Új hozzászólás Aktív témák

  • V/

    Topikgazda

    válasz Ferycomp #66026 üzenetére

    Szerintem a szállítási mód ugyanaz mindkettő saver-nél, a selection értelmét én még nem tudtam felfedezni.
    Lehet dispute-t indítani, de sok múlik az eladón hogy elfogadja-e, mert a vége az hogy a kézbesítő postára érkezett, de ugye ez még nem kézbesített, mert még ott is elveszhet, a kézbesítés bejegyzés a megfelelő.
    Ez esetben azt javaslom hogy ha tényleg nem kapod kézhez attól a bejegyzéstől 15 napon belül, akkor ki kell erőszakolni a postától egy olyan igazolást hogy ezt nem kapták meg a látható bejegyzés ellenére és ezért nem is tudták kézbesíteni és ezt bizonyítékként csatolni.
    Mindig jönnek valamelyik postán a GDPR-el, de ennél az hogy nem került a kezelésükbe ECSCCA1122552 számú küldemény semmiféle személyes adat nem merül fel.

    Persze véleméynem szerint megkapják és ha nem is kézbesítik akkor is felszámolják a Cainiao felé az üzleti levél bérmentesítési díját. (Ennél átvesznek X küldeményt naponta és a hónap végén leszámlázzák az addig átvett X+X+X... számú üzleti levelet. Se kártérítés, se tételes elszámolás, csak nyereséges üzlet nekik.)

    A másik meg ha nem lenne lassú a China Post Registrered akkor lehet mérlegelni hogy a kezelési díj 399 Ft-ja nem-e kevesebb mint a saver, standard szállítások díja, akkor van tényleges nyomkövetés a kézhezvételig és könyvelt, biztosított a küldemény, elvesztése esetén egyszerűbb a refund igény igazolása.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák