-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz legionarcart #31781 üzenetére
Húúú, de szép lett.
Leírnád, hogy ez hogy lett ilyen?" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
Petyyyyy
addikt
válasz legionarcart #31781 üzenetére
Ez igen.
Szegény Astra újr szép napokat lát majd.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz legionarcart #31796 üzenetére
Szep nagyon!
Viszont egy szot sem ertek abbol amit irtal...
Kicsit muveletlen vagyok ezen a teren." Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
cOxeR
Ármester
válasz legionarcart #31796 üzenetére
Cserébe elég szép lett.
-
Formaster
Topikgazda
válasz legionarcart #31796 üzenetére
Próbáld ki a Menzerna 2200-at. Véleményem szerint a Quarz Gloss ettől valamivel durvább, a Ceramic Gloss pedig gyenbébb. Egy alapos 2200 kihozza a 300 csiszolását is, erre elég egy tetszőleges finish és mehet fel a bevonat. A 400 nem koptat eleget, én 300-al mentem volna a helyedbe, majd 2200. Esetleg megnézheted az 1100-at is, az kifejezetten gyapjúra van, az egyik kollega már használja. Mondjuk rotációsra én nem feltétlen pakolnám a rupes padokat, arra van olcsóbb megoldás is, de még a rupesre sem feltétlen muszáj rupes korong.
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz legionarcart #31805 üzenetére
Egy linket tudsz adni?
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
MunezXBK
nagyúr
válasz legionarcart #31846 üzenetére
Mondjuk 20.000-ig ne nevezzük polírozásnak.
-
veterán
válasz legionarcart #31852 üzenetére
Igen tudom a jelentését én is, nem tudom ki kezdte el használni, de valahogy ráragadt az emberek nagy részére ez a szó.
(#31854) Formaster
Nem lehet rá mást mondani, mint hogy összekókányolják a kocsit. Valószínű hogy egy finom koronggal átmennek a kocsin hogy csillogjon villogjon, kennek rá valami ócska viaszt aztán kész. Pár nagyobb eső aztán ugyanúgy nézett ki mint amikor bevitted políroztatni. Ha normálisan megcsinálják a felhasznált szerek értéke többe kerül mint az a 8-10k.
(#31855) WestBam
Ide is azt tudnám írni mint Formaster-hez, csili vili legyen egy kis viasz hozzáadásával aztán kész. Sajnos rengeteg ilyen van. És a legelszomorítóbb hogy néha látom mikor 1-1 ilyen helyen bent áll egy 20-30 milliós kocsi, akkor elgondolkozok rajta hogy arra már nem volt 100k ft-ja hogy egy normális helyre vigye el a kocsiját??
Kíváncsi lennék arra hogy amikor veszem át a kocsit, vinnék magammal egy scangrip lámpát, és mondanám hogy akkor megnézném a kocsit milyen lett, jönnének azzal hogy ennyiért mit vársz?? Akkor ne azt írják bele hogy polírozás ennyiért, hanem viaszolás aztán kész. De persze marketing részről nézve jól hallatszik hogy most 40 000 ft helyett csupán 9 999 ft-ba kerül egy teljes polír.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
Kereplő
csendes újonc
válasz legionarcart #31852 üzenetére
Micsoda pontos definíció! Egy vegyvédelmis beszél így, csak nem...?
-
Formaster
Topikgazda
válasz legionarcart #31852 üzenetére
A dekontaminálást az amerikai detailerek kapták fel, fordításban végülis szennyeződés eltávolítását (is) jelenti. Igazából nincs jobb szó arra, hogy nem csak egy alap mosást végzel, hanem minden beletepadt szennyeződést eltávolítasz, de még nem polírozol. Esetleg a mélytisztítás, de az meg olyan snasszul hangzik.
-
Formaster
Topikgazda
válasz legionarcart #31877 üzenetére
Van, de nem vagyok tőle elájulva. Meguiars Cutting Padom van, próbáltam minden féle pasztával, a hozzá való D szériával is, M szériával is, Menzerna 300-400-al is, de kevésbé vág, mint a gyapjú. Valahova a gyapjú és a szivacs közé raknám, hologramozik is, bár nyilván kevésbé, mint a gyapjú, hiszen annyit nem is vág. Tisztítani kompresszor kell és elég gyakran igényli, mert nagyon gyorsan befordulnak a szálak. Rupessel toltam, rotációshoz szerintem annyira sem való. Nagyon dícsérik, de nekem nem annyira tetszik. Talán annak jó lehet, aki egyáltalán nem akar gyapjúval dolgozni, mert esetleg túlzottan porol, vagy rotációs géppel nem akar durvázni. Ott valamit jelent, bár szerintem egy rupes kék korongal maximum tartósságban veszi fel a versenyt, hatásfokban esetleg nüansznyi differencia lehet, vagy annyi sem. Persze a tartósság nagy úr, szóval aki rotával nem akar buffolni, annak hatásos. A D300-as pasztával dolgozik talán a legjobban, kevésbé is porol, meg jó az illata
-
Motion_Blur
félisten
válasz legionarcart #32181 üzenetére
Az akkor nem gyenge társaság
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
mikoljan
tag
-
Szemho
újonc
válasz legionarcart #32200 üzenetére
Tegnap délutan kezdtem, ma este 7-re lett kesz. Valmi mosogató szivacs félevel átmosták az egész autot.
Gyapjú korong, kék rupes és piros sonax, végén sárga sonax. Nem a lyukas közepű hanem a teli. -
pincer01
csendes tag
válasz legionarcart #32359 üzenetére
Igen ezt tapasztaltam én is.Ugrált a felületen és a szálak teljesen le voltak lapulva.
Ez a kis flexi korong nekem nem vált be.Nyilván akkor DA gépen másképpen dolgozik.Kis gépem sajnos még nincs.
Ma veszek kis gyapjú korongot és megnézem azzal mit tudok alkotni.Betondzsungel
-
MunezXBK
nagyúr
válasz legionarcart #32806 üzenetére
Metaboval.
-
weres78
senior tag
válasz legionarcart #32833 üzenetére
Itt a lakk felületében lévő fémszilánk oxidációjáról van szó. Az elvileg nem tud megtapadni, így problémát okozni sem.
-
Formaster
Topikgazda
válasz legionarcart #32835 üzenetére
Műanyag és alu elemekről van szó, azok biztosan nem rozsdálnak.
-
MPowerPH
félisten
válasz legionarcart #32835 üzenetére
Az ott a mindenholt jelenti? A hatso csomagterfedel pl. csupa potty... Ajtok szinten... De ott a kep, lathatod a reszt a rendszamtabla alatt. Elso-hatso lokos dugig van. Az alu elemek is. Azokon nem rozsdalhat semmi sem.
Egyebkent fujtam egy helyre Bilt Hambertet. Szepen le is hozta oket. De varok az IronX -re.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Unsign
tag
válasz legionarcart #33993 üzenetére
Amit hozzáadtak sokat nem ér. Prüszkől valamit, de annyi.
Itt a link
[link]Eu-bol (spanyol raktár) nem küldték, Kínából érdemes. En fém csatlakozóval rendeltem.
[ Szerkesztve ]
-
martillo
tag
válasz legionarcart #34282 üzenetére
Kiraly, pont hozzajuk akartam bejelentkezni, de akkor ez buko...
-
MunezXBK
nagyúr
válasz legionarcart #34485 üzenetére
Ő az egyetlen, akinek a videóit megnézem.
-
Petyyyyy
addikt
válasz legionarcart #34485 üzenetére
Egyik kedvencem az arc. A másik az AMMO-s Larry.
Másokat nem nézek.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
d4d
tag
válasz legionarcart #35288 üzenetére
Ez a Grit Guard szett mindenhol (EU-n belül) ennyi vagy még több, ahogy írtam a görgős alátét teszi ki az ár nagy részét, azt lehet mellőzni, a német oldalon azt teszel hozzá és veszel ki a szettből amit akarsz, színben is nagy a választék. Sajnos megint mi járunk szarabbul itt az EU-ban, egy ilyen 20 literes vödör az USA-ban 8 dollár. A teljes szett ülőpárnával (vödör/görgők teherbírása 120kg) 120 dollár.
[ Szerkesztve ]
elemlampa.blog.hu
-
Formaster
Topikgazda
válasz legionarcart #35509 üzenetére
Nem értem miért kéne. Akinek ez kell, az kérje ezt. Ha valaki nem tudja felfogni miben más egy 4h polírt mint egy 12-18-30 órás munka, annak nincs is rá szüksége. Mellesleg aki azt hiszi, hogy ma kevesebb, mint 4k órabérrel tisztességes munkát lehet végezni, az kérje is ezt.
-
veterán
válasz legionarcart #35509 üzenetére
Szín is elég érzékeny, aha ja.. gondolom lakk fekete kocsi volt.
Azért egy scangrip lámpával megmutatnám neki hogy a nagy “szakember” akihez vitte milyen munkát végzett.
iPhone 13 Pro Max
-
MunezXBK
nagyúr
válasz legionarcart #36699 üzenetére
Persze, holnap.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz legionarcart #36699 üzenetére
-
tibbike01
őstag
válasz legionarcart #36768 üzenetére
Ez igen, nekem a Fusso fél év után nem dobja így a vizet.
Mennyire készítetted elő a felülelet aplikálás előtt?
Mellesleg az autód is gyönyörű. Gratula hozzá!
-
1stVikman
senior tag
válasz legionarcart #36768 üzenetére
Én március környékén tettem fel a Fusso-t.
Oldalain ugyanígy dobja a vizet, de a tető, és a motorház teljesen lekopott.
2 hete mostam utoljára kézzel, Sonax BSD-t tettem fel, hogy "hamar" végezzek, így ment rá 4 órám.
Most megint szép hidrofób, ablakokról is szaladgálnak a cseppek a Sheron rain off miatt.Hétvégén vagy jövő hétvégén neki kéne ugorjak megint egy komplett letakarításnak, és a tél előtt felkenni a Fusso-t, de nem tudom mennyire lesz időm rá. Belsőt is ki kéne takarítani, illetve a bőr felületeket is le kéne tisztítás után ápolnom.
Csak hát az időfaktor...
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen egeret válasszak?
- Mikrotik routerek
- Hagyományos és extrém roller, kickbike, Boardy topik
- DIGI internet
- Xbox Series X|S
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- PlayStation rajongói nyereményjáték
- További aktív témák...