Aktív témák

  • trojanhorse

    csendes tag

    válasz FireGL #450 üzenetére

    FireGL

    Ez nem mond ellen annak amit én mondtam! +8VS de az külön van, és a 48PS egységet nem használják GS számításokra! szerintem miért olyan hatékony árnyékszámitásban az x1900???? csak PS-t kell számonia, GS-t nem, mert nincs, de benne van, mint képesség, csak nincs használatban! És hogy miért nem használják a 48Shadert VS számításokra, vezérlési probléma, ugyanaz mint ami volt a Ringbus esetén is, az x1800 azért késett annyit! Össze kell hangolni az egységeket, de az architechtura folyamatossága miatt van lehetőség ilyen-olyan kis turpisságokra, összekeverni a kettőt az r300 és r600-at!
    Az XBOX360 magja, nem DX10 képes, egyesített shader egységes, de csak 48 egységet tartalmaz, talán épp azt a 48-at, ami késöbb a x1900-ba került??? csak alacsonyabb órajelen jár. Csak a DX10 megvalósításával vannak gondok (összehangolás)!

    :R

Aktív témák