Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • inf3rno

    nagyúr

    Sziasztok!

    Elég kezdő vagyok a témában. Van egy pár hőmérőm, páratartalom mérőm, kvarcom, kijelzőm, szeretnék összeszórni egy alap időjárás állomást, ami kiírja az időt meg az adatokat, ill. átküldi a logot wifin, ha bekapcsolom a gépet. Még RPI-hez vettem a szenzorokat, de nem volt időm belefogni az elektronikázásba. RPI-t sokallom ilyen kis feladathoz árban és teljesítményben is. Ugye működnek majd ezek ugyanúgy Arduino-val is? A wifi pajzs sokat fogyaszt, vagy elmegy egy aksival is vele huzamosabb ideig? Arra gondoltam, hogy valszeg a HTTP és polling kevesebbet fogyasztana, mint a websocket.

    Ti hogyan szoktátok összerakni a műanyag/fém borítását ezeknek az eszközöknek? Honnan szoktatok szenzorokat meg borítást venni? Hol éri meg magát az Arduino-t megvenni?

    Buliban hasznos! =]

  • inf3rno

    nagyúr

    válasz Gergosz2 #1350 üzenetére

    Ezt nem nagyon értem, vagyis nem tudom mit akarsz pontosan.

    Valami ilyesmire gondoltam, de csak néhány adattal. Ehhez gondolom valahogy ki kell marni a műanyagot, hogy belepasszoljon a kijelző.

    Ez a része viszont nekem magas, nem vagyok sem CNC-s, sem szobrász. Milyen eszközök kellenek hozzá? Vagy lehet hasonló dobozt készen is kapni?

    WIFI shiled eléggé zabálni fogja az akksidat .

    Hmm vajon lehet erre watt értéket is találni? Utánanézek.

    [ Szerkesztve ]

    Buliban hasznos! =]

  • inf3rno

    nagyúr