-
GAMEPOD.hu
Autóhifi
Új hozzászólás Aktív témák
-
codilandi
tag
Van ilyen 2009-10 EMMA tesztcd-m, valami lengyel oldalról töltöttem, színpadvizsgálat, zenék stb. ha valakit érdekel. Kellene viszont frekimenet cd, vagy valami frekivizsgálat valamelyik pénteken, mert semmi mérőbigyóm nincs még a fülemen kívül
[ Szerkesztve ]
-
orbano
félisten
válasz codilandi #11502 üzenetére
csere egy 2009-es EASCA CD-re?
frekimenet CD? mit akarsz azon hallani? ha eszembe jut a progi neve, ami tud paraméterezett frekimenetet generálni wavba, akkor megírom...
meg is van: [AcousticCalculator]
közben megtaláltam én is ezt a CDt illetve a 2007-08-at is. Biztos ami biztos jó ha ezek is megvannak[ Szerkesztve ]
A vér nem válik VAZZE!™
-
Peti66
senior tag
válasz conan77 #11491 üzenetére
Hello! Tehát elöljáróban:Én is használtam Warta silver dynamic aksit és nem voltam elájulva tőle.Annál is inkább,mivel hogy össz-vissz 2 évet húzott ki
A kereskedő általi összemosás(Warta vs, Berga) nem teljesen igaz.
A Warta SOHA nem gyártott bérbe, sem(és nem volt átcímkézés sem) a Bergának. És fordítva sem volt soha. A bérgyártás, csak a Bosch ill.Warta között van És az utolsó 2 no-name ötvözetei
A befoglaló méret,kapacitás érték/indítóáram szabványosított,DE VISZONT a technológiai innovációt a Johnson Controls osztja meg azon partnerei számára, akik tagjai a szervezetnek.Többek közt tagja a Warta is és a Berga is(+ még nagyon sokan mások)
A J.C, ebben a tömörült formációban jóval kissebb összegekért biztosít Know-How-ot a partnereknek,mintha telibe licensz díjat perkálnának ki egymásnak a gyártók A különböző újítások végett.
Tehát,ha Bergát vennél akkor az 100%,hogy Berga üzem gyártotta és nem a Warta
A fej újra indulása indítózáskor nem csak Nálad probléma Zselés zárt segéd akkut tesznek a fő akku után(1 robogó aksi fele kb.)Én is próbáltam puferrel 1F-os intelligenssel,de nem volt az igazi Bár,lehet egy 5-8 farados megoldotta volna[ Szerkesztve ]
Pio 99r ,Alpi 3539,,,+mrv f407,,, 5' Focal acces,,Hivi dmo 50 közép dóm, Dayton rs 28 f- 4 reference magas...
-
k-feri65
senior tag
Vannak autók, amik indításkor elveszik a tápot sok fogyasztóról, azért kapcsol ki a pl a fej is.
értem én de le sz@..m
-
Peti66
senior tag
válasz Peti66 #11520 üzenetére
Azt, gondolom tudjátok,hogy kb. 2 év alatt az indítóáram ami eredetileg 680 A-es 2év múlva már jó,ha eléri a 300 ampert Ergo:a mélyhangok, minő véletlen elkezdenek folyóssá válni Zselések közt a király - A Yuasa
[ Szerkesztve ]
Pio 99r ,Alpi 3539,,,+mrv f407,,, 5' Focal acces,,Hivi dmo 50 közép dóm, Dayton rs 28 f- 4 reference magas...
-
codilandi
tag
válasz k-feri65 #11512 üzenetére
Jó volna egy ilyen cd is Feri valamelyik pénteken oldjuk meg, vagy csak teszteljünk egyet ha kinn leszel. A 42hz annyira nem izgat, amúgy milyen ugrásokban megy végig?
orbano: köszi a linket, azt a cd-t is írjuk ki vagy hallgassuk meg vmikor. Felőlem cserélhetünk is egy kis időre.
-
codilandi
tag
Mettől-meddig érdemes a frekit vizsgálni? Gondolom a kick alja alatt picivel indítani, de a magasabb tartományban meddig engedjem, hogy ne tegyek kárt semmiben?
Viktor működik az AcousticCalculator köszi szépen, simán kitolja wavba... lehet egy frekvenciát, de átmeneteset is...kurv@jóó
-
conan77
tag
válasz Peti66 #11521 üzenetére
Szia!
akkor ezek szerint az én 2008-as 40AH-s 200A indítós akksim ma mondjuk csak százat tud?
Ez a csökkenés függ az autó évi futásteljesítményétől?? értem ezalatt ha sokat használja valaki akkor jobban terhelődik az akksi nem?Amúgy mindegy mert jön már a Berga 63AH 610A-os a helyére talán holnap kapom meg
JG G36K Aeg 398 fps, KJW M1911A1 GBB 300 fps,
-
s4tch
veterán
100 Ft-os kérdés: ha van itten egy Mészáros Gyuri által épített ajtópanel, egy réteg korrekt anyaggal ki van szigetelve az ajtó, és mégsincs elég dög az amúgy számomra bőven elég disznó mélyközépben (Jr6), akkor mi a lófülét lehet még kezdeni?
A) beletörődni
B) eladni a kocsit, venni egy szerencsésebb ajtóval megáldottat
C) egyéb, mégpedig........Kérem a kipontozott részt tartalommal megtölteni. A-B-n túl már csak egy ötletem van, de nem merem hangosan kimondani.
-
codilandi
tag
hát lehet több réteg kellene neki és a lehető legfeszesebben lezárni a szerelőlyukakat, ha vannak, gondolom hogy a panel hangszórónyílásából csak a "ládájába" tud szólni és sehova máshová...ha nem akkor erre kellene törekedni...jah és még1 dolog: a hangszóró ne oltsa ki saját magát. tehát ne verődjenek a lemezről vissza rá a hullámok, legyen neki hely szólni, és valami ami egy kicsit tereli a hullámokat a lemezen. (dynaxorb pl ilyen) lehet hülyeségek, de hirtelen ennyi jutott eszembe
kíváncsi lennék milyen a mélyed vele, nekem is ilyen kick van és előjött belőle a dög
[ Szerkesztve ]
-
MrPG8
aktív tag
Sziasztok!
Szeretnék egy rendes hangrendszert a kocsimba. Már ki is néztem a jelölteket. Vennék egy komponenes szettet előre és egy hangszórópárt hátra.
Az első pár 76W RMS a hátsó meg 65W RMS. Az egyik erősítő amit néztem hozzá 75x4 W RMS a másik meg a nagy testvére 90x4W RMS.
Úgy tudom, hogy ha kevesebbet ad le az erősítő, akkor ugye nem hajtja meg. Ha pedig többet ad le akkor meg túlhajthatja és tönkremehetnek a hangszórók. Ez mennyire számít? Mert lehet, hogy ugyan annyiért meg tudnám szerezni a nagyobbik erősítőt és később más kocsiba, ahol 6.5"os hangszórók is elférnek majd jól jöhet.
Ti mit javasolnátok? (Fusion a hangszórók és az erősítők is)[ Szerkesztve ]
-
-
s4tch
veterán
válasz codilandi #11529 üzenetére
Ennek nincs alja. Technikailag kurvajól meg van csinálva, de egyszerűen nincs mély tartománya. Nem várom el egy kicktől, hogy 40 Hz-től 2 kHz-ig egyenletesen zúzzon, ez viszont elég későn lát hozzá a munkához, és kicsit kellemetlen helyen ki is emel. Dinamikája van, alja nincs.
A C verzió szerintem: EQ. Nincs jobb ötletem.
-
s4tch
veterán
Szia, nagyon rossz nyomon jársz, két okból is.
1. Nem kell hangszóró hátra.
2. A wattozást felejtsd el, nem ezen múlik, két komponens passzol-e egymáshoz. Kezdjük ott, hogy a gyártók nem egységesen mérik az eszközök teljesítményét, így kapásból megdől a wattozós elmélet. Még azonos gyártó különböző termékei között is lehet ebben némi különbség. Ne foglalkozz vele.Járható út 1: meghallgatsz pár (azaz inkább sok) autót, és amelyik találkozik az ízléseddel és a tárcáddal, azon a nyomon megpróbálsz elindulni. Ez sem fogja elsőre pontosan a kívánt eredményt hozni, de sokkal célravezetőbb, mintha technikai adatlapok alapján próbálsz vásárolni. Adatlapokra támaszkodva a vakszerencsére bízod magad, azt meg senki se szeretné, te sem.
Járható út 2: elmondod, mit szeretnél, mennyit szánsz rá, milyen autóba szereled, mi van meg eddig a rendszerből, és a tapasztaltak segítenek, mit vegyél. Ebben az esetben sem lesz biztosan kielégítő a végeredmény, de legalább nem a vakszerencsére, hanem sokezer óra hallgatózásra alapozol - mégha nem is a saját füleddel történt meg mindez.
-
MrPG8
aktív tag
Szia, először is köszönöm a választ.
Leginkább rendes hangzást és egészséges basszust szeretnék(nem olyan, hogy kiveri a májamat, de mégis lehessen érezni). A nagyon magas tiszta hangok annyira nem fontosak. Viszont mélynyomót nem szeretnék a csomagtartóba. Én gondoltam, hogy érdemes lenne kicserélni az összes hangszórót a jobb hangzás és mélyebb basszus érdekében. Édesapám kocsijában is úgy van, hogy hátul "csak" mély és középhangszóró van. Hasonló rendszert szeretnék, csak 13centis hangszórókkal.
Eddig semmi nincs meg, még csak tervezgetek. BMW E36 Compact-ba kellene a hangucc. Mindenhol 13centisek a helyek. -
s4tch
veterán
-
mandras81
senior tag
Ha már a "mit hallgatsz"-nál tartunk.
Van valami tippetek arra, hogy sub-kérdésben főleg rockzenére egy majdnem kombi méretű autóba milyen márkák milyen típusai irányába tapogatózzak? Első blikkre 30-as zárt ládára gondoltam. Úgyis próbálgatás lesz a vége, csak szeretném szűkíteni a kört.
Ha ez számít, van rá 400 jó kis STEG Watt-om.
-
orbano
félisten
13-as hangszórókból még korrekt dobozolással (értsd egy otthoni jól méretezett hangfalban) sem fogsz egetverő basszust kicsalni, nemhogy kocsiban gyári helyen kvázi freeair megoldásban.
azt a 70 ezret költsd egy olcsóbb erősítő + szett párosra, a maradékot pedig költsd a megfelelő beépítésre. sőt, első körben ennyi pénzből lehet jobban kijössz, ha csak fejről hajtasz mondjuk egy -itt a fóumban kedvelt- Hertz DSK 16-os szettet, és minden maradék pénzt a beépítésre költesz. így még talán marad is, és hang is lesz a kocsiban.A vér nem válik VAZZE!™
-
MrPG8
aktív tag
válasz orbano #11541 üzenetére
Jó, nem azt mondom hogy legyen olyan basszus mintha 1200as mélynyomó menne hátul, csak azért érezzem, ne legyen tök lapos a zene mint a gyáriakkal.A beszerelést magam csinálnám, annyira nem vészes, szóval az nem kerülne pénzbe. 16-ost meg csak nagy buherálással lehetne berakni előre, mivel a hangszóró körül van valami anyag, ami védelmi és egyéb okokból is fontos.
-
k-feri65
senior tag
válasz codilandi #11522 üzenetére
10.15.20.22.24.26.28.31.32.34.36.38.40.45.50.55.50.65.70.75.80.85.90.95.100.125.150.175.200.225.250.275.300.325.350.375.400.450.500.600.700.800.900.1khz.1,5.2.2,5.3.3,5.4.4,5.5.5,5.6.6,5.7.7,5.8.8,5khz
ezek vannak rajta, de ugy látom már a progival sikerült megoldanod a dolgot
értem én de le sz@..m
Új hozzászólás Aktív témák
● A topikban TILOS hirdetni!
● Az összefoglaló elolvasása kötelező, a legtöbb kérdésre választ kapsz.
● Az összefoglalóban megtalálható kérdésekre NEM válaszolunk.
- Automata kávégépek
- Gitáros topic
- Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
- Amazon Prime Video
- Formula-1
- Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Poco X6 Pro - ötös alá
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest