Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tibko8

    senior tag

    Sziasztok.
    Teljesen kezdő vagyok hang rendszerekkel kapcsolatban. Szóval ha valami tök alap dolog és valami hülyeséget írok akkor sorry :)

    Igazából a gyári rendszert szeretném teljesen cserélni a lehető legkisebb rongálással. Az autó majd december környékén kerül hozzám és szeretném ha addigra mindennel tisztába lennék. Nem akarok az utolsó pillanatban mindent megtanulni és utána olvasni :)

    Milyen autóba szeretnél építkezni ?
    Suzuki Swift 1.0 2002-es full gyári

    • Milyen zenét hallgatsz ?
    RnB, pop, + ehez hasonló [link]

    • Milyen rendszert hallottál eddig, ami tetszett (karakterben)?
    Kis koromban hallottam utoljára rendes hang rendszert kocsiban. 14 éve. Szóval semmi :)

    Igazából semmi nagyon nagyot szólót nem akarok a túl sok berezonálós basszus ért nem vagyok oda. Legyen benne basszus de közben szépen is szóljon.
    Egyáltalán nem akarok fel vágni vele. Nekem jó legyen és ennyi. (Tudom ti azt nem tudjátok mi a jó nekem...)

    • Mennyit szánsz a dologra?
    Lehet hogy rossz elképzelésem van. De 25 000 Ft max + a fejegység (Összefoglalóban írt Pioneer MVH-180UI eddig a kiszemelt.)
    Használt cuccok is jöhetnek nem zárkózok el tőlük.

    Mivel szerintem ti is tudjátok a gyári suzuki hangszóró egy nagy rakás 💩 . Azt teljes mértékben törölném.

    Mitit tudtok ajánlani?

    Remélem sikerült leírnom mindent...
    Köszi előre is a segítséget :R

    [ Szerkesztve ]

    Lada(racing.hu) 2107 "Őrület Ez!" & Reanult Clio IV Grandtour 1.5 dci OnePlus One (CYANOGEN) ---> OnePlus Three(3) ---> OnePlus 7T Pro --> Nothing Phone 1 --> OnePlus 10 Pro 5G /Never Settle/ --> Honor Magic 5 pro

  • Tibko8

    senior tag

    Sziasztok.