Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • colossal89

    tag

    válasz Runner_fxr #36810 üzenetére

    A 6500 at 6700 ra megérné lecserélni, ha közel azonos árban vannak, néhány plusz fps-t lehetne nyerni vele, az egy szál intenzív játékokban pl Arma3(sz@r motor miatt). A másik pedig a több szálas futtatás kihasználása pl Cryengine-el Crysis 3 ban azonos órajelen 4 szálon 50fps ill 8 szálon 70 fps is beállhat egyes jeleneteknél (nem huzamosan) Eget rengető különbség viszont nem lenne, ha az egész játék időt tekintjük. 6600k-t csak a gép megbontása miatt nem ajánlanám, és az esetleges plusz költségek miatt. Kicsit előre ugorva az időben, DX11 játékok még fognak jönni egy darabig a nagyobb gyártóktól, majd csak a kisebb budget cégek maradnak anyagi okok miatt tovább a DX11 nél. Ezért is időtállóság miatt jobb lenne a 6700 az esetlegesen megjelenő 8 szálból profitáló DX11 es játékok miatt. Ellenben DX12 alatt majdhogynem 0% közelébe konvergál a 6500 vs 6700 ami az fpseket illeti, a kisebb cpu terhelések miatt. Ez a véleményem / tapasztalatom, lehet más másként gondolja. :)

    (Adatlapomon van a gépem)

  • LLKobe

    veterán

    válasz Runner_fxr #36810 üzenetére

    Én nem hinném hogy cserélnék a helyedben, ha csak nincs valami nagyon prociigényes játék amihez kell. Amúgy mennyibe lenne a csere? Mert 20-30k-t nem érne, a legtöbb játékban nem sok különbséget látnál szerintem. De mint mondtam nagyon alkalmazás függő.

    A k-s proci nagyobb órajeléből többet profitálnál, de ott is kérdés hogy mibe fájna a proci plusz lap csere.

    [ Szerkesztve ]

    Through the darkness of future past, the magician longs to see one chance out between two worlds... Fire walk with me!

Új hozzászólás Aktív témák