratulálok. :C

    a maszk még hagyján... Nem hagyján, kétszázával hullunk, viszont nekem előírják, pampognak miatta, elég kettős mérce, ha "közfeladatot ellátó személyre" opcionális. :(((

  • Boond

    addikt

    válasz pw12345 #37728 üzenetére

    Én azt szoktam mondani, hogy írja alá helyettem...

    De amúgy postás (már mint nem a futár, hanem a sima) is kesztyű stb nélkül tolja, sőt még maszk sem volt nála "nem kap levegőt". Pedig tavasszal, még jobban figyeltek az ilyesmire...

    Én amúgy úgy látom nem nagyon foglalkoznak ilyesmivel sokan... (vírus tagadókról meg már ne is beszéljünk).

    Hehe nekem volna érintős kapirgálom... de szerintem ennyi erővel ő is alá firkanthat vmit...
    De gondolj bele, ugyan azt a csomagot, amit te megfogja... szóval ha ezt nézzük akkor a herce- húrca sokat nem ér, mert ez a leggyengébb láncszem...

    Amikor rendeltem én is próbáltam pontos lenni, összeggel... nem mindig sikerült... vagy ha már "ismert" bolt, ahol többször vettem, akkor most inkább választottam az előre fizetést...

    "Évek óta rendelek és egy cég bontott, egyszer, le is maradt a rendelés fele (elfelejtették kihozni),"

    Én amikor először hozták, emagtól bontva, meglepődtem (mert amúgy ugyan az a futár hozta, ugyan akkor kb az összeset xd) sok értelme nem volt bontani... De mondom ezek képesek mindre szállítást kérni... de az is szét volt osztva... Azóta is így szállítanak, én meg, "hát akkor jó". Mondjuk már utóbbi időben nem nagyon rendeltem tőlük... Edigiről is ritkábban... bár ott még a boltba menés is opció :)

    Nekem olyan volt emagnál, hogy a rendelésem helyett vmi mást küldtek... de felhívtam őket, és meg lett dumálva... (jah mikor jött a futár, meg nem voltam otthon, mert kicsúsztak az ünnepek miatti szállítások miatt) végül ünnepek után lett már csak csere, mert a futár, azt mondta "ő már leadta a projektet" kérjem újra a bolttól...

    Korrektek voltak, nem volt gondom vele, végül is...

    "egyszer, le is maradt a rendelés fele (elfelejtették kihozni), nekem kellett utána balhézni."
    Én most az eddigin olvastam ilyent. Egy terméket, 3 csomagra bontva hoztak, de egyszerre... nekem még így volt... de későbbi kommenteket olvasva, már vhol elkeveredett a termék egy része... utána még hsz-eket is töröltek...

    előfordul ilyesmi... de ott vagy a raktárnál vagy vhol máshol hibázhattak...

    Jó esetben, szerintem ezek a dolgok rendezhetőek.

    Amúgy Ediginél nem tudom, hogy müködik, de van vmi külső raktár, meg beszállítók...
    eltudnak vele szarakodni, ez tény. De ismerem, ezt is, így kb ezzel számolok, nem izgatom magam miatta :D

    " Aha, tehát szerinted mindenki más feleslegben rendelget rajtad kívül, érrrtem. "
    Nem így értettem.

    [ Szerkesztve ]

  • Boond

    addikt

    válasz pw12345 #37728 üzenetére

    "Amúgy meg van telefon" ezt fel sem merném hozni, a hazai telefonos ügyintézés"

    Pedig nekem ezzel nem volt gondom... régen sokat kellett várni első bf-eknél pl edigitálnál, emagnál kevésbé...

    De csak mostanában, Telekom, Vodafone, Edigital, emag, egyéb üzlet az elmúlt években simán lehetett gyorsan, korrekt módon ügy intézni... Mondjuk nem szoktam hőbörögni, meg leüvölteni a személyeket... Még rutert is sikerült kicseréltetni (ugyan az a termék, csak más hardware verzió, de ez a bolt számára ugyan az.)

    Mondjuk, lehet ezt ma már nehezebb lenne ediginél elintézni... de pár éve még ment :)
    Nekem nincsenek rossz tapasztalataim, alapvetően. Viszont jelentősen rövidült a várakozási idő.
    Telekomnál mondjuk kihívás, hogy kapcsoljanak vkit, de az is megoldható :D

    Múltkor pont az egyik futárszolgálatot hívtam, csomag kérdéssel, írtam feljebb... pick pack utána nézett.

    "és a telefont is, plusz utána mászkálás, idő, gratulálok. "
    egy forintomba nem kerül a telefon :) Nem mobilról szoktam.

    Szerintem közfeladatot ellátó személyre sem opcionális (futár szerintem amúgy sem közszolga).
    De ugyan úgy érintéssel is összeszedhetsz, nem csak beszéd útján.

  • Boond

    addikt

    emailben jött:

    A Tok-Shop.hu fantasztikus napra ébredt, ugyanis holnap elindul világra szóló 50%- ot visszakap akciónk! ☀️
    Hogy ez pontosan mit is jelent? 💭 Minden 2020. december 8- a és 10- e között FÓLIÁRA és TOKRA leadott rendelésed összegének FELÉT visszakapod, egy KUPON formájában. ❗
    A kupon JANUÁR 15- én érkezik e-mailben, melyet január VÉGÉIG használhatsz fel rendelésed során! 💙
    Készülj, mert ilyen akció még sosem volt a Tok-Shop.hu oldalán.

    [ Szerkesztve ]

  • raziel01

    veterán

    válasz Boond #37731 üzenetére

    Majd szépen benne lesz a kupon felteleiben hogy csak 10 vagy 20 ezer felett lesz felhasznalhato.

  • pw12345

    aktív tag

    válasz Boond #37729 üzenetére

    Ja, hogy te azt úgy szokod, felénk meg, erre a kézbesítő úgy szokta, hogy ne szórakozzon velem. Te valami államtitkárféle lehetsz a budai várból, tudod máshol nem kívánság műsor a kiszállítás és a kihordó tiszta idegroncs (pandémián kívül is).

    Tavasszal még én is találkoztam maszkos kézbesítővel (el is tűntek, azóta egy sudri bunkó hord ki posta részéről), futáron akkor, és most alig tapasztaltam.
    Kesztyűt még egyiken sem láttam. Motorost, pizza futáron, de, az nem hozzám jött.

    Ne foglalkozzanak, majd a szopógépen, vese transzplant listán, meg a szeretteik szórásán átgondolják pszp... :U

    Már az érintős fizetésnél leírtam, hogy semmi értelme, hiszen a kasszás úgyis végig fogdos mindent. Viszont a kaparón van egy szép vastag zsírréteg, amit 100-an fogtak előtte,
    a hullámpapír dobozt meg nem tapperolta végig az összes előző megrendelő (arra nem térnék ki, hogy maga ez az érintő képernyős cucc, milyen hatékonyan szokott működni, a kihordó
    kezei közt...) és jó esetben kevésbé zsíros, ha nem disznótorost rendelek.

    Hát ezek után, akkor sem választanám az előre fizetést, ha csak az lenne az opció, mondjuk ezektől nem is rendelek többet. Gyerekkori haverok, nemhogy "ismert" bolt is vált már csaló
    bandává, nálam már nincsenek, ilyen "haveri" boltok, ismerősök. :N
    Tegnap járt le a "hosszabbított" kihordási határidő, természetesen sehol semmi, holnaptól pedig nem is tudnám átvenni, mert csodák csodája más dolgom is akad, mint három hétig várni, hogy méltóztatnak-e lépni.
    Úgyhogy ez rajtuk marad, ha ezek után valami követelésük támadna, meccseljék le a dolgozóikkal, meg a postával...
    Ahogy a rendelést kezelik nem is bánom, el tudom képzelni, hogy megy a garancia intézés, ha szemetet küldenek. :K

    Félreérted, a teljes összeget kifizettették, de az egyik doboz (és nem jelezték, hogy több doboz is lesz) lemaradt az elosztóban (indokolatlan volt szétrakni az áru mérete miatt is).
    Amit legutóbb külső cég hozott, két gyufásdoboznyi termék, egy A4-es borítékban jött, máskor meg belegyömöszölnek valamit egy két számmal kisebbe, összehajtva.

    Gondolod viccből rendelgetek, békeidőben én is boltban szeretem megvenni az árut (pl. nem a polcos, újracsomagolt, szervizelt, visszaküldött szemetet kapom), csak úgy rohadt nehéz,
    ha pl. "ez a termék csak egyes vidéki áruházainkban elérhető" és sokszor ezeket nem is postázzák.
    ED-nél azóta sem opció a boltba menés, mióta a közeli helyszíneken megszűnt a többi is kb. átvevő ponttá silányodott (2 nm-en áll egy nő egy pult mögött), legutóbb, valahol a Pólusban volt egy utolsó darab, hogy kimegyek-e érte...

    Még mást is küldtek, gratulálok: tuti nem veszem át (mondjuk, ha gofri sütő árában/helyett küldenek OLED TV-t esetleg :DDD ). Felhívtad őket, és mi a számuk, mert csak (beléphetetlen) on-line panasz ügyintézést látok, se teló, se mail.
    Rohadt korrekt, főleg, ha ajándékot rendelsz, vagy mondjuk szerződéshez, bekötéshez rendelnél, pl. routert.
    Vicc az egész, most pl. pelenkát, meg öblítőt készlet söpörnek. :C
    Na pl., pont ilyesmit nem rendelnék, legfeljebb, ha mosodám, vagy magán bölcsim lenne.

    Nekem viszont ED-n nem volt ilyen gondom (szerencsére gariztatnom sem kellett náluk, mert, arról is tudok horror történeteket), de, hogy már az is az emag nem csodálom.

    #37730 Boond emagnál... már, hogy milyen telefon???
    Telekom és ED mailes, telefonos ügyintézését nem reklámoznám. Én sem a hőbörgéssel szoktam indítani, csak egy órányi xarakodás, lekezelő hangnem lepattintás után a T volt az egyetlen, ahol anyázásig fajult a téma.
    Egy Ft-odba nem kerül a dolog, gratulálok a képviselői igazolványhoz, másnak tudod semmi nincs ingyen. :(
    A futár nem közszolga, ahogy a pincér, biztonsági őr sem, csak, majd a bíróságon válik azzá, ha esetleg visszaütsz. ;)

  • Boond

    addikt

    válasz pw12345 #37734 üzenetére

    "Ja, hogy te azt úgy szokod, felénk meg, erre a kézbesítő úgy szokta, hogy ne szórakozzon velem."

    Ez most a járvány kapcsán volt. Sőt volt olyan futár, amelyik maga mondta, hogy most nem is kell aláírni...
    10-9 esetnél ez volt. (ahogy szokták mondani).

    Korábban nem mondtam nekik, nem rémlik... viszont ismerős már korábban is említett ilyesmit, és készségesen aláírták neki/helyette. Ez van. Az, hogy nálad nincs így azzal nem tudok mit kezdeni sorry.

    "Már az érintős fizetésnél leírtam, hogy semmi értelme, hiszen a kasszás úgyis végig fogdos mindent"
    Még tavasszal, volt vmi tanácsadó, a tv-ben, aki azt mondta, ő járvány nélkül is mindig átszokta törölni a cuccokat amit haza visz/vesz... Mondjuk ha megfelelő védő eszközzel folytatod a vásárlást, akkor mind1 mit taperol össze...

    Vagy gyakori alkoholos fertőtlenítés... bár ez nem tudom mennyire hatékony... amúgy ha jól tudom nem azzal van a baj, hogy a kezedre kerül, hanem hogy onnan máshova is pl szem, orr, száj...

    "Tegnap járt le a "hosszabbított" kihordási határidő, természetesen sehol semmi,"
    És jelezted is nekik? /azóta újra ha már jelezted korábban? Mert ha ülsz a babérjaidon, attól nem lesz jobb...

    [ Szerkesztve ]

  • Boond

    addikt

    válasz pw12345 #37734 üzenetére

    Nekem nem volt különösebb gondom a garanciával... de nyilván van ilyen és olyan eset, tapasztalat is, minden üzletnél kb.

    "Félreérted, a teljes összeget kifizettették, de az egyik doboz (és nem jelezték, hogy több doboz is lesz) lemaradt az elosztóban (indokolatlan volt szétrakni az áru mérete miatt is)."
    Egyébként sokan azt csinálják, hogy videó felvételt csinálnak kibontásról... másrészt, meg nem tudom a futárnak jelezted-e(pl jegyzőkönyv), de én bolygatnám őket, ha érdekel... de majd írd meg mi lett a vége, ha gondolod :)

    "Gondolod viccből rendelgetek, békeidőben én is boltban szeretem megvenni az árut (pl. nem a polcos, újracsomagolt, szervizelt, visszaküldött szemetet kapom), csak úgy rohadt nehéz, "

    Szerencsére ilyen tapasztalatok, sem nagyon volt. Általában rendben van amit rendeltem... amikor meg gond volt viszonylag hamar megoldódott...Igaz nem az emag a legfőbb cél üzlet... - már ha fentebb arórl volt szó a csomag szétszedés miatt.t. már nem emlékszem rá...

    [ Szerkesztve ]

  • Boond

    addikt

    "Még mást is küldtek, gratulálok: tuti nem veszem át (mondjuk, ha gofri sütő árában/helyett küldenek OLED TV-t esetleg :DDD "

    Az ár ugyan az volt, a doboz mérete ugyan az volt. Honnan kellett volna tudni, hogy hdd helyett telefont küldenek? Amúgy meg mint írtam, szóltam nekik és egyből intézték is, a cserét.

    De ahogy olvastam homár vagy milyen blog, ahol ilyen történeteket régen irkáltak... ott vmit dvd-t küldtek ki, nem tudom mi helyett... egy hölgyemény volt a cikk beküldője... és ő is, ahelyett, hogy szólt volna nekik, srácok, ezt és ezt rendeltem, ti meg ezt küldtétek helyette... helyette inkább bosszankodott... meg "elkárolom"
    Úgy hogy tuti nem én voltam az első akinek elcseréltek vmit.

    " Felhívtad őket, és mi a számuk, mert csak (beléphetetlen) on-line panasz ügyintézést látok, se teló, se mail."
    Ha az emag száma kell(nem írtad melyik üzlet):
    Telefonos ügyfélszolgálat: +36-1-885-5500
    H-P: 8:00 – 20:00
    Sz-V: 9:00 – 17:00

    "Telekom és ED mailes, telefonos ügyintézését nem reklámoznám."
    ED-hez is van telefon, nem mailozni szoktam. Telekomnál is szép szóval ellehetett érni mindent kb.

    "Egy Ft-odba nem kerül a dolog, gratulálok a képviselői igazolványhoz, másnak tudod semmi nincs ingyen."
    Az alap telefondíján felül, semmibe sem kerül. Tehát nem számítanak a percek, nincs percdíj. így értve.

    Ez pedig, nem egy elérhetetlen dolog... képzeld :)

    "A futár nem közszolga, ahogy a pincér, biztonsági őr sem, csak, majd a bíróságon válik azzá, ha esetleg visszaütsz. "

    1. miért ütnél vissza?
    Alapvetően a pincér sem közfeladatot lát el, ahogy szerintem a futár sem. Ez már véleményem szerint azon felül van... de nem foglalkoztam azzal, jogilag mi a státuszuk.

    Az egészségügy, a szemétszállítás, hivatalnok, (akár postás), stb lehetne még párat felsorolni, ezek biztosan beletartoznak.

  • pw12345

    aktív tag

    válasz Boond #37735 üzenetére

    Hát nincs így és nemhogy nem ajánlották fel, de kész idegbetegek voltak, hogy f-ul tartja a táblát/agyonnyomkodott, kontaktos GPS-t
    és xar az aláírás. :U

    Már írtam, hogy nekem lényegtelen az érintős kezelés: ez egy ilyen ország, az jobban fel..., ha hajigálja, földhöz vágja az árut. :((
    Járvány nélkül, azért célszerű áttörölni mindent, mert a kosarak, szalag kb. úgy néznek ki, mintha belehánytak/f0stak és szétkenték volna, a kocsiba kutyaxaros lábbal pakolják a gyereket/kerékkel a banyatankot, az árut meg úgy szortírozza a feltöltő, hogy földhöz vágja (ezért van rommá törve a belseje) és onnan pakolja a polcra. :U

    1. Ugye jelezném, ha be tudnék lépni, illetve az általad is megadott (már ismert, azt hittem van működő is) számon nem csak xar zenét lehetne hallgatni. Amúgy egy flegmatikus (bekaphatjátok stílusú) hang közli, hogy nincs ráhatás a kiküldésre, úgy hordják, ahogy sikerül, azt, amit és, akkor, amikor: ha épp nem tudod átvenni így jártál, pont le...ják. Tk. megtudtam, amit akartam. :C
    Tökre örülök, hogy nincs előre kifizetve a rendelés, meg is ütne a guta.
    Sűrűn fogom ajánlani az emagot...
    2. Szerintem nem nekem kellene kajtatni a többszörös késésben lévő vackaikat, sem a postáét.
    3. Egyébként ők látják (vagy nem, ha a postán múlik) hol tart a kiszállításuk, de ilyen hozzáállás mellett nem hiszem, hogy érdekli őket.
    4. Az mondjuk sokat elmond, hogy külsős cégnek sikerült kézbesíteni rajtuk keresztül (hogy milyen vackot más kérdés), a naaagy emagnak meg harmadik halasztásra sem.

    Az lett a vége, hogy (balhézás, telózás, kerestetés után) be kellett másznom a maradékért a telephelyre, ahol egy sorryt sem kaptam, amúgy a forgalmazó korrekt volt (csak fax, ekkora mennyiséget hülyeség volt szétpakolni) , az árukezelők meg tirpák, taplók.

    'Sa zályfón miért nem volt jó a szígét helyett? :DDD
    Csak a rosszabbik eset, mikor műszaki cikk helyett babazoknit kapsz és elérhetetlen az üsz., mailekre meg hónapos távlatban válaszolnak.

    Igen (legalábbis rohadtul remélem), ha T számról T hibaelhárítást hívok nem számolják fel, minden egyéb nem z/k szám nekem nem ingyenes,
    mert nem vagyok cég pl. :U

    Én semmiért, az intenzíven ébrednék, ha ébrednék, pl, amikor a jóember úgy rúgja rám az ajtót, mert nem tudta leadni a csomagot/nem jattoltak neki, hogy a fal adja a másikat.

    Ja, csak első állásban (nyugdíjas) rendőr, kalauz, villanyóra leolvasó és, akkor is az, mikor civilben pofán vág (de ezzel csak később szembesülsz), amúgy a portást, recepcióst kihagytam. :DDD

    [ Szerkesztve ]

  • BiP

    nagyúr

    válasz pw12345 #37738 üzenetére

    Én edigitallal szívok hasonlóképp. Még blackfridaykor vettem egy routert, de csak nem akar megérkezni.
    2 másik dolog is volt ugyanabban a rendelésben, valamiért szétszedték (nem tudom miért, hiszen mindhárom volt raktáron, mindhárom a kiemelt akciók között volt), a másik 2 megjött, a router meg sehol.
    Netes Q&A-n végigbogarásztam magam, messengeres csomagkövetés 23-a óta nem változott semmi, csomagszám nincs, fene tudja mi van vele.
    Felhívom az ügyfélszolgálatot, ahol 10percig azt hallgathatom a rögzítőn, hogy mindezt neten is intézhetném, ne zaklassál má'n minket telefonon.
    De ha neten nem tudtam elintézni, azért hívok, nem vagyok hülye. Na, felveszi a nő, unott hang, de azért készséges. Nagy szemekkel csodálkozik, hogy ez milyen rendelésszám, mondom Ti adtátok, BlackFriday-es. Elmondja, hogy a raktárban áll, futárra vár. Mondom 2 hete? És ezzel ő lezártnak tekinti.
    Tegnap hívom őket újra, csávó felveszi, enyhe negatív felhanggal közli, hogy legyek kedves csomagszámot mondani. Aztán amikor vázolom, mi a nyűgöm, akkor hangnemet vált normálisra, és sajnálkozva mondja, hogy még a raktárban van a cucc.
    Nekem kell mondani neki, (mert ezt ő így ennyiben hagyta volna ugyanúgy, mint a kolléga), hogy akkor ugyan már szóljon oda a raktárba vagy a logisztikára, hogy itt valami elakadt, mert nem normális, hogy 2 hetet egy polcon pihen egy kifizetett megrendelés, futárra vár, de futár se jön érte, és senkit nem zavar rajtam kívül.

  • ,

    addikt

    válasz BiP #37739 üzenetére

    Emagnál ugyanez a hozzáállás, csak ott már nyár óta érkezik a csomag a saját üzletükbe, de még nem sikerült odaérnie, holott azóta úton is van. Szerintük ez így teljesen normális, senkinek nem tűnik föl náluk sem az ügyfélszolgálaton, sem a boltban többszöri megkeresés után sem, hogy valami nem stimmel, hiszen nyár már kb fél éve volt, és ha eddig nem sikerült odaérnie a csomagoknak, akkor valószínűleg már nem is fognak. Idióták gyülekezete az egész banda ott is! :W

  • =Mentor=

    őstag

    válasz BiP #37739 üzenetére

    Pont azért szedi szét a rendeléseket bf-kor az emag/edigital, hogy gyorsabban megérkezzen a cucc :DD Pár éve nekem is volt egy edigis bf hasítófejszém, amit azóta is várok :W Amúgy mondjon bárki bármit, szerintem az utánvétes cuccok prioritást élveznek az előre fizetettel szemben, hiszen ha zsebben a pénz akkor nem érdekük sietni.

    [ Szerkesztve ]

  • BiP

    nagyúr

    válasz =Mentor= #37741 üzenetére

    Igen, elvileg ezért szedi szét. Elvileg. Kivéve, ha nem gyorsabb :) Meg ha minden ott volt nekik raktáron, akkor miért nem dobták be egybe? (meg akkora dobozban küldték, lett volna hely amúgyis). Teljesen felesleges volt szétszedni, csak felesleges logikiszikai nyűg.
    Egyébként pár éve én is észrevettem ennél a két e-betűs boltnál, hogy ha előre ki van fizetve, nem sietnek. Nem is szoktam náluk előre fizetni, de most BF alatt nem nagyon volt más opció.

    [ Szerkesztve ]

  • Boond

    addikt

    válasz pw12345 #37738 üzenetére

    " az árut meg úgy szortírozza a feltöltő, hogy földhöz vágja "

    Jártál már reptéren, reptereken? Mégis el lehet hozni törékeny dolgokat így is...sérülés nélkül...

    " Ugye jelezném, ha be tudnék lépni, illetve az általad is megadott "
    Ezt viszont tényleg, nem értem... Nem lehet, hogy kicsit pechesebb vagy az átlagnál? :D Mert én ott simán tudok beszélni ügyintézővel...

    z rendben van, hogy a kezelőnek nincs ráhatása... (sőt, elvárás, a külön csomagolás). De neked tudtommal nem ezzel van bajod, hanem azzal, hogy vmi hiányosan jött meg, ez meg már egy másik történet.

    Amúgy Emagnál, nem tudtam cseréltetni, anno a rutert az volt az ötlet, küldenek másikat, azt ha nem tetszik küldjem vissza... (nah az a futár puffogot, hogy a "semmiért" jött ide). De Ediginálnál akkor, még néhány telefonnal sikerült elérni, igaz a forgalmazót is felkerestem, amit akartam, és simán cserélték.

    Kicsit a Boltban értetlenkedtek... de simán cserélték végül (az áron értetlenkedtek, de mivel teljesen kibontatlan volt a termék, belementek). a termék ugyan az votl , a hardware verzió volt más. - Akkor anno a ruter topicjába, mindenki írt,a hogy "úgy sem fog menni", és tádám ment.

    "hogy nincs ráhatás a kiküldésre, úgy hordják, ahogy sikerül, "
    Amúgy, ezt tényleg a futár céggel kellene lebeszélni, a kiszállítás részt.

    "Tökre örülök, hogy nincs előre kifizetve a rendelés, meg is ütne a guta."
    Tényleg nem értelek... ha ki lenne fizetve, és visszamenne/vinnék, akkor visszautalnák a pénzt.

    "2. Szerintem nem nekem kellene kajtatni a többszörös késésben lévő vackaikat, sem a postáét."
    Szerintem, ha kell foglalkozom vele, ha nem akkor meg nem is volt annyira fontos, derül ki :P

    "minden egyéb nem z/k szám nekem nem ingyenes,
    mert nem vagyok cég pl. "

    Megsúgom, nem kell ehhez cégnek sem lenned. Nálunk a kábeltv vezetékes csomagjai között is van olyan, ami minden irányba (kivétel külföld) ingyenes. tehát mind1, hogy az emaggal beszélek, az edigitállal, vagy a Telekommal, vodafonnal, stb. Ja és olcsóbb, mint a telekom csomagja, gyanítom, nem ők az egyedüli szolgáltatok.

    "Ja, csak első állásban (nyugdíjas) rendőr, kalauz, villanyóra leolvasó és, akkor is az, mikor civilben pofán vág (de ezzel csak később szembesülsz), amúgy a portást, recepcióst kihagytam. "

    Utóbbi kettő szerintem nem oda tartozik. És még mindig nem értem, miért kötekednél te... vagy ilyen kötekedő alak vagy? :D :P

    Mert normál esetben, sem a portásnak, sem a kéményseprőnek nem fogok beszélni stb.

    [ Szerkesztve ]

  • Boond

    addikt

    válasz BiP #37739 üzenetére

    Már az elsőnél is mondhattad volna szerintem :D Én tavasszal csesztettem őket... akkor is raktáron volt, ráadásul, ilyen akció sem volt... pár héttel húsvét előtt... aztán a raktár helyett "beszerzés alatt" lett meg külső raktárból átszállítás, meg boltba átszállítás... kicsit felhívtam őket, párszor, máris elkezdtek mocorogni... (akkor még húsvét előtt kellett). Különben nem foglalkoztatott volna a dolog...

    Amit szeptember közepén rendeltem, ott egyik termék meg jött talán köv héten, másik meg pár hetire rá. De ráért... amúgy ált emiatt nem szoktam előre fizetni... ezek asszem pont fizetve voltak.

    "Emagnál ugyanez a hozzáállás, csak ott már nyár óta érkezik a csomag a saját üzletükbe, de még nem sikerült odaérnie, holott azóta úton is van"

    Nah ez durva. Nekem volt rendelésem április előtt, aztán vagy 1 hónap múlva jött a levél, hogy le kell mondaniuk, nem tudják teljesíteni, hiány van. - akkor az első hullám miatt felvásárolt mindenki mindent kb. Minden hónapba kérdeztem, de ők is csak ígéreteket kaptak beszállítótól... - de másnál sem volt iylen termék, szal nem kamuztak...

    Végül Edigitálnál sikerült beszerezni, rövid ideig volt, aztán megint hiánycikk lett... ráadásul úgy nézem mások már nem voltak ilyen szerencsések, van ott kavarodás...

    [ Szerkesztve ]

  • Boond

    addikt

    válasz =Mentor= #37741 üzenetére

    Ez érdekes, mert volt olyan ég az első bf-eknél, amikor "eltünt" a megrendelés(rendelés oldaltól, tételek közül, de csak vmi rendszer kavarodás volt)... igaz nem nagy dologról volt szó... de szóltam nekik, aztán megoldódott a dolog...

    Így érdekes ezeket a tapasztalatokat olvasni, másoktól...

    "Egyébként pár éve én is észrevettem ennél a két e-betűs boltnál, hogy ha előre ki van fizetve, nem sietnek."
    Lehet nekem ezért volt kevésbé gondom? ált után véttel szoktam...

    [ Szerkesztve ]

  • BiP

    nagyúr

    válasz Boond #37744 üzenetére

    Igen, elsőre is kellett volna mondanom, de valahogy elmaradt, pedig elterveztem.
    (home office, gyerekek itthon, visítva ölik egymást, nehéz úgy érdemben ügyet intézni :) )

    Ez is Karácsonyra lenne szülőknek, reméltem, hogy egy nov.közepi megrendelés csak ideér.

    [ Szerkesztve ]

  • pw12345

    aktív tag

    válasz BiP #37739 üzenetére

    Részvétem, az emag "leányvállalata" (amíg nem volt, nem csináltak ilyesmit, voltak velük gondok, én pont kifogtam, hogy nem), így tudod, mire számíthatsz. :U

    Én már elengedtem ezt az emag rendelést (főleg, ha van, aki már nyár óta várja, nekem majd az intenzívre, vagy a szóróplaccra akarják kihozni? :DDD ), nehogy már nekem kelljen könyörögni a szemetükért. :(( Reklámozni tudnak orrba-szájba, úgy látszik van pénzük, csak kiszállítani nem. Valami pénzmosoda lehet.

    #37743Boond
    Képzeld, a csomaglopóelosztójukban még nem jártam az utas csarnokban meg ritkán zsonglőrködnek a bőröndökkel, de el tudom képzelni, mit művelnek. Mellesleg nem a reptérről, mezei hiperről/szuperről/kis boltról van szó, ezért darabos a chipsz, hogy ne kelljen megrágni. :K

    Te vagy az ügyintéző felettese? :DDD
    Látom, a hozzászólásokból, mennyire lehet őket elérni, ma már a posta sem vette fel, egyik számot sem.
    Nem lehet, hogy pont te vagy "emagosabbmázlistább" az átlagnál? ;)

    " a futár céggel kellene lebeszélni", amit egyoldalúan postára módosítottak, ami jelenleg (nyitvatartási időben) nem elérhető, de, ha visszaolvasol volt, hogy egymásra mutogattak, hol a termék.

    Nem tudom miért nekem kellene a xarjukat kajtatni. Sokat elmond, hogy alvállalkozójuk már ki tudta hozni a rendelést, másik cég, később rendelt terméke is megérkezett, csak ők, a saját, raktárra hazudott BF
    vackukat képtelenek elpattintani. Az meg, hogy lepasszolják postára, ünnep előtt... a postára... ünnep előtt.... pffff. :N
    Aki a reklám áradatukból most rendel kb. húsvétra meg is kapja a cuccot. :C

    "Szerintem, ha kell foglalkozom vele, ha nem akkor meg nem is volt annyira fontos, derül ki :P"
    Próbáltam neten, próbáltam telón, mégis mennyit foglalkozzak még vele, caplatni nem fogok utána. Szerintem így is többet foglalkoztam velük, mint kellene. Egyes cégek "foglalkozás" nélkül
    tudják teljesíteni, hamarabb, szétbarmolás, variálás nélkül, az emag ezt nem tudta megugrani. :U Ja, és más cégnél be tudtam lépni az oldalra és a futár csomag követést is látom, ezeknél semmi.

    Itt #37744 Boond te magad írod le, hogy folyamatos macerálás hatására mozdulnak csak meg. Szerintem ez nem normális,
    egy "kereskedő" cégnél, legfeljebb döglött csótánynál.

    "De Ediginálnál akkor, még néhány telefonnal sikerült elérni"
    akkor még...

    "ha ki lenne fizetve, és visszamenne/vinnék, akkor visszautalnák a pénzt." Aha, látom az ügymenetüket, meg olvasom a kommenteket. :U

    És melyik ez a nálad minden tökéletes, minden ingyen, csoda szolgáltató? :U
    Meg mennyivel kerül többe ez a korlátlan csomag, mert általában az ilyenek felárasok.

    Utóbbi kettő oda tartozik, hogy nyugger rendőr. Egyébként úgy szoktam
    kezdeni a kötekedést, hogy vissza szólok, bunkó stílusra, bunkón reagálok, ha meglöknek, megütnek, nem hagyom szó nélkül, stb. :U

  • BaLee

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz BiP #37739 üzenetére

    Na én is leírom az Edigitalos sztorimat, mert szerencsére vége lett...
    Szóval BF-kor vettem egy pitesütőt és egy reszelőt, nem BF-es akció volt csak pár helyen volt kapható és náluk készleten volt, pénteken rendeltem jövő vasárnapra kellett volna szülinapra, mondom sima ügy.
    Megrendelés után valamiért a pitesütő beszerzés alatt állapotra váltott de csak utána hétfőre, mondom az nem gond simán belefér, a reszelő szállítható státuszban volt. Eljött a hétfő, át is váltott a pitesütő beszállítás alatt státuszra és bár aznap nem, keddre szállítható volt, igen ám de az eddig elérhető reszelő átváltott beszerzés alatt-ra és következő hét hétfőt mutatott a dátum. Na az nem jó az késő, ajándékba lesz, irány az ügyfélszolgálat. Messengeren mindig elutasított, hogy nem tud ügyintézőt kapcsolni, volt amikor 20 perc várakozás után mikor már írta, hogy rögtön kapcsoljuk az ügyintézőt. Felhívom még kedden a telefonszámukat, kis zenélés után elérek egy hölgyet aki megérti a problémám és bár nem tudja törölni a reszelőt mert előre kifizettem, felajánlja, hogy résszállításra bontja és a pitesütőt tudják küldeni külön. Mondom ez remek, péntekre ideér? Válasz: a szállítás 2-3 munkanapot vesz igénybe. Akkor helyette nyugtázom, hogy igen. Eljön a szerda, nem történt semmi változás, nem csomagolták, továbbra is csak szállítható. Eljön a csütörtök, ugyanez. Na beszélek velük megint, messenger esélytelen, a központi telefonszámukat lelőtték, írtam egy üzenetet honlapon keresztül, hogy nekem ez a termék holnapra kéne!!! Természetesen semmi nem történt. Következő hétfő eljött, a szülinap betegség miatt egy hetet csúszik, így örültem, hogy mégis lesz ajándék. Kedden válaszoltak készségesen a múlt csütörtöki kérésemre, hogy résszállítást kérek, mert péntekre szeretném ha megjönne (ugye az már elmúlt). Már a résszállításnak sem volt értelme ha kedden jön a másik cucc is de mind1 küldjétek külön. Persze nem küldték, kedden beszállítás alattra váltott a másik termék így kedd estére mindkét termékem szállíthatóvá vált. Csak épp nem szállították. Szerdán írok messengeren nekik, válasz: 2-3 nap és megkapom (ez valami standard válasz náluk arra rájöttem). Csütörtökön semmi, felhívom újra, hogy most mi történik vagy mi nem történik a csomagommal. Azt mondja 2-3 nap és szállítják, a héten már valószínűleg nem kapom meg. Anyátokat!
    Pénteken megrendeltem ugyanezt a két terméket alzáról ahol szintén készleten volt és jövő szerdára postapontra ígérték a szállítást, szombaton kaptam a visszajelzést tőlük, hogy a csomagomat átadták szállításra és szerda helyett már hétfőn megérkezett és át tudtam venni. Edigitalnál meg töröltem a rendelésem, amit egy nagyon sajnálkozó automata levél kísért. Szánalomkupac ez az Edigital úgy ahogy van.

  • szasanyi

    félisten

    válasz BaLee #37748 üzenetére

    Bosszantó az ilyen, és mint mondtam úgy ~30 év múlva mi is ott lehetünk ahol most a nyugat. Viszont egy dologban te is hibáztál, amit nem is értek... miért fizettél előre? :U Saját tapasztalatok és mások tapasztalatai alapján határozottan úgy vélem, hogy semmi előnye nincs, viszont több hátránya is lehet ha már ki van fizetve. Tessék, itt az egyik. Ezzel nem akarlak én csesztetni, mert a történet önmagában is eléggé bosszantó, csupán rámutatnék: fölösleges ilyen előzékeny gesztus, mert ezt a hazai kereskedők nem hálálják meg (sőt, mint sok példa mutatja nemhogy előny, hanem kimondottan hátrány lehet).

  • BaLee

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz szasanyi #37749 üzenetére

    Tök igazad van, igazából eddig csak pozitív tapasztalatom volt az előrefizetéssel, meg szüleimhez szoktam rendelni a csomagokat, így úgysem tudom őket megnézni átvétel előtt, illetve nem kell velük pénzezni. Plusz sajnos szinte az összes helyen felára van az utánvétes fizetésnek alzánál pl. +490Ft volt, edigital mondjuk lehet kivétel, de több rendelésnél ez sok pénz tud lenni. Továbbá kártyás fizetésnél 1%-ot visszakapok szóval pusztán anyagi megfontolásból szoktam használni a bankkártyás fizetést. Eddig ettől eltekintve nem kellett csalódnom.

Új hozzászólás Aktív témák