Új hozzászólás Aktív témák

  • fantom922

    aktív tag

    Egyébként gondolkodtam a heal spellen. Nem akarok kitolni a pure naturosokkal, de dual deckben a sol nagyon erős. Főleg stonekin-ben. A sol-nál szerintem nem instant heal kéne, hanem mint T2-n a heal spell folyamatosan töltené az egységeket. Egyébként, ha belegondoltok a T2-es heal spellt senki nem használja, hiszen a T1-es olcsóbb és erősebb jóval ami nevetséges :)

    Gondolkodtam, hogy lehetne úgy, hogy ne sújtsam a pure naturosokat, mert nem a heal-t akarom elvenni tőlük csak megoldást a healezéses lámulásra. Van, hogy T3-on van bent a sol ami megint mutatja milyen erős spell. Pl. sadó-sadó-nature

    Más... A razort vagy drágábbá tenném, vagy gyengébbé :) 80-ba kerül és knockol S és M egységeket is T2-n. Ez olyan jó mint az aggressor ami S-t és L-t knockol + long range is. Szóval legalább 120 powerbe kéne hogy kerüljön... de ez az én véleményem :) Azért, ha belegondoltok firedancer 70 power és S knock + siege... Razor 80 power S és M knock + adamant skin + knockolhatatlan. Szerintem 110-120. A Drake meg 120 scyte fiends 110. Szerintem ezek a számok a Razor szempontjából nevetségesek. Nem jó balance.

    De ez az én véleményem. :)

    [ Szerkesztve ]

    „Az ördög elképedve állt, és érezte milyen ocsmány a jóság. És látá az erényt az ő alakjában.” IGN: Ovobacsi

Új hozzászólás Aktív témák