Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Menthirist

    veterán

    válasz Mister_X #1446 üzenetére

    itt a mozgásról van szó. vr-ban, amikor rendesen ott vagy a játékban és nem egy keretben látod magad előtt a történéseket mint egy tévé esetén, akkor teljesen máshogy reagálsz arra, hogy azt látod hogy a karaktered megy, miközben te nem. ez van akinek szédítő. Ezért csinált több vr fps is teleportálgatást.

    és igen, egyetlen kamerával igen be vannak határolva a lehetőségeid. Csak a szemüveg követésére teljesen alkalmas, de onnantól hogy bejön a move kontroller ÉS a forgolódás a képbe, már problémás.
    EZ
    vs
    EZ
    vs
    EZ

    A psvr a "főzzünk valamit a meglévő dolgokból" elvet követte. Adva volt egy ps kamera, egy ps move, egyetlen hdmi kimenet, amit már foglal a tévé. Egyiket sem vr-ra tervezték. Ebből lett az hogy kell egy kis doboz ami szét tudja osztani a képet a tévére és a szemüvegre, ebből lett az hogy a move azért nem baromi sok ponton van detektálva hanem csak egy ponton (a fején) + belső giroszkóp, és hogy az egész késleltetése elfogadható szinten belül van, de mégsem annyi, mintha erre tervezték volna a komponenseket. De legalább olcsó.

    rambustibi: az még nagyon jó ár is, mert amúgy adókkal, vámokkal és dollár árfolyammal több eurónak kellene lennie. Itt a Sony vagy benyel némi "kárt", vagy van valami spéci hálózata az EU-ban is.

    [ Szerkesztve ]

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

Új hozzászólás Aktív témák