-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Benir8
senior tag
Tényleg ilyen egyszerű felvinni a Gyeon Wetcoat-al?
Soft99 fusso-val elég időigényes feladat, jól kell megcsinálni.
Ki szeretném próbálni említett Gyeon Wetcoat, mennyivel jobb, tartósabb mint a fusso?
Korossol kívül nem használtad bogaroldót, vagy katrány, gyanta eltávolítót? Vagy elég neki a carpro reset sampon?
Hétvégén szeretném alaposan lemosni vele az autót.[ Szerkesztve ]
-
d4d
tag
válasz Benir8 #50751 üzenetére
Ennyire egyszerű. Samponos mosás után alapos öblítés majd a még vizes autót elkezded befújni vele, én 2-3 elemet szoktam egyszerre. Bal kézben a wetcoat másikban a magasnyomású mosópisztoly, fújás után rögtön öblíteni. Érdemes pl az autó oldalán lentről felfelé tolva nyomni a vizet és így leöblíteni a wetcoatot. Csak kora reggel vagy naplemente után este, hűvösben, hidegben használom. Semmiképp ne kísérletezz meleg felületen, pláne napsütésben.
A tartósság hivatalosan 3 hónap, de tőlem lehetne egy hónap is, hiszen pont 5-10 perc mire újra feldobom. Jelenleg nekem nem ér annyi plusz munkát semmilyen "hagyományos" wax, sealant stb, hogy ezekkel foglalkozzak. Ez annyira egyszerű és alapos megoldás (a legkisebb résbe, mindenhova eljut, mindent véd) hogy ezt nem tudod nekem kompenzálni mással. Ennél több időt, energiát nem szeretnék erre a témára fordítani.Előmosót természetesen használtam, de kátrányoldót nem. Szerencsére alapvetően normális állapotban volt a fényezés. A 20 éves kora ellenére csak alig több mint 160e kmt futott és láthatóan odafigyeltek rá.
elemlampa.blog.hu
-
-
tibbike01
őstag
Ha elfogy a BSD, ami kb félig van, majd én is beszerzek egy ilyen weatcoatot. Láttam, hogy egyre több gyártónak van már ilyenje. A coat öblítése után szárazolod a szokásos módon?
Amugy az Auto Finesse Spritz rohadt jó. Igértem, hogy írok róla. Egyszerű, de nagyszerű cucc. A fényes zorgolakk felületekre is mehet és nagyon szép felületet hagy maga után. Nem lesz zsíros, ragadós. Szép matt egységes tiszta felületet hagy. Jó, hogy egyben tisztít is, könnyű kosznál nem kell bajlódni ķülön APC-vel, nekem ez szempont volt.
[ Szerkesztve ]
-
d4d
tag
válasz Benir8 #50753 üzenetére
Az hogy kell e kátrányoldó, neked kell tudni. Az előmosó plusz samponos mosás meg elég normálisan el kell hogy intézze a bogarakat, külön kifejezetten bogároldót még nem használtam, de egyébként gondolkodok a gyeon bug & grime beszerzésén is (nem csak bogarak miatt).
tibbike: nem szárazolok, csak alaposan leöblítem és majd megszárad út közben.
Koch Chemie MZR 1:5, habosítóval, kendővel, gyeon kefével. 2000-es évek eleji Renault ülés. Hálás anyag ilyen szempontból, jól takarítható ez a plüssös valami.
[ Szerkesztve ]
elemlampa.blog.hu
-
hentes555
senior tag
-
d4d
tag
válasz hentes555 #50756 üzenetére
Szoktam, de jelenleg nem találom a fúró akksijának a töltőjét viszont ezt az anyagot így manuálisan, kefével sem nagy munka takarítani. A kefélés után csak át lett törölve 300gsmes mikroszálas kendővel. A hab miatt nagyon minimális a nedvesség. Esetleg lehet hogy ezzel még átmegyek rajta.
De a műanyagon is élvezet dolgozni az mzrrel, ugyanígy habosítóval nyomom mindenhol.
elemlampa.blog.hu
-
hentes555
senior tag
Az MZR kímeletesebb a GreenStar-nál? Múltkor ugye mondtam a Swift ajtókilincs körüli műanyagot, vettem UltraCoat APC-t, de az is kifakította, mondjuk gondolhattam volna, a hígítási aranyok kb. hasonlóak, nem is nagyon várhattam mást.
És hogy-hogy nem a gyeon-t használod, vagy ez csak ilyen próbálgatas féle?
"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
-
d4d
tag
válasz Petyal #50758 üzenetére
Igen, ott vannak az ülésen. Nagyon tartós, de a fa nyél, mivel nem lakkozott, eléggé elkoszolódik idővel. Nem annyira esztétikus.
Hentes: Használom, szeretem csak megvan a helye (főleg műszerfalon) és próbálom beosztani. Plusz van olyan felület vagy szennyeződés ahova kicsit több power kell, ha haladni akarok. A polirtechesek azt mondták hogy az mzr jobb anyag kompatibilitással rendelkezik mint a gs beltérben. Én is kérdeztem mert ugye a ph értéke mindkettőnek ugyanaz. Egyébként illatra is kellemesebb frissebb az mzr és látványra is jól néz ki, neonzöld. Ha belefutok egy swiftbe mindenképp tesztelni fogok a kilincseken.
elemlampa.blog.hu
-
bekiss
csendes tag
Sziasztok srácok! Nekem van itthon Swift bár már a gömbölyded de azért ez sem mai csírke 18 éves! Belül én polstarral nyomom habosítóba 1:5 be! Nem bántja a műanyagokat. Most nem tudok képet berakni mert melózok.
-
Viiktor1989
tag
Sziasztok. Különböző GSM sűrűségű mikroszálaskendőket szeretnék rendelni autó ápoláshoz. Van esetleg ajánlott oldal,ahonnan érdemes ezeket beszerezni?
-
vazee00
tag
Sziasztok!
Előkészítéssel(mosás GS -al, aktív habbal, szállórozsda eltávolítás, PREP...) van értelme kerámiát(Gyeon Q2 Pure EVO) feltenni polírozás nélkül? Vagy polír nélkül inkább waxot(fusso) kapjon?
FayRPG: fayrpg.hu | Zöldhulladék, zöldség-gyümölcs hulladék újrahasznosítás: bioferet.hu | fayrpg.hu | kukamosok.hu | tejfelvasarlas.jomekft.hu | fantasyworld.hu | blackcatpub.hu | energym.hu | keramika.hu | TheVR Android App: thevrapp.hu | személyi edzés érd: stepandmove.hu
-
vazee00
tag
válasz FeRRaR1 #50765 üzenetére
Köszi!
A következő lenne a terv:
Autómosóban:
- öblítés
- 1:5 oldatos green-star -al befújom, aktív habos lándzsával átmosom
- öblítés
- lándzsás samponos mosás
- öblítés
- korrosol szállórzosda eltávolítóval befújom
- öblítés
- ismét lándzsás samponos mosás, ezúttal a sampont mikroszálassal megtámogatva áttörölném az autót a samponos habbal
- öblítés
- korrosol szállórzosda eltávolítóval befújom még egyszer
- öblítésUtána hazagurulok, beállok a garázsba, Gyeon Prep zsírtalanító /dekontamináló val befújom, letörlöm szárazra. Ezt megismétlen 2x, és utána vinném fel a kerámiát(Gyeon Q2 Pure EVO), miután végeztem az utolsó elemmel, 1 óra múlva átmegyek rajta a hozzá adott CURE -al. Aztán 24 órát egy helyben, garázsban hagynám az autót. Mikroszálasból is van egy rakat, minden folyamatra több darab...
Mit gondolsz így erről összességben? Látsz benne hibát? Nyílván az nem a legjobb, hogy autómosóban mosnám, utána mennék csak haza, mert port, kosz összeszedhetek, de sajnos másként nem nagyon tudom megoldani. Utána talán a prep leszedné ezeket, nem? Polír nélkül gondolom ne használjak gyurmát, mert összekarcolhatom a fényezést, nem? Elég vegyes véleményeket olvasok erről, hogy polír nélkül mennyire szabad/nem szabad.Korábban(pár hete) raktam az autóra sonax kerámia spray -t (https://sonax.hu/termek/xtreme-keramia-reteg-spray-750ml/), a mosós folyamat eltávolítja róla azt?
Köszi előre is!
FayRPG: fayrpg.hu | Zöldhulladék, zöldség-gyümölcs hulladék újrahasznosítás: bioferet.hu | fayrpg.hu | kukamosok.hu | tejfelvasarlas.jomekft.hu | fantasyworld.hu | blackcatpub.hu | energym.hu | keramika.hu | TheVR Android App: thevrapp.hu | személyi edzés érd: stepandmove.hu
-
FeRRaR1
őstag
válasz vazee00 #50766 üzenetére
Cure vagy ceramic detailer csak akkor kell egy óra után ha szabadtéren csinálod. Amennyiben garázs, akkor csak porszívózd ki, legyen tiszta. Én személy szerint úgy szoktam hogy az elektromos levél fújóval 1 perc alatt átfújom a garázst, így a por lekerül a polcokról, cuccokról, utána kiporszívózóm. Ezt általában előző nap este megcsinálom ha kerámiázok.
Maga a Pure EVO a legjobb anyag amivel valaha dolgoztam. Simán megcsinálhatsz 2 ajtót egymás mellett telibe mielőtt elkezded vissza törölni. Annyira jól reagál mindenre, és akkora a vissza törlési ablak hogy ilyet még nem tapasztaltam előtte.
Szerintem befektetett idő + energia / amit nyújt cserébe verhetetlen. Volt olyan kocsi amire nagyon rákészültem, maszk, rongyok, PREP, minden oda volt készítve, ittam ettem, ürítettem És meg tudtam csinálni a nagy autót 5 lépésbe, tető + 4 oldalt TELIBE kentem és annyira jól visszatöröltem, annyira jó lett az eredmény hogy hihetetlen. Izzadtam mint állat, de nem volt gond sehol. Persze ezt nem javasolni akarom, de 2 ajtót megpróbálhatsz ahogy fentebb írtam.
Garázsban igazából minél több annál jobb de 12 óra a minimum hogy ne érje víz. Még annyival kiegészíteném hogy ha napos száraz idő van a 12 óra eltelte után akkor kitenném a napra. Mehet a fényezetlen műanyagokra is, sőt felnire is ha akarod. Az első mosás annyira álom könnyű lesz hogy majd csak nézel. Na az után kapja inkább a CURE kezelést szárazolás közben. Nagy hibát egyébként nem látok az elképzelésben.
Esetleg majd a kátrány lerakódásokat nézd meg az első kerék mögött, van olyan szín ami jól rejti. Arra a ValetPRO Tar and glue removert használom egyébként.
-
s.csanyi
csendes tag
Sziasztok!
Télire szeretném waxolni a kocsit. Legutóbb áprilisban vittem fel rá Bilt Hamber Double Speed Wax V2 waxot.
Kérdésem, hogy elég egy alapos érintéses mosás és esetleg ph semleges rozsda oldóval átmenni (mondjuk K2 roton)? Vagy megint mosogatószeres vízzel kezdeni és nullára vissza szedni? Wax nem mondom hogy fullos ami rajta van, de van ahol már nem a legütősebb...
Illetve másik autón ha nulláról indítok, zsírtalanításhoz elég a 70%-os alkohol tartalmú cucc?Köszönöm előre is a segítséget!
-
Petyyyyy
addikt
válasz s.csanyi #50768 üzenetére
Reprozsda eltávolítás - úgy rémlik valaki említette itt a topikban, hogy évente egy ilyen szeánsz elegendő.
Ha volt waxolva az autó, én nem mennék rá mosogatószerrel / nem nulláznám le a felületet. Két vödrös mosást neki, esetleg kátrányoldás igény szerint.Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
F_Zolee
veterán
Kicsit más jellegű kérdés. Tud valaki ajánlani bevált(nem ipari, mert annyim nincs ) kárpittisztító gépet?
-
Viiktor1989
tag
Sziasztok.
Egy pár hónapos autót szeretnék lemosni,még nem volt rajta semmilyen féle wax,gyári a fényezése.
Előmosásra a Valetpro citrust szeretném használni,aztán nagynyomásúval lecsapatom,majd ha már ettől tiszta lett,akkor nem végeznék 2 vödrös mosást(ha nem lett tiszta,akkor igen),majd a Gyeon wet coat gyors sealentet használnám a végére. Ez így mennyire jó megoldás? Köszönöm a segítséget! -
FeRRaR1
őstag
válasz Viiktor1989 #50771 üzenetére
Semennyire. Szívesen
-
FeRRaR1
őstag
válasz Viiktor1989 #50773 üzenetére
Új autó ha nem 911 GT3 RS és felette akkor nyitott kamionnal szállítják. Illetve kerülnek rá waxok, olajak, ragasztók a gyártás és szállításra felkészítés közben.
Így én egy nagyon alapos teljes kétvödrössel kezdenék, habos előmosás és valet pro tar + glue removerrel előtte. A szálló rozsdát se hagynám ki. Ezek után szárazolás végénél kaphat egy GYEON PREP áttörlést. Amennyiben mindenképp wet coatot akarsz, akkor inkább újra vizezném, fújnám vele és szárazolnám.
Személy szerint én csak felnire használom a wet coatot, igaz nekem minden kerámiázott. Ceramic detailerrel szoktam átmenni, és PURE EVO van fent.
Sajnos az hogy új az autó nem jelenti azt hogy kevésbé kell előkészíteni, inkább másként.
-
FeRRaR1
őstag
Imádok márkaszervizbe járni:
Lemosták a mekkmesterek, nem is akár hogy.
Olyan sz@rul hogy nem tudtam le van e mosva. Percekig nézegettük asszonnyal hogy le van, nem nincs, de koszos, de nem így volt foltos... Aztán a karc gyűjtemény megadta a választ. Nem tudom hogy leejtett rongy vagy mi volt (gondolom az mert az alján volt)
Ne haragudjak, üvölt hátra hogy hozd a gépet Kevin át kell menni rajta.Nem nem nem. Nem kell átmenni rajta, a számlából kell kedvezményt adni és majd én kijavítom. Így is lett 30% lejött, bocsánatot kértek, kijavítottam.
Videó a kerámiázott kocsi polírozásának hatásáról: [link]
Újra van kerámiázva az elem, de azt már nem dokumentáltam mivel 12 óráig nem érheti víz. Egyébként GYEON Pure EVO van fent ezen is.
-
s.csanyi
csendes tag
Sziasztok!
Tudom bagatell kérdés, de Ti a wax-al teli szivacsot és buffing kendőt vagy akár külső műanyagra való applikátort hogy mossátok ki? Simán beáztatva mosószeres vízbe, vagy egy 50 fokos mosás? Csak nem szeretném hogy baja legyen...
Köszi!
-
FeRRaR1
őstag
válasz s.csanyi #50777 üzenetére
Amelyik szivacson van mikroszálas azt mosom. Részemről ecetes öblítő program, majd 50 fokos adalék mentes folyékony mosószeres mosás. Illetve kímélő szárítás. Ezt ugyan úgy megkapják az applikátorok ha van rajtuk mikroszálas, néha kicsit vissza kell igazgatni ha "elmászik" A sima szivacsokat csak használom amég jók aztán kuka. De szinte semmire nincs már sima szivacsom.
-
ginola
addikt
Tudom nem kocsi, de szerintem itt biztosan kapok választ.
Régi mérleg felső része valamilyen fémből készült, aminek a felületén rozsda pöttyök vannak, valószínűleg vizes helyen volt (alumínium, vagy szálcsiszolt acél talán).
Ezeket repülőrozsda eltávolítóval le tudom szedni, ha nem mivel? -
gigaherz
tag
Sziasztok!
Úgy látom talán itt tudnék rozsdával kapcsolatban kérdezni. Használt autó vásárlás előtt állok, és egy 2013-as Ford Focus ST az alany, mely Németországból lett behozva kicsit több, mint 2 éve 180e km-el. Most van benne 200e. Az egyetlen pontja, ami nem igazán bizalomgerjesztő, az alja. Tudom, nehéz bármit is mondani egy normális szétszerelés + tisztítás nélkül, de esetleg ránézésre mennyire tűnik borzasztónak? Egy rendes alváz + üregvédelemmel le lehetne hosszú távra kezelni?
A ttf.hu-t néztem ki, itt van közel és korrektnek tűnik a honlapjuk alapján, de ahogy olvastam a fórumban, lehet hogy ez a "nem szeretnék" elvállalni kategória már és nem lesz olcsó az árajánlat.
Ennyi képem van összesen.
Köszi!Gránit bank ajánlókód: URWPK
-
vazee00
tag
válasz gigaherz #50781 üzenetére
@gigaherz Nem tudom, hogy ezeknek a típusoknak hogy kéne kinézniük alulról, de nekem nem tűnik túl bizalomgerjesztőnek első ránézésre. Nem tűnik vészesnek, sem szétrohadtnak, de azért látszódik, hogy mindenhol van rozsda rajta. Az én E39 -em, ami 2000 -es évjáratú autó, sokkal szebb volt alulról, mikor alváz-üregvédelmet kapott - ehhez tudom hasonlítani.
Nekem az a véleményem, hogy a rozsdát minél nagyobb ívben el kell kerülni, ha az ember nem pár évre akar autót venni. Csak a baj van vele, és 100% -an sosem lehet már eltüntetni - amennyiben valaki mégis belevág, általában a sokszorosát fizeti ki, mint ha egy jobb állapotút venne, emellett a végeredmény sosem lesz olyan jó/tartós, és csomó idő(kutakodás, utánajárás, áll az autó), idegeskedés is rámegy. Arról nem is beszélve, hogy sajnos sok hely/műhely csak ráfújja az alvázra az alvázvédőt, alatta meg csámcsog a rozsda... Nem könnyű olyan helyet találni, ahol valóban alaposan lepucolják a rozsdát(nem csak tessék/lássék módon) mechanikailag, aztán kémiailag lekezelik, és utána fújják rá az alvázvédőt... - ahol rendesen megcsinálják ott általában várólista van, és borsos árak...
Én a helyedben tovább nézelődnék, egy olyan pldány iránt(ha opció, és van a piacon a keresett szegmensben, és hosszabb távra tervezel vele), ami alulról szebb állapotú, esetleg fiatal korában már lekezelték, amit előtte/utána képekkel igazolni is tudnak, hogy nem a rozsdára fújták rá...
Amennyiben mégis belevágsz, jól nézz utána, hogy hova viszed, olyan helyet ajánlok, ahol vállalják, hogy képekkel igazolják a rozsda eltávolítást, és az egész folyamatot...@FeRRaR1 Köszi a kerámiás segítséget. A hétvégén felraktam, jó fél napos program volt előkészítéssel(már-már túlzásba vittem, lemostam kb 6x az autót, és 3x zsírtalanítottam... ) , mindennel együtt, és így polírozás nélkül is szép lett a végeredmény. A cure -t hogy szoktad használni? Minden autó mosás után? Most, hogy friss(állt 48 órát) a kerámia, ajánlott felkenni rá, vagy ne bántsam, inkább az első mosás után? Valóban lényegesen egyszerűbb volt felvinni, mint a Fusso -t, kíváncsi leszek, hogy hosszabb távon miket tapasztalok(Első kerámia bevonat).
FayRPG: fayrpg.hu | Zöldhulladék, zöldség-gyümölcs hulladék újrahasznosítás: bioferet.hu | fayrpg.hu | kukamosok.hu | tejfelvasarlas.jomekft.hu | fantasyworld.hu | blackcatpub.hu | energym.hu | keramika.hu | TheVR Android App: thevrapp.hu | személyi edzés érd: stepandmove.hu
-
FeRRaR1
őstag
válasz vazee00 #50782 üzenetére
Első mosás után drying aidnek használd. Mióta a cure elfogyott ceramic detailerrel csinálom de hasonló az eredmény. Pure EVO, álom vele dolgozni, kint, bent, mindegy. Ezért nem fogok soha waxot venni többet. Ez kibír egy téli 1500 km-es Német túrát, a fusso nem. 7 napig ne mosd, 14 napig ne érje erős vegyszer, napon hagyhatod, az gyorsítja a folyamatot.
-
polonic
félisten
Sziasztok
Új autót, miután elhozom a kereskedésből, egyből szeretném valami védelemmel ellátni. Mit javasoltok? Legjobb lenne a fólia, gondolom, csak az egy vagyon. Én ezt is inkább a motorháztető, lökös, tükrökre raknék. Erre tudtok megbízható helyet?
A többi meg mondjuk kerámia? Van a toyotának ilyenje:
TOYOTA PROTECT LONGLIFE – BODY és ALLOY. Kasztnira és felnire kérhető dolog. Ezt ismeri valaki? Megérheti? 83000 a kasztnira és 28 a felnire. Az is lehet, hogy ez is kerámia?[ Szerkesztve ]
-
gigaherz
tag
-
gigaherz
tag
válasz Safranek #50789 üzenetére
Nem láttam részleteket a fórumon, de ha gondolod akár privátban is megírhatod, hogy mik voltak a tapasztalatok. Előtte/utána képek, mennyiért vállalták akkor, hogy bírja az alvázvédő, tényleg jól megcsinálták stb?
@Fandango ttf.hu
[ Szerkesztve ]
Gránit bank ajánlókód: URWPK
-
Drughi
addikt
Ajtó gumikédert mivel kenjem át, hogy ne fagyjon be?
-
Safranek
aktív tag
válasz gigaherz #50791 üzenetére
Laikusként azt mondom , alapos munkát végeztek. Minden a megbeszéltek szerint történt.
Kombinált védelem ment fel. Nekem egy picit messze volt.
2,5 hónappal későbbre kaptam időpontot.[ Szerkesztve ]
„Attól tartok, Safranek, hogy maga gúnyolódik velem. Jöjjön közelebb!″
-
vazee00
tag
Sziasztok!
Rendeltem az autóba bőr gyári minőségű(individualautodesign) üléshuzatot(link, link). Elvileg teljesen ugyan az a "bőr" anyag, mint amivel az új autók ülései készülnek. Tekintve, hogy ezek nem valódő bőr anyagok, a "sima" bőr tisztító/ápoló/karbantartó szereknek van értelmük, vagy teljesen felesleges, ezek az anyagok az ápoló szereket nem szívják be?
Ezeket néztem:
- https://www.ahifi.hu/dodo-juice-autokozmetikai-szett-a-bor-tisztitasara.html
- https://www.ahifi.hu/colourlock-kunstleder-pflegeset-bor-tisztito-es-apolo-keszlet.htmlTi mit használtok az ilyen anyagok tisztításra, főként az ápolásra? A linkelt termékekkel kapcsolatban avn valakinek tapasztalata?
FayRPG: fayrpg.hu | Zöldhulladék, zöldség-gyümölcs hulladék újrahasznosítás: bioferet.hu | fayrpg.hu | kukamosok.hu | tejfelvasarlas.jomekft.hu | fantasyworld.hu | blackcatpub.hu | energym.hu | keramika.hu | TheVR Android App: thevrapp.hu | személyi edzés érd: stepandmove.hu
-
tibbike01
őstag
Jövőhét csütörtökön kap új gumikat a verdám. Szerintetek van értelme az új gumikat kezelni valamilyen ápoló szerrel? Most ugye szép tiszták.
Wolf black out vagy Sonax matt pumpásra gondoltam.[ Szerkesztve ]
-
Petyal
tag
válasz tibbike01 #50798 üzenetére
Ha az élettartam szempontjából nézzük, nagyjából mindegy, esztétikai szempontból pedig szerintem szubjektív. Ha neked tetszik kezeld le.
Ami viszont tényleg számít : vidd el egy normális helyre (görgős pad jó referenciával) és állítasd be a futóművet egyből a gumicsere után.
Új hozzászólás Aktív témák
- Még több embert rúgott ki a Tesla
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Energiaital topic
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- BMW topik
- BlackBerry KEYone - ha az ember gombsort KEYone
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- További aktív témák...
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Teljesen új Xiaomi Mi Robot Vacuum-Mop Essential robotposzívó eladó (bontatlan)
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest