Új hozzászólás Aktív témák

  • #54625216

    törölt tag

    válasz Pitti11 #12632 üzenetére

    Erről többször is volt szó már, sőt még Carmack is beszélt róla a fejlesztői konferencián. Az oculus akár holnap is bejelenthetne egy 4K hmd-t, 200-as fov-al, szemkövetéssel, stb. Fél-egy év alatt erőltetett menetben akár piacra is kerülhetne, de minek?
    A vga problémáról már volt szó, de talán még annál is fontosabb, hogy a VR piac sokkal inkább úgy működik, mint a konzolok, azaz nem lehet fél évente új generációs hardvert piacra dobni, mert a szoftvergyártók nem tudnák lekövetni.
    Így ha pl. módosítják a fov-ot, vagy beépítik a szemkövetést, akkor nem csak a hardvert, hanem az API-t és a gameengine plugineket is újra kell írni és ezek az újítások már csak a következő generációs játékokban jelennének meg. A VR tartalomkínálat éppen most közelít az elfogadható szinthez, kb. 1-2 év, mire azt mondhatjuk, hogy elég széles a kínálat, hogy mindenkinek legyen miből válogatni, ha ezt másfél évente lenulláznák, akkor a tartalomkínálat folyton a hardver után kullogna.
    Nem véletlen, hogy a HTC sem ugrott rá a 4K-ra, a fov-on sem változtattak sőt még a tracking is visszafelé kompatibilis, nehogy a Vive Pro-nak a már meglévő steamVR-os felhozatallal bármi problémája legyen.

Új hozzászólás Aktív témák