Új hozzászólás Aktív témák

  • #54625216

    törölt tag

    válasz izomman1 #18280 üzenetére

    A FOV esetében nem is feltétlenül a technikai megoldás a kérdés (az is), hanem az esztétikai: nagyobb FOV-hoz teljesen máshogy kell tervezni és tesztelni a pályákat, máshogy kell optimalizálni a tartalmat, stb.
    Ugyanez a helyzet a felbontással: a nagyobb felbontásnak akkor van értelme, ha a textúrák felbontását is növelik, az pedig nem csak egy szorzó, hanem a texture artistnak több részletet kell belevinnie, ami több munkaórát, azaz nagyobb fejlesztési költségeket jelent.
    Ezt még be is nyelnék a kiadók, de ha a project felénél kiderül, hogy az összes technikai paraméter elavul mire kijön a játék, akkor kb. kezdhetik az egészet elölről. Ezért az AAA kiadók bele sem vágnak olyan projectbe, aminél a cél platform specifikációi nem fixek legalább 4-5 év távlatban.
    Ettől még a Pimax elevickélhet a PC-s VR farvizén, de a jobb specifikációk csak akkor kerülnek be a fősodorba, ha a többiek is úgy döntenek, azt meg fejlebb leírtam, hogy miért nem történik egyik napról a másikra annak ellenére, hogy a technológia a rendelkezésükre áll.

Új hozzászólás Aktív témák