-
GAMEPOD.hu
Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
mzso
veterán
A "Economy SpeedPAK" az miféle szállítási mód? Gyors? Postás hozza? (a 400/800Ft-os lehúzással?)
Próbáltam rákeresni a fórumon de sok konklúziót nem tudtam levonni.
[ Szerkesztve ]
-
mzso
veterán
Hello!
02 Sze 2021 10:36 Departure to country of destination Belgium Post - Bpost
02 Sze 2021 02:36 Departure to country of destination CainiaoIlyen állapotfrissülés után kb mikorra várható, hogy ideér a csomag?
-
mzso
veterán
Helló!
A múltkor láttam valami üzenetet az Ali-n, hogy közösítettek két csomagot, de meg nem mondom hol.
Szoktak ilyet csinálni? Vagy akkor írja ki, hogyha egy eladótól rendelek több dolgot? -
mzso
veterán
Helló!
Egy gyors kérdés: Most már nem tárolja az ali a rendelés pillanata-béli állapotát a kilistázott terméknek? Hasznos funkció (volt?) Meg tudtam nézni milyen volt és mennyiért olyan cuccokat is amiket már eltávolítottak.
-
mzso
veterán
Hmm. Nagy nehez megtaláltam, hol kell megnézéni milyen szállítási opcióval lettek rendelve a cuccok. Kettő össze Ali Standard össze van kombinálva. (Jelenleg "Arrived at departure transport hub", gondolom innen már annyira sokáig nem jön)
Meg van egy közel 3 héttel korábbi LP számos "global economy for special goods" ami Aug 3 óta "Received by local delivery company" állapoton van...
UI:
Nálatok is részleges francia lett az Ali?[ Szerkesztve ]
-
mzso
veterán
Már nekem is visszaállt, baloldalt volt a menü, meg a weboldal címe francia, meg azt írta bonjour.
Ja, de én először logikusan rendelés részleteinél néztem. Meg előtte a rendelési listán, mert simán van ott hely neki. A rendelés opciója (szín, darabszám stb) pl mindkét helyen szerepel.
-
mzso
veterán
Nekem is azeri lett, most jött posta értesítő... Csak kizárásos alapon tudom, hogy ez az a csomag mert teljesen más a száma, és sem az alin se a parcelsapp-on nem jelenik meg váltás történt erre. (Eléggé kinyírja a nyomkövetés koncepcióját.) Szívás. De legalább már tudom mire kell figyelni.
Amúgy az összefoglalóban ez ugye nincs, hogy mely szállítási opciókat érdemes választani, ha (jó eséllyel) nem akarok postai díjat? Jó lenne.
[ Szerkesztve ]
-
mzso
veterán
A Cainiao Super Economy-t is összecsomagolják az Ali Saver meg miegymás opciókkal?
-
mzso
veterán
Helló!
Az egyik terméknél ezt írják...:
"Dear, could you please cancel the order for us?
We could not send the item to your address
Would you mind cancel the order
Then you could get your money back directly.
Waiting for your reply.
Have a nice day"Viszont már meg van adva követési szám (0 adattal), az állapot meg "awaiting delivery". Úgyhogy, ha akarnám sem tudnám törölni a rendelést. A vásárlás védelem meg 90 napig tart...
UI:
Ezekhez a szerencsétlen üzenetekhez nem lehet e-mail értesítést beállítani? Jóformán mindig hetekkel hónapokkal később látok üzeneteket.[ Szerkesztve ]
-
mzso
veterán
Volt egy oldal, ahol tudtam kép alapján keresni aliexpress termékekre. Megadtam az áru url-jét és ki tudtam választani a képek közül egyet. De már nem emlékszem mi volt az oldal címe. Tudja esetleg valaki?
-
mzso
veterán
Hmm. Most nézem, hogy a nyomkövetésnél, ahol Aliexpress Saver Shipping-nek kéne lennie, Deutche Post van, amit biztos nem választottam, nem is elérhető ilyen opció. (bár nem tudom hogy lehet a szám UG559185158YP )
Nem tudom mit csinált az eladó.
Úgy rémlik, hogy ennél Aliexpress Saver olcsóbb volt mint máshol (most nem), lehet hogy ezért sumákol.Meg akkor a jelek szerint tényleg sehol nem lehet megnézni, hogy én milyen szállítási opciót választottam rendelésnél, ha az eladó azt ír amit akar.
-
mzso
veterán
Hát ez az... Tiszta hülyeség amit az Ali mutat:
Ez nem az "Seller's Shipping Method"-os volt? Nem hinném, mert akkor pont a szállítási módokat nézegettem, Savert kerestem mert elfelejtettem, hogy a Cianiao-s is extra díj nélküli.
De ha elnéztem volna se lenne értelme YP-s német postás csomagnak.Gondolom az FR-es azonosító nem az én csomagom lesz...
"You can "Open dispute" 10 days after the seller ships your item(s)."
Akkor gondolom legrosszabb esetben 5 nap múlva tudok dispute-olni? (Ritka ganéj a mostani Ali felület, még azt sem tudom megnézni mikor lett feladva, az e-mail-t kell megnézni...)[ Szerkesztve ]
-
mzso
veterán
Jaj, hogy ezt a nyavalyás fel nem adott cuccot a kamu számmal, hogy nem lehet disputolni.
Eltelt tíz nap erre, ha kiválasztom, hogy nem jött meg akkor meg azt írja, hogy ha 15 napot nem változott a tracking akkor reklamálhatok...Most az eladó meg paypalezne:
"We can refund to you by Pay-Pal at first.
Would you please provide your Pay-Pal account to us
which is the email address associated with your account"Ami nekem nem szimpatikus, inkább alin belül oldanám meg. Pl egyszer kissé szívattak hasonló utalásnál, hogy végül az én oldalamon lett levonva a paypal sarca.
Gondolom ha meg mondanám, hogy törölje a csomagkövetési számot (ha lehet egyáltalán) akkor meg nem tenné meg vagy váltogatná, hogy ne tudja reklamációt indítani. (A francért nem hagyta lejárni a feladási időt...)
[ Szerkesztve ]
-
mzso
veterán
Ehhh. Én meg tuti "Cainiao Super Economy"-val rendeltem meg (már erről beszélgettünk itt napok óta) valamit erre "Cainiao Super Economy Global"-lal van feladva, ami a default opció. És S-es szám lett...
De mivel az Ali nem mutatja sehol milyen opciót választottam, nem is tudom hogyan tudnám bizonygatni.
Sőt még screenshotolni sem lehet rendelésnél, mert összecsukva csak annyi látszódik, hogy free shipping...
Így hogy reklamáljam meg szükség esetén?Az a szép, hogy ez már újrarendelés, mert először más méretet küldött. De akkor BE-s számot kapott hiába volt Global-os (akkor még nem is figyeltem a szállítási opcióra) és később kombinálódott másokkal. Most szerintem nem fog. Megint csak a veszteség az eladó miatt, mert még arra sem figyel hogy a kiválasztott ingyenes opcióval adja fel...
[ Szerkesztve ]
-
mzso
veterán
Helló!
Ez egy kicsit fura nekem. Alapból reject all, és accept opció van. Miért nincs "eredeti" opció, csak itt?
Akkor ez tényleg visszaállítja amit eredetileg megadtam?
Sok értelmét nem látom, gondolom akkor inkább hívjam az alit.
Azzal az indokkal utasította el a full refundot, hogy az "very bad" nekik. És inkább paypalelne. Mindezt azok után, hogy nem küldött csomagot, kamu számot adott meg, és utána üzenetben kért, hogy töröljem, ami így már lehetetlen volt... -
mzso
veterán
És ez van... Hiába törölte az árus várjak tíznapot is disputeoljak, hogy visszakapjam a pénzem. Amúgy az Ali simán odaadná így is az eladónak...
Más:
Ez már elvileg az országban van, nem kéne a posta nyomkövetőjénél megjelennie. Meg gondolom vámüzenetet is kéne kapnom.[ Szerkesztve ]
-
mzso
veterán
Mekkora vicc. Az eladó törölte a küldést, várhatok még két hetet, hogy visszaköveteljem a pénzem. Ami arra hetekre később jön vissza. Csak mert az Ali nem törli a rendelést is automatikusan... Ezek is arra játszanak, hogy lehúzzanak, hátha elfelejtem addig.
A terméket meg rendelhetem meg harmadszor is, harmadik eladótól...
-
mzso
veterán
Hmm. "Néztem, hogy mire jó "Eva", ez a chat-robot bizbasz, erre simán nyitott dispute-ot.
Most már kíváncsi vagyok mi lesz belőle, főleg hogy így nem tudtam megjegyzést hozzáírni a dispute-hoz.
Amúgy akárhányszor nyithatok új dispute-ot?Bár sok alapja nincs az eladónak. 27-ei a rendelés és az egyetlen ami megjelent a követésen a "shipment cancelled"... Gondolom lejárt az idő a feladásra, vagy személyesen törölte.
"Azt meg nem hiszem hogy vevőként elfejtenéd hogy nincs is úton és megvárnád hogy rendszer teljesítettként lezárná. Szemét az eladó."
A hosszú szállítási idők és a sok apróság miatt azért nem lehetetlen. Nem is szoktam nézegetni sűrűn, csak amikor probléma van. Korábban már majdnem volt, de akkor még kaptam e-mailt hogy lejár a vásárlás védelem. Ezekkel a hosszú várakoztatási időkkel a sumákolóknak kedveznek.
[ Szerkesztve ]
-
mzso
veterán
Olyankor mi van ha egy csomagból lett kombinált szállítás?
Belerakták a kis csomagot egy nagyobb csomagolásba?Gondolom ezért várakoztatták egy hetet a "consolidation warehouse"-ban...
-
mzso
veterán
Helló!
Nincs egy jó 3rd party aliexpress indexelő/kereső?
Nem elég, hogy egyre több féle átejtéssel, megtévesztéssel, hazugsággal van tele, de az utóbbi időben egyáltalán nem működik.
Ha árra mernék szűrni mindig nulla találatot ad vissza, de még rendezni sem lehet, mert ugyanez végeredmény. Ez már a szánalmason túl van, és egyenesen selejtes.Egyedül a az ajánlott hasonló termékeket követe (sok idő elpocsékolásával) lehet eljutni valahova.
-
mzso
veterán
A "Global" és "for Special Goods" az mostanában is postai díjjal érkezik? (Gondolom azt leszámítva, ha összecsomagolják mással)
-
mzso
veterán
Elfuserált rendelést, hogy lehet gyorsan törölni?
-
-
mzso
veterán
Amúgy az is marha jó, hogy bármit is választok, az eladó azzal küldi amivel akarja.
Sőt, azt nem is lehet visszanézni, hogy mi is volt kiválasztva rendelésnél. Úgyhogy igazán számon sem lehet kérni rajtuk. Az Ali is magasról tesz rá, hogy mivel lett rendelve, meg mivel küldve.Most is figyeltem, hogy minden "Cainiao Super Economy" vagy "Aliexpress Saver" legyen minden, erre az egyik
már:
(Ugye annyi igénye sincs az oldalnak, hogy kiírja szállítási mód teljes megnevezését.)Úgyhogy a semmiért ráfizettem a drágább szállításra.
[ Szerkesztve ]
-
mzso
veterán
Helló!
Paypal fizetés az mennyire általános manapság? (van-e még egyáltalán?)
Kb mennyivel jön ki többre sima kártyá fizetéshez képest?A gyakorlatban is lehet sikeresen érvényesíteni a vásárlási védelmet?
-
mzso
veterán
Helló!
Hogy lehet kérdést feltenni egy árucikkel kapcsolatban? Némelyiknél látok kérdést/választ, de olyat nem, hogy hogy tudnék én kérdést feltenni. (Agy ez csak kamu kérdések?) Van a sima contact opció, de az sima chat és még csak be sem linkeli az árucikket.
-
mzso
veterán
Helló!
Most rendeltem némi kihagyás után. És úgy látom az összes ESCCA lett (volt benne minden cainaio economy és global, ali saver). Ezt tipikus manapság? Ezek vám díj nélkül szoktak megérkezni, ugye?
Amúgy most foglalkoztam milyen szállítási módok vannak. Gondoltam, mivel sokfélét rendelek úgyis összekombinálják. Akkor meg nem szokott díjas lenni.
-
mzso
veterán
Hm úgy látom a legtöbb értékelés március-április, de van tavalyi is ennél a fél dolláros nyavalyánál, ráadásul a szállításnál meg már ez van:
2023-06-20 03:47 GMT+8 Out for delivery Departed from sorting center2023-06-19 23:41 GMT+8 Processing at sorting center
2023-06-19 21:11 GMT+8 Received by logistics company
Úgyhogy szerintem csak színtiszta átverés/lehúzás
-
mzso
veterán
Helló!
Mi van már megint ezzel a szerencsétlen oldallal? Átirányít a vi.aliexpress.com domain-re, és ha bármire kattintok a "Premium Related Products" részen az eltűnik...
-
mzso
veterán
Nem fura egy kicsit, hogy ilyen Express One-os kombinált csomag beragadt már több mint tíz napja?
Az ugyanakkor rendelt (Jun 18), de külön összekombinált termékek már rég megjöttek, 28-ikán. De az olyan is ami ECSCCA maradt és nem került összekombinálásra.Az Express One csak "Csak elektronikus adat érkezett" feliratot ír a várható kézbesítésre.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Metal topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen videókártyát?
- Bootolás USB pendrive-ról
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Ghost of Tsushima - A PC-s kiadás több mint 170 régióban elérhetetlen lesz
- Autós topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest