- Rise of the Ronin (PS5)
- Dragon Age: Origins
- The Quarry teszt
- The Dark Pictures Anthology: The Devil in Me teszt
- Epic Store Ünnepi Ajándékozás - 15. nap: A Plague Tale: Innocence
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- RoboCop: Rogue City teszt
- Assassin’s Creed Mirage teszt
- Cyberpunk 2077
- Warhammer 40.000
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shokkolo
addikt
válasz norbert1998 #152276 üzenetére
a megfelelő tudás birtokában ez a legjobb.
Én sajna nem vagyok túlzottan ügyeskezű, elméleti síkon értek sok mindenhez, de a gyakorlat sajnos más kategória
De legalább önkritikát gyakorlok, és amihez jobb ha nem nyúlok, azért fizetek"A kalapács amelyik összetöri az üveget, az mely megedzi az acélt"
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz norbert1998 #152282 üzenetére
Erõsebb a vásárló erő. Itt az ilyen 7-8 évnél öregebb verdáknak már nincs értékük, mert kb mndenki megengedheti magának hogy leasingre megvegye az ilyen 20-25 ezer fontos nulla kilóméteres autókat.
Azt kell leszögezni hogy mi számit új autónak. Számomra van új - az a nulla km, az alig használt (max 3 év ès 20k km) , a használt és a szétbaszott.
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz norbert1998 #152293 üzenetére
V80 Volvo nem létezik, meg nem szeretnék 5-6 évnél öregebb autót.
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz norbert1998 #152296 üzenetére
Valahogy a KIA nem gyere be számomra. Keresek egy Toyota avensis kombit, de az kisebb mint az 530-as BMW kombi.
VAG-ot nem igen szeretnék, bár a Skoda Superb az tetszene mondjuk és nagy is.
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
Aljasvip
senior tag
válasz norbert1998 #152301 üzenetére
Csinálunk a Renault-nak ECU-kat, nem kell félteni őket. A legolcsóbb és leg-gagyibb megoldást veszik mindig, az se baj ha nem olyan jó minőségű. Aztán majd szidod te is, hogy a Bosch ilyen-olyan elektronika tönkrement.
Nálunk az a mondás, hogy a Renault a pótalkatrészen akar extra profitot behozni.
Az új EU-s safe powernet szabályokat is most úgy kezelik, hogy a lehetséges minimumot teljesítik csak, amit már a kínaiak is meghaladtak 2 éve (nekik adtunk el anno ilyen és okosabb ECU-kat).
Én nem mondom, hogy minden Renault rossz, de azért nyitott szemmel járok a világban, és hát nem jó véleményem alakult ki róluk, mint mélyen tisztelt vevőkről.
A Megane 4 nekem tetszik, a lapos tablet is. Nem hiányzik annyira a túldizájnolt girbe-gurba és többszintes műszerfal - mint az öreg Volvo amit Sas rakott be - de lehet mert nem ilyenben nőttem fel.
[ Szerkesztve ]
-
Shokkolo
addikt
válasz norbert1998 #152319 üzenetére
Szerencsére ez a veszély nem fenyeget.
Tényleg nem hisztis az autóra.
Kezdte egy 2-es clioval, szerette, csak a motorja volt zsákbamacska (hol ment hol nem), gyorsan elengedtük a kezét (1 hónapot se töltött nálunk).
Azóta egy régi ignist hajt, igazából ezen tanult meg vezetni.
Imádja...
Hozzá tartozik a történethez, hogy finoman fogalmazva is "necces" körülmények között nőtt fel, és nem királylánynak lett nevelve. (ennek sok esetben látom az előnyeit)
Egy 15+ éves ignisbe is alig akart beülni, mert jajj mi lesz ha ?!
Mutattam neki a Soult, csúnyácska, de tetszik neki hogy magas mint az ignis, és kicsit nagyobb, tehát gyerekkel majd belefér.
Anyataxi
@MiklosSaS
Jó lenne a toyota és tudom, hogy örök mint a nyomorúság. Az egyik legjobb opció lenne... csak az ára.
Még nem hevertük ki a házvásárlás...
Illetve közben halálra itta magát az apja, és amit örökölt házrész gatyába kellett szedni, hogy eladható lehessen. (ez annyit jelent hogy tégláig verni és szinte újjáépíteni ).
Jelenleg abban van az én megtakarításom is.
Félre ne érts, nem panaszkodom, mert magyar szinten kényelmes életet élek, van egy olyan házunk amiről álmodtunk, tűrhető munkánk, 2 autónk... nyugodtan és kényelmesen élünk.
Csak a nagy kiadásokat kell most kicsit előrelátóbban tervezni.
De hogy legyen jó hír is, tegnap sikerült lefoglalni az idei nyaralást.
Megyünk revansot veszünk Jumurdzsákon
Sose voltam még, most megnézzük mit tartogat nekünk a török riviéra (Alanya). Örülünk csoki"A kalapács amelyik összetöri az üveget, az mely megedzi az acélt"
-
Shokkolo
addikt
válasz norbert1998 #152344 üzenetére
Az első nekifutás nejemnek tanuló autónak egy Clio 2 volt, 1.5 dci.
Én is bíztam benne, de sajnos nagyon belenyúltam. 4 hetet élt nálam az autó (ebből 3,5 felet 3 külön szerelőnél)...
Fordulaton imádtuk, tökéletesen ment, de alapjáraton hajlamos volt leállni és olyankor nem akart visszaindulni. Volt hogy 1-2 percig meg volt hogy napokig.
Aztán a semmitől újra beindult.
Látta pár szerelő de senkinek nem volt rá ötlete. Elegedtem a kezét.
Ettől mondjuk még nem szidom a motort magát, szimplán sikerült belenyúlni.
Nagy meglepetés nem volt benne, első autónak kifejezetten a kínálat alját néztük, ami nem épp fiatal autóknál zsákbamacska.
Ezen a cetlin a "nem nyert" felirat volt"A kalapács amelyik összetöri az üveget, az mely megedzi az acélt"
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz norbert1998 #152349 üzenetére
Rendben. Szerinted példáúl aki egy Skoda kombi Superbet vesz az vegyen benzínest?
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz norbert1998 #152353 üzenetére
Nekem a Toyotám euro 6-os és majdnem 300.000 km volt benne amikor eladtam, a motorhoz sohasem volt hozzányúlva, csak én raktam bele vagy 170.000-et.
A mostani BMW-be is 14 hónap alatt majdnem 43.000-et raktam bele, már súrrolom a 100.000-et és sehol semmi problémám nincs/nem volt vele. Pedig kapja rendesen. Lehet nem tudja hogy már rég el kelett volna romoljon. Majd közlöm vele.
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz norbert1998 #152354 üzenetére
Szóval szerinted 1 liter a fogyasztás különbség a 2 liter turbó benzín és a 2 liter turbó dízel között?
Fincsibe, harag nélkül de te tul sokat voltál napon sapka nélkül.
Megyek évi 40ezret....~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz norbert1998 #152358 üzenetére
A te túrázásod meg egy vegyes városi dugó + zsúfolt pálya + laza országút között van némi diferencia. Garantálom neked azt hogy a tiedet én 10 alatt nem tudnám tartani.
Gondold át egy kicsit mekkora badarságokat beszélsz csibe, 2 liter turbó benzín VS 2 liter túrbó dízel az 1-1.5 liter különbség. Ezt akarod te az én torkomon lenyomni? 27 éve vezetek, volt vagy 20-25 autóm és 5 millió km a hátam mögött. Kicsit elmélkedj...
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz norbert1998 #152360 üzenetére
Jaj hagyjál már az ilyen elméleti faszságokkal. Itt a 3 literes V6-os szívó benzines is 9 litert eszik egy 3 tonnás kasztniban.
Ha ilyenekel példázol akkor neked a Tesla a jó. Ott a papíruszon megyen 650 kilómétert.Az intel i9 is megyen majdnem 6 GHz-en. Pár tízedmásodpercre.
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
norbert1998
veterán
válasz norbert1998 #152367 üzenetére
Sőt, jön a jóidő, motorral fogok járni szerintem, ha huzamosabb ideig nem lesz eső - lásd, tudok egymás után két napot minimum motorral menni dolgozni.
Sajnos a bicikli, leketromos roller nem játszik. Nincs bicikli út, és van egy forgalmas, szűk 1 km-es országúti szakasz, amit túl kellene élnem minden nap kétszer. -
MiklosSaS
nagyúr
válasz norbert1998 #152367 üzenetére
Ez azért nem jó mert ha a dízeles inkább városban használja akkor magasabb az átlag. Ha benzínes pedig inkább országúton lazább tempóban akkor a reálistól jóval alacsonyabb.
Nézd, anno egy példa. Kolleganőm meg én, kb egy távot, utat mentünk naponta. Nekem Volvo 2.4 dízel és 2.0 Toyota dízel. Neki 1.6-os benzínes Auris.
Volvo 5.5/ Toyota 4.8-5 átlag, neki pedig majdnem 8 litert lenyelt. Jóval kisebb is volt a hölgy doboza.Ezért jó a reálitásnál maradni. Én nem hiszek az ilyen online dolgokba.
A mazda 6 -nak is a 2.0 szivó benzines skyactive -nek a gyári adatai kb 6.5 körül volt, és ezt még anno @Mahrenburg (R.I.P.) kollegával beszéltük ki hogy nincs az az Isten hogy 7.6 liter alatt tartsa ha használja is.
De ha félremegy a dolog akkor inkább váltsunk témát.
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz norbert1998 #152370 üzenetére
Eladtam sajnos az Intruderemet....sajnálom is. Költözés után nézek valami lazább drótszamarat 1000 cc-ig, ideális mondjuk egy 400-600 cc közötti lenne.
Mennyit eszik a tied?
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz norbert1998 #152373 üzenetére
Nálam kb 6 körül volt, átlagosan.
Jó lenne valami régi két ütemü. Ilyen 350-500 közötti vasárnapi hobbynak.
Meg egy Trabantot is szeretnék....volt itt egy 82"-es 601-es trabi, csak elment £3800-ért sajnos.~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz norbert1998 #152374 üzenetére
A nejem nagyon lazán vezet. Ő alatta az autó nem zabálja hanem termeli az üzemanyagot ))
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz norbert1998 #152382 üzenetére
Ez nem hybrid. Ez egy 2.0 dízel. Az én 520D-m.
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz norbert1998 #152386 üzenetére
Jóval kisebb, hosszú uton. Nálam az kb 5 liter lenne.
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
MrM94
őstag
válasz norbert1998 #152386 üzenetére
Autóztattak egy GR Yarissal hegyekben szerpentineken stage 2 340ló.
12őt eszik.
ha ertelmesen mész vele 8at.
szerintem best buy ever.Az alvástól megéhezek,az evéstől elálmosodok.Így Macskasztikus az élet.
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz norbert1998 #152389 üzenetére
Ja. Van nyomatek amibol van ero also tartomanyban.
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
-
MrM94
őstag
válasz norbert1998 #152389 üzenetére
igen
Az alvástól megéhezek,az evéstől elálmosodok.Így Macskasztikus az élet.
-
MrM94
őstag
válasz norbert1998 #152392 üzenetére
2.2 C mercivel 3.3 literre mentunk fel Budapestre Nagyvaradrol 90 120 tempoval annó
en sem volna el ha nem latom.Az alvástól megéhezek,az evéstől elálmosodok.Így Macskasztikus az élet.
-
MrM94
őstag
válasz norbert1998 #152394 üzenetére
Kompjuter pedig ennyit irt ki a tripre. nullazva volt indulas elott.
Fabiaval is megtettem Nagyvarad Kolozsvart oda vissza 5liter korul gázból. az is ennyire hohetetlen.
sokszor 10km/h lejjebb vagy feljebb magyon sokat szamot fogyasztasban.
de gondolom a GR yarist se hiszedAz alvástól megéhezek,az evéstől elálmosodok.Így Macskasztikus az élet.
-
MrM94
őstag
válasz norbert1998 #152396 üzenetére
ez egy w203 volt abban még merci motor volt nem renault.
Az alvástól megéhezek,az evéstől elálmosodok.Így Macskasztikus az élet.
-
MiklosSaS
nagyúr
válasz norbert1998 #152396 üzenetére
Igen, szinte a legjobb diesel Renault motor az a 2.0 dCi, mindenki az 1.5-ot szereti, de szerintem a 2-es a legjobb.
@Macska:
3.3 liter/100 km, palyan egy 2.2 literes CDI-vel szerintem lehetseges ha 1400-1500 rot alatt tartottad es alig lepted tul a 80-90 km/h-at. De szerintem ott egy kis meresi hiba volt.
Visszont azt is tudom hogy van olyan helyzet ahol a nagyobb diesel kevesebbet zabal mint a kicsi. Anno mindig is erdekelt hogy a sor 5-os D5 (5 henger, 2.4) Volvo diesel egy joval nehezebb kasznit hajt (S80) nagyobb a nyomatek es tobb a loero es kevesebbet eszik mint a Toyotaban (Avensis III facelift) levo 2 liters (BMW dieselje, 4 henger, 2.0 D-4D) ami kisebb, a kaszni konyebb, kevesebb a LE es a nyomatek.
~~~~~~ Privatban NINCS szakmai tanacs! ~~~~~~
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs