Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz TTomax #15295 üzenetére

    Az a baj, hogy a memóriát úgy képzelitek el, hogy biztosan vagytok benne, hogy minden csak egyszer kerül bele. Nos igen úgy is lehet csinálni, de például az NVIDIA driverei a Maxwell óta alkalmazzák azt a vezérlési sémát, hogy ugyanazokat az adatokat egy GPU-nak a memóriájába többször rakják bele, mindig másik VRAM szeletbe, hogy ne kelljen a Crossbarnak keresztbe címeznie, mert úgy csak felezett sebességű lehet az elérés. Tehát attól, hogy egy adat kétszer van a memóriában, még nem duplikált a memória. A DX12-ben a két GPU-s memóriaelérés elvben nem különbözik attól, amit az NV csinál DX11-ben egy GPU-ra. Azon lehet vitázni, hogy ilyen formában mennyi az annyi, de felesleges. Egyszerűen mindenkinél van valami egzotikus vezérlési séma, ami miatt az x GB a gyakorlatban csak x-y GB.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák