-
GAMEPOD.hu
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Amikor a skálázás limitekbe ütközik, és amiatt, hogy az egyik mag nem elég gyors, akkor mindig az az oka ennek, hogy nem tudod valamilyen erőforrás-korlátozás miatt igénybe venni a többi magot. Ennek a tipikus terhelési ábrája az, hogy az egyik mag 90+%-on teker, míg a többi alig, mert várnak arra a 90+%-on tekerő magra.
Igen a DirectX 11-nek pont ez volt a tipikus problémája, méghozzá amiatt, hogy egy szálon történt a parancsok átadása. A DirectX 12 ezen javította azzal, hogy a parancsátadás explicit párhuzamos lett. Ez ugye eddig jó, de a bekötés már nem feltétlenül párhuzamosított, például akkor nem az, ha a CPU-ra van szükség a bekötéshez, mert a GPU nem tudja ezt megoldani a CPU nélkül. Bindless vs. pure bindless, vagy pure bindless emuláció.
A DirectX 12 driverek ma már csak pure bindlesst használnak. Az Intel és az AMD hardverest, míg az NVIDIA emuláltat. Az emulált képes ugyanazokat a programokat futtatni, amiket a hardveres, csak végeredményben a CPU köti be az erőforrást, ezért emulált. Bővebben erről a bekötésről itt: [link]
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen