Új hozzászólás Aktív témák

  • #90933760

    törölt tag

    válasz Winne #2265 üzenetére

    Na igen a nyomaték, mondjuk én a traktoron meg a teherautóba hozzászoktam és megszerettem. Egyszerűen durva, mikor az ember alapjáraton megmozdít három autónyi súlyt, meg mikor a legdurvább emelkedőn felviszi 1200 környékén gyengéd erőlködéssel. Jó mondjuk ott van kisebb áttétel is. Meg azért kell egy kis pörgés neki mert alapjárathoz közel gyönge az olajzás, nem biztos hogy dombon feltépve az úgy jó. :DDD Turbósnak meg pláne kell kis löket. És ezeket tudja egy jobbfajta dízelkocsi is. De láttam már ritka hitvány dízelt ami egy benzines jellegével vetekedett. Szóval végtelen. Ezért kell alaposan körbejárni minden kocsit ha az ember venni akar, lehetetlen megmondani mibe mi van.

    A falábúaknak lehet jó az erősebb dízel, ha be kell parkolni valahova vagy elindulni emelkedőn, csak a kuplungra kell figyelni gázhoz hozzá se kell érni elindul úgy is.
    Viszont tagadhatatlan a benzines nyomatékjellegzetessége is mennyire jó, igaz másabb, meg a japó féle pörgöknyolcezret és váááá. Azt mondjuk sajnálom a dízelből.
    A Subaru boxere ami nagyon megfogott, mert jól kipörög és van benne nyomaték is elég jól és elég alacsonyan, benzines létére. Nem véletlenül szimpatikus, meg eleve a 4x4 is és nem ilyen haldex féle mukucs, az csak a SUV-jába van.

Új hozzászólás Aktív témák