Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mr Dini
addikt
válasz inf3rno #38250 üzenetére
Ausztriában sem egy olyan kaja egyébként a rák, amit gyakran készítenek az emberek otthon, max olasz/kínai éttermekben található meg az étlapon. Ezért lepődtem meg, hogy milyen olcsón és jó minőségben lehet hozzájutni kint. Aztán szépen lassan az egész baráti kört rászoktattam és mindig ezt kell készíteni, amikor összejövetel van. Én is nagyon megszerettem azon a módon elkészítve, amit így a hónapok alatt kikísérleteztem.
De úgy gondolom nem lehetetlen feladat Mo-n sem beszerezni, mert igen sok étteremben láttam már Pesten is. Gondolom akkor ők Metróból szerzik a tengeri herkentyűket, amit sajnos nem tudok látogatni, mivel diák vagyok jelenleg és nincs saját vállalkozásom . Pedig közel is lenne...
Egyébként meglepődtem, mert az osztrák rák is Thaiföldről jön, pedig amikor Horvátországban nyaraltam, beszélgettem pár halásszal és azt mondták bőven lenne tőlük is szállítmány. Mondjuk a minőséggel nincsen gond szerencsére, meg a transzportból fakadó árból sem.
Minden egér szereti a sajtot... Kivéve a Logitech G305.
-
krizmo_
addikt
válasz Mr Dini #38251 üzenetére
Vállalkozói nélkül is tudsz már Metroba menni:
Ki igényelhet Nyílt napos METRO Gourmet kártyát?
Valamennyi természetes személy, aki jelenleg nem rendelkezik METRO kártyával, illetve nem rendelkezik saját vállalkozással. -
Mr Dini
addikt
válasz krizmo_ #38252 üzenetére
Egy isten vagy, köszönöm szépen! Fhú, megvan a hétvégi programom.
Egyébként ennek mi értelme? Azt hittem, hogy simán azért nem engednek be magánszemélyeket, mert macerás fenntartani erre egy külön könyvelőt. De ha eleve engedik a "nyílt napokon", akkor meg mindegy. Így meg bevételtől esnek el, nem?
[ Szerkesztve ]
Minden egér szereti a sajtot... Kivéve a Logitech G305.
-
Davidkoma
tag
válasz Mr Dini #38243 üzenetére
"...Garnélarák... ...Tudtok valami boltot, ahol érdemes lenne nézelődni?"