Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Petykemano #41280 üzenetére

    Nincs értelme tesztelni, mert mind ugyanúgy működik. A WDDM 2.x-ben van egy AFR beépítve, amit a DirectX 12 és a Vulkan is elér. Ezt hívják meg a játékok, és ez alapján működnek a hardverek. Az eredménye is ugyanaz mindenhol, ha van kellő mag a prociban, akkor 95+% a skálázódás. Nincs igazán értelme ezt mindig kimérni, hiszen sosem módosul az a szabványos eljárás, amit a Microsoft beépített a Windows 10-be. Ezzel a módszerrel már nincs olyan, mint régen, hogy jön egy játék és a gyártóknak kell hozzá profilt csinálni, aminek még volt értelme a teljesítményét ellenőrizni, mert az a profil tudhatott 40 vagy 80 százalékot is. De ugye azt a problémát, ami miatt a Crossfire és az SLI megdöglött, eleve kezeli a WDDM 2.x-es AFR rendszer. Amiben egyedül különbség lehet az a frame pacing, mert arra a Microsoft nem definiál semmit, viszont a meghajtók oldalán ezt lehet kezelni, csak nem minden meghajtó kezeli. Ennek az oka, hogy a WDDM 2.x-be épített AFR szimplán aszinkron DMA-t használ, tehát a hardverek specifikus képességei, mint a CrossFire XDMA, vagy az NV-nek az SLI-s összeköttetései nem működnek. Ez például gond egy olyan hardvernél, amit nem a PCI Express interfészen keresztüli kommunikációra terveztek, hanem külön hidas megoldást használ.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák