Új hozzászólás Aktív témák
-
L4mie
veterán
válasz
zoo8800 #1234 üzenetére
Látod nem beolvastam valamit ennek és beégett így.
Valami a futóműben, lengéscsillapító körül*szilentek re gondoltam
** [link] de legalább utána is olvasok, ha már így égetem magam legközelebb ne forduljon elő
[ Szerkesztve ]
Dolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
-
petata
őstag
válasz
zoo8800 #1236 üzenetére
Sziasztok!
Most nézem, van ilyen topic is.
Két év múlva kb. lehet autóvásárlásra adom a fejem, és ha összejön a keret rá, akkor nagyon esélyes lenne egy 4 ajtós 156-os, viszont lenne pár kérdésem. Nyilván nem az árra gondolok, messze van még az, de például tényként van a köztudatban, hogy a futómű nagyon kényes, és párévente igényli a százezres nagyságrendű javítást. Érdekelne, hogy a normál minőségű városi utak is ennyire eszik az alkatrészeket, vagy ilyen módon kibírhat több időt is anélkül, hogy hozzá kéne nyúlni? Gondolom leginkább városi használatra nem érnék meg a dízelek a drágább szerviz miatt, sokkal inkább a 2.0 TS?
Más: Nővéremnek van egy 2006-os 1.1 Sporting Seicentója, valami elképesztő gokart-feeling az egész.
Bár kicsit meglepett, mikor egy szerviz elkért volna 100+ezret egy darab lengéscsillapító cseréjéért.
szerk: nem válasz
[ Szerkesztve ]
I didn't poison your dinner. I wouldn't do that to food.
-
-
SLYM
veterán
válasz
zoo8800 #1316 üzenetére
közben mivel nem jött válasz reggelig megrendeltem mindent. ezek lettek:
Filtron AE 348/3 levegőszűrő 4630
Filtron OE 670/1 olajszűrő 1.900
Filtron K 1189 pollenszűrő 1.580
6 db Mobil SUPER 3000 X1 5W-40 motorolaj 1L 14.250,- Ft
én is inkább full szintetikus olajra szavaztam végül, úgy se lett volna elég ami volt. gázolajszűrőt 50-60e km-enként kell cserélni elvileg, ezt meg is várom
[ Szerkesztve ]
-
Winne
nagyúr
válasz
zoo8800 #1321 üzenetére
Az enyémben az van.
Mondjuk én keveset megyek, így két évente cserélek, leosztva meg fing amivel többe került. Első két évben vettem Castrolt én is az ára miatt, azóta Selenia, de a srác aki cseréli olaszokkal foglalkozik többnyire és amiben különbséget lát és a múltkor láttam én is, hogy amikor le van engedve, akkor máshogy néz ki a kettő.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
-
SLYM
veterán
válasz
zoo8800 #1393 üzenetére
igazából minden attól függ itt is, hogy mennyire nyomod neki. tegnap este pl nem siettem sehova, sikerült is egy 50km-es szakaszra 5-ös fogyasztást produkálni [link]. ennek a fele pest, másik fele országút. de talán ha a városban 1x kaptam pirosat (ismerem az összes lámpát). visszafelé már pályán mentem kb 20 km-ert a végén, így majdnem egy literrel többet evett a gép
[ Szerkesztve ]
-
SLYM
veterán
válasz
zoo8800 #1399 üzenetére
hát pedig ez nem sok. amúgy a 320d is többet eszik, mint 6 pályán, 120 az nem 140, pályán is számít mennyivel méssz. 110-120-nál a 159 is 6 körül eszik. passatot nem tudom, de annál is esélyes, hogy nem áll meg 6 liternél. szóval jól fogyasztanak ezek a dízelek nagyon, de sokat kell velük menni, hogy megérje lecserélni egy benzines hasonló kategóriás autót, mert ha költeni kell rá, akkor az pénzbe fog kerülni
meg úgy egyébként is számolni kell vele, hogy jóval drágább rá minden, mint egy bravora. egy szett gumi 200k. márkaszervízben egy szűrők+olajcsere 65k (ezt mondjuk most untam meg, fele ennyiből meg lehet oldani maszeknál, ezt pedig nem fogja neked elbaszni senki).
példa a drága szervízre: a 2.4-es 159-nek nyikorgott valami a futóművénél, bevittük, kaptunk egy árajánlatot a kerékagyakra, meg a lengőkarokra (full csere) egy 500k-s gyári alkatrészes árajánlatot. lol
. még szerencse, hogy utángyártottból ez csak a fele lett volna, meg a végén azért kiderült, hogy a lengőkarokkal se volt semmi gond, szóval olcsóbb volt ez a kör azért, de itt már látszott, hogy kell költeni a verdára. szóval oké, hogy 1.5-2 misiért most tudsz venni egy németből behozott, tekert órás 1.9 -es alfa 159-et, de azért nem árt ha jó alaposan lecsekkolod milyen az állapota, mert valamiért elég drága szervizeltetni
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz
zoo8800 #1439 üzenetére
Igen, ez a plüss is szép, hát még bézsben milyen szép lenne.
Nem szeretem a halottaskocsi hangulatot odabent.Az 1750-es turbo benzinára én is csorgatom a nyálam, bár nekem egy Lancia Deltában lenne igazi, de azt hiszem ott nincs kézi váltó, és nem tudom, hogy az automata az normál hidrodinamikus vagy valami fos robotizált.
-
-
footy
addikt
válasz
zoo8800 #1480 üzenetére
- A City szervo gombja nem vilagitott, de az egy bizonyos sebessegnel amugyis kikapcsol nem? Legalabbis a Puntoban ha jol emlekszem 50 felett kikapcsolt.
- A hang valamilyen elektromos pumpa lehet, de ha ez masnal nem tunt fel akkor egyedi esetrol lehet szo.
- A zaj szelzaj volt leginkabb, nem a futomu felol jott(nem dobogos, bugos zaj volt). Lehet az ajto gumikederei voltak kigyengulve.
- A 7,2 teljesen jo adat vegyesre. Nalad milyen felosztasban van varos-autout-palya? Mennyit mesz egy nap?
- A tempomattal kapcsolatban atolvastam egy nemet forumot, de ott azt irtak hogy a 2009 utani autokban van elokeszitve a kabelezes.
- Neked milyen gyorsan melegszik a kocsi? Ugyertem a vizhofok mero mennyi ido utan van 90 fokon?(#1481) alázógyík
- szervo, ahogy feljebb
- a zugas inkabb ilyen szivattyuhang volt nem annyira mechnikus bugas
- a 71db annyira nem rossz, de kicsi jobbat vartam. Nemreg volt egy uj Leon nalam, abban 66-67db-t mertem
- a fogyasztas zoo8800-ehoz hasonlo, vagy a 9,5-hez?(#1482) joamilestoné
- bugas, ahogy feljebb irtam, inkabb szivattyu, vagy pumpa hangja. Leginkabb egyebkent kompresszort mondanek de annak nem kellene a kocsiban lennie. (A kliman kivul legalabbis, az egyebkent nem volt bekapcsolva)
- A spritmonitor mar megvolt, azert csodalkoztam a fed. komp 9,5 literen. -
Winne
nagyúr
válasz
zoo8800 #1529 üzenetére
Ugyan az én autóm nem túl drága fenntartású, de a kötelezőkön kívül én is csak egy kuplungszettet kellett, hogy vegyek, 50k volt szereléssel együtt és 2008 óta van nálam az autó. Mondjuk sokat nem megyek vele és nő kezébe nem engedem, ha tehetem.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
Winne
nagyúr
válasz
zoo8800 #1738 üzenetére
Majd lenyomja, ha nem megy el, mindennek annyi az ára, amennyiért megveszik.
Én pont ezért nem adom el az autómat, csak hogy egy újabb, vagy erősebb legyen. Amennyit nekem ér, annyit nem adnak érte, így marad a seggem alatt, elvitt eddig mindenhová.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
-
j.bravo
addikt
-
Winne
nagyúr
válasz
zoo8800 #1808 üzenetére
3 különböző Peuntoban is ültem, nagyon fürge, nagyon finoman megy, néha előjön nálam is, hogy a II/B Sportingba szívesen beleépíttetnék egy ilyen motort, de nem nagyon tudom mennyibe lenne mindennel együtt és hát nincs baja az autómnak, ez kicsit visszatart.
Az ízlésem a lehető legegyszerűbb. Mindenből beérem a legjobbal...
Új hozzászólás Aktív témák
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó
- ELADÓ ANENG DT9205A vadonatúj multiméter