Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz lemuel #67712 üzenetére

    Félreérted. Ha ő ajánlja akkor mehetne, de esetleg az AliExpress rendszere nem fogadja be, mert szállítás alatt áll. Így a meg nem érkezett dispute a vásárlás zárása után indítható hivatalosan, ezt írtam.
    De nagyon egyszerűen megnézheted hogy milyen opció van rá, kattints a Refund/Return gombra, jelöld a Delivery status-nál az Item not received pontot és ott a lehetőség.
    Ez lenne a megfelelő indok: Tracked as returned/canceled/lost/held at customs

    Mondjuk egy valaki tenne panaszt az rendben, de ki ellen panaszkodjuk, mert nem tudjuk pontosan hogy melyik logisztikai cégnél vannak a levámolt küldemények, mert azokhoz még nekünk nincs közünk, hiába ami küldeményeink. Sem az eladó, sem a vevő ennél a résznél nincs benne a folyamatban, az AliExpress sem tud semmit tenni, ez pedig több éves tapasztalat.
    Tehát dispute az idő lejártakor, vagy közben dispute ha az eladó elfogadja és engedi az AliExpress rendszere.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák