-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz TESCO-Zsömle #821 üzenetére
Azt meg meghajtani nem fogod tudni 90 fps-sel.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
unrealnoise
senior tag
válasz TESCO-Zsömle #821 üzenetére
HTC-ben én nem bízok... Eleve drágábbnak szánták, majd megveszem ezt, csak nem most... majd nyáron, ősszel, nemtom...
steam / trakt.tv ID: unrealnoise
-
veterán
válasz TESCO-Zsömle #1010 üzenetére
Ezért kérdeztem rá. Mert akkor igen, az volt a helyzet, hogy kb annyival ért többet az euró, amennyivel több adót kellett fizetnünk, és ezért volt meg az EUR/USD megfeleltetés.
Kicsimix@1011: ha igaz is lenne ebben a formában (ami mint írják, a sávszél miatt valószínűtlen) akkor meg cipelhetnénk az akksit.
Chal: amennyire számoltam, ez azért pl az 1.3/1.4-es hdmi-be nem annyira marha kényelmesen fér el. Wikipedia alapján 1440p 60 Hz ennek a hdmi generációnak a csúcsa, ami meg csak vagy 5%-al több mint a 2160x1200x90 Hz. Persze ez alap pixel matekkal jött csak ki, lehet ennél bonyolultabb a számolás. Látom hogy 8 meg 10 Gbit/s a sávszél.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Chal
addikt
válasz TESCO-Zsömle #1101 üzenetére
Ők hagyták ki magukat. CES-en nincsenek kint, úgy meg nehéz. De amúgy se hallani róluk túl sokat, mintha kicsit megálltak volna.
-
veterán
válasz TESCO-Zsömle #1101 üzenetére
A CES-en nem igazán beszéltek róla, vagy nem voltak jelen...
az más hogy szerintem jelenleg nincs is sok értelme, mivel az 5120 x 1440-et 90 körüli fps-sel meghajtva olyan alig van gép ami bírná, ergo piaci szinten jelenleg nem igazán életképes
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Komplikato
veterán
válasz TESCO-Zsömle #1101 üzenetére
Nekem a FOVE hiánya ami furcsa. Amúgy meg linkeltem is ide egy cikket régebben egyik CES kiállítóról, akiről fura módon egy sor cikket sem leltem azóta, aki a szemkövetést fejleszti és állításuk szerint nem csak élet közelibb a dolog, de harmadára vagy negyedére csökkenthető a gépigény, így szerintük megnyílhat a 4K kijelzők felé a VR piac. És nem sokkal később a 8K-11K vonal is.
"Figyelj arra, aki keresi az igazságot és őrizkedj attól, aki hirdeti: megtalálta." - (André Gide)
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz TESCO-Zsömle #1146 üzenetére
Hát sokmindent nem tudunk róla, mármint neten lehet találni róla dolgokat, de itt a topikban a legtöbben a zártabb rendszereket részesítik előnyben. Eddig csak csípve-lopva került szóba, igazából VIVE-hoz működik az OpenVR SDK, Oculushoz is működik valószínűleg, de mivel annak van saját kiforrott SDK-ja ezért az azon írt appokat részesítik előnyben a felhasználók (eléggé elterjedt az Oculus SDK a fejlesztők között).
Az értelme az lenne, hogy gyakorlatilag bármilyen VR headsetet támogasson az OpenVR.
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
hangszoro
tag
válasz TESCO-Zsömle #1146 üzenetére
A játéknak támogatnia kell a Steam API-t, anélkül nem megy egyelőre.
A későbbiekben lehet önálló API lesz.
Az sem egyértelmű, hogy kik fogják még támogatni a Vive-en kívül.
Az Oculus SDK-ja viszont biztos, hogy exkluzív (egyelőre).Remélem kimaradunk a minden VR-hez egyedi driver szisztémából, mert az maga lesz a bukta.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz TESCO-Zsömle #1216 üzenetére
Pedig már majdnem azt hittem életem legjobb hét dollárját fogom elkölteni
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz TESCO-Zsömle #2207 üzenetére
Szerintem várják az új generációs VGA-kat.
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Jacek
veterán
válasz TESCO-Zsömle #32000 üzenetére
Jó kérdés a több álltalában mindig jobb De most utoljára PC3-at néztem 140% SS-el sem ette meg 8 gigat, igaz a game technikailag egy raklap fos.
-
-Solt-
veterán
válasz TESCO-Zsömle #31995 üzenetére
A 980Ti pár százalékkal volt elmaradva a Titan X-től, és amíg utóbbi 1000 USD volt, addig az előbbi csak 650 USD, ráadásul cirka 3 hónappal később jött a 980Ti... abszolút benne van a pakliban egy fél éven belül érkező 3080Ti / Super 800-900 USD körüli áron.
www.smart-bus.hu
-
Jacek
veterán
válasz TESCO-Zsömle #32005 üzenetére
"Best Buy" a 3080 maradni fog, innentől meredeken megy fel majd a Ti-nek az ára és ad 10-15% többet. VR-re értem a best buyt és Reverbhez
-
-Solt-
veterán
válasz TESCO-Zsömle #32005 üzenetére
Ezért hoztam a 980Ti-t példának... a custom verziók gyorsabbak voltak a 3 hónappal korábban megjelent Titan X-nél, az áruk pedig 650 USD volt szemben a Titan X 1050 USD-s árával! Eközben az 550 USD-n nyitó 980 kapott egy vágást 500 USD-re, vagyis az érkező Ti árban ehhez volt jóval közelebb, míg teljesítményben “egál” volt.
Ez a forgatókönyv szerintem most is lehetséges, csak kell pár hónap amíg megfejik a “pénz nem számít” réteget.
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
-Solt-
veterán
válasz TESCO-Zsömle #32011 üzenetére
Értem mit akarsz mondani, csak nem értek egyet vele... visszatérünk rá pár hónap múlva!
www.smart-bus.hu
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz TESCO-Zsömle #32014 üzenetére
Hát ez jó kérdés. Jól értem, hogy te azt akarod, hogy a monitort kiváltod a VR headsettel?
Én nem konkrétan erre gondoltam, hanem arra, hogy pl sok szimulátoros emberke akik csak szimulátorokkal játszanak, már nem játszanak monitoron csak VR-ban tolják a simeket. Illetve sokan vannak akik játszanak mindenféle játékokkal, de VR-ban is vannak olyan címek amik pl egy CoD-ot vagy CS-t helyettesítenek és már nem nagyon játszanak monitoron játékokkal, mert a VR nagyságrendekkel nagyobb élmény. Ha játszanak, akkor az azt jelenti, hogy VR-oznak.Sima nem VR-os címeket lehet játszani akár az Oculus beépített virtuális Desktop-ján de annak semmi értelme. Csak annyi, hogy van egy nagyobb, de pixeles képernyőd.
Én arra gondoltam, hogy sokaknak a PC-n való játék fogalmát a VR kiváltotta és akinek van VR-a az nem igazán játszik monitoron. Van ellenpélda is persze, mert én is még ettől függetlenül játszok monitoron is néha. De van aki azt mondja, ha már játszom akkor csak VR játékokkal mert a monitoros game-eknek nincs értelme a VR után.- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
Jacek
veterán
válasz TESCO-Zsömle #32023 üzenetére
1 éve kint van a megoldás simre úgy hívják hogy HP Reverb.
-
s:zozo
aktív tag
válasz TESCO-Zsömle #32023 üzenetére
Röviden. Azt mondom, hogy ha van egy játéknak 2d-s és vr változata, akkor én és sokan a VR-t fogjuk választani.
-
MPowerPH
félisten
-
gulasoft
őstag
válasz TESCO-Zsömle #32096 üzenetére
Nem én írtam, hogy nem megy a németeknél hanem kiskuplung. Innen simán ránézek berlinbe, sőtt még eltakaratlan rendszámot is találtam. Ha ez náluk nem megy akkor találtam egy piaci rést, csinálok itthon egy strasseroute szervert, és ezen keresztül eléri a streetview-t, de nem hiszem ezek után, hogy nem megy. Régen lehet így volt, de azóta tényleg igyekeznek mindent takarni, csak úgy látszik a mesterséges intelligencia + pakisztáni bérrabszolga is hibázik :-)
Discord:https://discord.gg/JkRTcgf
-
Raymond
félisten
-
Raymond
félisten
válasz TESCO-Zsömle #32117 üzenetére
Ez a VR lancba nemigen tud beleszolni. Ott egyebkent mar az elejetol alapbol vannak a kesleltetes csokkentesere megoldasok amik a 4-5 ev alatt sokat csiszolodtak. A motion-to-photon latency ott mar az elejetol 20ms korul volt mert ugy volt hogy ennyi kell neki a problemamentes mukodeshez. Azota persze kiderult hogy az emberek toleransak tobbre is, de az igazsag az hogy azert erezhetoen jobb ha az also 20-as regiokban vagy.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
kazmerr
aktív tag
válasz TESCO-Zsömle #32172 üzenetére
"One Network For All Games - The original DLSS required training the AI network for each new game. DLSS 2.0 trains using non-game-specific content, delivering a generalized network that works across games. This means faster game integrations, and ultimately more DLSS games."
forrás:
https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/nvidia-dlss-2-0-a-big-leap-in-ai-rendering/
Szólval inkább IS a helyes válasz. Valóban tanítani kell, de már nem játékonként, alkalmazhatsz régi DLSS 2-t is egy új játékon, de nem lesz szép, ha valami nagyon új grafikai eljárást alkalmazol benne, amit még nem látott a model. A 2.1-nél nem tudom mik az újdonságok, talán csak az ultra performance mode. -
kazmerr
aktív tag
válasz TESCO-Zsömle #32176 üzenetére
Jogos!
Új hozzászólás Aktív témák
- Teszt HTC Vive – álomból valóság
- Videoteszt Vélemény: lufi vagy tényleg nagy durranás a virtuális valóság?
- Blogbejegyzés Fürdőruhás lányok a virtuális valóságban
- EA Sports WRC '23
- Videó stream letöltése
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...