Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Az alábbi téma IT szakmai jellegű kérdezz-felelek topik. Megkérünk benneteket, hogy a nem szakmai kérdéseket az Azonnali (fáradt gőzös) kérdések topikjában tegyétek fel.
Új hozzászólás Aktív témák
-
leslieke
Jómunkásember
válasz Kezdő vagyok #38950 üzenetére
Nem árt meg neki, ah újraindul.
A sörben az a jó, hogy legyél bárhol a világon, kizárólag az első háromnak fáj az ára!
-
leslieke
Jómunkásember
válasz Kezdő vagyok #38953 üzenetére
Ha lefutott rendben az update, akkor nem gond.
A sörben az a jó, hogy legyél bárhol a világon, kizárólag az első háromnak fáj az ára!
-
Vakegérke
félisten
válasz Timyyy #38949 üzenetére
Ha elég bátor vagy, nézz körül a registry-ben.
Start, futtatás, regedit, OK.
Keress rá (CTRL+f) a mario szóra. Ha nuku, akkor keress rá a run-ra, valószínűleg ott lesz.Szép szolidan, szép szolidan, elvégre nem vagyunk otromba állatok... (KFT) Birodalmi Szóvivő és Békenagykövet (:L topic)
-
crysis 2011
aktív tag
sziasztok van olyan kártya pc-hez amivel a hagyományos tv-vel összebirom kötni a pc?
olyan kell hogy amit a monitoron látok azt a hagyományos tv látsam! -
wmati
addikt
válasz crysis 2011 #38958 üzenetére
Videó kártyának hívják
-
Rivaul
addikt
válasz crysis 2011 #38958 üzenetére
Jó kérdés
A válasz a videó kártya valóban.
DE!
Attól függ mennyire hagyományos a tv s milyen kártyáról is lenne szó. Gondolom fanatikus tag ként az alapok megvannak így kéne hogy milyen kártyát kéne miféle tévével összekötni. A kártyán kell lennie különböző csatlakozóknak s ez a helyzet a tv-vel is. Utána kell egy kábel ami a 2 féle bár milyen csatlakozót összeköti.Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Vakegérke
félisten
Fura kérdésem van.
Pár napig adták a reklámot. Ma pont nem találkoztam vele, pedig egy írást szeretnék vele kapcsolatban megejteni a blogom rejtekén.