-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Ahogy legutóbb is mondtam, vagy eltolják a megjelenését még évekig, vagy gratulálunk Vér Istvánnak és annak a 370 embernek a földön aki képes 5120x1440-es felbontást 90-120 fps-sel meghajtani. No meg ha megnézed, ~100 fokra van 2160-as felbontásod riftben (21.6 pixel fokonként), míg itt 5120 pixel van 270 fokra, ami 18.9 pixel per fok. Függőlegesen meg 1200 jut 100 fokra az ábra alapján a riftnél és a vive-nál (12 pixel per fok), míg itt 1440 130 fokra (11 pixel per fok) Ergo arányaiban kisebb a felbontása a mostani rifthez képest is.
Szép és jó a nagy látószög, és mindenképp igényelt lesz a jövőben, de ahogy növeled a látószöget, úgy nő drámaian a szükséges felbontás. Ha a következő generációban mondjuk 1440p-ből eredeztetik a felbontást, a jelenlegi analógia mentén mondjuk lesz a felbontás 2880x1600, ami 28.8 pixel illetve 16 pixel fokonként, ugyanez a minőség 270x130-as látószög esetén 7776x2080 pixelt jelentene. 4k-ból eredeztetett felbontás esetén pedig 4320x2400 lenne kb a felbontása a riftnek (43,2 illetve 24 pixel per fok), a starVR-nak pedig 11664x3120-nak kellene lennie ehhez a minőséghez. Természetesen 90-120 fps-sel meghajtva.
és ez még hol van a szem felbontóképességéhez képest.
ui: ha a matek rossz valahol, nem rég keltem
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
Új hozzászólás Aktív témák
- Teszt HTC Vive – álomból valóság
- Videoteszt Vélemény: lufi vagy tényleg nagy durranás a virtuális valóság?
- Blogbejegyzés Fürdőruhás lányok a virtuális valóságban
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest