Új hozzászólás Aktív témák

  • jojoando

    senior tag

    válasz dethroner #71564 üzenetére

    Bármi problémád van, felveszed a kapcsolatot az ALI ügyfélszolgálattal, Refund címén ( amit nem kaptál meg ), manapság a disputra nem adja a kezelőt simán. Bejön csetbe az ügykezelő egyszerű érthető mondatokban angolul megbeszéled vele, mi történt, melyeket fotóval tudod bizonyítani csetben. 3 perc max idő szünet esetén szétkapcsol a vonal , szóval ha ellenőriz a csetes legalább valamit írjál közben be, ( Pl oké, várok...angolul) Van videód, kifotózod a csomag nyitást, akár 5-6 fotóval, illetve leírod mi hogy történt, aztán mondja a teendődet mit lehet tenni. Ha egy vásárolt termékkel refundot indít, oda max 1 perces videót enged feltölteni, illetve fotót és szöveget a történtekről, amit majd elbírálnak, de ott a sérülést és bármit komolyan add elő, nemhogy nem annyira fontos, hanem így jött meg. A többit elmondja, ha jó és normális kezelőt fogsz ki. Nagyjából Kb ennyi, ami 2 emberen múlik jelenleg. Ha nem normális a kezelő, holnap újra próbáld meg új kezelővel.

Új hozzászólás Aktív témák