Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cartmenn

    tag

    válasz hacki87 #6021 üzenetére

    Ha volnál a facén ott is van bravo 2es csoport sokat tudnak segíteni,véleményezni az esetleg kinézett autót,ismerhetik is pld. Van gázolajos csoporttag igaz csak a 1.9es 8 szelepes motorral és már 500e fölött tart komolyabb hiba nélkül--- tjet 150es 400ezret most lépte át.Én benzines párti vagyok és behozott autó ellenes :) .A tjeteknél igazán talán az előforduló olajfogyasztáson kívül (2-3deci is lehet ezresenként) olyan nagy hibák nincsennek ( pld volt turbó gumicső repedés pár embernél, meg 2-3ra emlékszem turbó cserére vagy javításra) A multiair benzinesnél problémás a multiair egység hibája ,ami még gyakrabban cserélt olajcserék ellenére is előjöhet 150-200e között ---cseréje 200-250e pénz.A tjet-el nincs ilyen probléma ,és pld mivel közvetett befecskendezésű nem jön elő benne a kokszosodás mint a német Tsi-knél.A dízeleket nem ismerem de ott se volt igazán sok probléma : lehet ezekben a részecskeszűrő, kettőstömegő lendkerék (ez van a tjetben is),izzítás. Dízelekből van szerintem a legtöbb behozott , "kevés" kilométerű,túl olcsó még úgy is . Én is egy 2000es 1.6ost cseréltem 4.5 éve egy tjet sportra --akkor 247ezerrel vettem ,igaz volt turbócsere 190e-nél meg generátor,féltengelyek is voltak.Rám maradt,jött a klíma terelő motor csere ,de van fórumos aki javít olcsóbban mint egy szervíz. 273e nél tartok de 2 éve van mellette egy seicento .

Új hozzászólás Aktív témák