-
GAMEPOD.hu
AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Megnyitott a Retro beárazás topik!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz #95904256 #6234 üzenetére
Szerintem a Moore törvény egy idő múlva alapvető fizikai korlátokba fog ütközni. A csíkszélesség nem csökkenthető a végtelenségig, az atomi méretek közelében mindenképpen megáll a jelenlegi Si alapú technológia, a továbblépéshez alapvetően más technikára lesz szükség. A jelenlegivel csak az architektúrák skálázásával lehet majd növekedést hozni - több mag, jobb szervezés, jobb kapcsolás stb.
A 3 test probléma nem megoldható.
-
-
válasz snake1977 #6239 üzenetére
Rémlik hogy olvastam gyökeresen új technológiákról, melyekkel már folynak kísérletek.Pld. Quantum-processzor, mely egységnyi információt jóval kisebb helyen tárol mint a Si technológia.
Igen, szerintem is jóval az atomi méretek előtt megszakad a csíkszélesség csökkentése, én csak arra utaltam hogy itt már midenképpen beleszól a fizika.
[ Szerkesztve ]
A 3 test probléma nem megoldható.
-
-
-
válasz #95904256 #6288 üzenetére
Úgy tudom hogy az ISA PNP kártyákon már van ezsközazonosító, a PNP-s alaplapok közül sok ki is listázza ezeket a BIOS post végén. Úgy emlékszem az újjabkeletű 486-októl jelent meg ez a funkció. Vagy a BIOS direkt módon rákeres a PNP kártyákra.A PNP-s Sound Blastereket is kiírják ezek az alaplapok. A régi WTPro a 386-os nem PNP-s lapban is megtalálja a benne levő PNP-s hálókártyát.
A 3 test probléma nem megoldható.
-
-
-
-
-
-
Az ST6E korlátozott példányszámban jelenik meg két változatban: HighPoint HPT370 RAID vezérlővel, illetőleg anélkül. Intel 815E B-stepping chipkészletre épül, s így támogatja a Tualatin magos Pentium III processzorokat. További specifikációi a következők:
1 4x AGP, 6 PCI és 1 CNR bővítőhely
3 DIMM foglalat, melyekbe összesen 1,5 Gbyte memória helyezhető
integrált videochip
SoftMenu IIIEzen információt láttam ezen a linken:
http://www.hwsw.hu/cikk.php?id=10081[ Szerkesztve ]
A 3 test probléma nem megoldható.
-
-
-
-
-
-
-
-
válasz zoltanz #6879 üzenetére
Én is használok Voodoo2- eseket, van egy 3-as is.A hármas gyorsabb+szebb kép, de sokszor kompatibilitási hiba van.ATI 9- ből egy 9800SE/128M/256bit van PIII- ban, nagyon jól megy.1266- os Tua- at jól kiszolgálja.GeF3- hoz nem tudom viszonyítani, mivel nincs.
A 3 test probléma nem megoldható.
-
-
-
-
-
-
-
-
válasz zoltanz #7099 üzenetére
A Doom- al kapcsolatban ellent kell mondanom. Nagyon ismert volt.Sőt 98- ban már megjelent a QuakeII, Quake1 pedig már előtte 97- ben, ha jól emlékszem.Tulajdonképpen ezek mellett a Doom1 már idős játéknak számított 98-ban. Mindegyik id software- es game, emiatt hoztam fel példaként a Quake- t.
A 3 test probléma nem megoldható.
-
válasz frescho #7135 üzenetére
Igen, de a programozhatóságot az ISAPNP kártyáknál is megvalósítoták.Lást pld SB PNP kártyák. A CTCU progival remekül be lehet vésni a kívánt erőforrásokat.Megosztani viszont tényleg nem lehet, egy ISA kártya által használt IRQ ellopása DOS és Win alatt is halálos.
A 3 test probléma nem megoldható.
-
Volt szerencsém megismerkedni akosf- el. Nem is olyan nagy a feje, mint ahogy bacsis állítja Az enyém nagyobb Mégis ő az okosabb .....
A 3 test probléma nem megoldható.
-
-
-
válasz #95904256 #7156 üzenetére
Miért kell ennyi cache rá ? A 486 szerintem úgy jó ahogy van. Ha tesztelni fogsz vele és gyorsítja a nagyobb cache, akkor nem lesz valósághű az eredmény. Ha arra szánod, hogy mi lett volna, ha mégis ekkora cache lett volna benne, akkor ok. Kivitelezni nagyon nehéz lenne sztem, csak valami áthuzalozási módszerrel lehetne.
A 3 test probléma nem megoldható.
-
válasz #95904256 #7162 üzenetére
Nos én laikusként / még nem csináltam ehhez hasonlót /, úgy csinálnám hogy az SOJ foglalatokat egy megfelelő méretű külön nyáklapra ültetném. A lábszámnak megfelelő igen vékony egybeharisnyázott vezetékekkel átkábelezném, működési próba után a nyákot az alaplaphoz műa. távtartókkal illeszteném, talán a ragasztás is megfelelne.Nem semmi meló lenne .....
A 3 test probléma nem megoldható.
-
-
válasz zoltanz #7187 üzenetére
A duron képességeinek határára vagy kíváncsi ? Ilyen formátumokat legjobb 2GHz felett, erős videokarival nézegetni, úgy kényelmesebb.Van egy 1.3- as gépem 6600GT-vel, de ezt a 720p is eléggé megizzasztja. A kódolt rip elég jó, de az mkv-t inkább átteszem az X2- re.
A 3 test probléma nem megoldható.
-
-
-
-
Na ez már egész jó, de még kicsit gyors. Nekem a kedvencem a 25 MHz-re visszajumperelt 486-om, Trident ISA kártyával. Ha még kiengedem a turbo kapcsolót is, akkor szépen mennek a legrégibb játékok is, viszont itt van HMA és UMB is, jobban ki lehet takarítani a 640 K -t, mint 286- on. A másik kedvenc a 386, mely ugyanezt tudja jumperelgetés nélkül Sőt itt még a kooproci sem kavar bele a levesbe.
A 3 test probléma nem megoldható.
-
Érdekes.Én sem néztem utána.Sőt még szóba sem került soha.De szerintem az órajelgenerátor jelét osztja lejjebb. Ez alaplaponként változhat. Van olyan 486, ami a turbo kiengedése után, lassúbb mint egy 386.Az enyémek közül is az említett ilyen.A landmark teszt ennél turbo nélkül 20 MHz 286 egyenértéket jelez, turboval ugyanez 170 MHz.A TD3- at nem próbáltam, de a 90 előtti játékok is - pld ufo - szépen mennek.
A 3 test probléma nem megoldható.
-
-
-
-
-
A superPI- ből melyik verziót kell használni? 1.1 és 1.5- öt sikerült eddig letöltenem.
A 3 test probléma nem megoldható.
-
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest