Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ,

    addikt

    válasz BiP #37739 üzenetére

    Emagnál ugyanez a hozzáállás, csak ott már nyár óta érkezik a csomag a saját üzletükbe, de még nem sikerült odaérnie, holott azóta úton is van. Szerintük ez így teljesen normális, senkinek nem tűnik föl náluk sem az ügyfélszolgálaton, sem a boltban többszöri megkeresés után sem, hogy valami nem stimmel, hiszen nyár már kb fél éve volt, és ha eddig nem sikerült odaérnie a csomagoknak, akkor valószínűleg már nem is fognak. Idióták gyülekezete az egész banda ott is! :W

  • =Mentor=

    őstag

    válasz BiP #37739 üzenetére

    Pont azért szedi szét a rendeléseket bf-kor az emag/edigital, hogy gyorsabban megérkezzen a cucc :DD Pár éve nekem is volt egy edigis bf hasítófejszém, amit azóta is várok :W Amúgy mondjon bárki bármit, szerintem az utánvétes cuccok prioritást élveznek az előre fizetettel szemben, hiszen ha zsebben a pénz akkor nem érdekük sietni.

    [ Szerkesztve ]

  • Boond

    addikt

    válasz BiP #37739 üzenetére

    Már az elsőnél is mondhattad volna szerintem :D Én tavasszal csesztettem őket... akkor is raktáron volt, ráadásul, ilyen akció sem volt... pár héttel húsvét előtt... aztán a raktár helyett "beszerzés alatt" lett meg külső raktárból átszállítás, meg boltba átszállítás... kicsit felhívtam őket, párszor, máris elkezdtek mocorogni... (akkor még húsvét előtt kellett). Különben nem foglalkoztatott volna a dolog...

    Amit szeptember közepén rendeltem, ott egyik termék meg jött talán köv héten, másik meg pár hetire rá. De ráért... amúgy ált emiatt nem szoktam előre fizetni... ezek asszem pont fizetve voltak.

    "Emagnál ugyanez a hozzáállás, csak ott már nyár óta érkezik a csomag a saját üzletükbe, de még nem sikerült odaérnie, holott azóta úton is van"

    Nah ez durva. Nekem volt rendelésem április előtt, aztán vagy 1 hónap múlva jött a levél, hogy le kell mondaniuk, nem tudják teljesíteni, hiány van. - akkor az első hullám miatt felvásárolt mindenki mindent kb. Minden hónapba kérdeztem, de ők is csak ígéreteket kaptak beszállítótól... - de másnál sem volt iylen termék, szal nem kamuztak...

    Végül Edigitálnál sikerült beszerezni, rövid ideig volt, aztán megint hiánycikk lett... ráadásul úgy nézem mások már nem voltak ilyen szerencsések, van ott kavarodás...

    [ Szerkesztve ]

  • pw12345

    aktív tag

    válasz BiP #37739 üzenetére

    Részvétem, az emag "leányvállalata" (amíg nem volt, nem csináltak ilyesmit, voltak velük gondok, én pont kifogtam, hogy nem), így tudod, mire számíthatsz. :U

    Én már elengedtem ezt az emag rendelést (főleg, ha van, aki már nyár óta várja, nekem majd az intenzívre, vagy a szóróplaccra akarják kihozni? :DDD ), nehogy már nekem kelljen könyörögni a szemetükért. :(( Reklámozni tudnak orrba-szájba, úgy látszik van pénzük, csak kiszállítani nem. Valami pénzmosoda lehet.

    #37743Boond
    Képzeld, a csomaglopóelosztójukban még nem jártam az utas csarnokban meg ritkán zsonglőrködnek a bőröndökkel, de el tudom képzelni, mit művelnek. Mellesleg nem a reptérről, mezei hiperről/szuperről/kis boltról van szó, ezért darabos a chipsz, hogy ne kelljen megrágni. :K

    Te vagy az ügyintéző felettese? :DDD
    Látom, a hozzászólásokból, mennyire lehet őket elérni, ma már a posta sem vette fel, egyik számot sem.
    Nem lehet, hogy pont te vagy "emagosabbmázlistább" az átlagnál? ;)

    " a futár céggel kellene lebeszélni", amit egyoldalúan postára módosítottak, ami jelenleg (nyitvatartási időben) nem elérhető, de, ha visszaolvasol volt, hogy egymásra mutogattak, hol a termék.

    Nem tudom miért nekem kellene a xarjukat kajtatni. Sokat elmond, hogy alvállalkozójuk már ki tudta hozni a rendelést, másik cég, később rendelt terméke is megérkezett, csak ők, a saját, raktárra hazudott BF
    vackukat képtelenek elpattintani. Az meg, hogy lepasszolják postára, ünnep előtt... a postára... ünnep előtt.... pffff. :N
    Aki a reklám áradatukból most rendel kb. húsvétra meg is kapja a cuccot. :C

    "Szerintem, ha kell foglalkozom vele, ha nem akkor meg nem is volt annyira fontos, derül ki :P"
    Próbáltam neten, próbáltam telón, mégis mennyit foglalkozzak még vele, caplatni nem fogok utána. Szerintem így is többet foglalkoztam velük, mint kellene. Egyes cégek "foglalkozás" nélkül
    tudják teljesíteni, hamarabb, szétbarmolás, variálás nélkül, az emag ezt nem tudta megugrani. :U Ja, és más cégnél be tudtam lépni az oldalra és a futár csomag követést is látom, ezeknél semmi.

    Itt #37744 Boond te magad írod le, hogy folyamatos macerálás hatására mozdulnak csak meg. Szerintem ez nem normális,
    egy "kereskedő" cégnél, legfeljebb döglött csótánynál.

    "De Ediginálnál akkor, még néhány telefonnal sikerült elérni"
    akkor még...

    "ha ki lenne fizetve, és visszamenne/vinnék, akkor visszautalnák a pénzt." Aha, látom az ügymenetüket, meg olvasom a kommenteket. :U

    És melyik ez a nálad minden tökéletes, minden ingyen, csoda szolgáltató? :U
    Meg mennyivel kerül többe ez a korlátlan csomag, mert általában az ilyenek felárasok.

    Utóbbi kettő oda tartozik, hogy nyugger rendőr. Egyébként úgy szoktam
    kezdeni a kötekedést, hogy vissza szólok, bunkó stílusra, bunkón reagálok, ha meglöknek, megütnek, nem hagyom szó nélkül, stb. :U

  • BaLee

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz BiP #37739 üzenetére

    Na én is leírom az Edigitalos sztorimat, mert szerencsére vége lett...
    Szóval BF-kor vettem egy pitesütőt és egy reszelőt, nem BF-es akció volt csak pár helyen volt kapható és náluk készleten volt, pénteken rendeltem jövő vasárnapra kellett volna szülinapra, mondom sima ügy.
    Megrendelés után valamiért a pitesütő beszerzés alatt állapotra váltott de csak utána hétfőre, mondom az nem gond simán belefér, a reszelő szállítható státuszban volt. Eljött a hétfő, át is váltott a pitesütő beszállítás alatt státuszra és bár aznap nem, keddre szállítható volt, igen ám de az eddig elérhető reszelő átváltott beszerzés alatt-ra és következő hét hétfőt mutatott a dátum. Na az nem jó az késő, ajándékba lesz, irány az ügyfélszolgálat. Messengeren mindig elutasított, hogy nem tud ügyintézőt kapcsolni, volt amikor 20 perc várakozás után mikor már írta, hogy rögtön kapcsoljuk az ügyintézőt. Felhívom még kedden a telefonszámukat, kis zenélés után elérek egy hölgyet aki megérti a problémám és bár nem tudja törölni a reszelőt mert előre kifizettem, felajánlja, hogy résszállításra bontja és a pitesütőt tudják küldeni külön. Mondom ez remek, péntekre ideér? Válasz: a szállítás 2-3 munkanapot vesz igénybe. Akkor helyette nyugtázom, hogy igen. Eljön a szerda, nem történt semmi változás, nem csomagolták, továbbra is csak szállítható. Eljön a csütörtök, ugyanez. Na beszélek velük megint, messenger esélytelen, a központi telefonszámukat lelőtték, írtam egy üzenetet honlapon keresztül, hogy nekem ez a termék holnapra kéne!!! Természetesen semmi nem történt. Következő hétfő eljött, a szülinap betegség miatt egy hetet csúszik, így örültem, hogy mégis lesz ajándék. Kedden válaszoltak készségesen a múlt csütörtöki kérésemre, hogy résszállítást kérek, mert péntekre szeretném ha megjönne (ugye az már elmúlt). Már a résszállításnak sem volt értelme ha kedden jön a másik cucc is de mind1 küldjétek külön. Persze nem küldték, kedden beszállítás alattra váltott a másik termék így kedd estére mindkét termékem szállíthatóvá vált. Csak épp nem szállították. Szerdán írok messengeren nekik, válasz: 2-3 nap és megkapom (ez valami standard válasz náluk arra rájöttem). Csütörtökön semmi, felhívom újra, hogy most mi történik vagy mi nem történik a csomagommal. Azt mondja 2-3 nap és szállítják, a héten már valószínűleg nem kapom meg. Anyátokat!
    Pénteken megrendeltem ugyanezt a két terméket alzáról ahol szintén készleten volt és jövő szerdára postapontra ígérték a szállítást, szombaton kaptam a visszajelzést tőlük, hogy a csomagomat átadták szállításra és szerda helyett már hétfőn megérkezett és át tudtam venni. Edigitalnál meg töröltem a rendelésem, amit egy nagyon sajnálkozó automata levél kísért. Szánalomkupac ez az Edigital úgy ahogy van.

  • BiP

    nagyúr

    válasz BiP #37739 üzenetére

    Úgy néz ki, megoldódni látszik az edigitalos szenvedés. Kiderült, hogy annyi volt a titok, hogy a telefonos ügyfélszolgálatnál nem a "folyamatban lévő megrendeléssel kapcsolatos érdeklődés" címszó alatti 1bites ügyfeleshez kellett menni, mert annak hiába mondtam mit kéne, a sajnálkozáson és az ígérgetésen kívül (majd megjön, írok az illetékesnek (kinek?), pedig van raktáron belőle stb). nem tudott semmit. Ennél tényleg hasznosabb és olcsóbb a chatbot.
    Negyedik hívásra derült ki, hogy "garanciális ügyintézés, átvett megrendelés" címszó alatt kell szólnom, hogy elakadt a csomagom, ha érdemi lépést szeretnék. Logikus, ugye?
    Mindegy, a kolléganő készségesen megnézte, elakadt a csomag (jéé), nem kapott csomagszámot. Magától tudta, hogy le kell szólni a raktárba (nem kellett kérni), és el is tudta intézni (ez új). Ma már jött is az értesítés. Őt megtartanám, az 1biteseket meg elküldeném árut feltölteni, feleslegesen ülnek a telefon mellett.
    A lényeg, hogy azon múlt, hogy ma végre jó helyre telefonáltam (igen, én b*sztam el, hogy nem tudtam, hogy a 100emberből melyik az az 1, aki érti a munkáját :), és én hülye, a többivel felcséreltem az időt.), így talán lesz belőle valami. Végülis 4nap helyett 1 hónap után csak megjön az a cucc, amit nem tudtak berakni a többi mellé ugyanabba a dobozba.

Új hozzászólás Aktív témák