-
GAMEPOD.hu
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz sutyi^ #38642 üzenetére
Nagyon sok bányászkártya nem is jelent meg a statisztikában, mert nem is került sose kereskedelmi forgalomba. Egyszerűen a társaságok elvitték közvetlenül a gyártóktól, vagyis kvázi mérhetetlenné váltak a piackutatóknak. Ezekkel az eladások nem lennének rosszak, de eleve nem egy hosszútávú piaci igény volt.
Mint írtam a fejlesztések drágultak, a felvevőpiac kisebb, és ez igazából áremelkedéshez vezet. Nem fog visszacsökkenni. Annak örüljetek, ha nem emelkedik tovább.
(#38644) huskydog17: A Vega 10-en 2048 bites busz volt, amihez elég 2 stack. 4096 bites buszhoz 4 stack kell. Erre is meg lehetne amúgy oldani a 8 GB-ot, hiszen szolnak a memóriagyártónak, hogy tiltsa le a felső két memóriát stackenként, de ettől még nem lesz olcsóbb a memória.
Ahogy írtam azért nem beszélnek ezekről, mert eléggé rosszul sült el az NV-nek, hogy beszéltek valamiről, és nem igazán tudják elmondani a piacnak, hogy ez miért kell. Ebből kiindulva sokkal jobb megvárni amíg elérhető lesz a DirectML, aztán a konkrét programokkal prezentálni az újítást. Mint írtad ígéretekkel tele a padlás. Egyelőre a felhasználók azt látják, hogy az új generációs VGA-k rohadt drágák, és az újításoknak megkérdőjelezhető a haszna. Kockázatos lenne most mutogatni a DirectML-t és a shader modell 6.5-öt. Az NV is megtehette volna a CES-en, de nem tették. Fosnak már még egy dolgot ígérni, mert marhára nem sült el jól a nyári ígéretlavina.
Egyébként itt olvashatsz ezekről. Megírom, de a gyártók most nem látják hasznát, hogy beszéljenek róla. Valahol meg tudom őket érteni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
nagyúr
válasz sutyi^ #40477 üzenetére
Tudom, mi volt az eredendő elgondolás. Kiderült, hogy nem versenyképes - egyre kevésbé az. Változtatni kell, ha nem akarnak eltűnni a süllyesztőben.
(#40479) SECTORnooB: mindenkinek számít a fogyasztás, aki szeretne versenyképes AMD high end kártyát. Max nem tudja magáról
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Televan74
nagyúr
válasz sutyi^ #40500 üzenetére
Vagy Computex előtt May 27 -én vagy E3 2019 June 11 – 13 a bemutató dátuma.Nem hinném hogy az AMD külön rendezvény szervezne neki Augusztusba. Én továbbra is arra számítok hogy Computex -en kapunk infó morzsákat, az E3 láthatjuk a kártyát is,persze csak a refet. És Augusztus végén vagy szeptember elején megérkeznek az első custom modellek. Addigra már tudjuk körülbelül mire számíthatunk,mert lesznek ref kártyás tesztek és youtube -os videók.
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
-
Petykemano
veterán
válasz sutyi^ #40925 üzenetére
Amúgy egyetértenék veled. Az eredeti mainstream elképelésnek jobban illene az SGD.
De mikor volt utoljára, hogy az amd árban az nvidia alá próbált menni hasonló teljesítményű kártyával? Talán az RX 480?
Másrészt lehet, hogy csak a szokásosról van szó - arról, hogy lett volna egy korrekt fogyasztású kártya Valahol a vega64 és 2070 között és aztán vérszemet kaptak, feltolták a potmétert 2Ghz-re és egy relatív kicsi navika verseng 2080-nal (aka perf target) 250-300W-os fogyasztással Mert ugye ez szokott történni amdéknél.
De ehhez tényleg az kell, hogy a 2080-at nyaldossa pont úgy, ahogy a Radeon VII. Ez egybevágna azzal, hogy Lisa Su azt mondta, hogy árban a Radeon VII alá jön a Navi - azt nem, hogy teljesítményben is. De akkor a Radeon VII-nek vége, mint consumer termék.Hát tudja a pék.
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
awexco
őstag
válasz sutyi^ #40922 üzenetére
Amit mondasz az ésszerű lenne , de ugyebár az a hír terjengett , h 2 típus érkezik . Valahol az AMD-nek is megérnè az éves termékfrissítésnél ha több modellt adnának ki . Prociknál ésszerűen meg tudták csinálni . Nem értem Vga fronton mit balfaszkodnak . Csak reménykedni tudok , hogy jövőre a next-gen esetén ésszerű termékpalettáját az asztalra tudnak tenni az érdeklődőknek . Továbbà amikor piacra dobnak egy vga-t ne keljen hónapokat várni , h ne legyen hiánycikk . Ezekkel nagyon magukkal basznak ki .Meg persze a potenciális vásárlókkal .
I5-6600K + rx5700xt + LG 24GM77
-
veterán
válasz sutyi^ #40941 üzenetére
"Bár utóbbi mindenki kb. a sokad rangú fontossággal bír, mert a nagy pénzeket nem itt akasztják már le egy jó ideje."
Azért ez nagyon erős túlzás. AMD legutóbbi negyedév teljes bevétele 1,27 mrd USD (ebből procik + Radeonok 831 millió), Nvidia legutóbbi negyedév csak Geforceokból, 1 mrd USD. Azaz a zöldek nagyobb értékben adnak el VGA-t, mint AMD-nél Ryzen + Radeon, szóval nem kellett volna elengedni a játékos kártyák piacát. Bár gyanítom nem szándékos volt, hanem csak így jött össze, az alacsony R&D okán.
[ Szerkesztve ]
solfilo
-
TTomax
nagyúr
válasz sutyi^ #40941 üzenetére
Azért felejti el mindenki,mert zero jelentősége van user szempontból,12x kevesebb?? Ja,az intelhez képest hát az nvhez képest???Gamer gput kell gyártani a gamer piacra,számtalanszor bebizonyosodott hogy egy valaggal nem lehet két lovat megülni,professzionális design a szunnyadó terraflopsok melegágya,abból meg nem lesz RnDre.Elengedték azt a piacot amiből a másik cég kockázata kereste magát kiszolgálva az igényeket.Ehhez biztos nem vettek elő kristáygömböt,szimplán rosszul döntöttek.
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
veterán
válasz sutyi^ #40946 üzenetére
De azért, mert a bevételek fele már nem gaming kártyából jön, attól még nem lesz sokad rangú fontosságú. Én csak ezt kívántam pontosítani.
A tendencia lehet az, hogy hátrébb szorul a gaming kártyák piaca, de a zöldek számaiból az is látszik, hogy pénzt azért még mindig bőven lehet keresni ebben a szegmensben, s bánhatja az AMD, hogy hagyta így elúszni a hajót. Elég megdöbbentőnek tűnik nekem az, hogy akkora lemaradásban vannak a Radeon eladások, hogy a sikeres Ryzen forgalmával együtt is csak az Nvidia gaming bevételeinek 80%-át képesek produkálni. De ez már eléggé off, ki is szálltam.[ Szerkesztve ]
solfilo
-
veterán
válasz sutyi^ #40948 üzenetére
AMD-nél is benne van a laptop GPU a Computing and Graphicsban, vagy nem? Minden esetre a datacenter GPU eladás AMD-nél ebbe a kategóriába tartozik, míg Nvidiánál máshol számolják (ott ez még extra 600 millió USD az 1 millárdhoz).
Computing and Graphics segment revenue was $831 million, down 26 percent year-over-year and 16 percent quarter-over-quarter. Revenue was lower year-over-year primarily due to lower graphics channel sales, partially offset by increased client processor and datacenter GPU sales. The quarterover-quarter decline was primarily due to lower client processor sales. (pdf)
[ Szerkesztve ]
solfilo
-
awexco
őstag
válasz sutyi^ #41186 üzenetére
Lehet , most az epyc igényeket mérték fel rosszul , de itt komoly pénzekről van szó ha 3 hónappal később gyártat le egy terméket akkor pl 15-20% olcsóbb pl az előállítás . Meglátjuk . Alapvetően már nyereséges a cég de a malomban lassan őrölnek . Hiába van x éve a piacon a ZEN túl nagy változás nem történt gazdasági mutatók terén az AMD-nél . Vannak nehéz döntések és ezek egy része hibásnak bizonyul . A készletezés, raktározás meghatározása igazándiból jóslás . Nagyon nehéz megjósolni minden változót. Tudom volt benne részem .
I5-6600K + rx5700xt + LG 24GM77
-
Tyrel
őstag
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz sutyi^ #41272 üzenetére
Egyszerű. Az OEM-ek szeretnek több GPU-s konfigokat építeni, de borzasztóan szar a hatásfoka egy nem blower típusú hűtőnek, ha két VGA-t egymás mellé raksz. Mivel azonban a gyártók nem építenek blower típusú hűtőket, így az OEM-ek arra kényszerülnek, hogy lemondjanak a több GPU-s témáról, amivel viszont nehezebb eladniuk a készleteiket. A blowernek így előnye lesz, mert akkor sem sül meg a hardver, ha kettőt beraksz egymás mellé.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
stratova
veterán
válasz sutyi^ #41466 üzenetére
Éppen azért ilyenek az árak, hogy ki lehessen futtatni Vega 56/64-et amelyek most játékokkal jó vételnek mutatkoznak, ha az ár/teljesítmény az elsődleges szempont.
AMD-nek az ODM-eket is figyelembe kell vennie különben mindenki olyan tempoban éptene a megoldásaikra mint legutóbb MSI RX 590-re, amit Armorral hozott ki kb. időben a 1660 Ti Gaming X-el, ami mellett már nyilván a kutyának sem kellett.
Mondjuk lehet belátták, hogy akkora szüksége volt a piacnak erre, mint üveges tótnak a hanyatt esésre.Ez történt anno Tahiti vs. Tongánál, ahogy R9 390 is lekuszott 260$-ig még RX 480 érkezésekor, így a korábbi Tier 2-es kártya csak 20$-ral volt a jövevény felett, miközben 1440-ben egálban voltak 4K-ban verte.
Amugy ez a kategoria (tier2-ből tier3-ba csúszó) itthon rendre 100-115e környékén futott ki: R9 390 8GB, Fury 4GB, Vega 56 a teljes értékű lapkatársuk pedig 130-150 között.[ Szerkesztve ]
-
válasz sutyi^ #41570 üzenetére
Annyira nem kell visszafogni. Kb 5% teljesítmény beáldozásával 225 watt helyett meglenne 150 watt. Így épp elmaradna a 2070-től, de a 2060-nál még mindig jóval gyorsabb lenne. Cserébe jobb perf / watt, s nem kéne ekkora böhöm hűtő sem rá, stb.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
válasz sutyi^ #41678 üzenetére
Ja, hát az ár / érték igazából most is jó, vagyi igazából jobb, mint az RTX 2070-nek, hisz 50 dollárral olcsóbb és egy hangyafinggal gyorsabb nála állítólag. De a lapkamérethez képest meg rohadt drága, kb 250-300 dollárnak kéne lennie max. Szóval az ár / érték nem jó.
A videóról amúgy nekem az jutott eszembe a Navi - Vega relációt lehetne hasonlítani a Polaris - Hawaii relációhoz. Azt hittem az AdoredTV ezt fogja csinálni, de végül nem. Szóval:
Polaris Hawaii különbség
gyártástech 14 nm 28 nm
lapkaméret 232 mm2 438 mm2 -47%
fogyasztás 150 W 275 W -45%
perf (TPU) RX 480 290X ~0%Navi Vega különbség
gyártástech 7 nm 14 nm
lapkaméret 251 mm2 486 mm2 -48%
fogyasztás 225 W 295 W -31%
perf (TPU) RTX 2070 Vega 64 +19%Ez alapján a Navi nem nagyobb előrelépés, mint anno Polaris, gyakorlatilag ugyanaz a forgatókönyv. Egyedüli különbség, hogy a Navi gyorsabb Vegánál, de emellett több fogyaszt, szóval perf / watt terén nem nagyobb az előrelépés. Pedig ennek kéne végre megtörténnie.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
válasz sutyi^ #41680 üzenetére
Igen, ezért számoltam az RTX 2070 teljesítményével, nem adtam hozzá azt a 5%-ot.
De miért számolnám rá? Akkor a NV-re is rá kell számolni, úgy korrekt. Gyakorlatban leginkább szerintem a kisker sarccal lesz gond, jó ha szeptemberben lesz MSRP áron Navi.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
Televan74
nagyúr
válasz sutyi^ #41687 üzenetére
Szerintem ha csökken a 2060/2070 ára,akkor a 5700/5700XT ára is csökkenni fog.
Nvidiánál lesz ám termékválaszték 5fps lépcsőként vehetsz jobb és drágább terméket.És mire az a kapkodás ha annyira pocsék lett a Navi?Nem ráértek volna kivezetni az előző RTX kártyákat,és Super szériát utána bevezetni? Kicsit feleslegesnek érzem az Nvidia részéről ezt a gyors válaszlépést a Navi termékekre.
Az AMD meg bepróbálkozott az árral és nem jött be neki.Piaci részesedést nyeri meg nem nagyon fognak,kicsi az a tábor aki vándorolna.Masszív a vásárlói bázis az Nvidiánál.És még erre a piacra fog bepróbálkozni az Intel is.
[ Szerkesztve ]
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
stratova
veterán
válasz sutyi^ #41687 üzenetére
Akkor a beragadt Polaris készletet ki veszi meg? most 40-45 környékén megy a 4 GB RX 570 teljesítményét nézve gombokért, ehhez mérten a 70-80 környéki 590 8 GB messze nem ér annyit, csak Nv zárójelbe tette őket a GTX 1660-nal.
Vega 56 lassan kifut, de abból is kb a Pulse/StriX megy itthon értelmes áron és 2060 árnyékában akkor érdekes, ha kevés vagy esélyesen elfogy a 6 GB VRAM. S csak ár/teljesítményt nézve.
De ha Navi kecsegtető áron jön, Nv élből tud árat vágni és az RTX-ekből kiadni a teljes értékű variánst. De akkor AMD partnerei nem tudják kiszórni Polarist, Vegát. Tovább viszont már nem lehetett halogatni, megint fél évet adtak a konkurenciának ajándékba és mire lesz készlet meglehet az 1 év is.[ Szerkesztve ]
-
stratova
veterán
válasz sutyi^ #41693 üzenetére
Szerintem ha nem a perf/watt a szempont, ott mozog azért az a készlet. RX 570 4 GB még TPU-nál is magabiztosan veri 1650-et (csúnya lenne ha nem, lévén utóbbinál egy sokkal kisebb GPU-ról beszélünk).
NV feltehetően a piacvezető poziciója miatt megtehette, hogy az alsóházra is ráengedi Turingot (úgyis viszik).
Úgy rémlik a bemutatóját éppen a bányaomlás után beragadt Pascalok miatt tolták el (bár ilyen HW bétateszt mellett nem biztos, hogy ez volt az egyetlen szempont).
De Turing megjelenéskori árazása is a nagyobb Pascalok kipörgetését szolgálta.
AMD pedig a szintén Kínában beragadt kártyákkal kerített az Asrocknak készletet.
Itthon lassan normális hűtésű Vegát sem kapni sok helyen (neweggen sem) szóval szépen lassan kikopik az.Itt szvsz AMD azért sem vág most, hogy a régi paletta jobb vételnek tűnjön ár/teljesítmény szempontjából akár Turingot akár Navit nézve.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz sutyi^ #41850 üzenetére
A fejlesztési költségeket viszont ki kell gazdálkodni. 5 nm-en félmilliárd dollár lesz egy tape-out. 500 000 000 dollár. Ezt mind vissza kell termelnie a lapkának, ráadásul haszonnal. Ha nem tudja megcsinálni a célzott piacain, akkor nem éri meg magát a lapkát letervezni.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz sutyi^ #41854 üzenetére
1x nm-en meg tudod venni az aktuális termékskálát. Nem lenne igazán jobb azoknál. A fejlesztés szempontjából menni kell előre. Már csak azért is, mert a 7 nm-en is a volumen viszi le a waferek árát.
Ha nem veszel újat, akkor téged buktak, de ettől ők még a pénzüknél akarnak lenni.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
válasz sutyi^ #41857 üzenetére
Az RTX rákfenéje az, hogy 8-10 nm-en kellett volna készülnie. Állítólag arra is készült, csak valami közbejött, így át kellett portolni 12 nm-re, így a GPU-k is bazi nagyok lettek. Szóval ez nem az NV hibája.
Az AMD-t viszont joggal lehet csesztetni, hogy a Navi drága.
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
Petykemano
veterán
válasz sutyi^ #41854 üzenetére
Ez egy nagyon jó pont.
Emlékszünk, 28nm-en hány generáció jött ki?
GCN1, GCN2, GCN3 - itt mondjuk annyira nem volt tettenérhető a fejlődés
Kepler 1 (680), Kepler 2 (780), Maxwell 1 (750Ti), Maxwell 2Persze biztos könnyebb lett volna egy működő 20nm-en.
Csak az a baj, hogy kicsit úgy tűnik, mintha a kisebb csíkszélesség bármilyen drága is, de a valódi tervezői munka megúszása lenne - legalábbis az AMD-nél: elkezdenek valamit, aztán amikor feszít a fizika, akkor ahelyett, hogy kitalálnák, hogy hogy oldják meg, hogyan tervezzenek jobbat, azt mondják, a faszom, vigyük le kisebb csíkszélességre, ebbe beleölnek többszázmillió dollárt, de addig is azok a mérnökök dolgoznak, akiknek ez a specialitásuk és nem azok, akiknek kreatívnak kéne lenniük a működéssel kapcsolatbanTalálgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz sutyi^ #41857 üzenetére
A 7 nm-es node arra kellett, hogy be tudják vezetni a variálható wavefrontméretet, mert eddig minden GPU csak LLP-re volt optimalizálva. Az RDNA az első ILP-re is optimalizált architektúra, csak ennek nagyon komoly tranzisztorköltségei vannak ám a cache-rendszer, az ütemező, a skalár feldolgozó, a megosztott memória, illetve a belső buszrendszer szempontjából. Ezek közül ugyanis mindegyikből megfelelő fejlettségű+sebességű részegység kell, hogy a divergens kódokkal jobban elbírjon, mint egy korábbi dizájn. Egyszerűen 7 nm-es node alatt nem volt meg erre a tranzisztorbüdzsé, meg ugye ezek a részegységek/összeköttetések a fogyasztás szempontjából sem dolgoznak ám olcsón. Viszont igény meg megvolt erre, mert a szoftverfejlesztések alapvetően egy célzott teljesítményt próbálnak elérni. Kitalálnak egy eljárást, és próbálják addig optimalizálni, amíg az x ns alatt le nem fut mondjuk az egyik konzolon. És nem mindegy, hogy ezt az x ns-ot eléred egy hétnyi munkával, vagy egy, esetleg két hónapnyi görcsölés kell hozzá. Emiatt fognak a GPU-k erre menni, mert a SIMT dizájnt ugyan könnyű programozni, de a teljesítményért sokat kell dolgozni. Az ILP-re optimalizált SIMT-tel viszont könnyű elérni a kívánt teljesítményt. Szóval lehet, hogy neked az RDNA változásai nem lényegesek, de mivel lassan egy AAA játék négyszázezer sornyi shader kódot, és úgy nagyjából tízezer compute vagy grafikai futószalagot tartalmaz, egyre kevesebb idő van ezeket optimalizálni. Az RDNA viszont elég nagy hatékonysággal megeszi a nem optimalizált kódot is, a korábbi dizájnokhoz viszonyítva jóval jobb eredményt tud bennük elérni. Ez egyébként valószínűleg a Microsoft és a Sony kritikus igénye volt a konzolokhoz, de nyilván a PC-nél is jól jön.
Összességében tehát bármennyire is nagy szopás ugrani a 7 nm-re, vannak olyan igények, amelyek miatt meg kell tenni.
Én nem azt mondom, hogy ez jó, csak megvan az oka annak, amiért a VGA-k árai nem csökkennek. A piac szűkül, a fejlesztési költségek nőnek, ahogy a waferárak is, tehát összességében csupa olyan tényező bukkant fel az elmúlt időszakban, amelyek egymagukban is áremelést idéznek elő, együtt pedig aztán végképp.
És itt még egyszer írom, hogy nem arról van szó, hogy nem lenne haszon egy Radeon RX 5700-on 250 dolláros áron, hanem arról, hogy ennek a befektetési költségeit ki kell termelni, nem csak pici nyereséggel, hanem lehetőleg naggyal, így új árszintre helyezik. NV-nél dettó ugyanez van.(#41865) Petykemano: Ezzel ők tisztában vannak. Nyilván bele van kalkulálva, hogy némelyik potenciális vásárló inkább vesz egy konzolt. Az AMD-nek speciel az is jó, ha Switch-et vesz a user, akkor az NV-nek is.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz sutyi^ #41883 üzenetére
Leginkább azt, hogy nem számít annyira a kódok optimalizálása. AAA címeknél ez nem annyira kritikus, mert ott azért tényleg erősen optimalizálnak a dizájnokra, de nem AAA címeknél nyilván hasznos, hogy az RDNA nem érzékeny már annyira az egyes, korábban fontos optimalizálási lépcsőkre. Ha ezeket kihagyod, attól még a sebesség elég jó lesz.
A FineWine az nem az AMD találmánya. A játékosok nevezték el úgy a GCN-t, mert az öregedése mellett is sokáig tartotta a teljesítményét.
Ha 20%-on dolgozik a GPU, akkor ott a CPU limitálja a feldolgozást. Ezzel az RDNA sem fog tudni mit kezdeni, szimplán erősebb proci kell oda, vagy explicit API, ha a skálázhatóság a gond.
(#41884) Yutani: A konzolnál leginkább ott, hogy ami mondjuk jelenleg 3-4 hónapos fejlesztési ciklus, az a next-gen szinten egy hónap alá lehet vinni. PC-nél ugye eleve nincsen nagyon hardverre kihegyezett optimalizálás, mert sok az eltérő dizájn, és hát azért ezekre nagyon specifikusan nem éri meg tervezni. Itt leginkább az a lényeg, hogy mennyi erőforrás befektetésével jön a teljesítmény az optimalizálás során. Ugyanakkor egy AAA cím szintjén nem számítanék nagy változásra, mert a Vegára, Turingra, meg az összes régebbi cuccra ugyanúgy kell optimalizálni, tehát hiába spórolható meg egy csomó idő a Navi esetében, ez maximum a Navinál eredményez jó sebességet. Emiatt a PC-s fejlesztés nem hiszem, hogy nagyon megváltozna majd.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz sutyi^ #43152 üzenetére
Optimálisabb a feszültség beállítása magasabb hőmérsékleten, és ezt a Navi-féle órajel-szabályozás már ki is tudja hozni. Ezért van az, hogy arányaiban a referencia HD 5700-ak hatékonysága a legjobb.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
válasz sutyi^ #43861 üzenetére
arra gondoltam, hogy felhős szolgáltatáson át fogja csak támogatnide egyfajta cache rendszerrel ezt meg lehetne oldanim úgy gondlom. Volt annó szó arról is, hogy a játékok egy része lesz csak magán a gépen lokálisan.
nehéz elképzelni, hogy kétféle Raytracing lesz a piacon jövő decemberben számomra. Béta verzióban sem hozott semmiféle alternatív RT dx 12 támogatást Microsoft. egyenlőre még mindig csak az van amit az RTX kártyák is támogatnak és egy év múlva a boltok polcain lesznek az új konzolok, gondolom fél éven belül gyártják is őket már a hardver specifikációk véglegesek lehetnek.
Ahhoz, hogy ez működjön már most a Microsoftnak kint kellene( szerintem) hogy legyen valamiféle megoldása rá, mert az Xbox és a Windows 10 egy platform számára,de inside frissítéssel sem látszik semmiféle változás dx 12 alatt azaz ehhez a RT hez eza hardver kevés.
Azt meg nehezen tudom elképzelni, hogy csak Xboxra lesznek egy bizonyos típusú ( voxel)RT támogatású játékok és PC re meg egy másfajta RT támogatás lesz.
persze ha azt feltételezzük, hogy indulásra már ez lehetőség benne lesz, nem később fogják aktiválni.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Külpolitika
- OnePlus Nord 3 - kapcsoljuk északot
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- iPhone topik
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- BestBuy topik
- Hardcore café
- Filmvilág
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- További aktív témák...