-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
izitom
tag
válasz Pitti11 #9113 üzenetére
Én benne vagyok a támogatói brancsban egy 5K-s modellel
Ezt a V3-at elvileg holnap New Yorkban ki lehet próbálni,
de amilyen videókat kiraknak, ahányszor az elmúlt hetekben a technikai adatok változtak,
néha amilyen félrebeszélés zajlik a kickstarteren, az a legvadabb eltűnök a 3m dollárral cimű
kínai átb@szást idézi...
De a remény hal meg utoljára -
válasz Pitti11 #9122 üzenetére
pl az altalad linkelt tomshardware cikk es az osszes youtube teszt amit eddig lattam?
Next we fired up Bigscreen beta. We wanted to try that experience to see how text would appear with the Pimax 8K. We expected incredible clarity in the menu systems and the 2D desktop window, but we were somewhat let down. The two 4K panels should theoretically produce crisp text, but alas, it was still a blurry mess.
Part of Pimax's trickery comes from the scaler found inside the headset. The PC drives two 2560x1440 outputs, and the scaler brings the perceived resolution up to 4K per eye.
tehat az a baj hiaba a magasabb felbontas, a rift / vive eddigi fo bajat ez se oldja meg.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Raymond
félisten
válasz Pitti11 #9121 üzenetére
Az a 30K nem jelent semmit. Marmint a Pimax-nak jo, de ez nem fogja meghatni a tobbi gyartot mert nem szamottevo mennyiseg. Itt egy pelda hogy mennyire nem az:
"The news comes from Media Create’s retail assessment reports, which suggest that the PlayStation VR sold 27,000 units in Japan during the period 9th October – 15th October 2017."
Egy het alatt adtak el majdnem annyit csak a PSVR-bol csak Japanban. Plusz az egesz piacot nezve tenyleg jelentektelen. Mar tavaly ev vegen ment a siras hogy kicsi a piac amikor a Superdata becslesek kijottek es akkor arrol volt szo hogy a Rift es vive egyutt nem lesz meg az 1 millio es itt a vilag vege. Most meg ott tartunk hogy a summer sale utan voltak hangok hogy a Rift mar az 1 millio folott jar, a PSVR mar tavasszal 1 millio folott volt es most itt az MS cuccok is.
A penzhez meg annyit hogy az a $3mil apropenz. A Rift-bol se lett volna semmi a facebook zseton nelkul, a Vive-ot a Valve nyomta az uj MS cuccoknak meg az MS keszitette az egesz fejlesztest es akore raknak muanyagot a vilag legnagyobb cegei. Tehat van most a piacon egy csomo termek a $399 kategoriaban es ide akarnak valamit $650-$800 aron hozni. Hozhatjak es technikailag biztos jo is, de az ara miatt egy szuk reteg fogja csak megvenni barmilyen jo is ugyanugy ahogy a Rift-et es a Vive-ot az elso evben.
Nem egy 2015 vegi vagy 2016 elejei piacra jonnek majd jovo ev elejen ahol meg a DK1 es DK2 cuccokon kivul semmi nincs, oda erkeznek ahol tetemes anyagi hatterel rendelkezo cegek mar (addigra) 2 eve (Rift Vive), 1 eve (PSVR) vagy fel eve (MS cuccok) ota vannak. Sok sok penzt beleolve content-be (a Robo Recall-ba egyedul beleolt az Oculus $10-$11 milliot).
Nekem szimpatikus a Pimax CEO mondjuk. Ott van a fronton, latszik rajta hogy oszinte es oszinten akar, de nincsenek konnyu helyzetben.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
barcalaci84
őstag
válasz Pitti11 #9121 üzenetére
én se igazán értem a nagy fanyalgást...amit eddig olvastam tesztet azokból én azt szűrtem le , h óriási ugrás több szempontból is az oculus vive pároshoz képest...
nincs screen door!!!!
majdnem dupla akkora FOV !!!! szó nincs nyújtásról
szimekben brutál jó lesz h ugyanúgy meg lesz a perifériás látás , persze h igazán tisztán lásd ahhoz oda kell majd fordulnod kicsit , ahogy a valóságban ismeglepően könnyű és kényelmes még a teszt verzió is
az LCD kijelzőt se nagyon sajnálnám le , mert eléggé dícsérik h meglepően jó a feketéje...és ugye ez is low persistence kijelző
(szerintem a következő Rift is LCD lesz)
-
Raymond
félisten
válasz Pitti11 #9121 üzenetére
Bonusz a (#9124)-hez:
A Kickstarter 3700 tamogato az osszes pack osszeszamolasaval 3610. Abbol 139 mailing list pack (Keep Me Up To Date), marad 3471. Abbol az 6K Basic es 8K First pack osszesen 221+1940=2161 - ez csak a HMD, tehat ezeket jelenlegi Vive tulajok rendeltek mert Lighthouse es Wand nelkul nem ernek semmit. Marad 1310 backer es abbol meg 400 darab a ketbemenetes tenyleg dual 4K-s 8K X valtozat. A sima 5K es 8K pack (HMD+Lighthouse+Controllerek) tehat olyan 900 embert erdekel. Egyelore nem sok, majd meglatjuk lesz-e belole ezer a kovetkezo 8 napban.
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
veterán
válasz Pitti11 #9130 üzenetére
"De a nagy cégekhez ne hasonlítsuk."
Pontosan ezt tetted a #9121-ben, amikor az oculus kickstarterjéhez hasonlítottad, miközben tisztában lehettél azzal, hogy azokat a számokat még a vr hype hiányában/kezdetekor érte el, míg a kínai cég már akkor, amikor a consumer vr már egy létező dolog, és így-úgy szállnak be a cégek."de olyan lehúzást sem érdemel amit itt olvasok már másfél hónapja."
Nincs itt nagy lehúzás. Tények közlése van. Leírtuk hogy a nagyobb fov nem mindig jó, a jócskán nagyobb felbontás nem eredményez jócskán jobb képminőséget, sőt még különösebbe jót sem. A szoftveres rész pedig jelenleg még elég nagyrészt csak ígéret.Helyén kezeljük az információkat, figyelembe vesszük a jó és rossz híreket, tapasztalatokat is, nem vakít el minket az, hogy úr isten 8k meg nagy fov.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
izitom
tag
válasz Pitti11 #9121 üzenetére
Személyes vélemény:
A 30000 csak egy szám, amit a Pimax mondott, senki nem tudja ellenőrizni.
A +3m dollár valóban aprópénz egy ilyen eszköz fejlesztésénél, elvileg a kampány azért indult, hogy
felmérjék mennyi embert érdekel egy ilyen HMD.
Ha a SteamVr-OpenVr tényleg egy gyűjtő platformnak készült, akkor akár alapból kezelheti is a különböző
kontrollereket, felbontásokat, Fov-kat, persze ez azt is jelentené egyikből sem tudja a hardveres tudás
100%-át kiaknázni.
De én csak arra céloztam, ha neked lenne egy ilyen terméked, te is a facebookon keresnél marketing vezetőt,
viszonteladókat, vagy kitennél egy ilyen videót, hogy a tekerő képes mozgatni a lencsét, miközben a
működő HMD-t másnap ki lehet próbálni egy kiállításon?
Lehet én hülye vagyok ehhez, de ha nekem lenne ilyen eszközöm, és mondjuk a ProjectCars2-vel működne,
én csak kiraknám egy ilyen kiállításon egy szimulátorral, csak arról kéne videó hogy kiszállnak a tesztelők,
és elmondják "Hú b.meg én ilyet még nem láttam", tudnám 30000 előrendelés már be van zsákolva...
Ha ezt a HMD-t egy kis amerikai cég adná ki 1000 dollárért, kimondottan szimulátorosoknak(úgy hogy a Pimax
gyártaná neki), vagy az Apple-nek lenne ilyen 1500-ért, nagyobb lenne az "ez működni fog" faktor, szemben
ezzel a "marketinggel" -
izomman1
senior tag
válasz Pitti11 #9143 üzenetére
A srácok engem is nagyon meggyőztek, hogy a kétkedők táborát erősítsem, de sajnos tényleg sok a kérdőjel a Pimax 8K val kapcsolatban..
Csak hogy egyet említsek amit még senki : a kontrollerekről csak most derült ki egy kis firka hogy is nézne ki.. és az ígéret szerint már jövő februárban készen szállítják? A jelenlegi kontroller is ormótlan a Vive wandhoz képest na most ha még sikerül is elkészíteni időre (3 hónap alatt) a kontrollereket akkor is milyen minőség lesz majd? Ha egyáltalán tudják tartani a határidőt.. A szoftveres támogatás (felskálázással) megint csak nagy kérdőjel még egy nagy Microsoft se tudta elérni ( óriási blama) hogy a WMR ek startjára legyen Steam VR támogatás.. 1-2 videóban magán emberek már nyilatkoztak és hasonló megfogalmazást tettek mint a Tested csapata mégpedig, hogy a jelenlegi játékokat érdemesebb Vive on vagy Oculus on tolni , mert 200 as FOV nem praktikus rá..
A másik érdekessége a kapmánynak , hogy már gyakorlatilag minden ajándékot beígértek ahogy fél milliókkal emelkedik a támogatott összeg.. :
500 ezer dollárnál : plusz szivacs
1 milliónál : PS jellegű fejpánt fülhallgatóval,
1,5 milliónál: kis hűtőventilátor
2 milliónál : 100 dolláros kupon amit wireless modulhoz beválthatsz!
2,5 m nál pedig ( ami még összejön nemsokára ) Xbox one jellegű kontroller ( gondolom a kínai verziója
Szóval már elképesztő mi mindent adnak a nagy érdeműnek , a támogatásért háláért cserébe.. Nehéz is ellenállni.. Az Oculus kickstarter kapmány egyébként 2012 októberében kezdődött és decembere kiszállítást ígértek.. Erre szállították ki a DK1 eket mikorra is? Azt kaptak rá? vagy gyakorlatilag 4 évet vártak a kampány résztvevői , hogy megkapják a CV1 -et ? Talán jobb kivárni.. még ha azt "igérik" hogy a kereskedelmi verzió drágább lesz. nem baj ha tényleg jó lesz megfizetem kerül amibe kerül mert a VR az egyetlen hobbim\szórakozásom..
Minden esetre én szurkolok nekik, hogy sikerüljön a bravúrt megcsinálni ha jó tesztek jönnek ki a készülékre én leszek az első tényleg aki berendeli a kereskedelmi verziót :-)[ Szerkesztve ]
-
#54625216
törölt tag
válasz Pitti11 #9113 üzenetére
Az esetek többségében nem a PIMAX hardvert fikázzák (bár amint látom azzal is akadnak gondok), hanem a szemléletet, ami mögötte van.
A mobil forradalom óta a kis kínai gyártók szokásává vállt, hogy megjelennek a piacon mindent überelő hardver specekkel tized áron, mert rájöttek, hogy van egy vásárlói réteg, ami nem lát tovább a hardver ár / teljesítmény mutatójánál.
Ezek a cuccok aztán rendre csalódást okoznak, mert hamar kiderül, hogy a hardver önmagában mindenféle support nélkül semmit sem ér. Ráadásul az opensource fejlesztésekben sem lehet bízni, mert mire kialakulna egy modder közösség, a hardver már el is tűnik a piacról, mert a kínai gyártó pár tízezer eladott darab után már az új verziót tolja.A PIMAX most ugyazent vezeti be a VR-ba: veszik a piacvezető hardverek paramétereit, megszorozzák kettővel, a supportot meg elintézik annyival, hogy "steam VR kompatibilis".
Aztán mire az a pár tízezer vásárló feleszmél, hogy az egyedi felbontás, egyedi fov, egyedi tracking, nem létező supporttal milyen kompromisszumokat jelent a gyakorlatban, a PIMAX már a 16K modelt reklámozza, az előző generáció meg el van felejtve a felhasználóival együtt.Ettől még persze lehet rá esély - még ha kicsi is - hogy a PIMAX8K sikertermékké válik, de szvsz amíg ennek nincs kézzelfogható jele, addig jobb kivárni.
-
#54625216
törölt tag
válasz Pitti11 #9532 üzenetére
Rift és Vive között az igazán lényegi különbség a roomscale mérete.
Ha 3x3m-nél nagyobb játékteret akarsz, akkor válik versenyképessé a Vive, mert minden tovább költség meg usb-vel szerencsétlenkedés nélkül trackeli a nagy játékteret.
Ha 3x3m alatti játékteret tudsz csak biztosítani, akkor a rift a befutó, mert jóval olcsóbb (450 vs. 700EUR) és megbízhatóbban futnak vele az oculus store-os programok, mint a vive-on revive-al.Képminőség szempontból a riftet szokták picivel jobbnak kihozni, de ez annyira egyéni ízlés kérdése, hogy egzakt adatokkal nem lehet alátámasztani. Pl. Vive-on nem annyira erős a "godray" effekt, de erősebb a kromatikus abberáció és kisebb az éles tartomány, azaz attól függ, hogy kit mi zavar jobban.
Ugyanígy nehéz ítéletet mondani magukról a hmd-k designjáról is. A Vive picivel nehezebb és nincs beépített fülese, viszont függőlegesen is lehet állítani a lencséket, míg a riftnél a fejpántokkal kell bénázni.
Mindkét hmd-hez idővel szükség lesz extra cuccokra, ezt érdemes rögtön az elején beárazni.
Rift-hez pcie usb3 kártya, a szenzorok hosszabbításához usb3 kábelek.
Szemüvegeseknek vr-lens.eu szemüveg feltét, illetve mind vive-hoz, mint rifthez hasznos adalék a vr-cover, amivel le lehet cserélni az eredeti szivacsot normális műbőrre és mosható szövetre.
Vive-hoz pedig kiadtak egy minőségi fejpánt+fülhallgató+mikrofon kombót, ami szintén extra költséget jelent (120EUR).Ha youtube-os elemzéseket nézel vagy teszteket olvasol, mindenképpen nézd meg a dátumot és csak a frissebbeket vedd figyelembe (2017 nyár), mert tavaly óta sokat változott a piac és a tartalomkínálat. Pl. minden 2016-os teszt a vive-ot hozzta ki jobbnak, mert akkor még kb. egy árban volt a rifttel és a rifthez még nem volt touch kontroller.
A privát véleményem amúgy az, hogy a per pillanat a rift a legjobb vétel, de lehet, hogy fél év múlva fenekestől felfordul a piac, majd újabb fél év múlva megint.
-
Raymond
félisten
válasz Pitti11 #12218 üzenetére
Mert VR-ben kell hozza valamilyen Tracked Motion Controller. Probald desktop modban:
"Executing startdesktopmode.bat from the application folder shows a window on the desktop instead of a vr overlay. Desktop mode can be used alongside an already running vr overlay instance."
Innen a dokumentaciobol van: [link]
Szerk: Touch-hoz kell 2 szenzor minimum.
[ Szerkesztve ]
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
kiskuplung
őstag
válasz Pitti11 #12627 üzenetére
Nem tudod, és fordítva sem működik.
Van egy-két játék, ahol van kivétel, pl. Elite Dangerous, de amúgy nem jellemző.Leveleztem annak idején az Oculus-szal erről, hogy a Dirt Rally nekem Steam-en van meg, és nem szívesen venném meg mégegyszer Oculus-on is (benne volt egy csomagban, ami így olcsóbb lett volna).
Azt írták hogy nagyon sajnálják -
-Solt-
veterán
-
-Solt-
veterán
válasz Pitti11 #12638 üzenetére
Vicc alatt én a Pimax-t értem... nem vagyunk egyformák!
Itt nem a számháború a lényeg hanem a minőségi ugrás mértéke. A CV1 kijelzője cirka 25% ad több pixelt mint a DK2 és már ez is elég érezhető minőségbéli javulást jelentett. Na most ehhez képest plusz 70% szerintem igenis előrelépés.
Azt meg ne feledd, hogy ezeket ki is kell hajtani... minél többet játszom az ED-l fix 90 FPS-l, annál inkább megy el a kedvem mindentől ahol ez nincs meg. Na most az 1080Ti a fix 90 FPS-t 1.25-s SS mellett tudja... Képzeld el, hogy kiadnak egy HMD-t 4K-s felbontással és még az sem tudja élvezni akinek 1000 eurós VGA-ja van.
Az egész VR sztori jelen fázisában a 4K irreális elvárás. Ennek majd 2-3 VGA generáció múlva lesz itt az ideje.
[ Szerkesztve ]
www.smart-bus.hu
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz Pitti11 #12638 üzenetére
Amiről te beszélsz az nagy előrelépés. Nekem anno a 640x480-ról 800x600-ra váltás is előrelépésnek tűnt.
"HTC has increased the resolution of the dual-OLED displays to 2880 x 1600 (1400 x 1600 per eye, and 615 ppi), a 78 percent increase from the 2160 x 1200 (1080 x 1200 per eye) "
Lehet ezen vitatkozni, de a 78%-os növekedés azért már szignifikáns előrelépés. Azt sem árt nézni, hogy a jelenlegi VGA-k közül is alig van néhány amivel érdemben lehet VR-ozni, nem is beszélve a resolution scale állításának lehetőségéről ami még izmosabb GPU-t követel. Lehetne itt villogni szemenkénti 4K-s HMD-kkel, de hogy nem tudnád meghajtani a játékokat (főleg az optimalizálatlanabbakat) akkor semmire nem mennél vele.
De teszem fel a kérdést: szemenkénti 4K-t mivel hajtanád meg?
(#12639) Tomdriver: Az, hogy melyik lib-ben van benne a játék szerintem csak kényelmi kérdés. Egyrészt nem kell elindítani a Steam klienst, másrészt Oculus home-ból is tudod indítani egyik játékot a másik után.
[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
#54625216
törölt tag
válasz Pitti11 #12632 üzenetére
Erről többször is volt szó már, sőt még Carmack is beszélt róla a fejlesztői konferencián. Az oculus akár holnap is bejelenthetne egy 4K hmd-t, 200-as fov-al, szemkövetéssel, stb. Fél-egy év alatt erőltetett menetben akár piacra is kerülhetne, de minek?
A vga problémáról már volt szó, de talán még annál is fontosabb, hogy a VR piac sokkal inkább úgy működik, mint a konzolok, azaz nem lehet fél évente új generációs hardvert piacra dobni, mert a szoftvergyártók nem tudnák lekövetni.
Így ha pl. módosítják a fov-ot, vagy beépítik a szemkövetést, akkor nem csak a hardvert, hanem az API-t és a gameengine plugineket is újra kell írni és ezek az újítások már csak a következő generációs játékokban jelennének meg. A VR tartalomkínálat éppen most közelít az elfogadható szinthez, kb. 1-2 év, mire azt mondhatjuk, hogy elég széles a kínálat, hogy mindenkinek legyen miből válogatni, ha ezt másfél évente lenulláznák, akkor a tartalomkínálat folyton a hardver után kullogna.
Nem véletlen, hogy a HTC sem ugrott rá a 4K-ra, a fov-on sem változtattak sőt még a tracking is visszafelé kompatibilis, nehogy a Vive Pro-nak a már meglévő steamVR-os felhozatallal bármi problémája legyen. -
-Solt-
veterán
válasz Pitti11 #12747 üzenetére
AC, Dirt Rally, rFactor2... PCars2 nincs meg, de majd leértékelve azt is beszerzem... Mondjuk most, hogy mondod, a Dirt Rally tud izzasztó lenni, csak amióta nincs kormányom valahogy ez kiesett az emlékeim közül!
Erősen fejforma függő is szerintem... csodát ne várj, de azért összességében jobb mint a gyári, csak erősen túlárazott szerintem.
www.smart-bus.hu
-
kiskuplung
őstag
válasz Pitti11 #12765 üzenetére
Ebben a játékban van 3rd camera view is (felvételhez), és gondolom ott jön a képbe. Ha bekapcsolom ezt a "long limbs" módot, akkor eltűnik a karakterem is a beállításoknál, gondolom mert hülyén nézne ki hogy "megnyúlik" a keze. Érdekes probléma, eddig még nem találkoztam vele.
-
#54625216
törölt tag
válasz Pitti11 #12765 üzenetére
Attól, mert nem rendereli a játékos karakter minden geomertiáját belső nézetből, még meg kell lennie a teljes karakternek, különben nem tudna pl. találatot, ütközést, stb. érzékelni vagy árnyékot és tükröződést számolni.
Ezen kívül ha van többjátékos mód, akkor látni kell a másik játékosok karaktereit is. -
őstag
-
#54625216
törölt tag
válasz Pitti11 #12932 üzenetére
Pontosabban nem csak az előállítási költsége határozza meg, ugyanakkor nyilván helyzeti előnyben van az a technológia az árversenyben, amit olcsóbb gyártani.
A Vive kontrollerek és a lighthouse basestation-ök árát pl. egyáltalán nem indokolja a piac, csak a HTC nem engedheti meg magának, hogy ne adja nyereséggel a hardvert, mert nincs úgy kitömve pénzzel, mint az Oculus.
-
-
Tomdriver
őstag
válasz Pitti11 #13145 üzenetére
Nekem is ugyanezt írja ki, mióta Ti-re váltottam.
Nálam AMD kari volt előtte, de ezek szerint nem annak a driver maradványa a ludas. Én már arra gyanakodtam, valami fent maradt a pirosak driveréből (pedig DDU-val szedtem le), mert NV driver csere sem segített.
Szerintem majd win reinstal hoz végleges megoldást.(#13146) Picco: én nem nagyon foglalkozom vele, ki írja hát kiírja. A lényeg, hogy legyen meg a 90 FPS.
[ Szerkesztve ]
-
Raymond
félisten
válasz Pitti11 #17377 üzenetére
Masok a lencsek mindegyikben. A Pimax-nal probaltad kisebb FOV-ot is? Csak azert hogy az egde distorsion ne kavarjon be. Aztan lehet a vene csak a Vive marad ahol megvan a problema.
En ezt eddig igazabol csak az Acer OJO 500-nal lattam amikor probaltam par honapja. A Rift-en es a mostani WMR cuccokon is csak a sima warping van ha nem all jol a fejemen.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
izomman1
senior tag
válasz Pitti11 #17375 üzenetére
Tedd újra teljesen a windowst a steam et mindent .. Egy friss rendszer lehet segít a dologban.
Ha nem segít szívesen látlak Csepelen a lakásomba ma\ holnap érkezik a Vive om és kipróbálhatod a rendszeremmel így kiszűrheted a Pimax rossz e vagy valóban a Vive alkatrészei.. ( Pimaxhoz vettem nekem valamikor februárba érkezik a Pimax 5K+)
Szívesen megnézném a készüléket érkezés előtt mindenkinek hasznos lenne a találkozó :-)
Hogy tetszik a készülék egyébként? -
Raymond
félisten
válasz Pitti11 #17419 üzenetére
A multkor nem is kerdeztem
Eddig milyenek a benyomasok? Ergonomia, teljesitmeny es persze a torzitas a szeleken. A SteamVR-os mozgasproblemat kiveve, arrol mar irtal. Latni a torzitast a szeleen 170 es 150 FOV mellett is? Ossze-vissza jelentesek vannak errol egyelore.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Raymond
félisten
válasz Pitti11 #17425 üzenetére
Koszi, akkor ugy nez ki a 150-es FOV hasznalhato rendesen. Az LCD miatt is kinlodtak, de szerintem ez szinten nem akkor problema, a WMR HMD-k alapjan ez is aranylag tul van tolva, en nem latom hogy akkora problema lenne a Rift-hez hasonlitva.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
izomman1
senior tag
válasz Pitti11 #17422 üzenetére
Fehérvár nincs annyira közel azért ezt én is kihagyom .. Ezt az 1-2 hónapot mire megérkezik csak kibírom.. A lényeg jó a cucc :-P .. tökösek voltatok, hogy bevállaltátok ezt a kicktarter kampányt , de hát bátraké a szerencse.. Én szerencsére Black Friday kor elő - rendeltem, ezért nekem is jár majd az ingyenes headstrap :-)
Bár én nem vagyok nagy szimulátoros , de ahhoz is biztos kipróbálom..
Kicsit rosszabb színekre számítok mint a sima Samsung Odyssey -ben nekem az az etalon, de a nagy FOV mindent kárpótol.. Az ár borsos, mert külön Vive cucc is kell hozzá (asszony meg akar ölni mennyit költök ilyen "hülyeségekre") , de hát valamit valamiért legalább ez többet ad nem úgy mint a Vive Pro 1400 euróért.. ( Ezért volt Samsungom helyette sokkal olcsóbban)[ Szerkesztve ]
-
Raymond
félisten
válasz Pitti11 #17434 üzenetére
"Emlékszem a kampány alatt oltottátok itt rendesen a kínaiakat"
Volt is miert, na meg utanna is Ha azt a mareknyi embert nem vettek volna fel az USA-ban akkor most nagy szivas lenne naluk. Vagyis inkabb meg nagyobb mint most van.
Lehet nalad is a Vive DAS segitene, azert az jobb megoldasnak tunik mint a pantok amik rajta vannak.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
Dyingsoul
Topikgazda
válasz Pitti11 #17443 üzenetére
Persze ez is egy út és én is "nagy" moddernek vallom magam mert ha arról van szó a tudom melyik a forró vége a forrasztópákának... de ha már csúcstechnológiáról van szó ma már nem vágyom arra, hogy amire 200k fölött költök még dobozból kivéve egyből nekiálljak bűvészkedni... Rifttel is mostanában sokat szívtam és bármennyire is szeretem kezdem unni a tingli-tanglit.
Mindemellett én szurkolok minden konkurens VR headsetnek, kell a verseny mert annál hamarabb kapunk konyhakész minőségi megoldást akármilyen áron vagy kicsit fogyaszthatóbb árral kevésbé kihegyezettet. Mindkét opció jót tesz a piacnak, úgyhogy hajrá.
A beszámolóidat pedig köszönjük, jó látni hogy végre valakinek a topikból összejött egy ilyen HMD.
(#17444) klykkly:
"Már kicsit zavaró is mert a szempilláim pislogáskor hozzáérnek a lencséhez..."
Vedd fel a gyújtót nagy lángra és gyújts rá egy cigire. Ne haragudj, nem tudtam kihagyni.
Egyébként én jártam így mikor még dohányoztam, egyszer a jó barátaim megtréfáltak.Azt viszont köszönjük, hogy megosztottad velünk a megoldást, hasznos dolog!
[ Szerkesztve ]
- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul
-
klykkly
tag
válasz Pitti11 #17451 üzenetére
Maximálisan egyetértek.
Egyébként nekem megmondta a szemész is múltkor mikor ott voltam hogy extra mélyen van a szemfenekem vagy mim... valszeg ezért kell rányomni a lencsét szinte a szaruhártyára hogy jó legyen.
egyéni reszelést igényel mindenkinél a jó beállítás és néha extrém dolgok is kellhetnek, mod stb. -
klykkly
tag
válasz Pitti11 #17452 üzenetére
VIVE hez van ilyen GUI steamVR alatt fut
. pill megkeresem a likjétszerk:
ehun e: [link]
működik kipróbáltam. jó cucc és szerintem a PIMAX alatt is megy mert az csak a vive SW koppintása
FONTOS: !!!!!
ha valaki használni akarja előtte METSE EL A GYÁRI BEÁLLÍTÁSOKAT mert az csak az ő HMD-jére vannak kalibrálva, nincs belőle két egyforma !!!!!!!!!!!
[ Szerkesztve ]
-
klykkly
tag
válasz Pitti11 #17456 üzenetére
Én már tutjgatom egy ideje, nem egyszerű.
Még van egy fontos dolog amit jó ha tudtok.
Aki lencsecserért csinál az eredetit lencséket úgy tegye el hogy tudja melyik volt a jobb és melyik a bal oldalon mert nem egyformák ezek sem. a JSON file ban vannak kalibrálva egyedileg és ha nincs mentés vagy jobb-bal csere történik akkor nem lehet visszaállni a gyári állapotra és csak pislogás van mint hal a szatyorban, hogy mi történt miért lett rosszabb mint régen volt......[ Szerkesztve ]
-
Raymond
félisten
válasz Pitti11 #33437 üzenetére
Mester! Eloszor is le a kalappal! Masodszor pedig azert ezek mas dimenziokban mozognak (hehe) mint a YawVR vagy meg Cshavez kollega platformja is Marmint nemcsak teljesitmenyben/vegeredmenyben hanem munkaigeny es helyigeny is tengerentuli az emlitettekhez kepest.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
a2d2
addikt
válasz Pitti11 #33437 üzenetére
Nekem ez tetszett: [link]
Nem véletlenül szorítod össze a fogad, tudod mi következik
Ha hazaállítanék egy ilyen YAW VR-al asszony szerintem 3 napig nem szólna hozzám, de azt még bevállalnám. Ehhez a szörnyeteghez viszont már dedikált szoba kell.A pisztácia kifogyott, csokoládé nem is volt
Új hozzászólás Aktív témák
- Teszt HTC Vive – álomból valóság
- Videoteszt Vélemény: lufi vagy tényleg nagy durranás a virtuális valóság?
- Blogbejegyzés Fürdőruhás lányok a virtuális valóságban
- Milyen nyomtatót vegyek?
- Gaming notebook topik
- PlayStation 5
- Autós topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Steam Deck
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- További aktív témák...