Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
válasz haxxika #8444 üzenetére
Majd lehetséges, hogy élnék vele, de egyelőre még csak A Volvo keresés folyik. De ezek szerint van hozzáértő szerelő a főváros vonzáskörzetében.
Egyébként első generációs S60-nál (2004-2008 közöttieknél elsősorban) mit érdemes megnézni, milyen típushibái vannak? Ahogy olvasom a 2.4 D5 (185 pacis változat) alapvetően nem egy betegágy, de nem akarok lyukra futni.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz haxxika #8447 üzenetére
Manuális váltós példány van kinézve, egész pontosan ez. Élőben még nem láttam. Esetleg látsz valami furcsaságot, gyanúsat a linkelt S60-on? Manuális váltóban az olajat kell cserélni (ha igen, akkor Volvoknál milyen időközönként)?
Pályára kéne elsősorban. Napi szinten agglomerációból ingázok (napi kétszer 25 km, amiből 10-15 km pálya), illetve havonta 4-6 alkalommal 100 km oda-vissza szintén pályán, ami tervezett. Az egyéb kiruccanások, kirándulásokat nem számoltam még. Szóval havi 2e km lenne alsó hangon. Dugót nem sokat láttam az elmúlt időben, mivel általában hajnalban szoktam befelé menet menni, hazafelé pedig vagy a csúcs előtt, vagy utána jövök. Igen, a DPF-től, a kettőstömegűtől, a befecskendezőktől, a turbótól félek kicsit.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz haxxika #8447 üzenetére
Csak kíváncsiságból, mivel volt a baj? Ha nagyobb baj van az autóval, ált. hozzá viszem. Bár mióta Diósdon tolja, eléggé megemelkedtek az árak nála. Én úgy érzem, nem az a lehúzós fajta. Pár éve kényszerből vezérlést cseréltettem, mert csöpögött a blokk aljáról a hűtővíz. 3 szerviz is azt mondta, hogy tuti a vízpumpa. Kicseréltettem a nagytétényi úton egy ismert szervizes helyen (Zoli el volt havazva), majd másnap mikor mentem volna az autóért felhívtak, hogy még mindig csöpög. Engedélyt kértek, hogy megbontsák a hengerfejet, mert biztosan a hengerfej tömítés ment szét. Na abban a szent pillanatban indultam az autóért, és hoztam el onnan. Diósdi Zoli ránézett, 5 perc alatt megállapította, hogy a termosztát ház aljában egy csőcsöcs ki van lazulva. Meghúzta, azóta is jó. Nem akart lehúzni.
[ Szerkesztve ]
http://hasznaltpcalkatresz.hu/
-
őstag
-
őstag
válasz haxxika #8453 üzenetére
Autónak nekem sincsen garázsom a nyugalmas és hideg mentes szereléshez. Legutóbb bal ablakemelőt cseréltem kompletten, illetve a középkonzolt kellett szétbombáznom az utcán, mert a fűtésállító motor hibakódozott. Egy olajcserélt már nem vállalnék be, mert nincsen mivel magasba emelnem az autót.
http://hasznaltpcalkatresz.hu/
-
haxxika
senior tag
válasz haxxika #8482 üzenetére
Ebayes ember visszaküldte a donor autó rendszámát és semmi mást... Hogyan lehetne megtudni a Volvotol, hogy a kocsinak mi az alkatrész száma? Azt írta, hohy forduljak az Angol volvohoz ezzel kapcsolatban.
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
haxxika
senior tag
válasz haxxika #8492 üzenetére
Bocsánat, közben meglett.
Elnézést ha picit sokat spammelek most, örülnénk ha minél hamarabb talpra tudnánk állítani a kocsit.
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
BigBlackDog
veterán
-
-
haxxika
senior tag
-
tibor.sz
tag
válasz haxxika #8653 üzenetére
És Nálad mennyi idő / hány km alatt adta meg magát az osztómű? Mert azt nyilván nem tanácsos megvárni...
Az olajból mennyi kell, mert ahogy láttam a megadott linken 1 literes kiszerelés van.Egyáltalán nem értek a műszaki részéhez, de a Volvo összkerékhajtásában van első difi, hátsó difi meg az osztómű? Egyben van az egész rendszerben az olaj, vagy mindenhol külön kell cserélni? Vagy totál sületlenségeket beszélek? Ha nem is én csinálom meg, azért szeretem kiokosítani magam.
-
tibor.sz
tag
válasz haxxika #8655 üzenetére
A váltó olajcseréjére már kértem árajánlatot a Protruck cégtől, amit ezen a fórumon ajánlott valaki, de sajnos még nem jelentkeztek (egy hét telt el).
Így ebben a kérdésben (váltóolaj cseréje) is szívesen venném a tanácsokat. De abban legalább már annyiban képben vagyok, hogy biztosan meg kell csinálni és nem szabad elhinni, hogy az élettartam olaj miatt nem szükséges kicserélni.
De az összkerékhajtási rendszer olajcseréjéről semmi infóm nincs.
-
FeRRaR1
őstag
válasz haxxika #8727 üzenetére
Annak a kormánynak semmi köze a bőr minőségéhez, vannak 5-600 ezret futottak újszerű kormánnyal. Vagy többet ment, vagy a tulaj sara, esetleg mindkettő. Nem mindegyik Volvo bőr rossz, pl az Executive XC90 kifejezetten minőségi. Szinte mindegyik modellnél lehet normálisat találni, de ápolni kell. Ami inkább szégyen, hogy az alacsonyabb felszereltségűek kb gyenge műbőrrel vannak bevonva a legtöbb típusnál, na azok amik úgy tudnak öregedni, hogy förtelmesen néznek ki. Illetve főleg ezek alapozták meg a Volvo bőr "hírnevét". A családunkban jelenleg 4 10 év körüli Volvo van, mindben újszerű az összes bőr.
160K-s turbó az elég meredek, ilyen korán még nem szokott bajuk lenni, nekünk volt egy 540K-s eredeti bontatlan S80 D5. Illetve egy eladásra vett, ami 480K-nál választott új pápát.
[ Szerkesztve ]
-
FeRRaR1
őstag
válasz haxxika #8757 üzenetére
Nekem az XC-nél volt ilyen, ott kormány szöget egy fény dióda alapján olvassa, és az elkoszolódhat az idővel. Olyankor a fedélzeti kiírja a hibát, mivel kormányszög nélkül nem tud mit számolni az elektronika. Ezt úgy is le ellenőrizheted, ha van tolató kamerád, az irány sávok nem, nem mindig, vagy nem jól mozognak. Akkor 100% hogy kormány szög, ha nincs kamera akkor csak valószínű.
Viszont még mindig furcsállom hogy ilyenek jönnek elő egy ennyit futott 2010-es autón.
Rivaul
Majd nullázd a váltó olaj számlálót.
[ Szerkesztve ]
-
Peti78
őstag
válasz haxxika #8757 üzenetére
Nekem is hülyül a DSTC. Állok a parkolóban, dübörög az alapjárat, feljön a piktogram, és a szöveges üzenet: DSTC szervíz szükséges. Haladok a pályán, ismét. Városban is. Tolatva is. Gyors restart után eltűnik. Vagy nem! De reggelre majdnem biztos nincs ott. Jade! Este nem volt, reggel indításkor kidobta. A computerben nincs nyoma. Már kezdek hozzászokni, eleinte idegesített. Most azzal játszok, hogy próbálok rendszert találni a jelenségben.
Blackberry Bold 9900, Blackberry Classic, Blackberry Key2 O1G
-
kelekyle
őstag
válasz haxxika #8759 üzenetére
Majd ha megint itt lesz a vas, rádugjuk gépre.
Lehet, hogy nem fog dobni hibakódot de az olvasható paraméterekben pl. a kormányszög jeladót kitudjuk zárni vagy azonosítani tudjuk.
De szerintem lesz hibakód is és inkább a haldextől jön a hiba, amit töröltünk... majd kiderül!Szerintetek az mitől lehet, hogy az autó első indításnál (pl. reggel, meló után) néha nem indul be a szivató hanem fokozatosan leejti a fordulatszámot nulláig és lefullad (utána újra beindítom és magához tér tartja magasabban majd ejti fokozatosan a fordulatot), semmi hibakód de konstans csinálja.
/2.4 benzin S60/Xbox: MarkokaZj33 █ Steam: kLe
-
kelekyle
őstag
válasz haxxika #9059 üzenetére
Turbósnál van esély, hogy eszi, szívónál érdekesebb lenne... nekem fogy az olaj, de nem eszi, sajnos a karter tömítés már nem hibátlan illetve a váltó szimering, ott löki ki az olajat szép lassan.
Ez majd a lassan esedékes kuplungcserénél lesz orvosolva, addig meg figyelek.Xbox: MarkokaZj33 █ Steam: kLe
-
FeRRaR1
őstag
válasz haxxika #9059 üzenetére
Ez egy összetettebb kérdés. D5 motorból láttam már olyat hogy egy literrel több jött le, mint amennyit bele tettek az előző szerviznél. Szinte csak rövid városi utakra használták, és fel savasodott, bele mosta az üzemanyagot a sok hideg üzem, de tisztulni nem tudott, mert ahhoz egy komolyabb pályázás kellett volna... Én inkább azt mondanám hogy a benzines csipegetheti néha csak észrevehetetlen mennyiséget, a dízel meg szinten tartja vagy több lesz, ha nincs nagy gond. Nagyban befolyásolja a hideg indítások és használatok mennyisége, illetve hogy mennyiszer tud rendesen átforrósodni minden.
Nekem egyik sem ette eddig, pedig volt jó pár Volvóm, csak az XC V8, de az napi használatban volt, néha hét személlyel, és eléggé nyomtam is ha úgy tartotta kedvem, khm és hát sokszor úgy kb 2 deci ráment szervizek között. Igaz egy tömítésnél is gyöngyözött, lehet az is közre játszott, mondjuk annyira minimális volt, hogy a márkaszerviz sem akart foglalkozni vele.
-
haxxika
senior tag
válasz haxxika #8982 üzenetére
Erre esetleg tudtok valami tippet?
OnePlus 10 Pro | Eladó cuccaim: https://hardverapro.hu/tag/haxxika
-
Johnny_vT
senior tag
válasz haxxika #9282 üzenetére
Ennek is akkora a fordulóköre, mint a Hold? Illetve a belső tér már jobban bírja a kopást, mint a korábbi S60-nál? Egyébként azt cseréltétek erre, vagy még szintén megvan? Érdekelne, hogy belső tér kényelmét, illetve (ritka) városi használatot tekintve mekkora a különbség a kettő között.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
Johnny_vT
senior tag
válasz haxxika #9286 üzenetére
Értem, akkor összességében picit mindenben jobb és nagyobb, nomeg fiatalabb is. A hossza engem is aggaszt, még mindig nem mértem le a(z emelős) mélygarázsban a helyem méretét, de maga a városi manőverezés nem probléma.
Köszi az összefoglalót, tetszik amit írtál.- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
őstag
válasz haxxika #9313 üzenetére
2016 elején hirdettek egy itthon forgalomba helyezett, faceliftes C30-at a T5-ös motorral, valami 4,5M+ forintért ~110k kilométerrel, fekete színben.
Meg tavaly egy másikat, ~185k kilométerrel, kicsivel 3M forint felett, éppen itt Győrben, ez mondjuk nem magyar volt, de legalább nem amcsi, ez valami vöröses metál volt.Ezen kívül semmi.
A színeket csak azért írtam, hogy ha újra felkerülnek, akkor be lehessen őket azonosítani.
"Less but better" - Dieter Rams
-
őstag
válasz haxxika #9316 üzenetére
Éppen tegnap néztem meg a német kínálatot, volt 2016 tavaszán egy automata váltós, sima 2.4 benzin 170 lovas verzió valahol Németország északi részén ~105k kilométerrel, de a hazaszállítás díja meg a magas regadó miatt túl volt a keretemen. Na most megint hirdetik éppen azt, azóta belepakoltak 50k kilométert, de már nem hoz lázba.
Igényelném én is a turbós motort, jó dolog azért, ha alacsony fordulaton is van nyomaték, illetve már nincs meg a vágy a birtoklására, mivel még ha csak a nyamvadt 1.6-os motorral is, de kipipálhattam a bakancslistámról a C30-at, elmúlt a varázsa.Egy mai alsóközepes kocsi (Astra K, Mazda 3, Golf, stb.) ezerszer modernebb, csendesebb, finomabb gép. Ezekből átülve a C30-ba, érezni az évtizedes különbséget köztük.
"Less but better" - Dieter Rams
-
FeRRaR1
őstag
válasz haxxika #9379 üzenetére
Ja, már igazán befejezhetnéd
Egyébként én még anno a V70-en csináltam meg, két led csíkkal, kb 2x20 centin, fentről ahol a műanyag és a tető kárpit találkozott, nagyon jó lett, minden rejtve volt. Igazából csak nagyon ritkán kellett volna, eddig egyszer az életben és azóta sem. Szinte mindenre elég a gyári a mostaniakban. Meg ott a telefon, illetve tartok egy led lámpát mindig a kesztyűtartóban. Így azóta nem szórakoztam ilyennel.
-
Johnny_vT
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Viccrovat
- Tudományos Pandémia Klub
- Megérkezett Magyarországra az LG 480 Hz-es OLED monitora
- Hegesztés topic
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Gaming notebook topik
- Revolut
- Apple iPhone X - vissza a jövőbe
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs