Új hozzászólás Aktív témák

  • Raymond

    félisten

    válasz barcalaci84 #31404 üzenetére

    "a valve index 1.4x-es supersamplinget használ a kijelzőjének felbontásához képest
    ez a steamvr alapbeállítás (100%) és ezt a trükköt vive pro is használja..."

    Az osszes Vive ilyen az elsotol kezdve.

    "pl rift s-en miért nincs supersampling ezekben a videókban ha az index 140%-ost (kb 9millió pixel mint a reverb natívja) ?"

    Van rajta, mint ahogy minden PC-s HMD-n is van mert az amit ott irsz az nem az a supersampling amirol alltalaban beszelunk. Amit 100%-nak latsz a Steam-ben az az alap felbontas es a lencsek torzitasa miatt minden HMD magasabb felbontason fut az alap 100% beallitason mint a kijelzok fizikai felbontasa. A Rift CV1-nel 1.33 a Rift S-nel pedig 1.24-1.28 kozott attol fuggoen mennyi valojaban a display terulet kihasznalasa szemenkent mert ott veszik valami az egy darab kijelzo miatt.

    Szerk: itt az ertekek:

    1080 x 1200 -> 1512 x 1680 = Vive
    1080 x 1200 -> 1344 x 1600 = Rift CV1
    1280 x 1440 -> 1648 x 1776 = Rift S (Quality Mode)
    1280 x 1440 -> 1504 x 1616 = Rift S (Performance Mode)
    1440 x 1440 -> 1593 x 1593 = Windows MR Gen 1

    A HP Reverb-nel szinte alig raknak ra mert a display pixelsurusege akkora hogy nem igazan kell mar, annal 2208x2160, gondolom az ujnal ugyanez lesz.

    [ Szerkesztve ]

    Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

Új hozzászólás Aktív témák