Új hozzászólás Aktív témák

  • Murder3

    addikt

    Érdekes eszmefuttatás, valahogy megmutatja a játék balance kettőségét
    Ha nem értenétek itt kivételesen nem a shadowot védem hanem megrovom amiatt h mennyire i szegényes és kényszerű a választék t1-en.

    és h a jól balacnolt lapok mért feleslegesek és gyengék pvp-re..pedig tényleg jól balancoltak...
    illetve hogy a fenébe van az h a 3 szükséges kötelező lap ami szintén jól balancolt hogy öli meg a többit.
    ezek után illene felraknotok magatokank azt a kérdést vajon tényleg a shaowwal van baj h 2 midnenre jó lapja ami nélkül ugye esélye nem lenne a többi szín ellen túl egyszerű használata megöli a többi ténylegesen egyensúlyba lévő lapoakt?
    feleslegessé teszi mert igen erről szól az egész forsaken és nox ezek megölik a shadow t1 változatosságát, ámbár itt meg jön a képbe h akkor a skeleton warrior,executor,snappy mert is alkalamtlan legtöbb dologra amire a nox,forsaken meg alkalmas?
    Tényleg a nox,forsaekn lenne OP?
    Mért van h executor annak ellenére h teljesen illik a shadwo mechanikába(rövid életű pár mp alatt kifejtő dmg dealer) mégis legtöbb esetbe nem tudsz ütésig jutni vele.

    Ha már itt járunk fire t1 talán a játék legjobb t1-je balancolt és sokoldalú, nicsn op egység vagy spell.
    Fire,nature,frostank van 1 passzínv s knock vonala.

    hol a leghatásosab most nem érdekeljen senkit.
    Firesworn,Frost Mage,Hurricane.
    nézzünk meg az arcukat
    Frost mage:S counter passzínv s knock hatalamas kúp area sebzés így garantáltan a fél armyt knockolhatja,60 power így spammelhető és gyorsan idézhető.
    Hurricane:7 vagy 8 szélfuvalalt ami a hatalams távolságba végig söpör, habár kevés a sebzés garantáltan kissemizi az s egységeket.60 power dobálja a voidto gyorsan idézhető...
    Firesworn:nem s counter, de passzív s kncokal rendelkezik elég jó sebzése van ám dps-e szenvedi ezt meg lövedéket lő tehát nem képes hatalmas területet knockolni egyszerre, továbba nagyobb a knock mérete így több esélye van h area mellélő és nem kncokol már egyszerre több s egységet, jó l counter 75 pwoerért tehát nem egy gyors spamelhetésű egység és komolyabb mikrót igényel, s egységek is képesek megölni.

    Ezek alapján ugye UP a firesworn?
    Most nézzük az álarcot.
    Mind a 4 színnek van egy s knoc kisegítő vonala, ezek egységek nem s counterek, hanem s knockerek amik az s egységek lassításába és akadályozásába továbbá halálba segítésébe játszanak szerepet.
    Ez a shadowba feláldozódott egy nem igazán létező úgymond felmorzsolták a kncok szerepet egy jó képesség rovására a shadwoból a knock back eltűnt.
    Frost Magenél érdemes megfigyelni, h ahhoz képest h a legjobb kncoker képességgel rendelekzik mert egy kúp alakba igen nagy a knock hatótávja, ezzel meglehetetleníti a kimikrózási esélyt sőt a knock bacn méret visszavevésével ezt biztosították véletlen se essen szét olyan távolságba h ne tudja nem kncokolni a már kncokolt egységeket.
    Ennek ellenére még S counter is és 60 power tehát nem kerülsz egységhátrányba mert időbe tuddo lehívni, szembe ha fireswornál már kétszer meggondolod h inkább 50 pwoeres elfeket hozz-e le szal még s bónuszt is kapott, irányvonal eggyértelmű dominated all.
    Hurricane szintén ezt követi ámbár spell révén megvan a void boost előnye és ez is 60 power vagyis szintén nagyon gyorsan tudod komolyabb áldozat nélkül használni.
    Ugyan nem sebez komolyabban nature ww-kehz nagyon elég fegyver.és mivel 7-8 hullám van így elég idő arra h az egész hadsereg odavesszen, ugyan az mint a frost mage.
    Fireswonr már más tészta, sokkalta átgondoltabb koncepció.
    Drága és lassú viszont ugye scevenger,striderek-hez pont elég jó arra h kisegítse, ugyan képes nagyobb és telejs sereget knockolni, de kellően széthúzott seregeket már nem mviel egy kör aurába sebez nagya knock rátája és lassan lő,speciel tehát nicsn különmódosítója, de egy kiválló l counter jó átlag sebző és jó mikróval teljesne megfelel knocker feladatának.
    Egy jól balancolt lap és arra van amire kitalálták, megfontoltabb játéot igényel és nem billenti eggyoldalúra a mérleget.
    Ezek után valóban a Firesworn az UP és nem a mage és hurricane az aminél teljesne elszálltak a fejlesztők a lap valódi lényegétől??

    De hogy a mérleget kihozzam.

    A firesworn esély ad neked az ellenséges s egységek lassításában, jól jön támadásnál és védekezésnél, mindnehol csak annyit tesz amire való, esély ad megnyerni a csatát az ellenség fölött, ugyan akkor esélyt ad az ellenségnek arra h képes legyen kijátszani a firswornot, hagy esélyt az ellenségnek legyőzni téged,Míg a frost mage és hurricane eggyaránt esélyt ad neked h mindne tekintetbe megakadályozd az ellenséges egységeket,komplett pusztítást okozz és még a legcsekélyebb esély se adja meg az ellenségenk h képes legyen tenni ellene valamit, olcsóságuk miatt nem igénylenek sok tétovázást, gyorsan utánpótolhatók és frost mege s count révén és erős sebzése révén mindnefajta támogatásra igen erős.
    Hurrican a frost mage támadó erejét a anti fal módszerbe láthatjuk így majdnem fellér a frost mage mindenes tulajdonságával a hurricane is és ne felejtsük el az spell

    Vagyis ezek után ha megnézitek az a bizonyos mérleg hol áll egyensúlyba és hol billen át igen nagyon az eggyik oldalra?
    Szóval ég ezek után is a Firesworn lesz az UP és a Frost mage és hurricane a great balanced card?
    Remélem ez már elég meggyőző volt és nem csak amolyan natur,frost divatfika meg baromság mert hogy énnekem fogalmam sincs a játékról.
    Ja és ha ezek után olyan válaszok jönnek, hogy hát persze nox meg minden milyen jól megöli meg mit ér a hurricane ha nem s egységgel jön úgyse meg így meg úgy akkor nekem ez az illető ne jöjjön azzal h én menyire nem értek a játékhoz meg nem tudok játszani, ne vegye senki személyesen, ne vegye senki magára nem flamet akarok,remélem nem sértek meg senkit csak a multkori picit feldühített többek közt azért is hanyagoltam fórumot a napokba.

Új hozzászólás Aktív témák