-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
szabi325
tag
Sziasztok!
Nem ismertek olyan webshopot (külföldi is lehet ha paypalos) ahonnan relatíve jó áron lehet rendelni Autoglym / Turtle Wax / Meguiar's / Sonax motyókat?
Amazon / Ebayről szoktam , néha vannak elég jó akciók pl: autoglym 50% még postaköltséggel is)
Előre is köszi a válaszokat! -
szabi325
tag
válasz M_o_g_y_i #20255 üzenetére
amazon.de, amazon.co.uk és én itt csak az amazon raktárakra szoktam szűrni.
Kb 2 hónapja vettem SRP 6 fontért (500ml) UDP (500ml) 7,2 fontért az adó és a postaköltség röhejes 5 font körül volt, ez itthon kb 14k lett volna postaköltséggel együtt
Tényleg eredeti leplombált uk gyártmány, viszont azóta se láttam ekkora mértékű akciót sajna Gondolom valami megmaradt készlet kisöprés...[ Szerkesztve ]
-
fnsteam
tag
Sziasztok!
Egy ismerősöm ajánlotta ezt a topikot, a problémám az lenne, hogy friss fényezés után már vagy kétszer újra políroztattam mert állandóan mikrokarcos az autó , már hozzá nyúlni se merek. Mivel elég sokat járok találkozókra ezért nemigazán szeretném annyit políroztatni. Ajánlották nekem ezt a kerámia bevonatot és ehhez keresnék szakembert aki ezt nekem megcsinálná tipp-topp-ra az autót , ha lehetséges akkor privátban írjatok rám , akár egy árajánlattal
Egy fekete honda civicről lenne szóElőre is köszönöm!
-
z123456789
addikt
Sziasztok!
Próbálom összeírni, hogy milyen tisztításhoz, ápoláshoz szükséges cuccokat vegyek, és korábban itt kérdéses volt, hogy a különféle védőréteget képző anyagok nem mindegyik felnire jó.
Hát nem tudom, hogy az én felnim milyen. Így ránézésre van valami különlegessége, azért, mert színezett? Vagy nyugodtan használhatom rá az általatok ajánlott kerámia, vagy más kerékbevonatokat?
Előre is köszi.[ Szerkesztve ]
-
Formaster
Topikgazda
válasz z123456789 #20258 üzenetére
Fólia, vagy festett/porfestett? Ha utóbbik, akkor mehet rá akár a Cquartz Dlux felni védő. Alap kerámiát ne, mert ez állandó melegedés/hűlésnek van kitéve.
-
z123456789
addikt
válasz Formaster #20259 üzenetére
(#20259) euzsolt
Kétlem hogy fólia lenne. De nem tudom, azért kérdeztem. A lényeg, hogy nem sima alufelni akkor szerinted sem.(#20260) Qru
Köszi.Porfestett, ez volt a szó amit kerestem. Dodi jegyezte meg hogy ezt a Cquartz Dlux-ot nem tenné rá, hacsak nem porfestett. De akkor mehet rá. Felnitisztító, isopropyl, aztán Dlux ugye? Kihagytam valamit? Köszi.
[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
válasz z123456789 #20199 üzenetére
Dehogynem hagytam ki. A reloadot. Carpro Reloaddal a végén befújni, és fullos a védelem.
[ Szerkesztve ]
-
CoolBoy323
nagyúr
Bogároldásra mit javasoltok?
Sajnos pályázás sűrűn van (BP-NYH oda-vissza) es a bogarak a fehér Szuszkám nagyon szeretik.
De mivel vagyok olyan idiota, h nem mosom le mindig, igy most sok bele is egett, mert kb 2 honapos a retekAnno nekem egy mosos valami Berner cuccal varazsolta ujja a kicsiket. Polir cucc volt talan.
Van vmi 5let, h hogyan varazsolhatnam szeppe?
Vagy h hova vigyem, ahol kipofozzak a verdat?
-
Macka
veterán
válasz z123456789 #20258 üzenetére
Hát nem tudom, hogy az én felnim milyen.
Honda Accord jobb hátsó, valószínűleg dízel facelift.
[ Szerkesztve ]
-
Imibácsi
aktív tag
válasz CoolBoy323 #20263 üzenetére
Egy ismerősöm a szivacs dörzsis részével megsikálta a kocsi elejét és huss, így lett matt a kocsi eleje Szóval azt ne csinálad
Egy Isten, egy család, egy élet, egy barát, Egy csepp vér, egy csepp könny, egyszer lenn, egyszer fönn, Egy nép és egy lélek, egy ország, egy érdek, Egy becsület, egy szerelem, egy mikrofon ez mindenem.
-
Formaster
Topikgazda
válasz z123456789 #20261 üzenetére
A gyári nem 2 ft-os felnik többnyire porfestettek. A szín miatt nehéz lesz észrevenni hol maradt még koszos. Annyiban egészíteném ki, h a kátrány pöttyökre kátrány oldó, mert az IPA nem hozza le könnyen.
Valamint én leszerelt állapotban kezelném, a legcélszerűbb mielőtt felkerül télen/tavasszal... Másként a belsö felét továbbra is sikálhatod.
-
Formaster
Topikgazda
válasz CoolBoy323 #20263 üzenetére
Bogároldásra bogároldó. Maradékra lakktisztító gyurma+folyadék.
-
Remekelek28
őstag
Üdv szerintetek,ha egy autófényező azt mondja,hogy gyári festéket használ ,az hihető? gondolom ők is valamilyen festékkód alapján rendelik. Vagy érdemesebb megvenni a márkaszervizből, és a festést már rábizom .
Milyen kiszerelésben lehet ezt megvenni?
Ja,csak azért kérdem,mert a maszek festő 20-25 ezerért fest egy elemet,a márkaszerviz,meg 80 ezerért..[ Szerkesztve ]
-
Formaster
Topikgazda
válasz Remekelek28 #20268 üzenetére
Max annyit jelent, hogy valamelyik gyár is használ ettől a beszállítótól! Kötve hiszem, hogy megkérdezi, hogy az adott gyárban, az adott évjáratban épp ki volt az adott beszállító és épp olyan festéket rendelne. Merthogy a gyárok is változtatják a beszállítókat, jobb esetben csak földrészek szerint, vagy évek során, rosszabb esetben (lsd "mi autónk") autónként
Azt elhiszem, hogy jobb esetben olyan helyen kevertet, ahol egy felpolírozott elemről, computeres letapogatóval vesznek színkódot, ez sokszor közelebbi eredmény, mint a gyár által megadott színkód, pont a beszállítók esetleges változtatása miatt. De ez sem minden esetben 100%, pl ezüstmetálnál nagyon nem szeretnek 1-1 elemet fújni, inkább kompletten hozzáködölik a környező elemeket is.
Na azt meg hagyjuk, hogy a márkaszervizben miért 80 egy elem (szarul fújva)... Mert megtehetik, így is sok új cascos autó fog hozzájük kerülni, a biztosítót meg hülyére húzzák, rosszabb esetben a nem biztosítós palimadarakat is, akik beviszik a kocsijukat, mert azt hiszik, így egy gyári fényezést kapnak Megvan az esélye, hogy ő is annál a külsősnél fujat ahová te vinnéd, vagy rosszabbal... Lenne nem 1-2 ilyen sztorim, 20 milkás autókkal...
Nézz ki egy rendes, kabinos fényezőt, aki jó alapanyaggal dolgozik, hírneve van és fizesd meg az árát. Semmivel sem lesz rosszabb, mint a márkaszerviz 80 ropis fújása, sőt...
-
Remekelek28
őstag
válasz Formaster #20269 üzenetére
Nekem elmondta egy maszek,hogy a kikeverésnél,ha pl a fekete szint máshonnan szerzik be a keverendő szinbe,mint a pl gyári szin,akkor már eltérés lehet.
De most akkor a kérdésem,hogy a márkaszervizek is kevertetik a szineket,vagy ők rendelik az anyaországból,mivel az a szin még a jelenlegi autókra is felkerül. A kocsim 4 éves és a szinpalettájukon szerepel ez a szin.
Ha ezt a szint tudnám megvenni,felvitetni,csak nagyobb esélye lenne,hogy jobban sikerül,mint aamit a festékboltokban kikevertetnek.Összességébe gondolom a márkaszervizbe se a festék kerül sokba,hanem a 9000 ft os rezsidij óránként.
-
Formaster
Topikgazda
válasz Remekelek28 #20270 üzenetére
Erre annyit, hogy vettem a 4 éves mercimhez gyári javító színt, és nincs 100% egyezés. Ha már más beszállítótól jön, lehet hogy nem ugyanaz lesz a szín. Hogy melyik márkaszerviz hogyan csinálja passz, ha van helyben kabinjuk és fényezőjük, akkor talán dolgozhatnának is gyári színnel, de ezt sem hinném. Ha meg külsős, akkor tuti, hogy csak polcról levett/kevert.
A maszek mindig azt fogja mondani, amit hallani akarsz. Ha úgy mész be, hogy 100% szín egyezést akarsz, különben márkaszervizbe mész, röhög magába egyet és tudja, hogy úgy is megoldja (vagy nem), vagy legalább olyan lesz, mintha márkaszervizbe vitted volna. Ha nem, akkor jön a ködölés, vagy a ködösítés, hogy a többi elem már veszített a színéből stb...
Fórumtárs, nem nevezném meg... BMW, luxus kategória 0KM, átvételkor sérülés az autón. Huzavona árán beleködöltek, de látható... A teljes elem fényezést be sem merték vállalni, mert tudták jól, hogy ezüstön sosem lesz egyezés... Még ha gyári festéket is kapsz, sosem tudod leutánozni a robotok mozgását, telítését, rétegvastagságát, stb... Ezért szinte nem is fújnak 1 elemet magában, hanem mindig hozzá ködölnek a szomszédos elemekkel. Emberi szem sosem veszi észre, ha normálisan csinálják meg. Bízd a szakira, ha van neve és ne a ködösítés érdekeljen, hanem a végeredmény.
[ Szerkesztve ]
-
Remekelek28
őstag
válasz Formaster #20271 üzenetére
Amelyik márkaszervizbe kérdeztem az árat,ott ők festik gyári festékkel.
Igen tudom a maszekoknak mindig az a gyári szin,amit a gyári kód alapján kikevertetnek. Aztán mégse olyan,max ahogy irtad összeködösitik a másik elemmel.
Nekem amugy csak a hátsó lökös jobb részét kellene lefesteni,mert a barom előző tulajnál lehetett vmi sérülés és ráfújtak azon a részen a gyárira,a mellette levo elemet nem ködölték. Igy nagyon elüt a két elem.
Hogy lehet egy elemet csiszolás nélkül csak úgy lefujni?? Rá a gyári rétegre.
Annak a lökösnek a másik oldala teljesen megegyezik a mellette levővel,igy ezért nem akarom a teljes elemet lefestetni. Ami eddig jó,azt is elronthatnák,ha rosszul sikerül. -
Imibácsi
aktív tag
Polírozós fórumtársaktól szeretném kérdezni, hogy mennyit kell kibírnia egy szivacsnak? Normális az ha egy polírozás után a szivacson vannak 2-3 centis szakadások? Gondolom ez a gagyi anyagminőségtől lehet. Honnan lehet tudni hogy egy szivacs elkopott (a szakadásokon kívül)? Köszönöm előre is!
Egy Isten, egy család, egy élet, egy barát, Egy csepp vér, egy csepp könny, egyszer lenn, egyszer fönn, Egy nép és egy lélek, egy ország, egy érdek, Egy becsület, egy szerelem, egy mikrofon ez mindenem.
-
Formaster
Topikgazda
válasz Remekelek28 #20272 üzenetére
Olcsón... Szerencséd van, már az is ritka ha karosszéria állomás van a márkaszervizben, nem hogy fényező+kabin+"gyári" festék. Valahogy ebben sem tudok hinni, otthon már mindenki azt mond/csinál, amit akar.
-
agent_k
őstag
válasz Imibácsi #20273 üzenetére
Milyen szivacsod van?
Két okból lehet ilyen helyzet, de inkább egyből. Nem figyeltél rá és valami kiálló elem beleszakított.
A másik ok, hogy tényleg gagyi a szivacs. De ennyire gagyival még nem találkoztam.Munez:
Nem fogja észrevenni. Egy autón van túl.[ Szerkesztve ]
-
Imibácsi
aktív tag
válasz agent_k #20276 üzenetére
Ez az a szivacs volt amit a géphez kaptam. Persze nem várok csodát, hiszen 25.000 Ft volt a gép és egy rendes szivacs 8-10.000 Ft. Való igaz lehet, mert a tetőantennában elakadtam kétszer is amikor körülötte csináltam.
Egy Isten, egy család, egy élet, egy barát, Egy csepp vér, egy csepp könny, egyszer lenn, egyszer fönn, Egy nép és egy lélek, egy ország, egy érdek, Egy becsület, egy szerelem, egy mikrofon ez mindenem.
-
Imibácsi
aktív tag
válasz agent_k #20278 üzenetére
Ok köszi Farécla korongok-szivacsok vállalhatóak? Csak azért kérdem mert maradt még bőven farécla pasztám, és azt olvastam, hogy minden paszta a saját szivacsával a legjobb. Illetve láttam itt hogy a Ferm, 3M, menzerna szivacsok is jófélék, de feltételezem, hogy azok is a saját anyagukkal jók igazán.
Egy Isten, egy család, egy élet, egy barát, Egy csepp vér, egy csepp könny, egyszer lenn, egyszer fönn, Egy nép és egy lélek, egy ország, egy érdek, Egy becsület, egy szerelem, egy mikrofon ez mindenem.
-
Imibácsi
aktív tag
válasz agent_k #20281 üzenetére
A Seat Toledom lesz a következő vas. Fekete, szintén elhanyagolt állapotú (én csak nemrég vettem). Csináltam kézzel egy próbát a Frécla G3 pasztával rajta. Az egész felület tele van ilyen hajszálnyi körkörös karcokkal, azokat lehozta. Viszont vannak kicsit mélyebb karcok is, amik átmennek ugyan a körömpróbán, de 1 perc csiszatolás nem hozta le. Esélyes, hogy valami durvább anyag fog kelleni? Vagy maradjon a közepes paszta és menjek át rajta többször?
Egy Isten, egy család, egy élet, egy barát, Egy csepp vér, egy csepp könny, egyszer lenn, egyszer fönn, Egy nép és egy lélek, egy ország, egy érdek, Egy becsület, egy szerelem, egy mikrofon ez mindenem.
-
ginola
addikt
válasz CoolBoy323 #20263 üzenetére
Pont ezért lenne jó kerámia, vagy más wax bevonat az autódra, mert akkor nem kéne semmilyen bogároldó, csak magas nyomású víz......
-
Imibácsi
aktív tag
válasz MunezXBK #20280 üzenetére
Ez a mipa szivacs igen jó árban megy. Én sem vagyok a pénztárcám ellensége Megnézem őket, köszi!
Egy Isten, egy család, egy élet, egy barát, Egy csepp vér, egy csepp könny, egyszer lenn, egyszer fönn, Egy nép és egy lélek, egy ország, egy érdek, Egy becsület, egy szerelem, egy mikrofon ez mindenem.
-
Imibácsi
aktív tag
válasz agent_k #20285 üzenetére
Sajnos olyan helyen lakok, ahol kevés a garázs és sok az autó 4 év után sikerült kifognom a lépcsőházzal szemben egy garázst, se akna, se villany, kocsi is csak éppen befér, és egy kisebb banánköztársaság GDP-jébe kerül. Ezért sajnos egyelőre gépi polírral nem tudtam megnézni, de hétvégén mindenképp teszek egy próbát, ha a Seatot és Tesla bácsit össze tudom hozni.
Egy Isten, egy család, egy élet, egy barát, Egy csepp vér, egy csepp könny, egyszer lenn, egyszer fönn, Egy nép és egy lélek, egy ország, egy érdek, Egy becsület, egy szerelem, egy mikrofon ez mindenem.
-
Charley76
csendes tag
Hali Dodi benezegettem festek boltokban es kerdezgettem errol a car-fon uregvedorol de csak neznek bamban ram megis hol lehet eztet beszerezni?
[ Szerkesztve ]
Aki apolja a kocsijat rosz ember nem lehet
-
kelly7
aktív tag
Rendeltem wolf-os nano cuccokat. A 150ml-es kiszerelésnek elégnek kell lennie egy kocsira igaz? A Mystery Juice leírásában az van, hogy az az optimális ha több rétegben van felhordva. A kérdés az, hogy a 150ml-ből ki tudok hozni kétszeri átkenést (kombi az autó) vagy ne spóroljak rajta?
-
#42667776
törölt tag
válasz kelly7 #20291 üzenetére
A nano polír és glaze 150ml két autóra is elég kell, hogy legyen, keveset tegyél a szivacsra és terítsd amennyire engedi. Mystery J. elemenként csináld pl így ha vastagon kened fel, nem tudod visszatörölni, sok lesz a maradvány, letörléssel ne várj sokat, ahogy kezd homályosodni töröld le, ha valahol esetleg kicsit foltosodik, az száradás után eltűnik. Rétegek között legalább várj 2-3 órát
-
lord_devil
tag
Sziasztok!
Wolf-os gyurmanedvesítőnek nincs szórófejes változata? A webshopban csak literes kiszerelésű koncentrátumot találok... -
z123456789
addikt
Sziasztok!
Megrendelném a tisztító, ápoló cuccokat a kocsihoz, de nem akarom elkapkodni, hátha valahol elcsípek egy kedvezményt, vagy esetleg több dolgot tudok egyszerre rendelni.
Felvázolom a terveimet, aztán valaki legyen szíves mondjon véleményt róla. Annyi termékről, meg megoldásról olvastam itt a topicban az elmúlt egy-két hétben, hogy kicsit szerintem belezavarodtam már. Szart nem akarok csinálni, de amihez nem kell nagy gyakorlat, elég egy kis kézügyesség, azt szívesen megcsinálnám a kocsimon.Persze ha vannak videók, amik pontosan megmutatják mit is kell tennem, akkor nyomjátok azt, nem kell leírni még1x, mert épp nem találtam meg a visszaolvasás alatt.
Felni:
Szépen letakarítom, isopropyllal, felnitisztítóval, kátránytisztítóval, majd viszek rá egy réteg Cquartz Dlux-ot (gondolom lesz majd leírás hozzá), és ráfújom ezt a Carpro Reloadot. Felni kész ha jól sejtem. Van rajta egy réteg mechanikai védelem ellen, és egy hidrofób réteg a kosz ellen.Body:
Na hát itt nem tudom mit csináljak? Olvasgatom, hogy egy csomóan magatok políroztok. Én nem akarom szétcseszni a fényezést, pláne, hogy most viszem egy-két elem miatt fényezőhöz. Próbálgassam előbb anyám agiláján vagy mi? Szimpatikus ez a kerámiás cucc, illetve a fóliázás is. Félő, hogy a kerámiás amikor elkezd kopni (mennyi idő is ez?) akkor políroztathatom megint, fólia alatt meg ugyan úgy megkapja a kavicsot. Rábeszélhetnétek valamire. Sampon mindenképp vennem kell, abból kipróbálnék egy Wolf terméket. Kérdés, hogy kell-e ilyen komolyabb sampon, ha van rajta kerámia?Üveg felületek:
Néztem ezt az Autoglym Car Glass Polish-t, de ha van Carpro Reloadom, akkor felesleges nem? A kettő ugyan azt a célt szolgálja. Vagy a reload drága ahhoz, hogy az ablakot fújogassam vele?Belső:
Jó minőségű nem, aeroszolos műszerfal ápolót linkelhetne nekem valaki, mert vagy nem találok normális áron, vagy egy jó ápoló tényleg 2-3-4e Ft. :/Az autó külső-belső-motortér műanyag/gumi alkatrészeit mivel szoktátok kezelni?
Fú, megint jó sok kérdés, remélem most már tudni fogom mit akarok. Elnézést, ha sok a lama dolog.
[ Szerkesztve ]
-
Imibácsi
aktív tag
válasz z123456789 #20297 üzenetére
Felni tisztításához tök jó a Lidlben kapható W5 felnitisztító. Visz mindent mint a piros hetes. Kici, occo, jo A kaszninál a kerámia iszonyú pénz, nem tudom mennyit szánsz rá. Szerintem rendes polír, Collinite 915 félévente és nem lesz vele sok gondod. Dodibácsi/Munez/Kicsee/Lion biztos megcsinálja neked szépen, ha nem szeretnél magad nekiállni. Kavicsra meg nem tudom mi a legjobb. Anno voltak ezek a műbőr védők, ami szerintem undorítóan néz ki. Az ellen talán nincs is ami hatásos, csak az időszakos festékpöttyözés/újrafújás.
Részemről nagyjából ennyi
Egy Isten, egy család, egy élet, egy barát, Egy csepp vér, egy csepp könny, egyszer lenn, egyszer fönn, Egy nép és egy lélek, egy ország, egy érdek, Egy becsület, egy szerelem, egy mikrofon ez mindenem.
-
Formaster
Topikgazda
válasz Imibácsi #20299 üzenetére
A követési távolság Segít valamit de így sem kivédhető. Aztán ott a ClearBra, az áttetsző védelem. Otthon nem tudom csinálja e valaki, vagy a fóliások ismerik-e. De 2-3 évente az is cserés és piszok drága. A műbőr meg külön értékelendő Egy ocsmány hányadék, amit utána csak spaktnival tudsz leszedni, olyan gyönyörűen ráköt a lakkra. Szerencsére nem személyes tapasztalat.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000