-
GAMEPOD.hu
A topic lényege, amire való:
Új hozzászólás Aktív témák
-
*Ropi*
félisten
válasz .: JuSzT :. #14547 üzenetére
"...de mitol banto ez?sok az eper?"
Sok az autó.
Weboldalam: http://karpatisandor.hu
-
*Ropi*
félisten
válasz cool13 #14597 üzenetére
A felülről jövő fény kissé zavaró, jobb lenne 45 fokban oldalról a vázák éle felől valami szűk fényformálóval (stripbox vagy barndoor-os reflektor) megvilágítani, akkor kevésbé tükröződne. A 3-as sor jó: rendszert visz a képbe, viszont ha már rendszer, akkor a virágok lehettek volna növekvő / csökkenő méret szerinti sorrendben.
Weboldalam: http://karpatisandor.hu
-
*Ropi*
félisten
válasz vadkörte #14609 üzenetére
Előre bocsájtom: csak akkor olvasd, ha bírod a kiképzést!
Végignéztem a weboldaladon a portré / akt galériákat. Pl. a Cintiáról ide kirakott 2. kép párja a weboldaladon sokkal kellemesebben néz ki, nem annyira szanaszéjjel tekerten túlszaturált, mint az itteni. Ha effekt presetet használsz (ha jól tévedek PhotoTools), akkor ügyelj arra, hogy amit roncsol a képen azt javítsd ki (amit más is említett: Cintia első képén a nyakán, a szegycsontján, a hóna alatt és a combján lévő sötét foltok)! Vagy Mirella egyik képén pl. koszos a lába...Ezek olyan hibák, amiket ha nem is veszel észre fotózás közben, de utólag kiszúrva kötelező javítani a saját érdekedben.
Általánosan nem érzem azt a modelljeiden, hogy feloldódtak volna. Nincs összhang a környezet és a modellek között (Cintia a pincében a szemétként eldobált műanyag flakonok között, vagy Mónika ugyanott kiskosztümben + magassarkúban, igaz már flakonok nélkül). Nem érzed az adott modellnek jó pózokat. Pl. Cintia egy alapvetően cérnavékony lány, ehhez képest az egyik képen akkora feneket és combot csináltál neki a pózzal, hogy Queen Latifah megirigyelhetné... Eszter nem a legfotogénebb alkat, pl. őt csak zárt szájjal érdemes fotózni.
A kültéri képeid is szanaszéjjel vannak vakuzva, de ennek ellenére van, ami alexpós. Felejtsd el a vakut, mint fő fényt, D70 / D90-el simán lehet jobb képeket csinálni, csak merni kell megemelni az ISO-t. Nem a 400 ASA-s filmek korát éljük már. Jobban nézne ki, ha CT fóliával hozzászíneznéd a vakut a környezeti fehéregyensúlyhoz, de ha nincs jobb, használd a bal kezed fényterelőként a vaku fölé téve! A bőröd színe melegíti a vaku fényét és kellemesebb bőrszínt ad a modellen, mint a direktbe vakuzás. Más kérdés, hogy így fogsz kinézni, ha mindig csak fél kézzel tartod a gépet:
Weboldalam: http://karpatisandor.hu
-
-
*Ropi*
félisten
válasz vadkörte #14642 üzenetére
Vannak dolgok a fotózás során, amiket rutinnal begyakorol az ember és már álmából felkeltve csukott szemmel visszafelé is tudja csinálni mechanikusan. Ilyenek a pl. világítási sémák. Ami folyamatosan változik, az a modell, a helyszín és a kompozíciók. A helyszíneket meg lehet tanulni, ha 1x már fotózott ott az ember, a kompozíciókat ennek megfelelően lehet kitalálni. Egy idő után mindenre kialakul a bejáratott séma, ezt érdemes elkerülni, hogy ne fásuljon bele az ember és ne gyártson "egy kaptafára készült" képeket. Ugye a fotózás (mint minden művészet) szubjektív, érzelmi alapon működő dolog, tehát elengedhetetlen a fotós és a modell közötti minél jobb kapcsolat. Lehet akármilyen egy helyszín, de ha a modellről átjön a képen, hogy élvezi a fotózást, akkor semmi más nem számít, mert ez viszi a képet. Alexandra 1 megint csak túlszaturált nekem (tudom, ez szubjektív, de akkor is), Alexandra 2 meg túl lett lőve, túl kontraszttalan. A képkivágás megint csak szubjektív: kicsit dönthetted volna és akkor nem lenne ilyen körzővel-vonalzóval szerkesztett érzetű. Vagy kicsit belevághattál volna a feje búbjába és akkor szűkebb lenne: jobban kitöltené a teret.
Weboldalam: http://karpatisandor.hu
-
*Ropi*
félisten
válasz vadkörte #14681 üzenetére
<x:xmpmeta xmlns:x="adobe:ns:meta/" x:xmptk="Adobe XMP Core 5.5-c002 1.148022, 2012/07/15-18:06:45 ">
<rdf:RDF xmlns:rdf="http://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#">
<rdf:Description rdf:about=""
xmlns:photoshop="http://ns.adobe.com/photoshop/1.0/"
xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
xmlns:MicrosoftPhoto="http://ns.microsoft.com/photo/1.0"
xmlns:tiff="http://ns.adobe.com/tiff/1.0/"
xmlns:exif="http://ns.adobe.com/exif/1.0/"
xmlns:xmp="http://ns.adobe.com/xap/1.0/"
xmlns:aux="http://ns.adobe.com/exif/1.0/aux/"
xmlns:xmpMM="http://ns.adobe.com/xap/1.0/mm/"
xmlns:stEvt="http://ns.adobe.com/xap/1.0/sType/ResourceEvent#"
xmlns:crs="http://ns.adobe.com/camera-raw-settings/1.0/"
xmlns:Iptc4xmpCore="http://iptc.org/std/Iptc4xmpCore/1.0/xmlns/"
xmlns:xmpRights="http://ns.adobe.com/xap/1.0/rights/"
photoshop:DateCreated="2011-05-16"
photoshop:AuthorsPosition="photographer, assistant archivist"
photoshop:State="Somogy"
photoshop:Country="HUNGARY"
photoshop:LegacyIPTCDigest="8E8D9B39124BC8A35B8B64B6A3C3D565"
dc:format="image/x-nikon-nef"
MicrosoftPhoto:Rating="0"
tiff:Make="NIKON CORPORATION"
tiff:Model="NIKON D90"
tiff:Orientation="1"
tiff:ImageWidth="4288"
tiff:ImageLength="2848"
exif:ExifVersion="0221"
exif:ExposureTime="1/800"
exif:ShutterSpeedValue="9643856/1000000"
exif:FNumber="10/1"
exif:ApertureValue="6643856/1000000"
exif:ExposureProgram="1"
exif:ExposureBiasValue="0/6"
exif:MaxApertureValue="4/1"
exif:MeteringMode="2"
exif:LightSource="9"
exif:FocalLength="85/1"
exif:SensingMethod="2"
exif:FileSource="3"
exif:SceneType="1"
exif:FocalLengthIn35mmFilm="127"
exif:CustomRendered="0"
exif:ExposureMode="1"
exif:WhiteBalance="1"
exif:SceneCaptureType="0"
exif:GainControl="0"
exif:Contrast="0"
exif:Saturation="0"
exif:Sharpness="2"
exif:SubjectDistanceRange="0"
exif:DigitalZoomRatio="1/1"
exif:DateTimeOriginal="2011-05-13T16:18:20.00"
exif:PixelXDimension="4288"
exif:PixelYDimension="2848"
xmp:CreatorTool="Nikon Transfer 1.5 W"
xmp:ModifyDate="2011-05-16T08:09:40.00"
xmp:CreateDate="2011-05-13T16:18:20.00"
xmp:MetadataDate="2013-05-08T02:56:13+02:00"
aux:SerialNumber="6149822"
aux:LensInfo="24/1 85/1 28/10 4/1"
aux:Lens="24.0-85.0 mm f/2.8-4.0"
aux:LensID="103"
aux:ImageNumber="3860"
aux:ApproximateFocusDistance="473/100"
xmpMM:DocumentID="2E2C0847F8D3F6078DE44A30B39E6D4A"
xmpMM:OriginalDocumentID="2E2C0847F8D3F6078DE44A30B39E6D4A"
xmpMM:InstanceID="xmp.iid:6579506f-0281-a841-bf2a-6f82ccd99a68"
crs:Version="7.4"
crs:ProcessVersion="6.7"
crs:WhiteBalance="Custom"
crs:Temperature="5200"
crs:Tint="+5"
crs:Saturation="0"
crs:Sharpness="85"
crs:LuminanceSmoothing="0"
crs:ColorNoiseReduction="25"
crs:VignetteAmount="0"
crs:ShadowTint="0"
crs:RedHue="0"
crs:RedSaturation="0"
crs:GreenHue="0"
crs:GreenSaturation="0"
crs:BlueHue="0"
crs:BlueSaturation="0"
crs:Vibrance="0"
crs:HueAdjustmentRed="0"
crs:HueAdjustmentOrange="0"
crs:HueAdjustmentYellow="0"
crs:HueAdjustmentGreen="0"
crs:HueAdjustmentAqua="0"
crs:HueAdjustmentBlue="0"
crs:HueAdjustmentPurple="0"
crs:HueAdjustmentMagenta="0"
crs:SaturationAdjustmentRed="0"
crs:SaturationAdjustmentOrange="0"
crs:SaturationAdjustmentYellow="-10"
crs:SaturationAdjustmentGreen="0"
crs:SaturationAdjustmentAqua="0"
crs:SaturationAdjustmentBlue="+25"
crs:SaturationAdjustmentPurple="0"
crs:SaturationAdjustmentMagenta="0"
crs:LuminanceAdjustmentRed="0"
crs:LuminanceAdjustmentOrange="+5"
crs:LuminanceAdjustmentYellow="0"
crs:LuminanceAdjustmentGreen="-45"
crs:LuminanceAdjustmentAqua="0"
crs:LuminanceAdjustmentBlue="0"
crs:LuminanceAdjustmentPurple="0"
crs:LuminanceAdjustmentMagenta="0"
crs:SplitToningShadowHue="0"
crs:SplitToningShadowSaturation="0"
crs:SplitToningHighlightHue="0"
crs:SplitToningHighlightSaturation="0"
crs:SplitToningBalance="0"
crs:ParametricShadows="0"
crs:ParametricDarks="0"
crs:ParametricLights="0"
crs:ParametricHighlights="0"
crs:ParametricShadowSplit="25"
crs:ParametricMidtoneSplit="50"
crs:ParametricHighlightSplit="75"
crs:SharpenRadius="+1.0"
crs:SharpenDetail="25"
crs:SharpenEdgeMasking="0"
crs:PostCropVignetteAmount="0"
crs:GrainAmount="0"
crs:ColorNoiseReductionDetail="50"
crs:LensProfileEnable="0"
crs:LensManualDistortionAmount="0"
crs:PerspectiveVertical="0"
crs:PerspectiveHorizontal="0"
crs:PerspectiveRotate="0.0"
crs:PerspectiveScale="100"
crs:AutoLateralCA="0"
crs:Exposure2012="0.00"
crs:Contrast2012="0"
crs:Highlights2012="-75"
crs:Shadows2012="+60"
crs:Whites2012="+65"
crs:Blacks2012="0"
crs:Clarity2012="0"
crs:DefringePurpleAmount="0"
crs:DefringePurpleHueLo="30"
crs:DefringePurpleHueHi="70"
crs:DefringeGreenAmount="0"
crs:DefringeGreenHueLo="40"
crs:DefringeGreenHueHi="60"
crs:ConvertToGrayscale="False"
crs:ToneCurveName2012="Linear"
crs:CameraProfile="Camera Standard"
crs:LensProfileSetup="LensDefaults"
crs:HasSettings="True"
crs:AlreadyApplied="False"
crs:RawFileName="_DSC0358.NEF">
<dc:creator>
<rdf:Seq>
<rdf:li>László Fejes</rdf:li>
</rdf:Seq>
</dc:creator>
<dc:rights>
<rdf:Alt>
<rdf:li xml:lang="x-default">©2011 László Fejes/SML, all rights reserved</rdf:li>
</rdf:Alt>
</dc:rights>
<exif:ISOSpeedRatings>
<rdf:Seq>
<rdf:li>200</rdf:li>
</rdf:Seq>
</exif:ISOSpeedRatings>
<exif:Flash
exif:Fired="False"
exif:Return="0"
exif:Mode="0"
exif:Function="False"
exif:RedEyeMode="False"/>
<xmpMM:History>
<rdf:Seq>
<rdf:li
stEvt:action="saved"
stEvt:instanceID="xmp.iid:6579506f-0281-a841-bf2a-6f82ccd99a68"
stEvt:when="2013-05-08T02:56:13+02:00"
stEvt:softwareAgent="Adobe Photoshop Lightroom 4.4 (Windows)"
stEvt:changed="/metadata"/>
</rdf:Seq>
</xmpMM:History>
<crs:ToneCurvePV2012>
<rdf:Seq>
<rdf:li>0, 0</rdf:li>
<rdf:li>255, 255</rdf:li>
</rdf:Seq>
</crs:ToneCurvePV2012>
<crs:ToneCurvePV2012Red>
<rdf:Seq>
<rdf:li>0, 0</rdf:li>
<rdf:li>255, 255</rdf:li>
</rdf:Seq>
</crs:ToneCurvePV2012Red>
<crs:ToneCurvePV2012Green>
<rdf:Seq>
<rdf:li>0, 0</rdf:li>
<rdf:li>255, 255</rdf:li>
</rdf:Seq>
</crs:ToneCurvePV2012Green>
<crs:ToneCurvePV2012Blue>
<rdf:Seq>
<rdf:li>0, 0</rdf:li>
<rdf:li>255, 255</rdf:li>
</rdf:Seq>
</crs:ToneCurvePV2012Blue>
<crs:GradientBasedCorrections>
<rdf:Seq>
<rdf:li>
<rdf:Description
crs:What="Correction"
crs:CorrectionAmount="1.000000"
crs:CorrectionActive="true"
crs:LocalExposure="0.000000"
crs:LocalSaturation="0.000000"
crs:LocalContrast="0.000000"
crs:LocalClarity="0.000000"
crs:LocalSharpness="0.000000"
crs:LocalBrightness="0.000000"
crs:LocalToningHue="233.000000"
crs:LocalToningSaturation="0.000000"
crs:LocalExposure2012="-0.500000"
crs:LocalContrast2012="0.000000"
crs:LocalHighlights2012="0.000000"
crs:LocalShadows2012="0.000000"
crs:LocalClarity2012="0.000000"
crs:LocalLuminanceNoise="0.000000"
crs:LocalMoire="0.000000"
crs:LocalDefringe="0.000000"
crs:LocalTemperature="0.000000"
crs:LocalTint="0.000000">
<crs:CorrectionMasks>
<rdf:Seq>
<rdf:li
crs:What="Mask/Gradient"
crs:MaskValue="1.000000"
crs:ZeroX="0.247183"
crs:ZeroY="0.590433"
crs:FullX="0.193908"
crs:FullY="-0.040392"/>
</rdf:Seq>
</crs:CorrectionMasks>
</rdf:Description>
</rdf:li>
</rdf:Seq>
</crs:GradientBasedCorrections>
<Iptc4xmpCore:CreatorContactInfo
Iptc4xmpCore:CiAdrCity="Kaposvár"
Iptc4xmpCore:CiAdrCtry="Hungary"
Iptc4xmpCore:CiAdrPcode="7400"
Iptc4xmpCore:CiAdrRegion="Somogy"
Iptc4xmpCore:CiEmailWork="laszlo.fejes@ymail.com"
Iptc4xmpCore:CiUrlWork="www.fejesphoto.hu"/>
<xmpRights:UsageTerms>
<rdf:Alt>
<rdf:li xml:lang="x-default">For consideration only, no reproduction without prior permission</rdf:li>
</rdf:Alt>
</xmpRights:UsageTerms>
</rdf:Description>
</rdf:RDF>
</x:xmpmeta>[ Módosította: crey ]
Weboldalam: http://karpatisandor.hu
-
*Ropi*
félisten
válasz Real_Necro #14708 üzenetére
Jóvanna... Ez a büntetésem azért, hogy hajnali utómunka közben ide írogatok.
(#14719) vadkörte: Köszi, majd éjjel megnézem ha hazaérek.
(#14721) crey: Yo! Bővebben: amit hiányolok a képekből, az a mozdulatok végpontja, a kiteljesedettségük. Tánc fotózásánál is az a fontos, hogy kulcspontokat kapjon el a fotós.
[ Szerkesztve ]
Weboldalam: http://karpatisandor.hu
-
*Ropi*
félisten
válasz stranger28 #14756 üzenetére
Most, hogy így mondod én is kedvet kaptam a Debrecenihez. Az enyém így néz ki:
(#14762) mumk1: Morcos Milyen UWA-val lőtted? Bár ez inkább már halszem...Végülis a jó képekért mindent: kikapartad az egyikét?
[ Szerkesztve ]
Weboldalam: http://karpatisandor.hu
-
*Ropi*
félisten
válasz Santiagain #14772 üzenetére
A felhők közelebbi részén van egy kiégett sáv, hátrább már megvannak a részletek (kalibrált monitorokon néztem).
(#14775) m3ss: általában elalszom a tájképeken, de ez bejön. Megnézném, hogy a csúcsfényekből visszahúzva hogy néz ki, amikor több részlet van a ködben.
[ Szerkesztve ]
Weboldalam: http://karpatisandor.hu
-
*Ropi*
félisten
válasz .: JuSzT :. #14872 üzenetére
Nem mondod... De ugye nem tetőtől talpig gipszben voltál, hogy ne tudtad volna megdönteni / elforgatni a gépet?
Weboldalam: http://karpatisandor.hu
-
*Ropi*
félisten
válasz .: JuSzT :. #14874 üzenetére
Lightroom, "R" (Rotation) gomb...
Weboldalam: http://karpatisandor.hu
-
*Ropi*
félisten
válasz Fandango #14875 üzenetére
Ne lepődj meg!
Ezzel a képpel az idei Év Esküvőfotósa díjra pályáztak...És ez véresen komoly!
Weboldalam: http://karpatisandor.hu
-
*Ropi*
félisten
válasz .: JuSzT :. #14887 üzenetére
Mindegy, hogy oldod meg csak a világos csík ne legyen ott!
(#14888) Santiagain: Add kölcsön neki!
[ Szerkesztve ]
Weboldalam: http://karpatisandor.hu
-
*Ropi*
félisten
-
*Ropi*
félisten
válasz szarkad333 #15227 üzenetére
A pillanat maga jó, de a fények katasztrofálisak. Mondjuk erről nem tehetsz, túl hátulról és oldalról világítottak: a színpadon lévők több, mint 50%-ának sötét az arca. A két domináns figura arca az előtérben (akiken a fejgépnek - kiemelő reflektornak - lennie kellene) töksötét...Az árnyékok felhúzásával valamit lehetne javítani rajta.
Weboldalam: http://karpatisandor.hu
-
*Ropi*
félisten
válasz draco31 #15230 üzenetére
A méhecskéseknek az lehetne a címe, hogy "Eldugtam egy méhet a képen, aki megtalálja igyon egy sört az egészségemre!" Most komolyan: úgy kell keresni a méhet, mert eltűnik a kusza háttéren. Vagy sokkal kisebb mélységélességgel kellett volna meglőni, hogy leválaszd a háttérről, vagy lemenve az ő szintjére oldalról komponálni, hogy csak a virág legyen benne és háttérként az ég vagy valami hasonlóan homogén házfal, ami nem húzza el a néző tekintetét a témáról.
A második denevéres jobb lenne, ha akkora lenne rajta a bőregér, mint az elsőn. Kicsit az is elvész arányaiban a képen.
[ Szerkesztve ]
Weboldalam: http://karpatisandor.hu
-
*Ropi*
félisten
válasz Fandango #15231 üzenetére
"Depressive": balra dőlős érzete van: a fák szöge egy dolog, de a kép balra csúszott egyensúlya is rájátszik az út kanyargásával és a balközépen lévő sötét levélhalommal. Ha kicsit jobbra döntenéd Lightroomban, helyreállna az egyensúlya. Megnézném színesben is: jól áll az őszi tájnak a kicsit túlszaturált látványvilág (tudom, akkor már nem depresszív lenne ).
"Old times": Feleslegesnek érzem ezt a zöldes cross process utómunkát, nem áll jól a képnek. Persze ez szubjektív vélemény, lehet másnak bejön...A másik oldal, hogy egy laikusnak semmit nem mond a kép. Váltók, sínek, teherkocsik...A sínek vonala nem vezeti a szemet sehova, nincs "csúcspontja" a képnek, amire azt mondanád, hogy "igen, ezt megérte megörökíteni".
"Industrial": Ezen a képen sem kerekedik ki a történet...Túl sok minden van rajta túl összevissza. Pl. ha a fák nem takarnák ki a gyárcsarnokokat akkor hitelesebb lenne a kép, mert így csak 3 kémény lóg ki a fák mögül, a többit úgy kell hozzágondolni.
Weboldalam: http://karpatisandor.hu
-
*Ropi*
félisten
válasz Deadpapa #15254 üzenetére
A jó javító retusálás titka, hogy nem látszik. Mármint a retusált képről nem mondod meg, hogy belenyúltak, csak ha egymás mellé teszed az eredetijével.
A többiek leírták a véleményt a pózról és a mimikáról, ezzel kapcsolatban még egy gondolat: egy képet mindig úgy készíts, hogy egy ismeretlen nézőnek is átjöjjön az, amit mondani akarsz vele! A fotóalanyod (főleg, ha ő instruált, hogy mit és hogyan szeretne) és Te nyilván tudjátok, hogy mit akar mondani a kép, de nekem is csak az jön le róla, hogy "szegény, rájött a gyors a susnyásban"...
Egyébként a lába a térde alatt úgy néz ki az utómunkától, mint valami zombifilm főszereplőjéé...Akkor az mi, ha nem a valóság megváltoztatása? Vagy ha élőben is olyan, akkor nem szeretnék vele egy sötét kapualjban találkozni.
Weboldalam: http://karpatisandor.hu
-
*Ropi*
félisten
válasz Deadpapa #15265 üzenetére
Azt állítod: "Ezen a képen semmi utómunka nincs. Mint mondtam." Erről a képről beszélek. Áruld már el, hogy mitől lett fekete-fehér, ha nincsen rajta utómunka? Mert, hogy a fekete-fehér konverzió is utómunka (még ha a vázban is történik meg rögtön a kép elkészítésekor). És az emelte ki a térde alatt az izmok és erek kidomborodásának árnyékait, arra írtam, hogy durva. Amiről Te beszélsz, hogy nincs rajta, az a retusálás (mint a bőrhibák eltüntetése). Minden retusálás utómunka, de nem minden utómunka retusálás. Ezt kérlek fogalomzavarnak hívják, ami a kobakodban van.
A többi meg szóra sem érdemes. Ha számodra Ő a NAGY Ő, akkor légy büszke rá de ne várd el, hogy mindenkinek tetsszen! Az emberek ízlése különböző. Gondolj bele mi lenne, ha mindenkinek ugyanaz az egyvalaki tetszene...Rém unalmas lenne.
[ Szerkesztve ]
Weboldalam: http://karpatisandor.hu
-
*Ropi*
félisten
válasz Deadpapa #15265 üzenetére
Ezen a képemen viszont van utómunka és retusálás is. Csak ha már a térdeknél tartunk...
Ha gondolod, szívesen megtanítalak rá és akkor neki is tudsz ilyet csinálni: talán jobban örülne neki...Egy nő mindig hiú önmagára, még ha nem is mondja ki.
(#15279) Agostino: Trololol...A "Harcosok klubján" szocializálódtál?
[ Szerkesztve ]
Weboldalam: http://karpatisandor.hu
-
*Ropi*
félisten
válasz Alex91 #15281 üzenetére
Felesleges: köze nincs hozzá. Egyébként előkeresem, ha nagyon akarod...
(#15282) .: JuSzT :.: Mert nem is a térd az, ami kívánatossá tesz egy lábat (Mondjuk én nem vagyok oda kifejezetten a lábakért, a harisnyát meg egyenesen utálom, de hát ízlések és fotonok...), hanem a vádli formája és íve, az alsó és felső lábszár egymáshoz viszonyított aránya, a feszülő izmok által alkotott ívek...De olyan apróságok is számítanak, mint, hogy hogyan vannak levágva a körmei...Minden a kapcsolódó ívek harmóniája vagy diszharmóniája. Szerintem.
[ Szerkesztve ]
Weboldalam: http://karpatisandor.hu
-
-
*Ropi*
félisten
válasz Deadpapa #15292 üzenetére
A képeden az utómunkáról beszéltem, nem a modelledet savaztam. Ha csak annyit mondok, hogy túl kontrasztos, abból nem biztos, hogy leesik, mire gondolok. Viszont így, konkrétan jelölve pontosan meghatározható a hiba milyensége. Ha a fűszálakon lett volna gond, azt írom, de mivel a képed témája a hölgy, így rajta kellett a hibát meghatározni. Ha érzelmileg érintett vagy a hölggyel kapcsolatban és / vagy nem tűröd az építő kritikát, akkor ajánlom a Flick!r-t, ott csupa "awesome", "beautiful", "stunning", "exciting", etc. hozzászólásokat kapsz. De azokból nem is tanulunk semmit, max. az egónkat fényezzük.
A modellem keze lába tényleg eres, valamennyire már tompítva is van, de nem akartam tökéletes viaszbabát csinálni belőle. Mindenesetre jogosnak mondható észrevétel: aki dolgozik az hibázik, én sem vagyok tökéletes...
Ha minden igaz, Augusztusban lesz Debrecenben egy fotóstalálkozó: hozd el a hölgyet, biztos örülni fog neki, mi meg egy pohár ital mellett megbeszéljük ezt a dolgot.
[ Szerkesztve ]
Weboldalam: http://karpatisandor.hu
-
*Ropi*
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen