Új hozzászólás Aktív témák
-
subaruwrc
félisten
a gumi hőfok appból ki tudsz indulni
illetve a boxban látod a szélső és középső hőmérsékletet.
egyenletesen növekvőnek kell lenniük a gumi belseje felé haladva, utcai autóknál nem igazán van dőlés ott kb 2-3c is lehet de pl gt3 versenyautóknál lehet 10c is a különbség a belső és a külső oldal között. nyomást pedig vagy kikeresed a neten vagy figyelsz rá hogy a gumi közepe ne legyen pl sokkal alacsonyabb hőmérsékletű, akkor alacsony a nyomásod ha meg a gumi közepe nagyon eltér felfelé a többitől akkor túl van fújva.
illetve a kezelhetőségen érzed hogy milyen a gumi. ha túl lapos akkor is csúszik meg ha túl kemény akkor főleg. -
JulesTS
őstag
A gyári Kunos autóknál és a jó mod-oknál is a Pro Tyres és a Tyre Buddy is mutatja, hogy hova kellene állítani. A Tyre Buddy pár kör után ki tudja írni, hogy mennyi PSI-t kellene hozzáadni, vagy elvenni a hideg nyomáshoz, hogy bemelegedve jó legyen. A Pro Tyres meg menet közben írja , hogy az optimálistól mennyire tér el a nyomás:
A mellete lévő csíknak a két vízszintes fekete jelölés között kellene lennie.
Ez egy direkt gyári beállítással futott gyors kör után volt ilyen a guminyomás. Ez alapján a két első gumiba 2-2PSI-t, a bal hátsóba meg 1PSI-t tettem volna pluszba. Egy barátomnak tettem fel a videót, hogy lássa, hogy hol veszít időt hozzám képest:
https://youtu.be/FMQnvKbzTqY -
bnorci71
addikt
Ha csak funból mész akkor szerintem kár beleásni az embernek magát.
Én is eddig ha nem is össze vissza pálya, de mindenféle autóval szórakoztam. Igaz most az ACC a zöldpokollal beszippantott, de még a gumit hová állítsak nagyon mesze van, nem azon veszítek még időt"If in doubt, flat out!" "Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers"
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen