Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz #85552128 #13503 üzenetére

    Aki VR-re gyúr nem lesz meg a LiquidVR, mert ez az egyetlen csomag, amely olyan API-t használ, ami friss fejpozíciót olvas be. Ezzel 10 ms-mal frissebb lesz számolt képkocka. A VR-nél ez számít. A TrueAudio dettó. Az egy nagyon lényeges elem a VR-hez. Ezt pontosan tudja az AMD is. VR-hez most messze nekik van a legjobb hardver- és szoftvercsomagjuk. Nagyon messze van tőlük az NV, az Intel pedig fel sem szállna erre a vonatra, annyira nem alkalmas erre a hardverük.

    Senki sem mondta, hogy halott a Mantle. Ez nagyon fontos. Az AMD azt mondta, hogy amit meg lehet oldani Vulkan és DX12 API-val azt jobb lenne azzal megoldani, mert az multiplatform. Nyilván vannak dolgok, amik továbbra sem érhetők el szabványos formában. Nos erre továbbra is ott a Mantle. Ezt elég régóta mondogatják. És ezt az alternatívát használni is fogja számos, egyébként Vulkan és DX12 API-t is támogató játék.

    (#13504) letepem: Nem írják újra a drivert az egyes részeit fejlesztették tovább. A Windows 10 bizonyos funkciókhoz azért lehet szükséges, mert ott van WDDM 2.0, míg a korábbi Windowsokban nincs. Ezzel nem tudnak mit csinálni. Maximum azt üzenhetik, hogy álljatok át Windows 10-re, ami egyébként amúgy is érdekük.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák