Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fritz Teufel
addikt
Egyenlőre annyi is elég lenne a Googlitól, hogy engedélyezik a magyar nyelvet az asszisztensben, nem pedig akadályozzák. Sajnos azonban még ez is magas léc, nem hogy az önvezetés.
Asus ROG Strix G513IH; Apple iPhone 14 Pro Max, Apple iPhone 13, Apple Watch Ultra, PocketBook Touch HD 2
-
kisharsany
tag
És ki fog nekik segíteni egy kis minőséget tenni az autóikba, hogy ne olyan legyen mint amit most lőtt a gyerek a búcsúban?
-
Cyber_Bird
senior tag
ogy míg a múlt évtized az okostelefonokról és a PC-kről szólt, addig most szeretnék elkapni az autóipar fölfelé ívelő hullámát.
Nem az volt, hogy egyre csokkennek az autoeladasok? -
Noukoum
veterán
válasz kisharsany #2 üzenetére
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Kinder
senior tag
válasz kisharsany #5 üzenetére
Nem igaz, semmiben sem körözi le egyik német cég sem, egy Passat meg pláne, max belső tér minőségben, de csak annak, aki erre hisztis. Vége van már rég a fostalicska minőségnek, használhatóságban, kiforrottságban pedig utcahosszal vezet mindenki előtt a Tesla. Lehet hisztizni, mert divat ezt tenni, de ettől még nem igaz.
-
Kinder
senior tag
válasz kisharsany #2 üzenetére
Annyira cukik ezek a hozzászólások, csak már inkább nevetségesek.
A kínai modellekről a Merci elnöke is megmondta, hogy tökéletes minőség, de te nyilván jobban tudod, mint egy ilyen nímand. -
Kinder
senior tag
válasz Fritz Teufel #1 üzenetére
És ez a Tesla, vagy a Samsung hibája?
Segítek, egyiké sem. -
ViZion
félisten
Lol, előkerült egy Tesla tulaj?
kisharsany-nak sajnos igaza van, német teszt szerint 0 felületvédelem, a jól sózott utakon elég hamar elkezd rohadni. Önvezetős/parkolós teszteken kb. minden jobban teljesít nála.Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy Eladó Roccat, GoSund, SonicWall: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/vizion/index.html
-
Flashback
addikt
Azért a Tesla minösége nem tökéletes, de persze próbálják javítani.
Környékünkön nagy Tesla BUM volt, mióta árcsökkentés van. Minimális problémákról halottam De a tulajok elégedettek vele.
Persze azt mondják a németek hogy az Audi, Merci, meg a BMW a minöség de ahol van napelem nagy eséllyel Tesla is.
Id4, Id5-höz kellene a Model 3, Model Y-t hasonlítani szerintem.profi gőzállomás eladó - Bocs nincs hosszú ö, ü és néha az á is ä :)
-
Danex
addikt
válasz kisharsany #5 üzenetére
Csak a Teslával nyugodtan el lehet indulni utazni, mert a töltőhálózat a helyén van, addig a többivel elég nagy eséllyel lehet belefutni problémákba.
Teljesitményben vagy töredéke a német társ vagy akkor már többszörösébe kerül.
ha választanom kéne, hogy kicsit puhább müanyag vagy egy hajszállal csendesebb utastért vs sokkal rövidebb várólista, illetve sokkal kiforrottabb töltési hálózat akkor én biztosan az utóbbit választanám. -
Noukoum
veterán
válasz kisharsany #5 üzenetére
A vásárlók úgy néz ki nem így gondolják. Meglepő módon.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Danex
addikt
válasz kisharsany #12 üzenetére
Senkit nem érdekel hogy egy bárhány éves dizel passat mennyit megy el mikor az átlag ember nem ingázik 70km-nél többet 1 nap, mikor pedig nyaralás van akkor kb 1,5 óránként meg kell állni mert vagy a lányok ittak sokat és pisilni kell, vagy valakinek már pang a tüdeje mert hát már milyen régen szívott el egy cigit.
-
Shyciii
veterán
Kár, hogy te egy idealizált világról beszélsz. Töltő nem mindenhol van, szal akármikor nem állhatsz meg "pisilni", a másik hogy ha van is töltő, azon tuti lógnak, szal lehet sorban állni, majd imádkozni, hogy legalább annyit bele tudj tölteni, hogy a következőig kibírd, mert fullosan nem töltöd fel, mert a többiek már ott basztatnak, hogy sorra akarnak kerülni. Míg ezzel megy a szopás, addig nem-elektromos autóval fél nap előnyt simán összehozok egy pár országnyi átmeneten, és még csak 100-al sem kell tötyögnöm az autópályán, hogy minél több elektront megspóroljak. Lehet hypeolni ezerrel az elektromos autókat, csak nem ez a jövő. Az akksi technológia már hosszú ideje nem tud nagyot lépni előre. Míg a hidrogénes móka már most tud akér 1000-es km-ert. Abba kellene inkább ömleszteni azt a sok pénzt.
[ Szerkesztve ]
-
cucka
addikt
válasz kisharsany #5 üzenetére
Azért ne feledd, hogy
- Igaz, hogy vannak problémáik az illesztési hézagokkal. De a piac azt igazolta, hogy ez a téma a mérnököket és az autós újságírókat nagyon érdekli, a valódi vásárlókat meg nem annyira.
- A Tesla a mostani árazásával nem a német prémiumoknak ver oda, hanem mindenkinek. Lényegében a tömegmárkáknál is olcsóbbak, és külön bónusz, hogy lehet is kapni az autóikból, nem csak mutatóba gyártanak le pár ezret, mint mondjuk a koreaiak.
- Használhatóságban nem tudom, mi a panasz. Ezek elektromos autók, azzal hasonlítsd.
- Futnak az utakon 10+ éves Teslák, néha sok kilométerrel. A tapasztalat nagyon azt mutatja, hogy még ezek a korai modellek sem nagyon akarnak szétesni. Tudom, ki lehet pécézni 1-2 gagyi megoldást, de úgy tűnik, az autók általános minősége és tartóssága rendben van. Egy 10 éves Teslával várhatóan kevesebb a gond, mint egy 10 éves német prémiummal. És ezek még a mai szemmel tákolt-gányolt sorozatok, nem azok, amiket a modernebb gyáraikban készítenek.[ Szerkesztve ]
-
veterán
Pontosan. Ami kifejezetten dühítő, az az újságírók kettős mércéje. A Toyotámban ugyanolyan okádék anyagminőség van, mint egy Teslában, az mégis a világ legnagyobb autógyártója egészen elképesztő brand értékkel. Elég csak benézni az autóvásárlós topicba, mindenki meg van lőve azzal, hogy mit is kéne venni, mert a modern belsőégésűekkel csak a baj van. Ehhez képest egy elektromos az emberek nagy részének bőven megfelelne.
A Tesla ezzel az árversennyel meg fogja ölni a konkurenciát.
[ Szerkesztve ]
-
cucka
addikt
Jó, hát szerintem az autós újságíró az egy ilyen különleges életforma.
Most képzeld el, ezek az arcok 10+ évig iparági fejtágítókon, sajtóutakon és háttérbeszélgetéseken vesznek részt, és azóta sem értik, hogy miért akarnak az emberek SUV-ot és/vagy elektromos autót venni, mert ők a vényócat meg a lapos sportautót szeretik, mert ez a hobbijuk.
Szerintem ezeknél ilyen munkaköri kötelesség, hogy gyengeelméjűek legyenek. Oké, tisztelet a kivételnek. De a többség tényleg rohadt irritáló tud lenni, mert hát hatalmas szellemi kihívás felfogni azt, hogy az ő hobbijuk és az autóvásárlók igényei között nincs átfedés.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Elmondom, hogy a mi az, ami a legjobban zavar. Tényleg nyomják a vényócat, oké. De akkor miért nem vényócat vesznek az asszonynak is? Aztán kiderül a Speedzone törzscsapatról, hogy Pista felesége SUV-val jár (Pista meg az aktuális tesztautóval), Csík Avensissel megy Angliába, Göbi meg a céges Golffal.
Szeretem amúgy őket, nézem is a műsort, de ezen mindig megmegyek. FB csoportban dettó. Amikor a nettó 300-at kereső targoncás Lali megmagyarázza, hogy a Tesla szar, merthát illesztési hézagok. Röhejes.
[ Szerkesztve ]
-
Erwinke
aktív tag
válasz kisharsany #12 üzenetére
Nyilván. Nem tudom hol.
Passat 2012 B7 fl 2.0 tdi A6.140lo
Normál üzemben 6l körül autópályán 7 -7.5 eszik.1 tank kb 700 - 800km autópályán. Am 1000. Hetente tankolok.
Passat B8 fl 2021 2.0 tdi a7 190lo mivel 7 sebességes igy vlmivel alacsonyabb a fogyi. Kb 6.5 el ellehet járni és vlmivel 6 alatt közúton.
Peugeot 508 2016 2.0 HDI 170lo A8. 6.5 fogyi közúton,pálya 7környéke.
Mondeo 2014 2.0 tdci M6 150lo Közút 5.5, pálya 6.5Ezeket hajtottam az elmúlt fél évben. Fél utat pályán töltöm és mindig nullázom a számlálót tankolás után.
-
Kristof93
senior tag
Itt sok ember nem vitt el Teslát hosszabb útra, de osztja a rég cáfolt elméleteket a német és elektromos autókról. Én most fejeztem be egy 1500km-es utat Nyugat Európában. Nem Teslával hanem ilyen optimistán 300 km hatótávú PSA autóval. Rendben volt minden egyes töltő a semmi közepén is, egyszer vártam 5 percet, hogy ürüljön. Most hogy sok Tesla állomás is meg van nyitva ez nem nagy probléma.
Diesel Passat Drága üzemeltetni, tiltják ki a városokból, hangos, rázkódik, büdös, de legalább tüdő rákot is okoz...
A szoftver pedig katasztrófa szinte minden autóban és az sokkal fontossabb mint a műanyag a kesztyűtartóban. Teslán kívül egyedül az Android Automotive játszik még.
Nagy bajban lesznek a német gyártók amikor a tömeg Tesla mellett a kínaiak is beszabadulnak, és ők meg tökölnek, hogy lehet-e elektromos autót haszonnal gyártani és eladni (ez eddig a Teslának és pár kínai gyártónak sikerült).
-
Noukoum
veterán
válasz Shadowbull #15 üzenetére
És az összes régi gyártó szépen megy a levesbe.
Jaj hogy ezt te írtad, akkor vedd úgy hogy semmi.
[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Danex
addikt
Tesla az appban előre betervezi hogy érdemes megállni és kb 1.5 óránként 1 legalább van, ha más töltőkkel is számolunk akkor még gyakrabban is.
Tesla app pontosan jelzi előre mennyi töltő szabad igy azt is látni előre, hogy meg kell-e esetleg máshol állni.
Belsőégésűvel pedig nem kell messzire menni mikor sehol se lehetett üzemanyagot kapni hozzá, addig az elektromos otthon felrakta a töltőre és mondta ,hogy köszi heló.
Az újabb elektromosokkal amikben már 60kwh+ akksi van nem kell 100-al menni.
És még mindig az emberek a 365napból kb 350 nap egyáltalán nincs szüksége külső töltésre. és köszöni szépen a 1/4 annyiba kerülő töltést.
nem jó mindenre ez tény, de az emberek elég nagy részét lefedné. -
forumpista
aktív tag
válasz kisharsany #12 üzenetére
És hányan mennek rendszeresen 1000 km-ert egy seggel megállás nélkül?
Az ilyen jellegü érveket azok az ismerőseim szokták felhozni a villanyautó ellen, akik egy 20 éves lefingott dizel "prémium" autót birtokolnak, amivel a legnagyobb táv amit megtesznek az évente 1x a 200 km-re lévő Balaton...
-
vicze
félisten
Hát igen a második a Sandero, úgyhogy jó társaság igazd van...
Amúgy Dacia 1.5x több autót adott el mint Tesla, és akkor ez mit jelent?Mivel Teslának csak két modellje van, így túl sok választás nincs. Azt azért kihagytad hogy Model 3 eladásai 40%-ot estek ott már telitötött a piac, meglátjuk meddig megy az Y. A vásárlók akkor a te következtésed alpján, mit gondolnak a Model 3-ról? Azt mondod hogy szar mert már nem veszik?
-
Shadowbull
addikt
Jézusom, ennyi hülyeséget.
"ez a téma a mérnököket és az autós újságírókat nagyon érdekli"
Ha az illesztési hézag vacak és silány, akkor az autó többi része is vacak és silány.
"A tapasztalat nagyon azt mutatja, hogy még ezek a korai modellek sem nagyon akarnak szétesni. Tudom, ki lehet pécézni 1-2 gagyi megoldást, de úgy tűnik, az autók általános minősége és tartóssága rendben van"
Ettől nem is hazudhattál volna nagyobbat. A Tesla minősége és megbízhatósága kritikán aluli, messze-messze az iparági átlag alatt van. Az első időkben (S,X,3) gyakorlatilag a legszarabbaktól is rosszabbak voltak, manapság csak szimplán átlagon aluliak.
"3Egy 10 éves Teslával várhatóan kevesebb a gond, mint egy 10 éves német prémiummal"
LOL. Egyrészt 10 éves Tesla alig van, tehát neked lövésed sem lehet róla milyenek, másrészt pedig hülyeség.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
Noukoum
veterán
Ráadásul az illesztési hézag csak addig menő szöveg míg mellé nem rakod az eqs mercit és lám ott is megjelenik. Mint minden tömeggyártott autón. Az összes német prémiummal vannak minőségbeli problémák, csak ők nem tesla.
A hatereknél most az árazás a legújabb téma, nyilván nem értik meg hogy ha sok a haszon abból lehet engedni... Ezek ilyen bonyolult dolgok.
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Shadowbull
addikt
válasz Kristof93 #23 üzenetére
"szoftver pedig katasztrófa szinte minden autóban"
Aha, persze.
"Nagy bajban lesznek a német gyártók amikor a tömeg Tesla mellett a kínaiak is beszabadulnak, és ők meg tökölnek, hogy lehet-e elektromos autót haszonnal gyártani és eladni (ez eddig a Teslának és pár kínai gyártónak sikerült)."
Ezeket az ostobaságokat valami teslafan szeánszon terjesztik?
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
Shadowbull
addikt
"lám ott is megjelenik."
Mármint hogy van illesztési hézag rajta? Zseni vagy
"Az összes német prémiummal vannak minőségbeli problémák"
Ja, csak töredék annyi mint a Teslával.
"nyilván nem értik meg hogy ha sok a haszon abból lehet engedni."
Jaja, sok haszon. Formában vagy ma
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
cucka
addikt
válasz Shadowbull #28 üzenetére
Én értem, hogy szerinted a Tesla egy szar. De úgy tűnik, hogy az ún. vásárlók szerint meg nem az.
Az eladások elég jól növekedtek az elmúlt években, konkrétan a BYD után a világ második legnagyobb elektromos autó gyártója lettek 15 év alatt a semmiből. És a vásárlóik kiemelkedően lojálisak. Amerikában a vásárlóik 70%-a marad a márkánál. A német prémiumoknál ugyanez a mutató 50% körüli.Szóval értem, biztos nagyon szar, te nagyon jól tudod, ellentétben azokkal, akik veszik a Teslát, használják, majd amikor lecserélik, akkor jó eséllyel vesznek egy másikat.
Tudod, az internetes okoskodók helyett én inkább hiszek azoknak az embereknek, akik elfáradnak a kasszához és virítják a lóvét.
[ Szerkesztve ]
-
Kristof93
senior tag
válasz Shadowbull #30 üzenetére
Micsoda érvek kérem szépen.
Igen, az európai autógyártók képtelenek szoftvert fejleszteni. Hány ezer ember dolgozik a vw sw részlegén? Aztán mégis sorra rúgják ki a vezetőket, mert 2 kínai egy android forkal jobb eredményt ér el mint a cariad...
Az pedig köztudott, hogy szinte mindenki veszteséggel árulja az elektromos autókat, azért is nem pörgetik fel a gyártást.
-
snorbi82
senior tag
Nem vitázni akarok. Sajnos nekem nincs pénzem ilyen Úri huncutságokra. De környezetembe van minden féle elektromos autó.
Tesla 3 LR - bitang jó autó, élvezet vele menni. Sok hibája van amit lehet szeretni, megszokni vagy gyűlölni. Sajnos gyűlöletbe ment (2,5 év után), helyette BMW X3 XD30e Plugin.
Tulaj édes apja Tesla helyett: GLE SUV Plug-In Hybrid (dizel)
Anyu: Mercedes EQS.
Itt a környéken út minőség sem a legjobb, de a Mercedes "önvezetése" sokkal jobbnak tűnik mint a Tesla.
[ Szerkesztve ]
IPhone 15 Pro Max, Iphone 13
-
Shadowbull
addikt
"értem, hogy szerinted a Tesla egy szar"
Ó, te teljesen el vagy tévedve. Nem szerintem szar, hanem a különféle nyilvános és nem nyilvános felmérések, statisztikák, analízisek alapján szar. Ezek objektív, szakmai megítélések, nem holmi egyéni vélemények.
"az ún. vásárlók szerint meg nem az."
De, azok szerint is az, ha szívnak vele, márpedig gyakran szívnak vele. Sokkal gyakrabban mint más gyártmánnyal.
"És a vásárlóik kiemelkedően lojálisak."
Már messze nem annyira lojálisak mint az elején, a trend erősen csökken. Érthető. A fanboyok kevesen vannak, az átlag vásárló meg nem szerelmes Muskba, hanem egy megbízható autót akar.
[ Szerkesztve ]
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
Shadowbull
addikt
válasz Kristof93 #35 üzenetére
Micsoda érvek kérem szépen. Nevetségesen ostoba amit írsz.
Az európai gyártók már 15 éve komplexebb szoftvereket fejlesztettek mint ma a Tesla. Egy IDx-ben messze jobb a szoftver mint bármelyik Teslában, a német prémiumokról nem is beszélve.
"Aztán mégis sorra rúgják ki a vezetőkeK"
Jézusom. Te Diess hatalmi harcaiból akarsz teljesen megalapozatlan következtetéseket levonni?
LOL.
"Az pedig köztudott, hogy szinte mindenki veszteséggel árulja az elektromos autókat, azért is nem pörgetik fel a gyártást"
Ez nem "köztudott " hanem egy óriási nagy baromság, a valósághoz nem sok köze van. Talán néhány gyártó árul veszteséggel EV-t, a többség nyereséges, legfeljebb nem keres annyit egy EVn, mint egy belsőégésűn. Ha már német prémiumgyártók: ők sanszosan többet keresnek egy EVn, mint a Tesla. VW kábé ugyanannyit.
A gyártást pedig úgy pörgetik fel, ahogy a kereslet alakul.
https://marharepaszerint.blogspot.com
-
Fritz Teufel
addikt
Sajnos frissebbet nem találtam, mert a tavaly beszámolóban fel sem tüntetik.
[ Szerkesztve ]
Asus ROG Strix G513IH; Apple iPhone 14 Pro Max, Apple iPhone 13, Apple Watch Ultra, PocketBook Touch HD 2
-
stellaz
veterán
A SUV mondjuk számomra is érthetetlen. Drágább, többet fogyaszt, nehezebb ésrosszabb a rugózása, ami miatt a kanyartulajdonsága is, plusz borulékonyabb és még az sem állja meg a helyét, hogy jobban kilátni belőle, mert ha minden autó SUV, akkor ugyanott vagy, ahol a part szakad.
A legjobb megfejtés a divat lehet esetleg.
-
veterán
Ezzel mit akarsz mondani? Hogy az inkumbens gyártók a belsőégésű tömegmodelljeikből többet adtak el Európában, mint a Tesla? Oké, csak ennek az ellenkezőjét senki sem vitatta. Viszont lebontva modell szintre látszik, hogy már most a Tesla a winner. És biztos lehetsz benne, hogy a VW HQ-ban nagyon be vannak szarva a dolog miatt.
Az öcsém SUV-ot akart venni, mert sokkal könnyebb berakni a gyerekülést, mint egy sedanba. Ez nem valid érv?
Amúgy szintén röhejes, hogy az újságírók itt EU-ban köpködik a SUV-okat, bezzeg USA-ban, ahol 2x akkora kocsikkal járnak, na az az igazi autós paradicsom és menőség. Ahh, őrület.
[ Szerkesztve ]
-
Noukoum
veterán
válasz SindaNarmo #46 üzenetére
Akkor mégyegyszer: a legeladottabb modell. Nem a legeladottabb gyártó, legeladottabb csoport. Modell.
X idő múlva majd lehet linkelni hogy háh csoportszinten nem a tesla az első, aztán meg lehet linkelni hogy a csoport szinten is első.
Ugyanez ment mikor még a belsőégésű eladásokkal nem tuda felvenni a versenyt, hogy háh persze a villanyos eladasokban jól áll de sosem lesz konkurenciája a füstösöknek.
Ha valaki nem analfabéta csak megnézi azokat a százalékokat jobb oldalt, ez az egy kép és 3 másodperc elég ahhoz hogy rájöjjön itt valami rohadt nagy gáz van.
[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
Shadowbull
addikt
"látszik, hogy már most a Tesla a winner."
LOL. Az látszik hogy a Tesla kénytelen volt brutálisan árat csökkenteni ha tovább akarta növelni az eladásait, miközben erre a többieknek nem volt szüksége. Amivel csúnyán rávert az amúgy sem túl acélos jövedelmezőségére, és még hol a vége.
"És biztos lehetsz benne, hogy a VW HQ-ban nagyon be vannak szarva a dolog miatt."
Biztos lehetsz benne hogy ez csak a teslafanok fantáziavilágában van így.
https://marharepaszerint.blogspot.com
Új hozzászólás Aktív témák
- Újszerű Asus TUF F15 FX506HE - 15,6"FHD IPS 144Hz - i5-11400H - 8GB -512GB - RTX 3050 Ti - 2 év gar
- AMD Ryzen 7 5700X3D 3.0GHz (96MB Cache, up to 4.1GHz) OEM AM4 Processzor!
- FIFA KEDVELŐK FIGYELEM!! Playstation 3 Fifa 08-15-ig CSAK 2990FT
- Eladó Konfig I5-12400F 32GB DDR4 512GB M2 SSD RX6700XT 12GB!
- Lenovo Tab M10 Plus 3rd 4/64Gb
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest